Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek, 2x Joannes CBD 2x Cookies Gelato - 2x spider farmer sf 1000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Paar fotootjes weer, 3 liter water gekregen

    20201023_091013.jpg

    20201023_090952.jpg

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Keer een foto knippen net voor het licht aangaat dan zie je de bloeiharen beter of net als het licht uitspringt

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Volgens mij heeft deze nog geen bloei haren een foto als licht uit is wil ik ook wel is zien dan zie je de echte kleur van de plant

    #32
    goeiendag mensen,

    Pfff fijn als je nachtdienst heb gehad en je ligt net 2 uur en een buurman begint idioot te timmeren. 10x timmeren 2 seconden stil 10x timmeren 2 seconden stil en dat voor een 3 kwartier. Nu maar eerst koffie.

    Maargoed mensen vroegen om een foto zonder licht. U vraagt wij draaien natuurlijk Ik deed het tentje los en ben zo blij met mijn veldje Vandaag dagje geen water. Gister na waterbeurt kwam er water onderuit dus ze hebben denk ik wel genoeg.

    temperatuur minimaal 18 en maximaal 25.
    rv hangt rond de 50%

    20201024_112401.jpg

    20201024_112435.jpg
    20201024_112450.jpg

    20201024_112456.jpg
    20201024_112501.jpg
    20201024_112507.jpg
    Zo maar lekker Max dan maar kijken, en een beetje jd forum checken. En verder rustig dagje houden voor mijn volgende nachtdienst.

    Ohhja Wanneer moet ik bloeitijd tellen? vanaf 12 12 of toppen zichtbaar? De cbd planten hebben 7-8 weken bloei en de gelato cookies 8 tot 9 weken bloei.


    Comment


    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ik doe het van af 3 weken maar het maakt niet uit als je maar ongeveer weet in welke week je zit uiteindelijk moet je toch naar de trichromen kijken

    • Pafdaddy
      Pafdaddy commented
      Editing a comment
      Ziet er goed uit! Ga zo voort!

    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      Thanks Bas Haze en Pafdaddy gaat hopelijk mooi mooi kerstkado worden

    #33
    Yep, denk dat je morgen als dag 1 bloei kunt markeren. Dan kom je mooi rond de kerst uit.
    Je mag nog wel een week tot 10 dagen groeivoeding blijven geven, eigenlijk zolang ze nog groeien, logisch he

    Benieuwd of Max op het podium komt, nu hij de tactiek van Mercedes loslaat en niet op medium start.
    Misschien gokken ze op een vroege korte safetycar. Niet iets waar een kraan bij nodig is want dan zitten we weer een kwartier te wachten.
    Die Portugezen zijn niet zo van de vlotte
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      ja precies komt denk ik helemaal goed. Okee hou het bij hoe lang ze doorgroeien hahahaha

      We gaan zien wat max kan. Hij haalt iig het maximale uit de auto, maar Mercedes is gewoon sneller.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      O jee, ik dacht tv max!

    #34
    ze groeien flink door zie hierrrrrrrr

    Vandaag nog een dagje geen water, Morgen weer. Laat ze maar een dagje zweten. :p
    Nou succes Max knal derop!

    20201025_122231.jpg

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Opbinden dat spul, waar heb je anders een scrognet voor!

    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      max word weer niks na een leuke start. uhmm ik schat zo een 20 cm boven het bladerdek. Ik kan niet veel meer opbinden want het netje zit al best vol ook al lijkt t van niet hier

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Maak es een foto van boven dan, want die lange stengels staan een paar uur later weer gewoon omhoog, vanaf bindpunt.

    #35
    Vandaag weer 3 litertjes gegeven met 5 ml alga grow.
    Geprobeerd foto van bovenaf te maken. Ik zie nog wel wat ruimte maar denk dat ik niet meer moet terugbinden want dan moet ik alle hoge bomen terugbinden en daar is geen ruimte voor. Ben ook al zeer tevreden als alle topjes die ik nu zie uitgroeien tot mooie topjes zonder rot.

