Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow + Wembley in SCROG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    16/4

    Gisteren 1 tak van de WW geoogst, als het geknipt is lijkt het nog een beetje ergens op maar het is veel blad en weinig trichomen..

    20AD409A-9972-4C00-BEE6-4F890C888266.jpeg
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Al je trichomen zaten dus op de blaadjes Toppen zien er verder niet verkeerd uit imo.
      Smaak zat al goed nog een beetje kneiter van geworden?

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Nee niet echt maar heb ik een paar weken geleden al geknipt toen alles nog helder was. Dit is een nieuwe top, deze heeft al amber.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment

      Ah laten we deze eerst goed drogen dan kom ik weer langs om het opnieuw te vragen Maar die met de heldere trichomen doet niet veel dus.

    #92
    Hopen dat niet alles zo is ben benieuwd naar eindresultaat van alles
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #93
      18/4

      De White Widows zijn om, de opbrengst valt tegen. Hopelijk smaakt het dan heb ik iig iets. Had ik ook wel verwacht, rare slaplanten...

      Hopelijk maken de Wembley’s het goed, die gaan er straks aan, eerst een hapje doen.


      9BBE6559-1186-41EA-905C-7EEBCB595E18.jpeg F13224EF-1A43-4D1D-9342-2C8C20CE8EF9.jpeg 4FD654EB-DA60-4519-94DF-0F9115D02948.jpeg
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Inderdaad wat tomaten zegt.. Dikke takken, slanke toppen.. Apart
        Alleen dat knippen een feestje is ga ik niet in mee, heb er een hekel aan Dus sterkte met de Wembley's!

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Soms zit het mee, soms zit het tegen. Vooruitkijken is het motto

        Heb niet zo’n moeite met knippen, hoe vaker je het doet hoe sneller het gaat.

        De Wembley is nu aan de beurt, even eentje paffen en dan gaan we ervoor

      • Spacende Hollander
        Spacende Hollander commented
        Editing a comment
        Grappig, ik vind het juist een heerlijk ontspannen taakje en neem dan ook lekker de tijd om te knippen. Ieder zn ding he.

      #94
      image.jpg
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Wembley! Yeah.

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Dat maakt een hoop goed

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        He Top(per)!

      #95
      Helaas kwam daarna de teleurstelling. Ik heb een paar van dat soort toppen maar daarna kwam een halve plant fluf.

      Geen idee waar het nu weer mis is gegaan maar baal er wel van. Wat een drama weer, mag hopen dat het genoeg is tot de volgende oogst.

      Nah goed, ik heb de fluf ook in het droognet gehangen, daar maak ik straks olie van samen met een doos toppen van een paar rondes terug. Dat wordt dan de backup als de rookwaar op is.

      Alles hangt op zolder, resultaat volgt. Ben het hok aan het schoonmaken en vanavond gaan al de kleintjes uit het groeihok erin, geen tijd te verliezen.

      Terug naar de tekentafel de want de nieuwe ronde moet goed gaan.

      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Het leven gaat door, denk er al niet meer aan. Heb een nieuwe fiets gekocht dus dat wordt veel fietsen en minder roken. Opgelost

        Te nat kan, het vat is tot 2 x toe leeggestroomd en toen stond alles blank. Eerste x kregen ze een boost, 2de x deed niet veel dus dan zullen ze stil zijn gaan staan.

        Volgende run nog beter opletten dus..

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Dit, samen met de wat bruine wortels doet mij ook 'te nat' vermoeden...

        De tweede keer dan, aangezien ze het na de eerste keer wel goed deden??

        Mooie fiets?

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Takketoelli Zal m eens posten in het topic Show je laatste aanwinst.

      #96
      Balen Flip .. Ik ken het gevoel..

      Die ene top ziet er wel verdomd goed uit. Hopelijk smaakt het goed !

      On to the next
      Mijn kweekverslagen:
      https://tinyurl.com/yxmrfs8w
      https://tinyurl.com/y69gjs6g

      Comment


        #97
        Beetje goed verdelen en maybe wat minder roken zodat je tot de volgende ronde overhoud.

        verder hoop ik wel dat de wiet straks lekker smaakt en een goede high opleverd
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Klinkt niet goed, minder roken...:p

        #98
        Goedemorgen Flip



        Dat is minder... maar de fluff zal ook wel goed te roken zijn hoop ik.

        Heb je er ook foto's van?

        We leven met je mee!
        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Geen foto’s naar het zijn van die bleke sprietjes die je niet eens toppen mag noemen, als het droog is post ik het...

        #99
        BBCCE7AC-167C-43D6-AE46-E8F618AD0975.jpeg A1B3C540-A25D-42C2-84F6-0F3A97A8174D.jpeg 42F848D3-05BC-41AC-8C7A-D315E66D9360.jpeg 6F68B2C8-8D7E-40F3-BC51-F6DC64BAD75B.jpeg 4FFB44FD-A4CF-4467-8F86-E38CEE447827.jpeg 7C1741DC-1C20-4D36-9202-816E12354981.jpeg
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik begrijp je frustratie wel hoor. Al met al toch nog een aardig gewichtje vindt ik. Maar met die lamp mag je wel meer verwachten.
          Hoe waren de wortels?

