Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

200W lamp met een 90 x 90 cm tentje. White widow - eerste poging

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    gij bent alles behalve lomp hehe. fijn bak weekend hehe

    Comment


    • WittiW
      WittiW commented
      Editing a comment
      Ik ben bang dat dat een zaadje in wording was, maar ik weet het niet

    • eeltje
      eeltje commented
      Editing a comment
      mja als het zaadje was komen er dan niet meer ? hehe miischien beter ff paar daagjes bij je plantje bliljven ziten

    • WittiW
      WittiW commented
      Editing a comment
      Daar ben ik wat bang voor, mogelijk nog meer dat ik denk aan een banaantje op een gegeven moment. Hermafrodiet? Ik weet het niet

    #77
    Zit ik nu ook mee, banaantjes en zaadjes, paar plekken vermoedelijk iets weggesneden, ziet r maar raar uit nu. Dan dacht ik ze zijn allemaal weg,vind ik r nog een paar .. denk ook dat er klaar zitten maar nog niet echt zichtbaar. Iedere keer op andere plaatsen checken en verwijderen he. Hoelang moeten ze nog ? Het duurt wel 2 weken eer een zaadje aangemaakt is ook dus de laatste 2 weken zou in theorie niet zo erg meer zijn...
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • WittiW
      WittiW commented
      Editing a comment
      Ik hoop nog 20 dagen, dan heb ik 66 dagen echte bloei. Controleren in een tent is nog niet eenvoudig

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ja kan ik wel inkomen .bij mij verkozen ze de oksels of dicht erbij, en in de bovenste toppen midden in de top dan . Hopelijk vind je er geen of weinig. Succes!

    #78
    IMGP3641.JPG IMGP3642.JPG

    Links, geen probleem, mooi groen blad


    IMGP3643.JPG
    Topje met mogelijk zaadje, kan er nog geen afstand van doen....

    IMGP3644.JPG IMGP3646.JPG
    Plant met de meeste problemen. Ook wat blaadjes verwijderd bij de top vandaag. Ik denk water tekort, ik zie geen schimmel.

    IMGP3647 (2).JPG
    Top precies in het midden. Hoeveel lumen dat ding wel niet gehad heeft???....nog eens narekenen.

    * nog steeds veel beestjes maar de curve neemt af. Een r getal van ongeveer 1. Teveel om 2 dagen weg te gaan, wordt een plaag.
    * max temperatuur tot nu 29.9 de afgelopen dagen. Morgen boven de 30C?
    Attached Files

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Zaad kan je beter laten zitten , heb ik hier geleerd. Volgroeid hard zaad kan je makkelijk uithalen , halfweg niet. En voor nieuwe bestuiving te voorkomen hoef je enkel banaantjes weg te plukken. Hier vond ik geen zaad in de banaantjes plant, wel in de omliggende. Heb ik enkel de plant met banaantjes weggenomen en rest laten staan , minst kans op nieuwe bestuiving , of ben ik verkeerd? Ben het nog aan het uitpluizen, daarmee..

    • WittiW
      WittiW commented
      Editing a comment
      Ik heb geen banaantjes aangetroffen, ook geen nieuwe dingen aangetroffen wat op zaad lijkt. Waarschijnlijk onwetendheid en overbezorgdheid.

      Wat je het best kan doen? Ik weet het niet. Als ik echt had willen weten of het zaad was, had ik het moeten laten zitten.

    #79
    IMGP3649.JPG IMGP3650.JPG IMGP3650 (2).JPG

    Zover ik kan beoordelen, zie ik rode billen en geen rot, laatste echte blaadjes die dood gaan, de rest zijn suikerblaadjes. Onder het dek van bladeren, verzameld ze een cluster vuurpijlen, het lijkt op een echt jaren zeventig Russisch ruimtevoertuig.


    IMGP3651.JPG check.JPG

    Een subtieler topje van de nakomer. Die plant heeft dus structureel (ook door fout toppen) een 5 centimeter meer afstand tot de lamp gehad. Qua structuur zeg ik dat dit esthetisch veel beter werkt, maar ik twijfel ernstig aan de opbrengst.
    Last edited by WittiW; 13 August 2020, 23:23.

    Comment


      #80
      IMG20200815222505.jpg

      Komop trichomonen! Verkleur!

      Nog 15 1/2 dag tot ETA. Begin te twijfelen of dat niet een paar dagen later wordt.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Gewoon meer stikstof in de bloei geven, heb je dat probleem minder of niet.

      • WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        Naar het einde toe, vind ik verkleuringen van blad niet zo erg, denk ik. Het is toch maar een eenjarig plantje. In de natuur zou het blad ook verkleuren.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Voor de volgende keer, ph- groei (salpeterzuur), is ook stikstof, kan je iets helpen bij voorkomen van die vergeling.

      #81
      Terreur van te lage lamp wordt toch steeds zichtbaarder. De toppen die het betreft, de minderheid, worden niet dikker en kleuren steeds meer rood. Rot kan ik nog steeds niet constateren, ruikt lekker.

      IMGP3652.JPG -> cropje IMGP3652 (2).JPG

      IMGP3653.JPG -> cropje IMGP3653 (2).JPG

      Eigenlijk wil ik donderdag starten met spoelen voor een dag of tien. Er is nog zoveel ontzettend groen blad. Maar ben wat bang dat ik toch te snel wil.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Precies mijn Brainstorm. Lange pistels en wat vreemde topgroei. Bij mij is alles bruin, geen witte pistel meer te zien

      #82
      IMGP3656 (2).JPG
      Normaal licht en krijg oogstnerveusiteit

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Die laatste dagen he. Geduld is een schone zaak maar verdomd lastig soms ziet er mooi uit !

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Erg mooi... kan zo een catalogus in

      • WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        Hahaha, nou dit is dan de white widow van de zamnesia, die ik helemaal niet wilde hebben! Ziet er uiteindelijk wel naar uit, dat ik er wel van ga genieten.

      #83
      propere toppen witti.en wat is de knipdatum.
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        In principe heb ik 31 augustus gepland, maar ik denk tussen nu en 13 dagen.

      #84
      Ik ga spoelen, ik denk toch wel wat milky te zien. Dan wordt dit het uiteindelijke schema, waarbij ik denk dat ik misschien wat eerder dan 31-8 ga oogsten:
      .
      WEEK/PERIODE 1 1 2 3 4 5 6 7 8 7 8 9 10 11 12 13 14
      FASE ontkiemen groei groei groei groei groei groei bloei bloei bloei bloei bloei bloei bloei bloei bloei bloei
      terra grow. - - - - 15 ml 15 ml 15 ml - - - - - - - - - -
      terra bloom. - - - - - - - 15 ml 20 ml 20 ml 20 ml 22.5 ml 20 ml 22.5 ml 22.5 ml alleen water alleen water
      datum 11-5 18-5 25-5 1-6 8-6 15-6 22-6 29-6 6-7 13-7 20-7 27-7 3-8 10-8 17-8 24-8 31-8
      Het aantal milliliter is met een hoeveelheid water van 5 liter (soms wat meer als ik de ph teveel had afgezuurd).

      Misschien dat ik ooit nog wel eens helemaal biologisch aan de slag wil gaan, maar zie er toch maar weinig voordeel in. Meeste vlees, vis, groente en fruit wat ik eet, wordt ook niet biologisch gekweekt (zelfs als er biologisch op het etiket staat). Op tapiala vis tref je ook biologisch aan op het etiket, een vis, gekweekt in zuid oost azie hier in de supermarkt, en dan als slogan biologisch

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Paar weekjes, nog ff doorbijten

      #85
      Volgens mij zijn de dames wel rijp. Donderdag ga ik denk ik kappen en snoeien, kan het afval vrijdag ook gelijk weg.

      IMGP3659 (2).JPG IMGP3659 (3).JPG

      Milky!

      IMGP3660 (2).JPG IMGP3660 (3).JPG
      Iets minder milky, maar ook wel smakelijk.

      /edit gisteren een rozenschaar gekocht, extra kosten @12,-

      Comment


      • WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        Ik kijk ook met een loepje, meer dan met de camera. En eens, er zijn wat toppen waarvan ik denk dat ze nog wel even mogen. Maar er zijn ook toppen (2 met name), die aan het uitdrogen zijn. Die 2 moeten echt wel snel weg, want die zijn aan het doodgaan en ik wil zeker niet zelf rot mijn tent inhalen.

        Twijfel, twijfel.

      • TB303
        TB303 commented
        Editing a comment
        Oogst je eerst de toppen met amber en de rest later, beetje veggen d'rbij en de rest lekker in t licht laten staan....
        Net als Kunichika (= dat Japans voor bedankt?) zou ik langer wachten met omgooien....

      • WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        Kanichika is een artiest, houtsnijwerk.

