Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 citral onder 3 x 50w ledbars in verhoogde bonanza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goedemorgen!
    dag 115
    dag 7512-12
    dag 59 bloei

    er wordt amper nog gedronken. ik geef een heel klein druppie water en verder niks meer.

    vandaag de volgende ronde voorbereiden. als ik op de wiet die nu groeit goed kan slapen wil ik de volgende ronde 2 om 2. ( 2 voor de lachkick en 2 slaapmiddel)
    om dat te checken wil ik vandaag een klein topje knippen en te drogen leggen. na hoeveel dagen zou ik die dan kunnen vapen om een beetje een indruk te krijgen?

    of zijn er geen soorten waar je typisch vrolijk van wordt en zit het meer in het moment van oogsten?

    edit-- even een foto toegevoegd van het topje dat ik vandaag wil knippen ter test. vooral links amber genoeg zou ik denken?
    IMG_1300.jpg
    Last edited by Alzheimer; 10 December 2020, 09:41.
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ok duidelijk. dat stekken is voor mij nog te lastig. daarbij wil ik ook snel dus dan zoek ik denk ik een paar korte bloeiers van reguliere soort. en het zal wederom indica worden want voor een sativa is mijn kastje te laag je superskunk staat op mijn lijstje

    • WittiW
      WittiW commented
      Editing a comment
      Oven op 40C, wiettop op een keukenpapier. Na een uurtje of 3 moet het wel goed droog zijn. Tuurlijk smaakt het wat scherper dan via de normale weg, maar als test? Prima te doen.

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      dankje! gaan we testen

    Stekken maken wordt gemakkelijk met clonex root riot, koop je de cubes, gel en mist slagen er 9op de tien van mij. Vind ik wel tof stekken maken , zeker als ze opgroeien tot volwaardige plant.
    https://g.co/kgs/8iNiJj
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      En idd stukje goedkoper ook he.. gebruik ze ook wel om zaad te ontkiemen , lukt ook goed...

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja maar ik zet nog 1 rondje en ga daarna een halfjaar niks doen. daarna weet ik waarschijnlijk echt niet meer hoe alles werkt. tegen die tijd lees ik dit verslag nog een keer en zet ik gewoon weer een rondje citral

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Zo zou Ik het meeste ook vergeten als je genoeg hebt zou Ik ook niet meer zetten zonde van het geld

    Goedemorgen!
    dag 116
    dag 76 12-12
    dag 60 bloei
    dag 4 spoelen

    200 a 250 ml water gegeven. geur neemt toe. vergeling ook. verder eigenlijk geen nieuws
    IMG_4310.jpg
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Duchtig

    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      die rechtsvoor is echt een vuist

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja maar de lens van mn telefoon vertekend ook een beetje hoor. linksachter is de dikste, daar is het fimmen volledig misgegaan

    We gaan in de buurt komen nu, 1 dezer dagen is het tijd
    Heb je alles al klaar liggen voor de knip ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • mike01
      mike01 commented
      Editing a comment
      Zal ik je mijn trimmer opsturen op goed vertrouwen?

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      charras weer wat geleerd.
      thnx maar nee joh mike. ik doe af en toe een topje en gooi die in het droognet. moet goedkomen.
      kan alleen nog nergens vinden hoe ik jou precies moet knippen. wil alles dat ik kan vapen ook echt vapen want olie vind ik net wat minder

    • mike01
      mike01 commented
      Editing a comment
      maak je er ice van, kan je ook vapen met zon tussenstukje geloof ik.


    Trimbin , zelfgemaakt, en chikamasa schaartje , deftig schaartje ook!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Rickysticky
      Rickysticky commented
      Editing a comment
      Damn flip we hebben wel veel dezelfde hobbies haha

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Heb hier. Nog een goed schaartje van ali 4 euro € 3,56 49% Off | Multifunctionele Hoge Nauwkeurigheid Tuinieren Schaar Handleiding Snoeischaar Tak Cutter Voor Boom Tuin
      https://star.aliexpress.com/share/sh...%3DsocialShare hoplijk ni heel die link hierop...

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Thc en cbd worden niet door speekselklieren opgenomen, maar gaan gewoon door de maag naar de lever, alwaar een truukje gedaan word en de thc veranderd in tetra 11 nogiets!

    op zoek naar een klein topje dat ver genoeg gevorderd is om te testen zie ik erg veel toppen waar nog niks amber is zeg. gaat nog wel even duren ben ik bang.
    dan toch een klein topje gevonden:
    IMG_1317.jpg

    even inzoomen dan:
    22.jpg

    hier zit genoeg amber op hoop ik. dus die knip ik af en kiep ik vanavond in de oven
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja dat zou kunnen. eerst grinden en dan in folie 2 uur in de oven bedoel je?

