Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De mooiste hobby van allemaal : 5x RQS Honey Cream

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    COB: De mooiste hobby van allemaal : 5x RQS Honey Cream

    Korting op 420shop
    Hallo mede growers en blowers!
    Toch mijn oude hobby van een kleine binnenwerk weer opgepakt! Bassagras is de naam en ik zit al een aantal dagen kweekverslagen terug te lezen op JD! TakkeT, FlipKnip, weskie en Belgische Remco zijn m’n voorbeelden hier volgt de setup:
    - budbox 75/75/160 cm
    - spectrolight 100 watt COB lamp
    - g-tools mini buisventilator met demper en koolstoffilter
    - garden high pro Clip ventilator
    - 4x 11 liter potten met plagron light mix ( 1x, 4 literpot want ik wilde een uitgekomen zaadje niet weggooien in lockdown tijden)
    - 5 uitgekomen zaadjes van RQS, honey cream, een fast flower strain met een bloeitijd van 6a 7 weken.
    - de voeding komt van biobizz ( Root, heaven, grow, bloom en top Max) vooralsnog krijgen ze alleen een beetje Root stimulant. Tips en tricks zijn altijd welkom! Veel sterkte en grow plezier in deze bizarre lockdown tijden...

    #3
    Hierbij een foto van dag 1 tm 8, nadat ze boven de grond zijn gekomen!
    Last edited by Bassagras; 18 March 2020, 21:54.

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Er kunnen 30 fotos in 1 post en je kunt je berichten ook wijzigen als je iets wil toevoegen.
      Thanks.

    #4
    Welkom, gezellig, Succes.

    Ziet er goed uit.

    Comment


      #5
      Welkom op jd....

      Ziet er goed uit ze gaan mooi gelijk op.

      ik zou niet te lang wachten met de voeding in de grond zit voor 2 a 3 weken voeding maar organische voeding heeft tijd nodig om geactiveerd te worden die zorgen voor een actief bodemleven
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


        #6
        Tnx qnq en kelderkastje!

        Comment


          #7
          Dank voor de tip Wes. (Die moet ik weer halen trouwens, tip) hopen dat er nog een zaak open is

          Comment


            #8
            Welkom ik hoop dat je een verslag bij gaat houden,leuk soortje
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #9
              Dank JK, een verslag is het plan inderdaad! Ben benieuwd naar de lamp en de wiet. M’n vorige lamp was een Hans panel 180 watt. Daar was ik redelijk tevreden over. Max 0,6 gr/watt geoogst.. maar dat lag waarschijnlijk aan mijn amateurisme... dankzij JD en z’n leden veel meer kennis dan voorheen

              Comment


                #10
                Succes, met een beetje hulp en veel lezen gaat dat deze ronde vast beter
                - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                Comment


                  #11
                  Dank kroket! Ook 1 van m’n voorbeelden

                  Comment


                    #12
                    Goedendag jongelui en ouwe knakkers, even een korte update met een vraag of 2.
                    de lamp hangt op 45 cm van de pot die er recht onderstaat. De Lux/par/umol-o-meter die ik als app gedownload heb heeft aan dat de planten in de hoeken een waarde van 350 par/lux/umol ontvangen en de plant recht onder de lamp +-500. Is dit goed slecht of irrelevant?
                    mijn low budget moisture meter heeft al 4 dagen aan dat de grond moist is. Maar als ik m’n vinger er in stop valt dat wel mee.” En blijft er niet veel aan m’n vinger plakken. Ik had de laatste keer +- 125 ml water per plant gegeven,5 dagen geleden. De hangende bladeren op de foto zijn van de ochtend douche, normaal staan ze wel fier overeind. Allemaal een fijne en gezonde dag gewenst vanuit een uitgestorven hoofdstad.
                    Attached Files

                    Comment


                      #13
                      nee die app van de telefoon klopt niet helemaal je kan wel zien waar het licht minder sterk is maar de lux niet naar kijken het beste is om het middelste licht te verdelen over alle planten dus die er recht onder staat schuift wat op zodat die het licht deelt met de andere pot.

                      Verder zit jou moistmeter waarschijnlijk een stuk dieper in de grond daarom zeggen we allemaal probeer de potten te wegen dan weet je precies of de grond nog vochtig is onderin.

                      je zegt zelf al dat de bladeren fier omhoog staan dat is een goed teken ze niks tekort komen kwa water
                      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                      Comment


                        #14
                        Mucho gracias!

                        Comment


                          #15
                          Oef, ik voel wel een beetje druk nu op mijn schouders

                          Succes !
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                          Comment

                          Bezig...
                          X