Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haze Berry feminished

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Meschien moet je de pagina op nieuw openen en Ik moet het via chrome doen anders kan Ik geen foto's opladen

    Comment


    • patty2thaB
      patty2thaB commented
      Editing a comment
      als het goed is laad die nu alles bas, kan je dat bevestigen?

    #32
    Mooie plantjes al lekker vol foto staat er op
    Last edited by Bas Haze; 19 December 2020, 13:50.

    Comment


    • patty2thaB
      patty2thaB commented
      Editing a comment
      rustug

    #33


    Het is over, de kweek is omgehaald op 1-1-2021
    In de laatste week van 2020 kreeg ik mijn trichoscoopje binnen.
    QURR1639.JPG
    dit handige dingetjes kostte maar 6 euro en zoom 30x. de naam is trichscoop tsm-30.
    ik ga zelf nog wel een andere halen die 60x zoomt en die je op je telefoon kan zetten,
    Handiger in foto's maken en handiger in het bekijken van de toppen, deze was niet leverbaar helaas vandaar deze keuze.
    de keuze die ik graag koop is dan de trichscoop tsm-60.

    Mijn keuze voor het omhakken van de dames is melkwit geworden.
    Na e.e.a. te hebben nagekeken over de kleuren van de trichomen vond ik dat het melkwitte mooi passen.
    de hoogste potentie, ik heb hier en daar fototjes gemaakt en dit is het resultaat:
    KZVW2721.JPG IMG_2644.JPG IMG_2647.JPG
    IMG_2674.JPG IMG_2682.JPG IMG_2676.JPG


    op oudjaarsdag heb ik na me werk, het scrog netjes eraf gehaald.
    veel werk natuurlijk omdat alles gebonden was en daarna ben ik nieuwjaar gaan vieren.
    hier een paar foto's van de plantjes:

    IMG_2690.JPG IMG_2683.JPG IMG_2689.JPG
    IMG_2686.JPG IMG_2685.JPG

    zoals jullie zien heb ik ze al wat voor geknipt en hierna heb ik ze met de voetjes aan het plafond gehangen.
    natuurlijk maakte ik ook wat foto's van de toppen en ik ben erg tevreden eigenlijk. het scroggen en HTS heeft echt zijn spreekwoordelijke vruchten afgeworpen.

    IMG_2691.JPG IMG_2684.JPG IMG_2692.JPG
    IMG_2697.JPG IMG_2693.JPG

    en aan het plafond is dit het zicht:

    IMG_2698.JPG
    IMG_2699.JPG


    Ik ben altijd benieuwd naar het voor en na resultaat.
    het is niet te beinvloeden maar goed ik vind het gewoon leuk.
    het gewicht na het knippen en omhalen is:
    5x haze berry: 713 gram
    1x tweeling berry haze: 148 gram
    normaal is 2/3de weg na het droogprocess dus denk ik dat het droog ongeveer dit oplevert:
    hazeberry: 235gram
    bubblgegum: 49 gram
    dat betekend dat ik er dus een totaal van 284 gram uit zou moeten halen.
    Die ene extra lamp en het juist scroggen en binden heeft dus wel een hogere opbrengst gehad dan mijn vorige kweek.
    de vorige was brucebanner 5x onder de 200watt lamp. hier kwam droog 73 gram vanaf.
    ik denk trouwens dat ik die kweek te vroeg omhakte doordat ik ongeduldig werd en een langere tijd geen voeding/water hoefde te geven.
    ik had die kweek toch echt nog een week of 2 zeker door moeten kweken.
    hoe dan ook het is een vooruitgang.

    ik heb trouwens geleerd dat in deze opstelling het moeilijk is om bij de achterste planten te komen.
    De voorste 2 waren prima en qua voeren waren de voorste 4 geen probleem.
    het grootste probleempje, was dat er niet gediefd kon worden.
    ik kon er gewoonweg niet bij dus ga ik dat in de volengde kweek anders doen.
    ik heb mooie ideeen hiervoor maar eerst ga ik hier nog van genieten.

    na het drogen gaat alles in de curepot en daar snoep ik dan zo af en toe van.
    volgens mij zou het cure proces een maandje moeten duren dus ik hou 1 top uit dat process om na een maand curen deze met elkaar in smaak te vergelijken en dat kan natuurlijk maar op 1 manier:

    ROKUHHHHHHH
    ik wens iedereen een heel fijn nieuwjaar, ik begin met heerlijke toppen.


    Voor degene die mijn kweekverslagje hebben gevolgd:
    bedankt voor jullie aandacht, daarvoor doe ik het en natuurlijk heel erg bedankt voor jullie tips.
    Het is natuurlijk mede dankzij deze tips en commentaren dat dit het resultaat is en daarvoor heel erg veel dank.
    Attached Files

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Start nieuwe ronde ?

      Proficiat meet uw oogsttje dat is een mooi manier om uw jaar te beginnen !!!

    • patty2thaB
      patty2thaB commented
      Editing a comment
      ja de nieuwe ronde... ik heb nog 1 zaadje cheese dus die gaat er zowiezo in mee.
      het is even kijken hoe de haze berry bevalt, ik rookte laatst strawberryhaze... wellicht

      de start moet nog wel even op zich laten wachten. heb nog e.e.a. te doen en aan te passen:
      - nog 1 lamp erbij
      - alle planten naast elkaar ipv achterelkaar zodat ik ruimte heb om te dieven
      - de elektra beter aanpakken door dit in een kabelgoot te gaan verwerken
      dus ik heb nog wel iets te doen naast het standaard alles schoonmaken en boenen natuurlijk.
Bezig...
X