Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek, 2x Joannes CBD 2x Cookies Gelato - 2x spider farmer sf 1000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Dat stukje Cal-Mag blijf ik sowieso volgen, had beetje zelfde problemen vorige kweek en dan is het allemaal niet zo vergevingsgezind in de aarde meer. Ik hoop het deze keer beter te doen!

    Comment


      #47
      Misschien dat dit de oplossing is, ik gebruik het ook altijd als ik dat lichtgele blad spot, paar handjes over de aarde strooien, bij iedere waterbeurt krijgt de plant wat extra stikstof. pokon-stikstofmest-2kg.jpg
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        ik heb nog wel kunstmest liggen 12 10 18 dus 12 stikstof

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Weet niet of dat samengaat meet je bloeivoeding, anders krijgen ze dadelijk weer te veel p of k

      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        ja precies morgen maar de vrouw na het tuincentrum sturen hahaha

      #48
      zoo daar zijn we weer,

      vrouwtje heeft vandaag de stikstof gehaald, kon ze gelijk kersthuisjes kijken. vervolgens 3 liter water gegeven met 10ml alga Bloom en ieder een handje korrels op de grond. Calmag is zwaar vertraagd helaas dus maar afwachten...

      Verder staat het er prima bij hoor, hoop dat die vergeling nog groen word, zou mooi zijn. Het is niet extreem geel, maar groener zou mogen

      20201105_165406.jpg
      20201105_165422.jpg
      Die trichomen heerlijk!

      Comment


      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Zo jij geeft wel veel ml in 1 keer op de verpakking staat 4 ml per liet er water dat ze nog niet verbrand zijn dat verbaast mij

      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        nee is 10ml per 3 liter he is nog geen max

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja de meesten geven de dosis per liter aan hier dus vandaar de verwarring

      #49
      nou wat ik vandaag aantref weet ik ook niet meer wie kan me vertellen wat dit is

      20201106_140657.jpg

      20201106_140651.jpg

      Comment


        #50
        Kou ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Penny123
          Penny123 commented
          Editing a comment
          18 graden snachts geweest, dag ervoor 17 en toen niks....

        #51
        Ik weet echt niet wat het is, misschien iets met verlichting te dichtbij? heb hem nu 10cm hoger gehangen op 35 cm... lijkt ook alleen bij de hoogste bladeren en toppen te zijn... ik kan dit ook nergens vinden... overdags is temperatuur gewoon 24 graden en snachts 17 a 18 graden... heb een heatertje iig besteld. Ze gaan zo slapen kijken hoe t er morgen uitziet

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Is dit nou rode verkleuring of is het bruin, wel een raar iets van de ene op de andere dag, kan het ook even niet thuisbrengen,is het hele veld zo of alleen een plant, heb je de ventilator misschien anders gezet, probeer ook maar iets te bedenken.

        • Penny123
          Penny123 commented
          Editing a comment
          Nee het is bruin, ja het enige wat veranderd is is het stikstofmest wat erbij is gevoegd Corleone1933 het is bij alle planten maar 2 het meest

        #52
        Nou het word alleen maar erger, t ruikt ook niet zo heel lekker meer, meer na hooi. Ik kijk het nog een paar dagen aan. Denk toch gelijk teveel stikstof gegeven, terwijl ik niet meer als handje per pot gegeven heb...
        hier een paar sneue foto's

        20201107_085456.jpg
        20201107_085513.jpg
        20201107_085610.jpg

        20201107_085646.jpg
        20201107_085658.jpg
        20201107_085709.jpg

        20201107_085717.jpg


        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Ooooo. In airpots stelt het spoelen helemaal niets voor. Ik zou ze lekker op het terras zetten, tuinslang erop en gaan met die banaan. Hoef je ze gelijk een paar dagen geen water te geven.

        • Penny123
          Penny123 commented
          Editing a comment
          Voor het eerst hahahah ja kon dst maar, heb nieuwsgierige buren en ze zitten in dat net verweven, dus ze blijven gewoon staan, word ff aanpoten

        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Tsja dan wordt het iets ingewikkelder

        #53
        zo het is gelukt, heb de 2 planten waar het het ergst is gespoeld minimaal 2x de potinhoud aan water, de andere hebben maar een paar kleine vlekjes en deze heb ik niet gedaan. afwachten nu wat er gebeurt komende dagen.

        Comment


        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          hopen dat het weer wegtrekt zeg.ik kan ook nergens een vergelijkbaar blad vinden, bijzonder dit. heb jij weer

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Ben benieuwd succes

        • Penny123
          Penny123 commented
          Editing a comment
          ja vind het jammer, mocht het goedkomen ben ik natuurlijk des te trotser

        #54
        Screenshot_20201107-193148_Chrome.jpg
        Foto's van klanten?? Lijkt er wel op?? nouja wie weet.

        we houden de moed erin

        Comment


        • Canaboid
          Canaboid commented
          Editing a comment
          Dan worden ze meestal paars en niet bruin.
          Heb dat paarse al veel mogen meemaken en daar wordt ik wel blij van
          Maar van dit bruine zou ik niet blij worden.
          Begint ook van uit het midden i.p.v. zijkanten en punt.

        • Penny123
          Penny123 commented
          Editing a comment
          ja lijkt er misschien wel op? ik weet ook niet ben een positiefeling hoop dat t zo is

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Dit is ballen zou die anderen ook spoelen voor de zeker heid ze zien er wel aangetast uit

        #55
        helaas de planten zijn niet meer te redden en zo goed als dood. Ik denk zelf dat ze een stikstofschok hebben gehad en de donkergroene fase hebben overgeslagen en meteen maar zijn doodgegaan... rip maar ik geef niet op ik ga binnenkort opnieuw beginnen. ik ga alles verwijderen en ff nadenken hoe en wat er gaat gebeuren... er komt een nieuw verslag iig.


        pas op de volgende beelden kunnen als schokkend ervaren worden.

        20201109_101740.jpg

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          WoW!! Geen woorden voor. Mijn innige deelneming

        • Nirvana
          Nirvana commented
          Editing a comment
          Ai ai !! Zeer zeer jammer .. opstaan en weer doorgaan .. succes !

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          shiiiitt he. wat zonde zeg. hopelijk heb je een fout gemaakt met die korrels, je moet er niet aan denken dat je di de volgende ronde weer krijgt.

        #56
        Ik twijfelde nog een beetje over light-burn, maar dat is het ook niet volgens mij.
        Apart....ik heb dit nooit over het hele oppervlak gezien, dan ga je toch denken dat het in de pot zit.
        Alhoewel ik de symptomen ook niet bij een stikstofoverschot vind passen.
        Heb je naar de dosering van die stikstofkorrels gekeken, of gewoon een handje erbij gegooid ?

        Het is wel handig als je weet wat er mis is gegaan, anders zit je er straks weer mee.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Ach het is wel een manier om extremen te testen. Beetje kostbaar maar zo te zien direct resultaat.

        • Penny123
          Penny123 commented
          Editing a comment
          Corleone1933 geef ook niemand de schuld behalve mezelf, het was een heel logisch advies, maar misschien had ik eerst met een paar korrels moeten beginnen... iig wijze les geleerd dat de dames ook dood kunnen... Ik ben al veel geholpen op dit forum en leer elke dag nog. En de volgende ronde worden gewoon dikke colaflessen

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          En dat die dikke colatoppen er mogen komen suc6
      Bezig...
      X