        Zelf bewonder ik Japanse houtmeubelen, bij voorkeur zonder spijkers.
        Last edited by WittiW; 25 August 2020, 23:08.

      #86
      Het wordt een compromis.

      IMGP3663 (2).JPG

      Deze top is gekapt. Die wil echt niet meer. Er viel ook direct (al droge) wiet af. Die ga ik nu proeven.

      De rest blijft staan, totdat ze niet meer willen zonder voeding.

      Comment


      • WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        Weet ik niet. Ik denk nog steeds van niet. Weten doe ik het niet, maar ik vermoed nog steeds een te lage lamp voor een paar weken. Er is nog 1 andere top met dezelfde verschijnselen, maar daar is de top nog mooi groen en het dorre meer lager. Misschien die ook maar kappen.

        Ook met een loepje zie ik geen vormen van rot. Ik ruik geen rot....

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Ik had witte haartjes langs buiten en zwart van binnen...

      • WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        Beide toppen dus verwijderd en gedroogd. Zie resultaat in de wekpot. 't Is niet veel, maar ruikt bijzonder goed. Belooft wat

      #87
      De dames staan nog steeds in de tent. Dus de ETA is niet gehaald! LOL

      Dat betekent ook 66 dagen bloei nu gehad, inclusief 14 dagen eerder 12/12.

      De goedkope swenk ventilator (secret garden) is kapot! Jammer dat die dat blijkbaar met een klassieke kortsluiting ergens in de nacht heeft gedaan (de timer zegt ergens rond 4:35). Dus de dames hebben ook een hele donkere dag gehad.

      Ik geef nu al 10 dagen alleen water. Geen voeding. Blad begint dan ook wel heftig te verkleuren bovenaan, maar beneden nog steeds zo groen als, nou ja, donkerder dan gras dan.

      IMGP3664 (2).JPG
      Dit is wat ik van de eerdere takken overgehouden heb. Goed gedroogd, vandaag in de wekpot. Al met al een 7 gram droog. Alles wat op verbrand leek, weggegooid, samen met een hete kip uit mijn koelkast die over de datum was. Zelfs een drugshond waagt zich niet in de buurt.

      Comment


        #88
        Topjes vandaag (ik heb het idee, dat ik eigenlijk 2 soorten wiet gekregen heb, of 3 of 4....zaadboeren).

        IMGP3665 (2).JPG
        Paddestoel

        IMGP3666 (2).JPG
        geel blad, droog ook wel

        IMGP3667 (2).JPG
        Groene rakker, lekkere kerstboom

        IMGP3668 (2).JPG
        Andere dame die lekker groen blijft. Andere plant.

        IMGP3669 (2).JPG
        Nakomelingentje, maar ziet er wonderbaarlijk lekker uit. De beste wijn, komt ook niet van volume druif
        Last edited by WittiW; 31 August 2020, 22:40.

        Comment


        • Rickysticky
          Rickysticky commented
          Editing a comment
          Ziet er goed uit! Zie wel veel warmte/verdampings probleem. Maar echt lekkere buds! Hou vol

        • WittiW
          WittiW commented
          Editing a comment
          Ik heb de dames met recht totaal geterroriseerd. Maanden lang. Onkruid vergaat niet, blijkbaar.

        #89
        IMGP3670 (3).JPG
        Milky en doorzichtig

        IMGP3672 (2).JPG
        Doorzichtig en beetje milky

        IMGP3673 (3).JPG

        Comment


        • Italbri
          Italbri commented
          Editing a comment
          Eigenlijk had ik ook al zo een gevoel dat die trichomen lastig te beoordelen zijn met te weinig zoom, ik heb een 30x juweliers vergrootglas maar ik zie nog steeds alleen maar wit. Of ben ik misschien toch te ongeduldig?

        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Mijn 1a kweekje had ik 4 White Widows van RQS en achteraf 3 wietjes. Verschillende fenotypes.

        • WittiW
          WittiW commented
          Editing a comment
          Jullie zien een 1000*800 foto ofzo, maar dat is niet de echte resolutie. Ik upload hier, maar de foto wordt ernstig verkleint. In het echt is het een 5600*3400 pixel foto. Alleen de kleur is niet echt, ik ben te lui de wit instelling aan te passen.

        #90
        IMG_8911.jpeg
        IMG_9077.jpeg
        πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
        ​
        πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
        ​

        Comment


        • WittiW
          WittiW commented
          Editing a comment
          Was dat het moment dat je ze omgehakt hebt? Bij mij nu net iets minder amber, maar milky meer milky.
      Bezig...
      X