Cindarella 99 x Big Buddha Cheese Regulier

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #1

    COB: Cindarella 99 x Big Buddha Cheese Regulier

    Korting op 420shop
    Welkom bij weer een nieuw verslag van Flip Hasjkip !

    De huidige ronde staat nog niet in bloei maar het kriebelde zo dat ik besloten heb 5 zaadjes te kiemen die ik nog had liggen. Dankzij QNQ weet ik ook wat het is, heb ze ooit als freebees gekregen dus ik had geen idee. Ik ga deze dus zo'n 10 weken laten groeien in een kleine pot in een klein tentje. Ik wil ze vaak gaan toppen en zo mooie kleine bosjes er van maken, eventueel wat LST toepasen. Het zijn reguliere zaadjes, ik hoop 2 vrouwtjes over te houden, misschien dat de volgende ronde er 1 wordt met slechts 2 planten. Krijg je ook een hok mee gevuld zullen we maar zeggen. We gaan het zien, het is nog lang voor ze het grote hok in mogen dus ga ze bewust klein houden.

    Nah, de opstelling weet iedereen wel zo'n beetje ondertussen, voor de nieuwkomers even een kleine opsomming ;

    Medium : Lightmix
    Verlichting : 2 x TGL-220, in totaal iets meer dan 400 watt verdeeld over 8 COB's (straks in het grote hok, nu staan ze onder de tneon)
    Afzuiging, filter en een actieve inblaas
    Voeding : Hy-Pro Terra

    Cinderella 99
    x
    Big Buddha Cheese

    [EDIT] 01/04 Uiteindelijk 2 vrouwtjes overgehouden en 2 andere zaden nog gekiemd. Dit is geworden

    Arjan’s Haze no. 1

    [/EDIT]

    25/1 Heb ik de 5 zaadjes in kleine potjes lightmix gestoken die ik vantevoren had ingewaterd.


    29/1 Stonden ze alle 5 boven, we zijn vertrokken !


    IMG_6374.JPG


    Veel meer valt er niet te vertellen op het moment, ik meld mij weer als er blaadjes gevormd zijn.

    Last edited by Flip Hasjkip; 1 April 2020, 21:33.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.
  • kees49
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2018
    • 293

    #2
    Ik heb een stoeltje bij gezet, succes met de kweek

    Comment

    • kroket
      Moderator
      420 MemberLucky MemberModerator
      • Apr 2010
      • 1915

      #3
      Leuk Flip, ik hoop snel je voorbeeld te kunnen volgen met een voorgroei kastje

      Je was toch ook van plan een beetje te experimenteren met deze kleintjes?

      Lijkt het je misschien leuk om stuifmeel op te vangen? Dan kan je eigen zaden maken Als je straks de vrouwtjes naar de grote ruimte verplaatst, kan je in dit kleine hokje een mannetje bewaren
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • SweetMango
        SweetMango commented
        Editing a comment
        Als je het toch niet hoeft haha

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Misschien Greyvol of Nonsense eens vragen, voor het JD collectief. Flip Hasjkip

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Zeker een optie, we gaan zien hoe ze groeien, hebben het er tzt nog over.
    • Weske
      Advanced Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Dec 2018
      • 1237

      #4
      Succes volg u weer
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment

      • Jamzieman
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2019
        • 1039

        #5
        Ik sschuif ook weer aan,kan beter tien beurtenkaart pakken beurt per kweek.
        2 tenten dus deze gaan ook weer even voorgroeien.
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment

        • Takketoelli
          Cronic Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jan 2019
          • 3126

          #6
          Gooijemorguh Flip



          10 weken... spannend, ben benieuwd weer.
          Moet te doen zijn, vanaf het begin flink trainen en flink terugtoppen

          Succes!!
          "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
          "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
          "Ajeto" - Buurman en Buurman

          Comment

          • kelderkastje
            Exquisite Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Nov 2019
            • 5463

            #7
            Altijd gezellig. Succes weer.

            Comment

            • CrDolan
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2019
              • 153

              #8
              Succes!

              Comment

              • El Banjo
                Senior Stoner
                Member
                • May 2018
                • 40

                #9
                Kijk graag mee! Veel succes!

                Comment

                • Ipie
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2016
                  • 2241

                  #10
                  Friesbee!

                  Daar heb ik nooit aan gedacht!

                  Allgifts.nl ? Frisbee bedrukken ? Strandgeschenk? Uniek relatiegeschenk ? Ludieke reclame ? Altijd een gratis digitale drukproef ? CSR-gecertificeerd


                  Krijg je controle kun je het
                  gewoon naar de buurman gooien!!


                  Comment


                  • Ipie
                    Ipie commented
                    Editing a comment
                    Spreek ik Chinees?

                  • Flip Hasjkip
                    Flip Hasjkip commented
                    Editing a comment
                    我不知道,你會說中文嗎?

                  • Ipie
                    Ipie commented
                    Editing a comment
                    Whaahaa!!
                • Flip Hasjkip
                  Wicked Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Sep 2008
                  • 3595

                  #11
                  03/02

                  Even zonder woorden, gewoon, omdat ik ze zo lief vind


                  IMG_6385.jpg



                  Attached Files
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                  • Flip Hasjkip
                    Flip Hasjkip commented
                    Editing a comment
                    Lager dan Laag

                  • Takketoelli
                    Takketoelli commented
                    Editing a comment
                    Ik heb dexelfde, en die wijkt flink af met de lv, tussen 5 en 10%

                  • kelderkastje
                    kelderkastje commented
                    Editing a comment
                    Lievvvvv!
                • Ipie
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2016
                  • 2241

                  #12
                  Niets mis mee Flip!

                  Succes!

                  Comment

                  • roller
                    T.H.C. Master
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2010
                    • 543

                    #13
                    Cindy , i love her genes

                    Comment


                    • kelderkastje
                      kelderkastje commented
                      Editing a comment
                      Ik vond vooral dat ze lekker p....!
                  • Flip Hasjkip
                    Wicked Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Sep 2008
                    • 3595

                    #14
                    17/2

                    Wat is er gebeurd ? Flipje heeft ze met zijn lompe hoofd te nat gezet en daarbij is er eentje overleden. De anderen lieten zien dat ze het ook niet naar hun zin hadden maar dat is gelukkig weer bijgetrokken.

                    Ze hebben iets grotere schoenen gekregen en ze groeien weer verder. Af en toe een klets water vanaf nu, verder weinig te doen.

                    DAB1293A-A3DE-4A55-9CFF-0CEA772064B6.jpeg
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment

                    • Ipie
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2016
                      • 2241

                      #15
                      Prima toch! Op een paar
                      gele blaadje "s na............

                      Wel een beetje vroeg
                      voor die jonge plantjes
                      of vergis ik me.........

                      Comment


                      • Flip Hasjkip
                        Flip Hasjkip commented
                        Editing a comment
                        Zeg toch lomp hoofd, te nat gezet en dat vonden ze niet leuk. De nieuwe zijn mooi groen, komt goed
                    Bezig...