Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag van een newby 1.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Dagenteller.jpg

    Eindrapportage:

    Een week eerder dan de bedoeling was, maar de wiet kruimelde al mijn net uit, dus klaar is klaar. Volgende keer de afzuiging wat zachter
    De boel eerst maar even in liter zipbags gedaan totdat ik de moed heb verzameld om naar de Ikea te gaan voor weckpotten.

    IMG_20200529_162754.jpg

    Zoals je ziet al (te) droog, in die onderste mag nog wel een aardappelschilletje of 2.

    Alle 3 de zakken geven mij een totaal gewicht van .........Trommelgeroffel....

    IMG_20200529_161858.jpg

    173 gram pure toppen droge wiet!

    Hier zijn al een paar grammetjes van verdwenen dus ik houd het voor de volledigheid op 175 gram (Fluff niet meegerekend)
    Dat maakt met mijn lamp van 295 watt dus 0.6 op 1. Niet beroerd voor een eerste keer maar zeker voor verbetering vatbaar!

    In mijn geval zijn het te vroege omschakelen en de daardoor relatief kleine plantjes hiervan de duidelijkste leerpunten. Een deel hiervan was keuze (planten laag houden ivm geringe ruimte) een deel onwetendheid (geen idee hoeveel ze na het omschakelen nog groeien zouden dus te snel schakelen) Ook mijn poging tot ontbladeren en lolliepoppen hebben niet bijgedragen aan het succes van deze ronde.

    Hier en daar heb ik verdorie wel een zaadje aangetroffen! Mijn bananenjager skills moeten dus ook duidelijk beter!

    De wiet zelf is zoals verwacht. Nu al een frisse geur zonder al te veel hooi accenten. Als matige roker werd ik iig zo stoned als een aap met relatief hoog couchlock gehalte.
    Al met al geef ik dit wietje 4 stonedjes
    De 5e komt denk ik na het curen nog wel!!!

    Deze zakken verdwijnen de donkere kelder in (afgezien van een beetje handvoorraad) en de focus gaat nu richting de volgende ronde die inmiddels ook al weer enige weken loopt.

    Bedankt voor het volgen en de interesse, aanstaande zondag zal ik beginnen aan mijn nieuwe kweekverslag, dit keer geheel biologisch!


    IMG_20200529_161912.jpg


    Eerste binnenkweek 2020
    Buitenkweek 2020

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Goed gedaan, smakelijk! En succes met de volgende, en niet naar Amerikanen luisteren.

      Mijn colorado cookie plantje ziet er ook gelollypopt uit, maar dat deed ze helemaal zelf.

    • Gijsch
      Gijsch commented
      Editing a comment
      Dank u! Ik luister nergens meer naar, deze ronde was zeer leerzaam, ik heb zo'n beetje alle kweekverslagen van de laatste paar jaar gelezen, dus ik weet nu zo'n beetje wat de bedoeling is

    #92
    Lekker kweekie, Gijsch Ik ben benieuwd hoe de wiet smaakt na het curen. Succes met de volgende!

    Comment


    • Gijsch
      Gijsch commented
      Editing a comment
      Bedankt, gaat goed komen! Onder de Tneons van de babykamer is de derde node al in zicht! Volgende week de kweekruimte ontsmetten, enkele aanpassingen/reparaties verrichten en dan kan hij weer in bedrijf voor de 2e ronde!

    #93
    Mooi resultaat! Veel plezier met consumeren

    De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

    Comment


    • Gijsch
      Gijsch commented
      Editing a comment
      Dank u! Dat is al goedgekomen en gaat ook zeker goed komen!
Bezig...
X