Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haze Berry feminished

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Vandaag ben ik natuurlijk even naar de groene ruimte gegaan, de dames moet je in de gaten houden en wat kregen mijn mooie bluawe ogen te zien?
    horrorrrrrr 3 dames waren omgevallen... ik heb ze een mooi liedje gezongen en ze gaven mij aan dat ze wat hulp nodig hadden.
    nou dat doe ik natuurlijk voor me dochters.

    het waren juist die dochters die wat gestrekt waren die omvielen, gezond maar niet sterk en omdat de potten gewoon vol zitten heb ik hier en daar een terpje aangevuld.
    ineens begonnen ze het "hand in hand" te zingen en wist ik, dit zit weer helemaal goed.
    tegelijk heb ik de ventilatie uitgezet, daar was ik gewoon veel te vroeg mee en dat was waarschijnlijk de oorzaak.
    als de lichtjes weer aangaan zal ik een fototje maken en dan moet er goed herstel zijn.

    Comment


    • patty2thaB
      patty2thaB commented
      Editing a comment
      te weinig licht?
      hmm dan gooi ik de dimmers open. thanks kip

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Dat of de lamp lager. Eventueel aarde bijvullen mocht deze zijn ingezakt.

    • patty2thaB
      patty2thaB commented
      Editing a comment
      lager gaat de lamp niet, moet ik toch binnenkort even oplossen met een langer touwtje erdoor.
      de aarde is reeds aangevuld. het is even wachten tot mijn licht aangaat maar dan weet ik direct ook veel meer.

      ik zal zo wat foto's plaatsen met een verslagje

    #17
    IMG_2257.JPG
    Dag 11: Haze Berry
    Dag 12: Bubblegum 2ling
    Temperatuur: 26 - 27.4
    Lichtafstand: 30cm
    Lichtregime: 4 - 20
    Luchtvochtigheid: 40% - 41%

    potten: fabric 15 liter

    Ik kwam er dus achter dat er een paar omvielen. Ik heb de potten aangevult en rondom de stam en geleidelijke verhoging gemaakt.
    Zo stonden ze weer overeind en net zijn de lampen aangegaan en het valt helemaal niet tegen.
    ik heb trouwens de dimmers nu vol staan, op advies. leek mij ook een goed idee en kwaad kan het niet denk ik.

    hier wat fototjes.
    IMG_2260.JPG
    bubblegum gaat toch best goed door.

    IMG_2259.JPG IMG_2258.JPG

    de haze berry staan er goed, beter bij.
    IMG_2255.JPG IMG_2254.JPG

    dat is em voor vandaag.

    Attached Files

    Comment


      #18
      Dag 13: Haze Berry
      Dag 14: Bubblegum 2ling
      Temperatuur: 25 - 26
      Lichtafstand: 30cm
      Lichtregime: 4 - 20
      Luchtvochtigheid: 40%
      IMG_2277.JPG

      Tot op vandaag nog niet gevoed of water gegeven.
      De dames zien er gezond uit, ze gaan elke dag vooruit waar ze 1 dag na het omvallen even stilstonden.
      even het water niveau gechackt en dat is goed, zo blijft het plantje mooi zoeken.
      Heel af en toe spuit ik de bovenkant nat, de aarde maar meer niet. Dat moet ik ook niet te vaak doen want anders komen er minder worteltjes en die hebben we nodig.

      hier wat foto's van de dames:
      IMG_2281.JPG IMG_2282.JPG IMG_2278.JPG
      IMG_2279.JPG IMG_2288.JPG IMG_2280.JPG


      de bubblegum tweeling blijft toch intressant, ik heb het idee dat deze iets meer nodig heeft.
      ze blijft klein ondanks dat de lobblaadjes geel worden en afsterven, wat een mooi ding is doen ze maar weinig.
      Ik denk er dus over na om toch wat voeding te gaan toevoegen. 2 planten uit 1 zaadje, het is bijna logisch dat daar meer voor moet worden gezorgd.
      mochten jullie hier een mening over hebben dan graag, ik zit nog even in dubio:
      IMG_2283.JPG IMG_2285.JPG
      IMG_2284.JPG IMG_2286.JPG

      dat was het weer voor deze dag. ik ben een tevreden mens.