    20201026_105327.jpg

    20201026_105610.jpg

    20201026_105604.jpg


    20201026_105318.jpg

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Je mag je voeding nu wel gaan mengen half grow half bloom en als het nog gaat zou ik ze ook wat terug binden, het gaat lekker zo te zien.

    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      Corleone1933 ha don, ja was van plan of te kijken of ik de hoogste nog terug kan binden. Ze zijn wel stevig en strekken niet te hard gelukkig. Ok ga morgen weer een voeding geven ga er Bloom bij doen. Als het tentje los gaat komt er mooie geur uit hahahaha.
      Ben al aan het bedenken over de volgende ronde. Zit te denken om zelf een kast te bouwen, en de afzuiging in de aanzuig van de ketel te plaatsen, dat de lucht gelijk verbrand word. Ga er met een maat over hebben die is ketelmonteur. Ook wil ik de aanzuig in van de kastuit de keteltuimte laten komen zodat je warme droge lucht aanzuigt in de winter dan.
      Mooi iets om alvast over na te denken

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Als je ze niet meer op het net krijgt omdat ze stug zijn kan je ze met een stukje touw ook wat buigen of knakken, met duim en wijsvinger de stam op de plaats waar je wil buigen voorzichtig knijpen zodat hij wat zachter wordt en dan voorzichtig ombuigen, staan zat video's op youtube over lst en knakken

    #36
    goeiemorgeee,

    Heb heerlijk geslapen na die nachtdiensten, dus lekker met onze hobby bezig geweest en flink lopen terugbinden, lijkt wel een graancirkel . gelukkig was er nog meer ruimte dan ik dacht.

    Verder heb ik ze 3 liter water gegeven met 5ml alga grow en 5ml alga Bloom. afzuren hoeft niet want ik meet ph6.4

    Voor de aliens landde

    20201027_083824.jpg
    20201027_083834.jpg
    En erna

    20201027_085319.jpg
    20201027_085900.jpg

    Zo ga het vandaag in de gaten houden.
    Tevens extra beveiliging plaatsen, brandmelder boven de tent. poederblusser vlakbij.

    Moet ook nog ff gaan sporten want sinds stoptober komen de kilo's eraan. Maar ik rook niet meer



    Comment


    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      Alzheimer ja hoop dat t goed komt, ben ook nog ma een beginnende. @rreppellsteeltjam nog minder grow ja? was wel van plan einde van de week van de grow af te zijn ja

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Zou na deze week ook stoppen met de grow en alleen doorgaan met bloom, met alga grow en bloom hoef je niet af te zuren, alleen als je toevoegingen gaat gebruiken wel even controleren.

    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      Corleone1933 okee ja was al van plan om dat te doen, nee merk het heb ph meter voor niks gehaald :p nee is altijd makkelijk

    #37
    update: alles trekt alweer langzaam recht. Mooi om te zien hoe een plant alles te doet om te overleven, net als ons dus


    20201027_140455.jpg

    Comment


      #38
      goeiemorgeee,

      De dames hebben zich weer volledig hersteld na de bondage van gister. 3 litertjes weer gegeven met 1ml grow en 9 ml Bloom. komende dagen is er kans dat ik niet kan kijken vandaar dat ik nu wat meer heb gegeven.

      20201028_081329.jpg

      20201028_081341.jpg
      20201028_081415.jpg

      Verder rustig dagje, sta stijf van de spierpijn.

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Ik lees hier vaker dat ze pas bloeivoeding geven na de 4de week bloei!?

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Omdat ze op een andere wijze hun voeding krijgen, verse grond bijv.

      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        ik geef gewoon alleen ff paar dagen water

      #39
      goeiemorgeee mensen,

      geen foto's deze keer, dames zagen er goed uit. ook geen water vandaag.

