Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nog wat afjes :D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: nog wat afjes :D

    Korting op 420shop
    Hey hey people, na een resem gezondheidsproblemen ben ik terug met een nieuw verslagje...
    het gaat over 2x nl van rqs, jack auto van zamnesia(met die mutatie die driesprong maakt) sticky beast van zamnesia
    wat doe ik met deze dame met de mutatie? De moeite om op te kweken of niet?
    Attached Files
    Last edited by kustbeest; 11 April 2020, 11:07.

    #2
    Waarom zou dat niet de moeite waard zijn?
    Extra top wordt dat lijkt me.

    Comment


      #3
      deze dame heeft tot nu toe geen enkel normaal gevormd blad gemaakt
      is dat een teken van zwakke genetica of gewoon pot luck?

      Comment


        #4
        Ik heb die vraag net in een ander topic zitten lezen
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • kustbeest
          kustbeest commented
          Editing a comment
          ja, sorry nogal wastd tegenwoordig dit wordt een kweekverslagje hoor

        #5

        Comment


          #6
          nog een tipje voor de AF growers vandaag bij fastbuds 1+1 gratis op de hele lijn, zowel original line als hun gewone aanbod

          Comment


            #7
            hey buds, (pun intended), een update van mn dames, de jack H auto lekker uitgespreid met lst (1ste foto), net zoals de NL auto die wat bushier is geen noemenswaardige problemen hoewel de jack redelijk gevoelig is aan teveel nutes, te zien aan de gele puntjes

            DSC_0018.JPG
            mooi voorbeeld van lst al zeg ik t zelf dit is de jack H auto van zamnesia seeds (die met de gekranste zetting)



            DSC_0020.JPG
            de NL auto van RQS die heeft wat meer blad, dus heb ik wat defoliation gedaan zodat er toch wat licht kan doordringen in de plant.

            Ik heb ook de indruk dat als ze onder led licht staan ze langer in veg blijven, dus wat groter worden...
            de NL ruikt al stevig, de jack iets minder.

            Zo dat was het alweer, tot de volgende

            Nog iets vergeten te zeggen...
            ik heb nog niets van voeding gegeven, zo zie je maar elke strain gedraagt zich anders...

            Comment


              #8
              weer effe een update, de dames hebben genoten van de lst zo te zien ze zijn een beetje aan t groeien
              de voorbloei is ook goed gestart, pictures speak louder than words so...

              95285438_162751278474506_1606491577440534528_n.jpg
              image_359940.jpg
              95387721_1625901777561267_8613754261580283904_n.jpg
              de eerste foto is de jack herer auto, de 2de is nortern light auto, de 3de vooraan nog een nortern light auto,achteraan de white widow auto van fastbuds
              ze hebben nog steeds niets van voeding gekregen, behalve dan 1 keer de vita race (ijzerspray)

              Comment


                #9
                Dus je dames houden wel van een beetje bondage
                Pictures speak louder than words, maar deze foto's kan ik niet helemaal goed verstaan (beetje wazig). Van wat ik wel zie, zijn ze in ieder geval mooi groen
                - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                Comment


                  #10
                  tja de lens van mn telefoon is er een beetje aan

                  Comment


                    #11
                    de 1+1 actie van fastbuds is verlengd tot maandag... get em while you can

                    Comment


                      #12
                      nog een bedenking, nu ik de viparspectra gebruik worden de planten toch wel een stuk groter heb ik de indruk, waardoor ik nu denk dat die bleke puntjes niet overvoeding is van te sterke grond maar bleaching,
                      wat denken jullie?

                      Comment


                        #13
                        Toppen kunnen bleachen
                        Bladeren verbranden gewoon.
                        En dat doen alleen die, die het dichtste bij het licht zitten en nooit vanuit de puntjes.
                        Verbrande puntjes = overvoeding
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                        • kustbeest
                          kustbeest commented
                          Editing a comment
                          dan is die daar gevoelig aan, nog geen voeding gegeven enkel wat in de grond zelf zit

                        • QnQ
                          QnQ commented
                          Editing a comment
                          Lavameel en zeewierkalk zijn ook voeding plus nog de voeding die al in de potgrond zat == OD

                        #14
                        hier ben ik weer met een nieuwe update
                        de eerste foto de jack herer auto doet het zeer goed 101070784_1493865247441853_5704263773691314176_n.jpg

                        de nortern light auto doet haar ding...
                        99336664_645614529619741_1687750335751258112_n.jpg
                        bij de jack herer heb ik wel op sommige bladeren roestvlekken en gele wolkachtige vlekken gezien, ik denk dat dit calcium tekort is, als ik de bladprobleem oplosser goed gelezen heb toch...
                        ik heb dan afgezuurd kraanwater gegeven vandaag(er zit nogal wat calcium in ons drinkwater in de regio) en dan in de gaten houden of het stopt... indien niet mag je een berichtje verwachten bij de cannabis helpdesk

                        bedankt om de tijd te nemen om effe te "browsen",
                        tot de volgende

                        Comment

                        Bezig...
                        X