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja ik heb er 1 met luchtstroom maar daar zit ook een dikke lamp in. ik leg het bij de kachel. thnx!

    71F69DE1-3A97-4750-9669-44A0DFA9A0D2_4_5005_c.jpeg



    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ik denk dat reppel bedoelde dat na verloop van tijd bij het grinden kleine stukjes metaal loskomen. ook zonder oven dus. en die zitten dan in je wiet..

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      zou gek zijn moesten we daar geen topic over hebben : https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...k-in-vaporizer

      (btw ik gebruik die grinder een jaar of 10 nu.
      Daar komt geen metaal af. Die pinnetjes raken elkaar nooit)

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      haha kijk! die moet ik hebben

    Goedemorgen!
    dag 117
    dag 77 12-12
    dag 61 bloei
    dag 5 spoelen
    dag 1 heerlijk slapen

    Gisteren dus een topje van 4 gram nat geknipt en als een ongeduldige kleuter half in de oven en half op de kachel gedroogd. s'avonds een kwart in de grinder en vapen maar.
    kwartier later kon ik mijn lachen gewoon niet meer inhouden. klein beetje duizelig ook, dat is minder prettig. daarna heerlijk geslapen en gewoon bij de les toen ik wakker werd. heb af en toe namelijk wel dat ik nog erg duf ben in de ochtend en het is moeilijk te onderscheiden of dat bij mijn hersenproblemen hoort of nog wiet is die nawerkt.

    ontzettend blij en opgelucht dat ik er van kan slapen. en als ik van 1 natte gram een nacht goed slaap dan heb ik wel een tijdje voorraad lijkt me.

    moet natuurlijk niet te vroeg juichen want ik heb nog maar 1 topje geoogst maar vooralsnog ben ik nog blijer met jullie dan ik al was. niet normaal zoveel hulp als ik hier gekregen heb. doet me best wat.


    ondertussen bij de planten: klein drupje water 200 a 250 ml. tensios tussen de 200 en 280. en aandikken maar


    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      goed te horen dat t je helpt!

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Als de oogst geweest is, deleten we dit kweekverslag, zodat we je weer kunnen helpen.

      En jij de hele tijd, " ik heb dit toch al eens......".

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment

      ik maak voor de zekerheid maar een backuppie haha.
      zoeken is al kut genoeg met al die dichtgeklapte comments. maar tof dat je me weer wil helpen. nu alweer zin in. soortjes uitzoeken enzo

    Goedemorgen!
    dag 118
    dag 78 12-12
    dag 62 bloei
    dag 6 spoelen

    vandaag krijgen ze niks. de boel staat nagenoeg stil..tensio's maar net boven de 100 .

    dan maar een foto bombardement want je weet nooit of ik ze in een opwelling omzaag

    de boel krijgt alle kleuren van de regenboog. vooral paars. warschijnlijk door de kou.. inlaat is 13. uitlaat 20

    bovenaanzicht achterin:


    IMG_1327.jpg

    bovenaanzicht voorin:
    IMG_1328.jpg

    een paar toppen:
    IMG_1329.jpg IMG_1332.jpg IMG_1331.jpg IMG_1330.jpg IMG_1315.jpg

    en dan ineens deze . wat zit hier voor geks in die top? dat gele bedoel ik
    IMG_1323.jpg

    Screenshot 2020-12-13 at 11.27.57.png

    Attached Files
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Botanicus
      Botanicus commented
      Editing a comment
      ziet er goed uit, toppie!

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ik zie ze toch wel zwellen bij een week geleden hoor!

    Banaantje in je top!
    Zou me er niet druk om maken als ik jou was want je kan al bijna oogsten.

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      puntschaartje pakken en eruit knippen, meer niet.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Met een schaartje wegknippen. Zo laat in de ronde zijn die geen probleem meer. Vocht neutraliseerd stuifmeel, dus evt met vochtige vingers. Effe de rest ook nakijken.
      Als er stuifmeel uitkomt kun je zaad krijgen, maar dat heeft 2 weken nodig om te ontwikkelen. Dan zijn die van jou al om denk ik

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      maar hij kan er al even zitten he...
      ik maak mijn handen nat en knip hem gelijk weg. thnx allemaal!

    hoewel het er 100% uitziet als een banaan vraag ik me toch af of het er 1 is. totale grote is een nog geen 2 mm he. die foto is nogal een vergroting. ik heb hem er ruim uigeknipt en ligt hier met een tandenstoker erbij zodat je kan zien hoe klein het is.

    als het er 1 is ben ik bang dat ik er heel veel meer heb
    24.jpg
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Heb er denk ik 100, ik laat ze zitten, hoop op goeie uitkomst... best toch om ze allemaal weg te snijden of niet , kweet het niet. Heb zo het gevoel dat er weinig stuifmeel inzit die zaad doet aanmaken. Hoop ik ook toch. Maar zoals er gezegd word , de laatste weken zou het niet veel meer uitmaken...