      IMG_2274.JPG IMG_2273.JPG
      Attached Files

      Comment


        #19
        Dag 21: Haze Berry
        Dag 22: Bubblegum 2ling
        Temperatuur: 23 - 26
        Lichtafstand: 25cm
        Lichtregime: 4 - 20
        Luchtvochtigheid: 49% - 55%

        Hallo allemaal, ik heb het deze week druk gehad. een nieuwe baan en allemaal nieuwe invloeden zorgde ervoor dat ik mijn topic niet dagelijks kon bijwerken.
        Daarom heb ik even de tijd genomen om e.e.a. te verwoorden.

        Op de 30ste van deze mooie maand heb ik de dames, alleen de haze berry, getopt.
        Toen ik gisteren na me werk thuis kwam was het allemaal heel mooi gegaan, het is toch altijd weer afwachten of het goed is gegaan.
        Het is dan ook de 2de maal dat ik een plant top maar het is goed gegaan denk ik zo.
        op de 24ste heb ik bijna 6 liter gevoed, over alles dames.
        de 29ste heb ik dit weer gedaan en ze hadden toen ongeveer dorst voor 8 liters.
        erna ging het snel, gelukkig hebben we de foto's nog:

        hier de fototjes van de 23ste:
        IMG_2286.JPG IMG_2284.JPG IMG_2288.JPG

        dit was het resultaat op de 29ste:
        Hier kan je goed zien hoe de dames eruit zien na het toppen.
        Hier heb ik tegelijk ook de keuze gemaakt om de bubblegum tweeling niet te toppen, ik heb het idee dat 2 planten uit 1 zaadje iets unieks is en ben dan heel benieuwd wat er gebeurt als we de dame eens gewoon laten gaan. daarnaast blijft ze nog wat laag.
        IMG_2306.JPG
        IMG_2304.JPG IMG_2303.JPG IMG_2301.JPG
        IMG_2296.JPG IMG_2295.JPG
        IMG_2299.JPG

        en dit is het resultaat na het toppen op de 30ste:

        IMG_2307.JPG IMG_2308.JPG
        IMG_2309.JPG IMG_2311.JPG IMG_2310.JPG
        IMG_2315.JPG IMG_2313.JPG
        IMG_2312.JPG IMG_2299.JPG

        Vandaag ga ik mijn scrog netje plaatsen.
        Ik heb wat erover gelezen en dit is mijn uitgangs punt:
        Wanneer de dames op of door het scherm gaan zet ik het lichtregieme over naar 12/12 en dan moet de pret gaan beginnen.

        Ik ben in deze week zeer verrast over hoe de groei ging.
        jullie kunnen van zien dat ze er echt zin in hebben.
        op de 24ste heb ik ook de ventilator aangezet, ik heb er 1 boven in mijn hokje hangen die recht naar beneden blaast en ik heb een staande lange ventilator aan het begin, voor de dames, staan die dan heen en weer gaat.
        De stammen zien er goed uit, sterk en dus had ik er vertrouwen in.

        Wat ik wel wat appart vind is dat er bij de dames links voor een rare knik zat in het blad, de bladeren die erna kwamen hadden het niet bij die plant.
        k ben er nog niet helemaal achter wat het heeft veroorzaakt maar het zet niet door en dus onthou ik maar reageer ik er nog niet op.
        Dit zijn immers de takjes die ik uiteindelijk toch ga dieven.


        Nou dat was het weer, ik zien een mooi begin.
        een tevreden mens bent ikke
        Attached Files

        Comment


          #20
          Leuk.. mijn jongsten zijn van 09-10 dus dat scheelt maar 1 dag. En je gaat ook scroggen dus eigenlijk zouden deze vrijwel gelijk op moeten gaan. Ik heb ze vannacht op 12/12 gezet. Maar als je het net nog moet plaatsen kan je die er toch ook zo kort boven zetten dat je ze gelijk al kan binden? Aan de andere kant heb je zo te zien ruimte zat, wel leuk als je dat helemaal volzet (hoewel ik dan denk dat je niet genoeg licht hebt) Op de laatste foto lijkt het ook of de dames vooraan weinig licht krijgen.
          Maar ze staan er wel mooi bij.
          Lopend Verslag

          Comment


          • patty2thaB
            patty2thaB commented
            Editing a comment
            Ja ach nu of zo over op 12/12.
            Ik heb de keuze natuurlijk. Mijn gedachte erachter is dat ze dan wat hoger komen zodat ik met voeden ook altijd ruimte heb. Meer ruimte is minder stress bij lts, aanraken buigen etc kan dan makkelijker. Das het idee erachter.

