Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow + Wembley in SCROG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Ook al zo'n mooi gevuld veldje... Ben heel benieuwd naar de verschillen met mijn ronde tegen het einde. 300W QB vs 440W COB. 38L Airpots vs 40 liter Smartpots. Beiden Blumat. Jouw startdatum volgens mij 21/11, die van mij 21/12. Beiden in scrog. Ja, lijkt me de moeite van het vergelijken wel waard. Ik meende dat jij 25/1 naar 12/12 bent gegaan? Volgnes mij ben ik op de 25e van januari omgeschakeld naar 12/12. In ieder geval zit ik nu op 10 dagen echte bloei met wat (nu nog kleine) bladproblemen.
    Lopend Verslag

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Ik ben afgelopen weekend de bloei gaan tellen.

    #62
    24/2

    De eerste week bloei zit erop. Wat zal ik zeggen, om de dag enmertje water in de ton, 50 ml voeding en klaar is Flip. Lekker makkelijk groeien zo.

    Heb de potten op het moment zeiknat staan en ze doen het nog steeds prima. Geen enkel geel blad, geen vage vlekken, geen beestjes, probleemloos zover. Enkel toprot kan nog roet in het eten gooien, daar tegen duim ik de komende weken.

    De Wembleys. Wat is die linker een monster ! Heb de pootjes kaal gemaakt.


    E7D89E9B-A8FB-48D5-AD17-F34750040649.jpeg



    De White Widows. Links begint toch nog wat toppen te maken, de krop sla rechts heb ik nog flink gesnoeid, alle scheuten die niet aan het net stonden heb ik weggedaan in de hoop dat de andere scheuten wat meer licht krijgen en ze maakt zowaar wat toppen aan. Als ik deze nog een keer zet laat ik ze gewon gaan, zonder scrog of toppen.

    BACB03B6-CEB4-444C-90FE-437B5645E3A1.jpeg

    De kale pootjes, van de WW’s. Heb er aardig wat blad afgehaald dat onder het net zat. De Wembley’s heb ik bijna niks vanaf gehaald, alle scheuten stonden ook boven het net.

    CEB8C22C-83AA-4DA2-ADE5-5BF52A1E8AB7.jpeg

    En het totaalplaatje ;

    10BCFA1A-D968-49D5-BA33-026615DD8F72.jpeg

    4F9AC8DE-C3C3-4237-9175-477738470FFE.jpeg A59B88A5-3065-40E6-83E5-18D7B4171B7B.jpeg 9050F817-32CF-4918-B716-11C6811BD780.jpeg 24153E80-FE0A-4B8A-A61D-92BCAD788CBC.jpeg

    Tot de volgende x maar weer !



    Attached Files
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Erg mooi veld Wembley waardig.

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Staat er mooi bij hoor. Die rechter WW doet gewoon voor spek en bonen mee, en dat smaakt ook lekker dus niks mis mee

    #63
    Ja flip the wembly is massive.Zo een mooi groen veld precies wat en een berglandschap idd geen geel blad dus die bitches kunnen drinken.Tot nu toe loopt alls op rollen.
    nice work.
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


      #64
      Erg mooi veldje. mooi groen ook
      Lopend Verslag

      Comment


        #65
        Als het niet te warm is en de lv niet super hoog maakt het toch niks uit alhoewel constant zeik natte grond ga je wel problemen mee krijgen denk k.

        wat een flinke veld voor 4 planten
        topper!!!
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Nee heb vorige ronde wel gezien dat je ze tevreel water kan geven....

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Tijdens dat droogtrekken loopt ook de EC weer op

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Niet droog laten trekken, verzadigen en dan op peil houden.

        #66
        IMG_6485.jpg

        De Wembley's ;

        IMG_6483.jpg

        De Witte Weduwen ;

        IMG_6484.jpg


        En voor de liefhebben nog wat buds, daar gaat het tenslotte om

        IMG_6489.jpg IMG_6490.jpg IMG_6487.jpg

        Attached Files
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Damn die WW's laten zich flink overmeesteren door de Wembley's Staat er wel mooi bij

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Ja je ziet duidelijk het verschil sativa - indica maar die Wembley is ook een beest, die komt er zeker nog eens in.

        • kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Da's natuurlijk wel iets om rekening mee te houden in de beoordeling, indica vs. sativa.. Misschien doen die WW's dan toch wat ze moeten doen

        #67
        Mooi mooi
        Lopend Verslag

        Comment


          #68
          !!!
          🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

          👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

          Comment


            #69

            De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

            Comment


              #70
              lekker bezig flip, mooie vooruitgang tegenover vorige rondes en die waren ook zeker niet slecht
              ditmaal nog geen vergeling en gedoe,
              idd ook gemerkt dat droog laten trekken niet de beste optie is.

              mooi veldje man mag je trots op zijn pik

              Comment


                #71
                9/3 De 4de week bloei is ingegaan. Vorige ronde begonnen ze nu flink af te takelen. Ze staan er nu een stuk beter op dan toen.

                Verder niks te klagen, ze krijgen weer de max aan voeding (tijdelijk iets minder gedaan vanwege gele puntjes die nu weer verdwenen zijn) en vanaf deze week ga ik de booster gebruiken zodat ze wat extra P en K krijgen. Ook deze geef ik mee via mijn Blumatvat, tot nu toe nog geen verstoppingen, even afkloppen...