      Merk alleen dat me afzuigertje, zo een inline dingetje meer lawaai begint te maken. Ik moet dus een deze dagen een nieuwe hebben.
      Iemand ideen en tips? wil het liefst een behoorlijk stille die je kan regelen op 2 standen of meer. Bedankt alvast!

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Wordt bij de meeste webwinkels die growspullen verkopen wel verkocht, maar of hij echt stil is weet ik niet, volgens de naam van het spul wel

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Het liefste wil je ene hebben die volledig regelbaar zijn, maar dat kost ook meer.

      #40
      goeiemorgeee mensen,

      ik heb toch die ventilator van 37 euro gekocht bij bol.com komt volgende week binnen. Sorry Rreppellsteeltjam in de comments pakt ie jou tag niet.

      Maarja de dames doen het goed, zie alleen wat gele bladeren onderin, heb niet gelollipopt. Wat ik zo hier kan vinden lijkt het op een stikstof tekort. Heb ook nooit de maximale voeding gegeven die plagron aangaf. zat meer op de 3ml alga grow per liter. Maar hoop dat het niet doorzet nu ze toch minder stikstof nodig hebben. Ook zie ik wat verbrande puntjes dus het is een beetje dubbel, tekort of overschot. Dat zijn van die dingen die je moet leren als beginner. Ook veel paarse stelen, maar dat is al sinds het begin.
      temperatuur snachts 19.2 en overdag 24.5
      ​​​​25.
      rv tussen de 45 en 53 %

      We geven ze niks vandaag
      ​​​​​​​
      Paar foto's zonder licht

      20201030_081530.jpg

      20201030_081536.jpg
      gele blad, tis trouwens alleen onderin te vinden vandaar stikstof vermoed ik

      20201030_081635.jpg
      toppiee
      20201030_081903.jpg


      Comment


      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        oke ja heb klein busje besteld, kan nooit kwaad.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Dat heet een bestelwagen!

        Toch?

      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        hahahahahah goeie

      #41
      goeiemorgeee kleine update,

      vandaag komt helaas geen calmag binnen en ook geen nieuwe afzuiger... next week. 3 liter afgezuurd water gegeven
      temperatuur snachts maar 19.7 door het zachte buitenweer lekker hoor

      20201031_091637.jpg

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ziet er goed uit

      #42
      daar issie weer,

      Niks te klagen alles gaat rustig zijn gang. 3 liter afgezuurd water gegeven. Ja je ziet gele puntjes en wat gele bladeren, maar is dat nou tekort of overschot? ik w8 op de calmag en denk dat dat dinsdag is.
      goeie zondag mensen

      20201101_091720.jpg

      20201101_090805.jpg

      Comment


        #43
        vandaag weer dagje verder, niet veel te doen. Heb alleen een ontvochtiger geplaatst. errug vochtig in de tent maar denk dat iedereen daar last van heeft nu met dat weer.
        Geen water vandaag, alles is nog nat.20201102_082728.jpg

        Comment


          #44
          Volgens mij wordt dit gewoon een heel mooi veldje zo!!

          Comment


          • Penny123
            Penny123 commented
            Editing a comment
            ik ga der iig me best voor doen!

          #45
          De nieuwe ventilator is binnen en hij gelukkig goed stil

          Verder is de calmag vertraagd en plantjes 3 liter gegeven met 12ml alga Bloom.

          20201103_084001.jpg

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Mooi dat je ventilator toch doet wat de naam aangeeft, ik verwacht dat dat licht gele blad toch een stikstof probleem is.

          • Penny123
            Penny123 commented
            Editing a comment
            ok Corleone1933 wat zou je ertegen kunnen doen, groeivoeding geven? Alzheimer hahahaha ja snap t nu wel hahahaha

          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Op de volgende pagina heb ik een foto geplaatst wat ik altijd gebruik bij stikstofprobleem, te koop in tuincentrum, misschien ook wel bij gamma of praxis.
        Bezig...
        X