Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Timelapse met pigrow - 90 dagen Early Skunk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Timelapse met pigrow - 90 dagen Early Skunk

    Korting op 420shop

    Ola Peeps,
    Heb tijdje geleden een raspberry pi zero w gekocht, klein computertje die je voor allerlei projectjes kan gebruiken.
    Toen kwam ik pigrow tegen op reddit. Een open source projectje voor geautomatiseerde tuinen (https://www.reddit.com/r/pigrow)
    Hier stond genoeg info om je eigen geautomatiseerde tuin te bouwen.
    Ben zelf voor een diy flood en drain systeempje gegaan die leeg loopt d.m.v. een bell syphon gemaakt van een jodenkoek doosje .


    Groeten vanaf minimaal 1,5 meter afstand

    PgTWCsl.jpg
    r/Pigrow: The Pigrow is an open-source device for managing a growbox or greenhouse, with programmable power sockets that can be used to control …

    #2
    Leuk, en wat doet die pigrow allemaal ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • anoniemand
      anoniemand commented
      Editing a comment
      mijn pigrow regelt de waterpomp, ventilatie, ledlampen, dehumidifier, humidifier & kachel

    #3
    Heerlijk van dit soort knutsel projecten met een beetje automatisering
    Ik kan er maar beter niet aan beginnen.. Met eindeloos veel mogelijkheden, zou ik ook eindeloos ver gaan
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • colori
      colori commented
      Editing a comment
      Dit lijkt me echt een rabbithole voor u Kroket

    #4
    pigrow diy tutorial door: Photosyntech


    Comment


    • Gijsch
      Gijsch commented
      Editing a comment
      Ach so...en Arduino is programmeren en Raspberry is meer softwarematig.
      Dus misschien is dat te leren voor een n00b als ik...weet wel dat ik nog tot laat instructiefilmpjes heb gekeken

    • anoniemand
      anoniemand commented
      Editing a comment
      Als je de tutorials volgt dan is het redelijk makkelijk, zelfs voor iemand zonder enig programmeerkennis. En mocht je op iets stuiten, dan zijn er genoeg mensen die op reddit.com/r/pigrow je willen helpen.

    • Gijsch
      Gijsch commented
      Editing a comment
      Leek idd goed te doen! Nu is dit de eerste keer dat ik een binnenkweek doe, en om dan meteen alles uit handen te geven lijkt me niet bevorderlijk voor het leerproces.
      Het zou wel leuk zijn voor in mijn voorgroeihok, alleen die heb ik juist net voorzien van een ander type automatisering. Wie kiekt wel eem!
      Wel toffe link/info. Bedankt.
Bezig...
X