            Dat licht vooraan is idd iets ja. Wellicht nog een lamp erboven de volgende x. Ik denk dat ik dat nu wat compacter ga opzetten. Maar ik ga dat zeker meenemen.

          #21
          20131223_234220.jpg
          Dag 28: Haze Berry
          Dag 29: Bubblegum 2ling
          overgestap op 12-12: 5-11
          Temperatuur: 25 - 26
          Lichtafstand: 20cm
          Lichtregime: 12 - 12
          Luchtvochtigheid: 48% - 55%

          Nou er is deze week veel gebeurt, ik ben overgestapt op de 12-12 cyclus
          er is 2 keer gevoerd en het scogrekje is geplaatst.
          ventilatoren nu aan, deze gaan nu niet meer uit,
          de afzuiging aangepast richting de 28 graden voor vol afzuiging en...
          ik begin wat te ruiken...

          hier een kleine samenvatting in beeld:

          3-11 SCOG geplaatst:
          Geen voer.
          IMG_2324.JPG IMG_2323.JPG
          de dames:
          IMG_2332.JPG IMG_2331.JPG IMG_2333.JPG IMG_2334.JPG

          5-11:
          hier is gevoerd, ongeveer 5/6 Ltr. ik heb hier voeding gehalveerd. Ik kwam ook wat gekrul in de bladeren tegen en daarom heb ik gewoon gewacht ivm overbetwatering.
          Dit heeft de dames goed gedaan, de 2ling blijft toch een mooie plant hoor.
          wat enorm opvalt is de dikke stam, vaak wel met haze maar dit gaat echt lekker.
          ik ben tevreden
          IMG_2351.JPG IMG_2351.JPG IMG_2350.JPG
          IMG_2345.JPG IMG_2343.JPG IMG_2344.JPG IMG_2346.JPG



          6-11:
          de dames hebben weer voeding gegeven en aangzien ik de klok heb omgezet is de voeding nu voor de bloei.
          wat een mooie ladys:
          IMG_2361.JPG IMG_2359.JPG IMG_2360.JPG
          IMG_2364.JPG IMG_2366.JPG
          IMG_2362.JPG IMG_2363.JPG

          Ik hoop dat ze snel door het net groeien zodat ik het geheel mooi over het net kan gaan binden.
          Mochten jullie nog tips hebben dan hoor ik het graag. Het is de 2de keer voor mij dus een hoop te leren.

          Ook is het de bedoeling dat ik hier en daar wat blad ga wegknippen.
          Dat zorg nu voor schaduw op die bloemvorming, nu heb ik UV en IR staring op de LED zitten en vraag ik me af of ik dit wel moet doen.
          weet iemand dit?


          Goed het is een prachtig setje,
          die bubblegum is ook mooi, ik zal de stam er eens bijfotograferen.
          ze moeten nu echt gaan knallen.

          dat was em weer voor deze keer,

          stay happy,
          smoke strong
          adn fuck the system
          IMG_2350.JPG
          Attached Files

          Comment


            #22
            Stoelke erbij , mooi hoor, staan sterk en gezond! Succes verder!
            Ganja always does the trick.

            Comment


            • patty2thaB
              patty2thaB commented
              Editing a comment
              thanks.

            #23
            IMG_2404.JPG
            Dag 34: Haze Berry
            Dag 35: Bubblegum 2ling
            Temperatuur: 27 - 28
            Lichtafstand: 20cm
            Lichtregime: 12 - 12
            Luchtvochtigheid: 40% - 38%

            Zo daar zijn ze weer, na een weekje waarin ik over ging op 12-12 is de lust bij de dames toegenomen.
            Dus deze lust opgelost door een lekker sapje, gisteren weer 1,5 ltr voor elke dames en dit is het verloop:

            Dit zijn de foto's van 10-11 (dag 32/33)
            IMG_2398.JPG IMG_2392.JPG IMG_2391.JPG
            IMG_2394.JPG IMG_2393.JPG IMG_2390.JPG
            IMG_2389.JPG IMG_2397.JPG

            Dit is het resultaat van de 13de, vandaag. Ik heb hier en daar wat teruggeduwd onder het net en de planten gaan mooi open staan.
            Licht komt veel beter door en de bubblegum tweeling is een flinke bos.
            dat wordt nog veel bindwerk terwijl de haze berry lekker slank blijft.
            het grote binden kan beginnen, ook zal ik waarschijnlijk de volgende week wat gaan wegknippen onderaan.
            ik vraag me af of ik hier nu al mee moet beginnen, wellicht heeft iemand hier een tip voor?

            hoe dan ook, ze zien er nu zo uit...

