Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

200W lamp met een 90 x 90 cm tentje. White widow - eerste poging

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Terug, de planten erg droog en geel aan het worden.



    Eerste plant omgehakt en klaar om te drogen. Onderin is het licht niet echt doorgekomen, maar handige haakjes om op te hangen om te drogen. Denk ik dan maar :p

    IMG20200907233932.jpg

    De voet voor referentie. Maatje 42

    Nog drie plantjes te gaan! Ik heb wel een vermoeden dat mijn minimale 50 gram gehaald gaat worden . Veel meer!

    Totale groeitijd: 120 dagen
    Groeidagen: 33 dagen, met eerst 15 dagen 18/6 en de rest 20/4
    Dagen tot ik de bloei tel: 14
    Bloeidagen: 73

    Ik denk nog steeds dat het compleet verschillende zaadjes zijn. Dat ga ik later dan wel proeven.

    Comment


    • WittiW
      WittiW commented
      Editing a comment
      Varenrouwmuggen kweken, kan ik denk ik beter. Maar zeker niet slecht! Ik verwacht bij tomaten weer meer problemen. Voorlopig houd ik het bij wiet.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      20% van het nat gewicht rekenen.

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Nice, nu nog naar de kapper.

    #92
    Totale resultaat (en nog een paar losse toppen, maar die gaan de oven in op 40C).

    IMG20200908092158.jpg IMG20200908092151.jpg
    Volgende ronde maar wat gaan dieven aan de onderkant. Vanaf de top tot ongeveer 25cm lager ziet het er goed uit. Maar eens kijken wat ik met de onderste helft ga doen. In het midden van de tent hebben de planten, zoals ook wel verwacht, de grootste toppen. Jammer dat ik 2 takken van die in het midden voortijdig geoogst heb. Volgende ronde de lamp in het begin verder van de wiet houden.

    Veel geleerd! Ik denk dat dit wel een dag of tien nodig heeft. Dan geef ik nog wel een keer een update. Ik denk wel dat ik aan een gram/Watt ga komen, gok ik. Dat zou dan 165 moeten worden, droog.
    Last edited by WittiW; 8 September 2020, 08:46.

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Je zou wat rigoureuzer kunnen dieven ja, blad zou ik zoveel mogelijk laten zitten. Ik heb precies hetzelfde gehad. Nu niet meer, behalve bij de Wembley die ik juist niet gediefd heb. Die heb ik gewoon laten gaan.
      In totaalopbrengst scheelt het nauwelijks, maar je gemiddelde kwaliteit is wel beter zeg maar

      Mooi resultaat trouwens!
      Ik begrijp dat je 1 op 1 verwacht? Dat is goed hoor
      Op naar de volgende!

    • WittiW
      WittiW commented
      Editing a comment
      Allemaal moderne zaden gekocht voor de volgende ronde.

      - strawberry glue (RQS)
      - guava jelly (sensi white label)
      - glookies (barney)

      Wel gaat dit drogen echt nog een tijdje duren, denk ik. 10 dagen. En dan goed schoonmaken, en wat wachten, nog een 14 dagen. Niet voor eind oktober start ik een nieuwe teelt. Ik wil de tent ook ergens anders in mijn huis.

      Ik denk niet dat ik nog iets wil investeren, behalve wat nieuwe potgrond dan en mogelijk wat om de toplaag te bedekken. Er komt in ieder geval geen ventilator meer binnen. Dat gewaai in de tent doet meer kwaad dan goed. Misschien nog een extra ventilatiegat onderin, dan heb ik er 3 onderin en 1 afzuiging boven. Ik denk dat dat wel een vriendelijk klimaat wordt.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Je kunt bij Greensell per m2 van dat zwartwit zeil halen. Ga ik nu ook mee experimenteren

      GLOOKIES!! Die wil ik mij ook een keer kweken

    #93
    mooi resultaat met zon spectraboxie veel plezier drvan

    groet

    eeltje

    Comment


    • eeltje
      eeltje commented
      Editing a comment
      rook jij takken hehe ben je een indiaan

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Een Toelli van takke?
      Waar?

    • WittiW
      WittiW commented
      Editing a comment
      Heb alles wat een beetje rookbaar is, wel gerookt. Tegenwoordig stel ik de ondergrens iets hoger. Bij voorkeur natuur ))

    #94
    Mooi resultaat van je noeste arbeid. Veel plezier met het consumeren

    De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

    Comment


      #95
      Eindelijk een dag dat de LV richting de 50% gaat in de droogtent en mogelijk eronder als het mooi weer blijft.

