Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2nd indoor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HPS: 2nd indoor

    Korting op 420shop
    Na mijn eerste indoor kweekje met Bubblegum start ik vandeweek mijn 2de indoor met Strawberry gum, Chocolate haze, Bubblegum en de nieuwe Runtz van Zamnesia. Ditmaal probeer ik er 5 dames in te frommelen, in mijn 1x1x1.80 tent. De 1ste run had ik er 4 maar nadat de dames volop in de bloei stonden had ik nog ruimte zat voor een 5de dame. Alleen tijdens vegetatief is het wat krapjes vanwege de vele bladeren maar wat extra wind in de tent en tijdig bijsnoeien moet dat toch wel gaan lukken.

    Maar goed.. zaadjes zijn binnen en das nie geheel onbelangrijk.

    ik verwacht deze morgen in de seedbooster te gaan weken voor 24 uur. Daarna plant ik ze in de eazyplugs, bevochtigd met bronwater met rhizotonic en zet ze op het warmtematje in de kweekbak.

    Dus als alles goed gaat verwacht ik aankomend weekend de eerste kopjes boven te hebben.

    Update volgt...

    keep on rollin y'all
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Succes
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #3







      Remco.
      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


        #4
        Veel succes deze ronde
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

        Comment


          #5
          Vervolg 2nd indoor start 20 maart

          High there

          Door de corona ellende iets later begonnen dan gepland maar afgelopen vrijdagavond de zaadjes in een glaasje bronwater met Plagron seedbooster op het warmtematje gezet.

          De volgende dag ging ik kijken en sommige lieten door een spleetje hun staartje al zien, Vooral de Runtz oogde erg potent. Het voornemen was om ongeveer 24 uur te weken.

          Halverwege de zaterdagavond ben ik mijn kweekbak gereed gaan maken.
          Ik heb alles lekker schoon gesopt met dettol om de kans op schimmels ed te minimaliseren. De eazyplugs geknipt in de hoeveelheid die ik nodig had en deze even te weken gelegd in een mengsel van bronwater en seedbooster.

          Toen alles gereed was heb ik de glaasjes met zaad erbij gepakt, een rolletje schilderstape en een merkstift om aan te geven wat wat is.

          Nadat ik wederom mijn handjes gewassen had, de zaadjes 1 voor 1 voorzichtig met een pincet met het puntje naar beneden in de eazyplugs geplaatst. Stickertje erop en op het warmtematje in de kweekbak gezet.

          Op zondag was er uiteraard nog niets te zien..
          maar vandaag om 5 uur zijn de eerste al zichtbaar.


          Wordt vervolgd
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            mooiste moment van den teelt de geboorte !!

          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            Het hoofdje is al zichtbaar! Nog even verder persen..

          #6
          Succes , benieuwd naar de soortjes ook , volgend!
          Ganja always does the trick.

          Comment


            #7
            Ze knallen de pan uit
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.

            Comment


            • Upheavel
              Upheavel commented
              Editing a comment
              Hahaha jammer dat je geen comments kan liken

            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment

            • Pyroman420
              Pyroman420 commented
              Editing a comment
              Hahahaha

            #8
            Hi fellow stoners

            Een kleine update van mijn 2nd Indoor

            Nadat de dames zo ongeveer de grond uit sprongen en na 2 en halve dag het daglicht aanschouwden zijn ze niet meer gestopt met sprinten en hebben al een hoogte van 6 tot 8 cm bereikt. Ondanks dat mijn 100 Watt led 6400k lamp er vlak boven hangt, toch wat ongewenste stretch. Maar ik heb tot dusver verder absoluut niets te klagen. 8/8 ontkiemd en gezond ogend.

            Zojuist even gesprayed en voorzien van wat bronwater met seedbooster en dan krijgen de meisjes vanaf morgen een ventilatortje om ze van wat lichaamsbeweging te voorzien.


            Laters dudes
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.

            Comment


            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Topper! Je plantjes zullen je dankbaar wezen

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Er is een uitgebreid topic over allerlei siliciumtoevoegingen. Als je even zoekt en alsie in het juiste forum staat (over voeding) dan moet dat wel te vinden zijn.

            • Pyroman420
              Pyroman420 commented
              Editing a comment
              Thanx QnQ. Ik zal es even struinen.Maandag binnen dat spul, klein flesje van 50 ml besteld van die dure zooi. Alles voor de dames hey

            #9
            Ik heb ze wat steun gegeven. Door de ven denken ze dat het waait en verstevigen ze hun stelen. Idd niet vol er op vanwege de te snelle verdamping hetgeen ze nog niet kunnen bolwerken. Ze bewegen nu lichtjes heen en weer in het steuntje.

            De lamp hangt er nu 8 cm boven. Nadat ik ze in de eazyplugs heb gezet zijn ze in de kweekbak gegaan. Ik had alleen niet verwacht dat ze na 2 en halve dag al boven zouden zijn. Er hing dus nog geen degelijke lamp boven. De volgende dag waren ze al 6 cm helaas. Toen heb ik er direct een lamp boven gehangen. Alleen ivm rh zat de kap er nog op. Die heb ik er gisteren afgehaald omdat ze toch nog wat door stretchten. Daarna gelukkig niet meer. Zien er verder gezond uit en ontwikkelen mooi.