            IMG_2409.JPG IMG_2405.JPG IMG_2406.JPG
            IMG_2410.JPG IMG_2408.JPG IMG_2407.JPG
            IMG_2404.JPG

            ze zien er gezond uit, ik ben best blij met het resultaat tot nu toe.

            Dat was em weer allemaal, ik hoop dat jullie het intressant vinden en als je nog dingen wil weten dan lees ik ze graag.

            gr

            patty
            Attached Files

            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              Netjes !!

              Keep it green !!

            • patty2thaB
              patty2thaB commented
              Editing a comment
              Thanks man

            #24



            Dag 40: Haze Berry
            Dag 41: Bubblegum 2ling
            Temperatuur: 27 - 28
            Lichtafstand: 20cm
            Lichtregime: 12 - 12
            Luchtvochtigheid: 40%

            Hallo allemaal,
            Er is weer een weekje voorbij en er zit schot in hoor.
            Ik zal wat foto's van de dagen erbij zetten.
            Druk op play en neem je tijd ik heb flink terug lopen duwen, buigen en hier en daar is een er gespant.

            Deze week wat binddraadjes gaan halen bij het tuincentrum want de haze het er zin an

            Ik heb op de 19de voor het eerst de bio flowers gebruikt in de voeding, daarvoor was dit de Bio vega, boos en rhizotonic.
            De vega is nu vervangen door de flowers en dat kan je zien op de laatste foto's.
            ik denk dat ik een goede tijd gekozen heb.



            De 15de:
            IMG_2411.JPG
            IMG_2413.JPG IMG_2412.JPG IMG_2414.JPG

            ​De 16de:
            IMG_2427.JPG
            IMG_2426.JPG IMG_2428.JPG IMG_2425.JPG

            De 18de:
            IMG_2445.JPG
            IMG_2448.JPG IMG_2447.JPG IMG_2446.JPG


            en de 20ste, vandaag:
            Ik zie het begin van topjes whoooo whooo
            Lekkah lekkah.
            De tweeling mag wel wat hoger komen, ze reiken net door het net.
            De haze berry gaat echt goed, wat een stam tot bovenin goed dik.

            IMG_2452.JPG IMG_2455.JPG
            IMG_2453.JPG IMG_2456.JPG IMG_2457.JPG
            IMG_2454.JPG

            Ach de foto's zeggen alles. ik zie nog hier en daar wat gaten in me dek.
            ik denk ook niet dat die dicht komen omdat ik wel denk dat er nog een lampje bij mag komen.
            ik mis denk ik nog 200W
            als er een meelezer is die een LED lamp weet hoor ik dat graag trouwens haha

            zo leer ik toch elke keer bij, hoe dan ook gaat dat om hoeveelheid en niet om smaak.
            de ladys zijn gezond en dorstig. en ze geuren heerlijk...
            dat wordt nog genieten de aankomende weken.

            ik hoop dat je het muziekje aan heb gezet en dan dit gelezen hebt want ik voel me relaxed tex...
            houdoe en tot de volgende week

            TIPS en TOPS zijn welkom.


            Attached Files

            Comment


              #25
              Komt goe !!
              🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

              👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

              Comment


              • patty2thaB
                patty2thaB commented
                Editing a comment
                vraagje remco, wanneer denk je dat de groei over is? de reden is dat ik dan met de hoogte kan gaan buigen naar het licht of is laten gaan beter?