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Pot zat aardig volgeworteld, zeker waar de Blumats zaten. Viel me wel op dat ik voorheen mooie witte wortels boven de grond had waar het druppelde, nu waren deze bruin uitgeslagen. Denk dat de watergift op het laatst niet goed was, net op het moment dat ze moesten gaan zwellen. En wellicht ook het bladerdek te vol. Geen idee, volgende x beter dan maar...

          Hoop dat het genoeg is, vorige ronde meer dan 3 ons en daar ben ik net mee uitgekomen, heb ook niet veel weggegeven ervan dus die heb ik wel nodig.

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik kom 2 weken tekort jammer genoeg

        RIP dat gaat weer een mooi potje vol worden !!

        Geen afzuiging ??
        πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
        ​
        πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
        ​

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Nee, geen afzuiging. Je ruikt er niks van in huis, heb al vaker zo gedroogd, gaat prima.

        Het drogen ging rap deze keer, de hogere temperaturen van de laatste tijd hebben daar zeker aan bijgedragen.

        Het resultaat is een doos Wembley, een doos takken met een paar plukken White Widow en een zak met fluf om olie te maken.

        Het effect is gelukkig wel goed, krijg er zware ogen van en slaap prima Smaak is ook al goed alhoewel het wel nog een tijdje mag curen.


        A0685A52-DAD5-4B8E-8EA9-7C19D31E9896.jpeg F64B2E06-63CC-490B-BFFF-4ABB1DAB801A.jpeg 7C259C39-8A6E-49B4-B0FB-E3B409362FE7.jpeg
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Mooi dat het (nu al) smaakt en het effect goed is De droge lucht zal ook wel zijn aandeel hebben gehad in het snelle drogen

        • Spacende Hollander
          Spacende Hollander commented
          Editing a comment
          Smaak en effect zijn uiteindelijk toch het belangrijkste. Relaxt dat dat in ieder geval goed is. Geniet ervan

        Ziet er goed uit ! Laat ze smaken !
        Ganja always does the trick.

        Comment


          6/5

          Het rookt en smaakt prima ondanks dat het niet de mooiste toppen zijn.

          De Wembley heeft een iets lichtere smaak dan de WW, de high is prima.

          Als ik de Wembley heb gerookt heb ik nergens meer zin in en blijf ik lekker op de bank hangen.

          Van de Widows krijg ik wel nog motivatie echter heb ik een paar keer nodig om er aan te beginnen en vaak haak ik halverwege af.

          Beiden zijn ze lekker ontspannend en dat is precies wat ik zoek in een wietje. Na een tijdje Sativa gerookt te hebben zijn deze Indicasoorten van harte welkom.

          Ik heb een paar van de mooiste toppen uitgezocht. Eerst de Wembley, die had mooie dikke toppen en dat zie je ook als ze droog is ;

          9D0A377A-91D8-4463-8B43-688BA1245EBF.jpeg BBAF838B-553B-401A-904F-6E5905EAC595.jpeg B5C15FE3-7F9D-4AF5-8023-A13D51D9C204.jpeg 6555FC83-3D76-4104-A254-BFBF9A89D66F.jpeg


          De White Widow’s hadden een wat vreemde topopbouw, het bleven lange smalle toppen.

          128BF37B-0EAA-4D0B-9CEC-3EEF61E4421E.jpeg E415840F-A8FF-4E9A-AD8E-4EE4074E14E1.jpeg CB6C3154-61EE-46A9-9E08-335FE9BA481C.jpeg 94A51ADE-142F-4333-97B7-26A868280F1F.jpeg



          Ben blij dat ze heerlijk wegroken, volgende ronde meer geluk dan gaan we weer voor wat meer opbrengst

          Bedankt weer voor het lezen van mijn verslag !




          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Shit, ik al mijn best aan het doen om mijn voeten niet op de foto te zetten, heb ik dit weer...

          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            zie dat nu pas. Die konden onmogelijk belanden op op het topic mislukte foto's
            En met sommige klieren die hier rondlopen verzinnen we zelf wat om aan te halen ghehe

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Heb ik niet eens bewust gedaan, kwam erachter nadat ik alle foto’s gemaakt had dat er geen enkele voet te zien was

          3348C042-F0DF-4327-836B-5C969AFA7811_4_5005_c.jpeg
          πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
          ​
          πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
          ​

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Heb niks gewogen, kan het je niet vertellen.. Het feest is al begonnen, heb al flink wat opgerookt

          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            Ik ken da tempo , groot gelijk t'moest mor ni zo lekker zijn !!

          • Jamzieman
            Jamzieman commented
            Editing a comment
            Knallen die handel, gewicht is niet belangrijk daar gaat ie niet beter van smaken.
            En BTW ik vind ze er nog niet zo slecht uitzien die toppen.
        Bezig...
        X