Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 citral onder 3 x 50w ledbars in verhoogde bonanza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ben gewoon een beetje onwennig. iedere keer het gevoel dat ik wat vergeten ben of nog wat moet.

    de toppen een beetje omgeschud en uit elkaar gelegd. meer is er niet te doen.

    hok schoonmaken is er niet van gekomen dus dat wordt na de kerst. k**klusjes uitstellen, ik lijk wel een stoner

    ik heb gelezen dat de toppen de cvault in kunnen als takjes knappen ipv buigen. dus dat zal nog wel een paar dagen duren.

    nou fijne dagen iedereen. ik gooi zo de mighty vol en dan geloof ik het verder allemaal wel.
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Lekker relaxen, geniet van de rust ! Voor je het vergeet is het weer tijd om te oogsten

    • Waldpiek
      Waldpiek commented
      Editing a comment
      Oogjes dicht en snaveltjes toe. Slaap lekker!

    Goedemiddag,
    de kerst wat doorgekomen allemaal?


    ik tel dag 5 drogen.

    ik heb de temp en vochtigheidsmeter even een dagje in de wedryer gehangen. ik ben dus aan het drogen bij 18 graden en een LV van 42% volgens mij is dat wel ok?

    de dunne takjes knappen al wanneer ik die probeer te buigen. de dikkere nog niet.veel takjes zitten er niet aan omdat ik ze al losgeknipt had. achteraf niet heel handig wellicht, nu droogt het wellicht te hard?

    wat is wijsheid?: kunnen ze als de takjes knappen beter de cvault in of moet ik gewoon een dag of 10 aan houden?

    verder weinig te melden, behalve dan dat er verschrikkelijk weinig overblijft die kleinste cvault had idd ook prima volstaan.. het doet pijn aan je ogen zoveel verdwijnt er.

    gisteren een vulling in de mighty en dan jimmy carr op netflix kijken. met buikpijn van het lachen naar bed. genoten.



    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Persoonlijk kan ik niet veel met 'het takje knappen'. Als ik daar op wacht is mijn wiet veels te droog. Dus ik voel elke dag voorzichtig aan de toppen, en als de buitenkant goed droog is doe ik ze in de potten, zonder takken. Dan de lv in de gaten houden met een bijgevoegd metertje. Het gebeurt weleens dat de lv dan nog oploopt (laatst de Mazar ineens naar 80%), dan laat ik het nog een dag ofzo liggen op bakpapier of iets dergelijks. Mijn streven is 55%

      Hoe langer je droogt, hoe beter. Daar ben ik het mee eens, maar curen is veel belangrijker. Ik doe niks aan de lv met drogen, die is zoals ze is. Laag is sneller droog en verca vica, das alles
      (Dus niet 'droog is sneller laag' maar hoog is langzamer droog, dus dat vica versa klopt niet helemaal, maar je begrijpt vast wel wat ik jou wil laten snappen)

      Met goed spoelen is drogen niet zo belangrijk is mijn ervaring, beide zorgen voor een milder wietje, fijn voor de keel
      Curen verbeterd vooral de smaak.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Met de wedryer is het wel een beetje sneller klaar, 3 dagen als het losse topjes zijn , en volgeduwd 4-5 dagen. Nu de ene soort is de andere niet , maar over het algemeen 55-65 in de pot dan !

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ok ja ik denk dat het duidelijk is helaas niet zo'n hygrometertje dat ik in de pot kan doen, maar misschien kan ik mijn kabeltje erbij tussen prutsen. ik zal morgen de droogste toppen in de cvault leggen maar daar zit z'n zakje in die de LV 62% maakt. ik zal zo eerst eens zoeken of ik die gelijk in de deksel moet hangen dan.

      en als de lv dan ok is dan kan ik het wegen lijkt me best nieuwsgierig. had er eerst wel vertrouwen in maar als ik kijk hoe hard het verdwijnt ..

    En hoe zit het met de geur ??
    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    Goedemiddag!

    vanmorgen in de wedryer gekeken en inmiddels knappen ook de takjes van grotere toppen. alles dus in de cvault gedaan. maar die zit ramvol nu, hopelijk kan dat geen kwaad?
    ik zal het dagelijks even openen en voorzichtig omwoelen.

    IMG_4337a.jpg

    de cvault weegt 490 gram leeg en vol is ie nu 645 dus je zou kunnen zeggen dat de gram per watt gehaald is met 155.
    eerder heb ik er ook al een paar gram (12 nat) van gesnoept dus we zitten in ieder geval in de buurt.

    Omdat ik totaal niet knippen kan reken ik me nu iets te rijk denk ik. jullie hadden vast en zeker wat beter het blad verwijderd,maar omdat ik dat ook mee kan vapen ben ik daar terughoudend in geweest.
    ik zal dat afhankelijk van hoe ik er op slaap nog wel wat bijknippen voor het in de grinder gaat.

    mn knipafval ligt nog in de wedryer. ik twijfel wat ik daarmee zal doen. alcohol er op gooien en dan verwarmen om er olie van te maken is misschien het simpelste omdat ik geen volcano heb. veel gedoe wil ik er niet van hebben. begin al een beetje stonergedrag te vertonen

    nu maar eens een begin maken met het schoonmaken van de kast en dan start ik later deze week een nieuw topic met de volgende ronde.

    bij de laatste post in dit topic is een laatste bedankje aan iedereen die zo super geholpen heeft wel op zijn plaats! omdat ronddelen van de oogst of opsturen tegen de forumregels is damp ik er vanavond 1 op jullie gezondheid










    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      Therapy ja helemaal prima. ik heb ruim 150 gram wiet en een paar flinke handen knipafval verdeeld over de wedryer. die was toen nog lang niet vol. ventilator aan, die lucht door een filter naar buiten zuigt en ik rook niks naast de wedryer. na een dag of 4 was de wiet droog genoeg om in de cvault te gaan en nog een paar dagen later heb ik het kurkdroge afval in een zak gedaan. ik ben geen kenner, dit was mn eerste ronde en dus heb ik geen vergelijk, maar ik ben tevreden

    • Therapy
      Therapy commented
      Editing a comment
      Oke bedankt, heb je de XL of de kleinere?