              #26


              Dag 49: Haze Berry
              Dag 50: Bubblegum 2ling
              Temperatuur: 24 - 28
              Lichtafstand: 30cm
              Lichtregime: 12 - 12
              Luchtvochtigheid: 40%

              Daar zijn we weer, ik heb deze week om de dag gevoed. als ik dat niet deed gaven de dames al snel aan helemaal niet tevreden te zijn.
              Er ging direct het een en ander hangen. er is topvorming en het buigen houd nu wel op. ik ga ze nu laten gaan.

              kijk de progressie, ik denk dat ik meer naar HST ipv LST maar goed ze houden het, de plant kan heel veel aan.
              Foto's zijn opvolgend, je kan ook duidelijk zien dat ik eerst om de 2 dagen voerde en dat ze deze week echt zeiden, geef me gisteren.
              IMG_2463.JPG IMG_2456.JPG IMG_2457.JPG
              IMG_2517.JPG IMG_2512.JPG IMG_2519.JPG
              IMG_2465.JPG IMG_2515.JPG IMG_2427.JPG
              IMG_2422.JPG IMG_2514.JPG IMG_2430.JPG
              IMG_2422.JPG
              IMG_2450.JPG IMG_2447.JPG IMG_2443.JPG IMG_2422.JPG

              Ik heb er vandaag wat tijd voor genomen, hieronder zie je hoe ze er eerst bij stonden.
              IMG_2528.JPG IMG_2524.JPG
              IMG_2526.JPG IMG_2527.JPG

              Daarna heb ik de hogere weer gebogen en dan is dit het resultaat:
              IMG_2530.JPG
              IMG_2533.JPG IMG_2529.JPG
              IMG_2531.JPG IMG_2532.JPG
              IMG_2524.JPG


              Ik merk heel goed dat er gewoonweg te weinig licht is.
              Begrijp me niet verkeerd hoor, ze doen het goed.
              de 2ling bubblegum gaat prima maar ook hier is dit denk ik d.m.v te weinig of goed licht te laag.
              het kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat er uit 1 zaadje 2 stammen groeien maar ik hou het op het licht.

              Wat me ook opvalt is dat het voeren en helemaal het dieven in deze opstelling niet handig is.
              ik kan er wel bij maar net aan. Dit moet ik zeker voor de volgende kweek gaan aanpakken en aangezien ik boilogisch kweek is een
              voedingssysteem niet wenselijk, ik begreep uit verslagen dat het dan snel dicht zal slibben.
              welke manier is nog niet duidelijk maar als het leeg is kan ik er beter naar kijken.

              Dus al met al gaat het goed.
              licht moet ik aan gaan passen of gaan kiezen voor 4 planten... het hangt af van de opbrengst.
              een nieuwe led lamp is niet goedkoop...

              nou houdoe dan maar weer en:

              TIPS ZIJN WELKOM, IK LEER GRAAG VAN DIE EXPERT KWEEKERS HIER.
              Attached Files

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Wesley bedoelt een systeem met dikke buizen, geen slangetjes.

                Ik werkte eerder met een pvc buis met een trechter, kan je mooi tussen de mazen steken, in de pot mikken en water gieten.

              • patty2thaB
                patty2thaB commented
                Editing a comment
                thanks flip, ik snap em nu en dat is inderdaad DE oplossing. bedankt dat ga ik maken.

              • Wesley pipes
                Wesley pipes commented
                Editing a comment
                Had ik nog niet onthouden op jouw manier flip, idd een goeie oplossing ook, zelfs al zijn ze een meter hoog, een langere buis en je geraakt er ook he.

              #27
              Ziet er prima uit, ga zo door en je zult rijkelijk worden beloond.
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


              • patty2thaB
                patty2thaB commented
                Editing a comment
                bedankt, dat denk ik ook. ik las ooit een artikel over een man die opgepakt was voor 2 palnten. hij had het zo doorontwikkeld dat alle ranken uitgestrekt waren, overals hele grote dikke toppen. Hij is uiteindelijk vrijgesproken omdat hij het allemaal keurig had gedaan, legale stroom, keurig afgewerkt, geen enkele mogelijkheid tot brandgevaar etc etc, echt overal was aan gedacht en dus zei de rechter dat het hem was vergeven.

                denk je dat ik nog moet blijven buigen of zal ik het lekker zo laten? (dit is me eerste keer scrog vandaar de onzekerheid bij mij)

              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Het kan nog kleiner ; https://www.nederweert24.nl/2020/11/...erij-in-ospel/

                Zolang je plant blijft groeien blijf je binden, het doel is om alle toppen op gelijke hoogte te houden.

              • patty2thaB
                patty2thaB commented
                Editing a comment
                super bedankt, dan blijf ik binden...

