Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SK achter her raam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    SK achter her raam

    Korting op 420shop
    Ik was een klein sticki aan het draaien, van de sk wat ik nog over heb(1,5gr nog). Daar zaten buiten dat het autoflowers waren, toch wel hier en daar een zaadje, slechte strain? Die heb ik altijd weggegooid, maar in vond er nog eentje. Dus ik dacht waarom niet een pot achter het raam, aardig kleine pot. Maar ik ben benieuwd wat ze gaat doen, aangezien ze dan mooi op het zuiden staat de hele dag. Ik heb haar vandaag ontkiemd in de grond gepoot

    gegroet
    ​​​​​​
    Attached Files

    #2
    Het kan vanalles worden, man, vrouw, autoflower, fotoperiode, hermofiel of hennep, dus ik kijk mee

    Heb je 'm nou op je hond gezet ?

    ohja, wat is een sk ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      ben ook curieus wat sk is

      Comment


        #4
        Dan zal het me heel erg benieuwen de komende maanden. Ik heb de plant superskunk waar het zaadje vandaan komt, vorig jaar wel redelijk vaak naar binnen moeten zetten of door de extreme regenbuien(wind) of de hitte. Hier op het balkon kun je als het 20graden is al niet meer zitten. Dus laat staan als het 35graden is. Haha nee dat is geen hond dat is het kleedje wat op de side-table ligt voor de katten.

        Comment


          #5
          ah superskunk had ik zelf ook op kunnen komen

          Comment


            #6
            Hmm ja ik weet niet of het projectje wel haalbaar is, i wil over een aantal weken ook nieuwe afjes planten. Heb dus vernomen van qnq dat je dan miss kruisbestuiving krijgt en die ook mislukken. Wat zeggen jullie ervan?

            Comment


            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Leuk om een beetje aan te kloten, niks mis mee. Alleen moet je niet op dit plantje rekenen als je ervan afhankelijk bent voor je rookwaar. Dat gezegd kan je natuurlijk ook aangenaam verrast worden

            #7
            Dan denk ik dat ik de overbuurvrouw een cadeau doe, mag zij eens proberen haha. Ik ben ook aan het loeren voor nieuwe autoflower zaden. Pfff zoveel keus

            Comment


              #8
              Stel het is een herma of man, zal die jou planten makkelijk kunnen bestuiven vanaf je onderbuurvrouw.
              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

              Comment


              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Precies. Alleen als het een herma of man wordt. Die kans is net zo groot als dat het een vrouw wordt en als je ballen ziet kan je ze altijd nog weghalen.
                Die staat niet meteen te stuiven als er ballen zijn.
                Het duurt 1-2 dagen voor ze open gaan en pas dan gaan ze stuiven.
                Als je er elke dag naar kijkt ga je dat wel op tijd zien.

              #9
              Haha nee is de overbuurvrouw zeker 75mtr afstand en balkon aan de andere kant

              Comment


              • kroket
                kroket commented
                Editing a comment

              #10
              als ik een tip mag geven, de gorilla glue auto van dutch headshop zijn goed naar mijn ervaring, 5 zaadjes voor 19.95 met schaaltje en watten om in te kiemen
              en fastbuds heeft nog 2 dagen 1+1 gratis + natuurlijk je freebee zaadje

              Comment


                #11
                Dan zal ik het zaadje helaas moeten fusileren. Kustbeest dat is een goeie tip, hoeveel opbrengst had je van 1plant. Nu ks dat natuurlijk niet veel zeggend maar toch. Vorig jaar had ik van de blue cheese geloof ik iets van 70/80gr.

                gegroet

                Comment

                Bezig...
                X