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      xl.

    Kan geen kwaad. Af en toe even laten boeren deksel eraf en wat omwoelen.
    Maar lekkere oogst hoor mooie toppen
    Dat je er maar goed op kan slapen!

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ghehehe . altijd lachen met stoners

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Had je nog wakker willen komen kussen maar dat kan je nu op je buik schrijven..

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment



    9100.png

    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Ik weet niet hoe het met een nieuwe kast zit natuurlijk maar degene die ik kocht was wel goed gebruikt natuurlijk. Maar zou ik dit met een nieuwe kast meemaken mochten ze hem direct weer ophalen idd

    • mike01
      mike01 commented
      Editing a comment
      Je maakt dit met al hun kasten mee. In elkaar zetten is inderdaad 15-20 minuten. Alleen alle aanpassingen (netjes) en de kabel management kost je nog wel n halve dag. Mijn deuren van de nieuwe kast zijn 1-2mm de lang. Daardoor staat die bol.... de nodige verbazing inderdaad

    Mooi voorraadje Alzheimer laat ze smaken, je kan van je bladafval ook tincture maken, eenvoudiger als olie maken.
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Is dat niet een beetje hetzelfde als die kokosspuitjes van Werner?

      Zag laatst een filmpje waar die aan het ratelen was over de voordelen van kokosspuitjes en dat iedereen dr aan moest voor de belachelijk goedkope prijs van 5 euro per spuitje :'-) wel handig als het werkt iets wat je kan smeren of slikken voor pijnbestrijding en allerlei andere kwaaltjes. Zou dat dan gewoon tinctuur gemixt met kokosboter zijn of is dat te simpel gedacht?

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Waar Werner het over heeft is gewone bio kokosolie wat je ook in de supermarkt kan halen, hij doet 5gram cannabis in een leeg theezakje en hangt dat 2 uur in een potje en verwarmd dat op 80 graden, dan wordt de thca en cbda niet omgezet in thc en cbd, daar heb je ongeveer 110 graden voor nodig.
      Cannbis decarboxyleren (activeren) doe je op 110 graden voor ongeveer 40 minuten tot een uur in een glazen schaal en afgedekt met zilverpapier waardoor deze veel potenter wordt, 2 uur verwarmen op 80 graden en klaar, dit kan je dan druppelen of op een pijnlijke plek smeren, als zalf in de koelkast bewaren, voor te druppelen niet want wordt hard in de koelkast.
      Last edited by Corleone1933; 7 January 2021, 19:12.

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      oh de vraag van italbri had ik heel niet gezien. thnx voor de tip corleone. zal het morgen nog eens rustig nalezen. heb alcohol besteld maar is wellicht ook een optie

    Mooi! Al zou ik mijn oogst nooit in 1 potje doen.
    mocht er raars gebeuren (bliksemschimmel of zo) en zo, jeweetmaarnooot.

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja daar zeg je wat. risicospreiding. klinkt verstandig. morgen eens kijken of ik nog ergens een reservepotje kan vinden

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Bliksemschimmel??

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Da wilde niet meemaken!

    omdat ik niet blow, alleen maar vape en mn geheugen niet meewerkt kan ik dit topic niet afsluiten met een uitgebreide review van de citral.
    het enige dat ik kan zeggen is dat de geur en smaak doet denken aan citroen. een vrij aanwezige citroen.. de nasmaak is het best te omschrijven als citroen met een vleugje van nog meer citroen en heel in de verte nog veel meer citroen.

    mij maakt het niet uit. ik gebruik het als slaapmiddel. dit leek eerst nogal tegen te vallen na het vapen van een paar fluffy topjes. nu ik een hardere top door de grinder heb gehaald heb ik 3 nachten op rij zeker 6 uur geslapen zonder nachtmerries. dat is voor mij uitzonderlijk. ben dus nog blijer met alle hulp van jullie, dan ik al was.

    vorige week kreeg ik nog een keer de tip om meer soorten te zetten en daarmee gewenning zoveel mogelijk te voorkomen. daarvoor was het helaas al te laat want toen had ik al een nieuw rondje gezaaid.
    ik zal straks een topic starten om hier verslag van te doen.
    hier alvast de link:
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...uwen-op-zolder

    uiteindelijk met een kleine 160 gram droog een mooi resultaat met de 150 ledlamp na een stroeve start. Hopelijk tot ziens in mn nieuwe topic
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Ik droom alleen nog maar als ik niet gerookt heb en dat komt zelden voor (als in 1x per jaar). Was voor mij de reden om met blowen te beginnen. Had iedere nacht nachtmerries waardoor ik als kind bang was om te gaan slapen en op latere leeftijd er vaak door wakker werd.

      Over het verwerken kan ik je helaas niks zeggen, blow al 27 jaar, weet niet meer hoe het zonder was..

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      heerlijk toch. wat een uitkomst dan he.
      ik hoop alleen niet dat het mijn geheugen nog erger achteruit helpt gaan dan het door de erfelijkheid al doet. in de slaapfase waarin je droomt gaan volgens mij ook gebeurtenisen van je korte naar je langetermijngeheugen. maar voorlopig geniet ik domweg van het feit dat ik uberhaupt slaap

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Domweg genieten. Meer moet dat niet zijn.
Bezig...
X