                Ze drinken nog steeds zo’n 5 liter per dag, als ik mijn verslag teruglees heb ik eens geschreven 10 liter maar dat klopt niet, had de Blumats te ver open gedraaid waardoor de ton langzaam leeg liep en het leek alsof ze zoveel dronken.

                De Blumats heb ik afgelopen tijd iets verder gesloten zodat de potten niet zeiknat meer staan, aangezien de blaadjes fier overeind staan zit ik met de watergift goed. Aangezien ik geen enkel geel blad heb (boven het net) klopt e.e.a. nu, zal nog niks roepen maar ik heb goede hoop dat in deze ronde eens kan bloeien tot ik zwarte trichomen heb, tot nu toe nog niet aangedurfd vanwege de slechte conditie van de planten.

                9EA5C76C-95BE-4A13-84E7-6C57ABADD431.jpeg
                00DDAC84-6A9E-4A3C-B1D0-1C9692728307.jpeg 7A921783-2FFD-40F4-9FFE-B09040DB04E0.jpeg 139E4479-BC41-48EC-982C-97FDBC7ED935.jpeg 340B33DE-C53B-402E-B207-762EC02031D5.jpeg 67679445-F65B-4C7D-8486-D5C5F639FAA2.jpeg
                Last edited by Flip Hasjkip; 14 March 2020, 08:40.
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                • kelderkastje
                  kelderkastje commented
                  Editing a comment
                  Yup, mooi.

                • Takketoelli
                  Takketoelli commented
                  Editing a comment
                  Staan er inderdaad gezond bij! De laatste top is een Widow gok ik? 50% kans!

                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Nee dat is een Wembley. De Widows hebben bijlange na niet zo’n toppen, die gaan voor de olie.

                #72
                Damn dat worden echt flinke toppen man goed om te zien het lekker doorgaat hiero
                Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                Comment


                  #73
                  Staan er indd nog mooi fris bij mooi groen nog niks verkleuring, en van die mooie wembley toppen,paar dikzakjes bij.NICE

                  The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                  5 lekkere grieten onder de zon

                  Comment


                    #74
                    14/3

                    Ik ben begonnen met een beetje Epic Boom toe te voegen aan het watervat. Voeding heb ik even gehalveerd tot de gele puntjes verdwenen zijn. Voor de rest gaat het zijn gangetje, de Wembley's beginnen al mooie oranje haartjes aan te maken en ze ruikt al heerlijk. Als die dadelijk ook nog goed gaat smaken dan ga ik daar zeker nog een ronde van doen, ze zijn nog te koop by Pyramid.

                    De WW's maken van die popcornbuds aan, onder het bladerdek is er ook nog wel topvorming maar die gaan zeker door de olie, als er nog een beetje fatsoenlijke top aan komt dan wil ik die nog wel roken om te proberen maar ik denk dat de vrouw er meer aan gaat hebben. De laatste batch olie die ik heb gemaakt voor haar is eigenlijk te sterk, die heb ik 1 : 1 verdund en toen was ik het geknoei zat. Toch maar eens iets op gaan verzinnen. Als ze 's nachts wakker wordt hoor ik haar alleen strompelen en mompelen dat ze de weg kwijt is, 's morgens krijg ik steevast te horen dat ze weer in de matras verzonken was. Kwestie van wennen heb ik haar gezegd, bij mij doet de olie niet veel, kwestie van gewend zijn Ik slaap er wel goed van maar dat doe ik altijd wel als ik geblowd heb.

                    Zullen we dan maar de foto's laten zien ? Heb ze deze keer zonder flits gemaakt, moest wel een beetje balanceren tussen de lampen dus de kleuren zijn wat verschillend. Heb er zelfs een panoramafoto tussen gedaan Zie nu ik op de pc zit dat sommige bud foto's niet meer zo scherp zijn, zal met het inzoomen te maken hebben. Soit, ben dan ook geen fotograaf en ben afhankelijk van mijn telefoon camera. Die heb ik nu weggegooid, zal ze voor de volgend eupdate proberen wat duidelijker te schieten, die volgen nog.



                    We beginnen met de Wembley, ik ben nog steeds een beetje verliefd


                    IMG_6537 2.jpg IMG_6544.jpg IMG_6545.jpg IMG_6546.jpg IMG_6554.jpg





                    Dan de WW's met hun gekken popcornbuds ;

                    IMG_6547.jpg IMG_6552.jpg IMG_6550.jpg IMG_6548.jpg IMG_6553.jpg IMG_6553.jpg IMG_6551.jpg




                    So far so good, fijn weekend iedereen !






                    Attached Files
                    Last edited by Flip Hasjkip; 14 March 2020, 21:08.
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                    • kroket
                      kroket commented
                      Editing a comment
                      Stiekem laat ik het ook gewoon gebeuren hoor
                      Dacht alleen even te herhalen wat ik op het forum opgestoken heb, en nou wordt het weer ontkracht, op hetzelfde forum

                    • Rreppellsteeltjam
                      Rreppellsteeltjam commented
                      Editing a comment

                    • kroket
                      kroket commented
                      Editing a comment
                      Het is ook totaal niet erg ofzo, wordt graag verbeterd, daar leer ik ook weer van
                      Dat is precies het mooie van zo'n forum!

                    #75
                    Echt heel erg mooi. Vooral de kleur vind ik fantastisch...
                    Lopend Verslag

                    Comment

                    Bezig...
                    X