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Zou ze wel weg hallen ze maken zo stuifmeel aan als je ze weg haald doen ze dat niet meer

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Drogen en vapen.

    Goedemorgen!
    dag 119
    dag 79 12-12
    dag 63 bloei
    dag 7 spoelen

    even een vraagje. vrij veel toppen zijn nog niet of nauwelijks amber. heeft het zin om die planten te laten staan of kan het zijn dat de boel nagenoeg stil staat vanwege de kou/bananen.
    er zit her en der echt wel wat tussen dat gedeeltelijk amber is en ik vraag me af of ik die niet gewoon af zou knippen en in het droognet leggen. er is dan ook meer licht voor de overige toppen.
    is dat onnodig risico lopen of is het ergste dat kan gebeuren in dit stadium dat ik wat zaadjes uit mijn grinder moet vissen voor ik het kan vapen? dat maakt me niet uit namelijk


    en laten jullie na een week spoelen ook de boel nog staan zonder water te geven om de boel op te drogen?

    tensios staan op 250 a 300 dus ik twijfel of ik nog water zal geven

    edit --- ok dan. toch allemaal 200 ml water gegeven en ze blijven in ieder geval nog tot het weekeinde staan.
    de grootste toppen zijn vooral milky. maar weinig amber dus ondanks de bananen en de kou laat ik ze staan.
    temp bij inlaat is 14 en bij uitlaat is 21

    hier een close up van de grootste top
    Screenshot 2020-12-14 at 12.49.30.png

    gisteravond trouwens. kees van amstel op npo3. was wel ok, tot de mighty op temperatuur was. iedereen wakker gelachen. kwam niet meer bij
    Last edited by Alzheimer; 14 December 2020, 11:59.
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ok thnx dan hou ik de boel zo warm als mogelijk en probeer ik er af te blijven tot het weekeinde

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ik denk dat je wel slaapt op deze wiet als je nu zou oosten maar een week langer is wel beter qnq komt vanzelf zeggen dat het zo ver is

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Paar topjes snoepen , dagje in de droger , kwartiertje op de kachel of verwarmingselement, en je gaat al weten of er veel effect op zit, snoep hier en daar al iets, en effect is er nu al, maar het kan nog beter

    Goedemorgen!
    dag 120
    dag 80 12-12
    dag 64 bloei
    dag 8 spoelen

    vandaag staan ze exact 4 maand. ze zijn zo goed als klaar, maar omdat ik echt slaapmiddel wil, moet ik nog even geduld hebben denk ik.
    de grootste toppen zijn nog nauwelijks amber. tensios tegen de 300 dus 250 a 300 ml water gegeven.

    linksachter had een banaantje laatst. dus die zou ik het liefst z.s.m. omzagen. maar dan moet linksvoor er ook uit, anders kan ik er niet bij.
    dit is de grootste top van de plant linksachter in close up. je zou zeggen dat hij bijna kan...

    Screenshot 2020-12-15 at 09.54.32.png

    als ik het goed begrepen heb dan is 2 weken spoelen ideaal. geven jullie de plant de laatste dagen van die 2 weken ook nog water of laat je de boel bewust opdrogen?
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      op het laatst geen water meer geven zorgt voor een efficienter en sneller droogproces
      Maar de beste wiet is langzaam gedroogd

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ok dan blijf ik toch maar water geven tot ik ze omzaag want ik heb geen haast

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Dat is ook zo dat Ik daar zelf niet aan gedacht heb

    Goedemorgen!
    dag 121
    dag 81 12-12
    dag 65 bloei
    dag 9 spoelen

    niks te melden, er lijkt niks te gebeuren. misschien komt het omdat ik iedere 5 minuten kijk, misschien ook niet
    125ml water ze hadden geen dorst.

    nu een nieuwe kies halen. tandartsen zijn gelukkig wel open..
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Oke dacht al dan word het Indd wel tijd voor Actie

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Oeps....
      Dat geldt voor Mike ja!
      Maar ook Bas moet goed op zijn tandjes letten

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Hahah zal Ik doen

    Goedemorgen!
    dag 122
    dag 82 12-12
    dag 66 bloei
    dag 10 spoelen

    ff de administratie bijwerken: 250 ml water en de kast weer dicht.

    als ik op de geur afga gebeurt er genoeg maar de grootste toppen zijn nog maar miniem amber. begint een beetje te frustreren
    ik wilde ze dit weekeinde omzagen maar kan beter nog even wachten.
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • mike01
      mike01 commented
      Editing a comment
      WW HELD!!! dat gaat sowieso goed komen

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      haha spreken we dat af

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      WW echt een aanrader
Bezig...
X