      Het spul uit de oven is wel erg fluffy. 40C voor een uur of tien, lijkt wel redelijk te werken. Het zit nu wat droog in een wekpot en ik moet maar eens gaan denken wat ik ermee wil. De takken in de tent hebben dus nog niet zoveel gedroogd, met een 60% LV gemiddeld. Dus die 10 dagen, gaat ook weer uitlopen.

      Al met al gaat dan de hele oogst (ook nog een paar weken curen meerekenen), richting de 5 maanden. Toch wel iets langer dan dat ik gedacht had.

      Voor de volgende ronde heb ik:
      - White widow (van deze ronde heb ik nog 4? zaadjes)
      - Strawberry Glue (RQS) https://en.seedfinder.eu/strain-info...Glue/TH_Seeds/
      - Guava Jelly (Sensi white label) https://en.seedfinder.eu/strain-info...y/White_Label/
      - Glookies (Barney's) https://en.seedfinder.eu/strain-info.../Barneys_Farm/
      - Lemon ice (RQS) https://en.seedfinder.eu/strain-info.../Ripper_Seeds/

      Ik wil 2 soorten gaan kweken, elk 2 potjes. De white widow heb ik wel genoeg denk ik. Welke soorten passen een beetje bij elkaar?

      /edit volgens mij kan alles wel bij elkaar. Kent iemand de zaden? Zelf ken ik alleen de ww en de glookies.
      Last edited by WittiW; 10 September 2020, 11:24.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Alles kan he
        Koffiekan
        Jerrycan....

        Ik hou het graag bij alleen indica of alleen sativa. Ik hou niet zo van sativadiva's, groeien mij te wild. Of ik ben een sissie en train ze te licht. LST denk ik dan. Dus...
        Tijd voor mijn middagdut geloof ik


        .....


        Droogt het nu zo langzaam? Gisteren was mijn Dosidos nog veels te nat, nu net besloten om vanavond te gaaan potten. Schrok ervan hoe snel het ineens gaat. Zon!!

      #96

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Verschil temp hoog/laag eens hoog geweest? Dan kan er dauw ontstaan, als de lv dan ook nog aan de hoge kant is duurt het ff voor het wegverdampt is.
        Blad weggeknipt met smerige schaar? (Alcohol!)
        Maar waarschijnlijk 'gewoon' een hoge lv, misschien samen met een wat gevoelig soortje

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Een klein kacheltje bij de inlaat, zorgt dat er droge lucht binnenkomt, en ja, ook 'szomers.

      • WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        Ik zit te denken aan een bonsai aanpak. Een paar toppen selecteren om echt te groeien en bloeien met alle ruimte, zonder overlappende bladeren en dito vocht. Misschien nog wat meer tijd uittrekken dan de 120+ dagen nu.

      #97
      IMG20200912105017.jpg

      Niet alleen ellende
      Oogstje gaat me wel tot de volgende oogst blij maken. Bye bye coffeeshop!

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Mooi wietje zeg!

      • WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        Ik heb toch echt al tientallen grammen weggegooid en met mugjes en verbranden.

        Zoveel meer te winnen!

        Maar inderdaad, bye bye coffeeshop.

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment

      #98
      Eindafrekening, alles is geplukt.

      IMG20200912180746.jpg

      Genoeg voor een goed brood van 5 Liter

      Dat is dan....
      IMG20200912181058.jpg

      En dan rook ik al 10 dagen (grammetje per dag) en heb ik toprot mee mogen maken.

      De lamp is ok, mijn competentie kan alleen maar toenemen, of ik vergeet alles, ook goed.

      Comment


        #99
        🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

        👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

        Comment


        • WittiW
          WittiW commented
          Editing a comment
          D'r is wat wiet die je misschien beter moet gebruiken om te koken. Ik ga voor 150 dagen )))

        Laat ze smaken ! Ziet r idd een lekker wietje uit!
        Ganja always does the trick.

        Comment


          laat het smaken op naar de volgende ronde
          The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
          5 lekkere grieten onder de zon

          Comment


            Mooi hoor, lijken me vrij compact als ik het goed zie
            Lopend Verslag

            Comment


              Lekker! En toprot daar waren bij de tropische temperaturen en de hoge LV voor verantwoordelijk denk ik.

              Dacht altijd dat dat vooral een buitenprobleem was. Bijgeleerd.

              Comment


              • WittiW
                WittiW commented
                Editing a comment
                Daar moet ik nog eens goed over na gaan denken. Het maakt me kwa hoeveelheid niet eens echt veel uit. Ik zit ruim boven wat ik had gepland. Maar het waren de beste toppen!!!! LOL
            Bezig...
            X