            Gisteren heb ik ook alles grondig gesopt met bleek en allesreiniger. Volgende week tent uitsoppen en nog keertje met dettol. En dan kunnen ze eind van de week in de tent onder de 250 watter.

            Voornemen was eerst nog verpotten naar 7cm potje en dan in de 15 liter. Maar ik zet ze er direct in deze keer.

            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #10
              Hoe gaat ie hier dan?
              Ad usum proprium!

              Comment


              • Pyroman420
                Pyroman420 commented
                Editing a comment
                Olaaa, even uit de roulatie geweest maar we zijn er weer. Ik zal zsm weer een update plaatsen.

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Nice Je had niet stil gezeten zo te zien.

              #11

              High mede growers

              Helaas was ik even niet in de gelegenheid om een eerdere update te plaatsen maar bij deze.

              De dametjes zijn nu inmiddels 22 dagen boven de grond en groeien als kool. De bedoeling was eigenlijk om ze direct te potten in 15L maar door omstandigheden eerst in een opvolgblok gezet.

              20200407_185655.jpg Hier konden ze toch nog even ongestoord in door ontwikkelen hetgeen mij de tijd gaf mijn hok op te ruimen en de tent op orde te krijgen, volledig schoon te poetsen en weer in te delen.

              VideoCapture_20200415-142806.jpg

              20200408_202501.jpg
              Het AutoPot systeem weer aangelegd, dit keer met 5x 15L en uiteraard de Airdomes weer onderin de pot.

              20200409_144441.jpg
              Deze kweek heb ik gekozen voor de 100% Natural lijn van Plagron met de Royal mix.
              Hier heb ik de welbekende Mycor rizhea aan toegevoegd.
              Ingewaterd met Power Roots en vervolgens de dametjes gepot. Verder gebruik ik alleen nog Canna Cure ter preventie van beestjes en meeldauw, Vita Race als aanvullende bladvoeding en op aanraden van Mede growers Silicum aangeschaft.

              20200409_185552.jpg
              IMG-20200413-WA0007.jpg
              De dametjes hebben het inmiddels erg naar hun zin.

              IMG-20200413-WA0010.jpg

              Tot de volgende update.

              Last edited by Pyroman420; 15 April 2020, 14:33.

              Comment


              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Ik ben zelf absoluut geen fan van stekkerdozen in de tent, als dat toch nodig is beter een (spat)waterdichte.
                Verder ziet het er goed uit man

              • Pyroman420
                Pyroman420 commented
                Editing a comment
                Thanx Ganjagast

                Ik kan mij er iets bij voorstellen. Hij behoort ook hoger te hangen. Ik geef weliswaar geen water via boven maar ik spray wel uiteraard. Verder is alles goed geaard en in goede conditie. Aangezien ik maar 1 a 2 keer per week fysiek aanwezig ben is het van rete belang dat het allemaal 100% veilig is.

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Aangezien ik maar 1 a 2 keer per week fysiek aanwezig ben is het van rete belang dat het allemaal 100% veilig is.
                Gelukkig was je er zelf achter gekomen dat het dan beter kan
                Een blusser kan ook extra zekerheid bieden. Die mag ook zeker niet ontbreken imo.

              #12

              Comment


              • Pyroman420
                Pyroman420 commented
                Editing a comment
                Droogt de bovenlaag niet zo snel uit. En voorkomt tijdens water geven in de eerste week dat het perliet uitspoelt en ophoopt in de bovenlaag.

              #13
              Prachtige technologie.. de ip cam

              Screenshot_20200415-145502_YCC365 Plus.jpg Screenshot_20200415-145540_YCC365 Plus.jpg

              Comment


              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Effe wat aan die stekkerdoos doen hoor!!!

              • Pyroman420
                Pyroman420 commented
                Editing a comment
                Je hebt gelijk Rreppell. Ik zal em hoger hangen. Thanx

              #14
              Zien er goed uit.

              Comment


                #15
                High there

                Dag 30 2nd indoor.

                De dames ontwikkelen lekker door, de Chocolade haze blijft wat achter maar dat zegt voor alsnog helemaal niks weet ik uit ervaring.

                IMG-20200420-WA0014.jpgimage_358792.jpg

                Lekker op smaak gebracht met Power Roots en Silicum

                20200420_211304.jpg
                En wekelijks krijgen de dames een verfrissende douche met Canna Cure en Vita Race.

                20200420_211328.jpg

                Vandaag tevens de dames getopt. Opdat ze lekkere dikke colas mogen gaan brengen.

                IMG-20200420-WA0017.jpg

                Tot de volgende update
                Attached Files
                Last edited by Pyroman420; 20 April 2020, 21:33.

                Comment

              Bezig...
              X