              #28
              Goedenmiddaaaaaaaaag


              Dag 57: Haze Berry
              Dag 58: Bubblegum 2ling
              Temperatuur: 24 - 28
              Lichtafstand: 30cm
              Lichtregime: 12 - 12
              Luchtvochtigheid: 40%

              Zo daar ben ik weer,
              De dames zijn aan het groeien, ik zie nu ook het voordeel van het binden
              ze worden nu wat dikker, check it out:
              2-12:

              IMG_2550.JPG IMG_2551.JPG

              4-12:

              IMG_2554.JPG IMG_2555.JPG
              IMG_2553.JPG IMG_2552.JPG


              5-12:

              IMG_2553.JPG
              IMG_2561.JPG IMG_2563.JPG IMG_2564.JPG
              IMG_2558.JPG IMG_2566.JPG
              IMG_2553.JPG IMG_2565.JPG


              De toppen worden dikker,
              ik merk dat, als ik ze na het binden 2 dagen niet aanraak, dat er een flink verschil is in topgrootte.
              een mooi netje vol denk ik zo.
              dat ze maar dikker en dikker worden.

              geurtje ook lekker hoor, heeft iemand ervaring met strawberry haze?
              ik rookte die afgelopen weekend en kwam uit nijmegen, sterke zoete geur, heerlijk wietje zeg...
              idee voor de volgende kweek, lekker...

              fijn weekend allemaal.

              Attached Files

              Comment


              • Wesley pipes
                Wesley pipes commented
                Editing a comment
                Had overlaatst blokje hash van strawberry haze, lekker, kan je mss van het knipafval nog maken ! Mooi veldje hoor!

              #29
              Dag 66: Haze Berry
              Dag 67: Bubblegum 2ling
              Temperatuur: 27 - 28
              Lichtafstand: 20cm
              Lichtregime: 12 - 12
              Luchtvochtigheid: 30%

              even een update van mij, ze groeien niet meer in lengte, in dikte gaat het prima.
              eigenlijk is er niet meer over te zeggen dan:
              hier zijn de foto's

              9-12
              IMG_2582.JPG IMG_2574.JPG IMG_2578.JPG

              11-12
              IMG_2589.JPG IMG_2587.JPG IMG_2591.JPG
              IMG_2586.JPG

              en vandaag 13-12:

              IMG_2599.JPG
              IMG_2608.JPG IMG_2602.JPG
              IMG_2609.JPG

              ik ben tevreden, mijn microscoopje komt deze week binnen. ik denk dat ze nog wel een week of 2 misschien 3 kunnen gaan...
              ik ga het allemaal bekijken.

              bedankt weer voor lezen,
              vragen stel ze en tips? altijd welkom.

              gr

              patty

              Comment


              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Gezonde plantjes heb je, je denkt 2 tot 3 weken ik denk nog wel 4 of 5. Lekker man

              • patty2thaB
                patty2thaB commented
                Editing a comment
                4 tot 5 ja?

              #30
              Dag 72: Haze Berry
              Dag 73: Bubblegum 2ling
              Temperatuur: 25 - 28
              Lichtafstand: 20cm
              Lichtregime: 12 - 12
              Luchtvochtigheid: 30%

              Hallo meelezers en tip gevers.
              Afgelopen week heb de voeding aangepast nav mijn schema.
              De dames dijen goed uit. Ik ben de bloei begonnen met :
              40ml op 10 liter bioflowers
              40ml op 10 liter bioboost
              5ml op 10 liter biotonic
              gisteren heb ik dit aangepast naar:
              20 ml bioboost op 10 liter
              30 ml bioflowers
              de tonic blijt zoals hiervoor.

              1 voeding heb ik de boost niet gebruik omdat ik gewoon telaat wat met betstellen. het was op.
              op dit moment voer ik meer na 3 dagen ipv na 2 dagen.

              17 december ziet het er zo uit.
              de foto's:
              IMG_2618.JPG IMG_2621.JPG IMG_2623.JPG IMG_2622.JPG
              IMG_2622.JPG IMG_2619.JPG IMG_2620.JPG
              IMG_2622.JPG IMG_2622.JPG
              Attached Files
              Last edited by patty2thaB; 19 December 2020, 13:29.

              Comment

              Bezig...
              X