Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondje Sensi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Goedendag, guten Tag, bon jour ! Een internationale begroeting, ben vandaag door 3 landen gefietst en jullie mogen raden welke 148 Km in totaal, die voel ik wel en daarom houd ik het kort !

    Vanaf morgen tel ik de bloei, ze staan dan 12 dagen op 12/12 als ik goed geteld heb. Pruikjes zijn aanwezig. Ik zag weer wat gele puntjes dus krijgen ze een dagje alleen water.

    Aan snoeien ben ik nog niet toegekomen maar dat zal ik echt deze week moeten doen.

    Fijne avond nog !

    2996F887-8C36-4567-B7BD-351EA5C21C56.jpeg
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Als ik er de conditie nog voor had zou ik meegaan, in mijn jeugd genoeg op de wielren fiets gezeten, fietste ik ook een kleine 350 km in de week, maar gaat nu niet meer lukken, moet ik eerst weer een half jaartje gaan trainen.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Dat is een beste afstand, doe je dat op als wielrenner? Ik kwam er laatst achter na een onderzoek voor een andere hobby en stealth-bezoekje aan een verlaten de zinkmijn, dat het ooit het 4landen punt was. Intresant stukje geschiedenis van weer iets wat mijn geliefde Limburg heeft voortgebracht, het "dwergstaatje" Moresnet. Normaal ben ik niet van dat soort mijntjes, doe mij maar een mergelgroeve!! Die plants van jou gaan ook lekker. Een paar grote fanleaves weghalen, zal inderdaad zorgen voor wat meer penetratie.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Och ja, tis wel leuk dat er een plaats is waar drie landen bij elkaar komen, maar om daar nu een punt van te maken....

      Mooi veldje man, echt gaaf. Deze week snoeien ja, dat wordt nog wel een klusje zo te zien!

    #62
    Hallo lieve mensen,

    In de tussentijd heb ik gesnoeid, een speciekuip aan bladeren heb ik weggehaald. Van bovenaf is dit nauwelijks te zien, het is alweer aardig dicht gegroeid. Van onder zijn de pootjes kaal en wat het net niet bereikt had is verwijderd.

    Voor de rest weinig spannends, het groeit & bloeit. Ca. 4 dgn bloei reken ik mee, nog niks om over naar huis te schrijven maar het begin is er. Af en toe zie ik een vliegje vliegen, ze doen maar. Zolang het geen zwerm is doen ze niet veel kwaad.

    Ze krijgen nog steeds iedere dag 1 tot 1,5 liter de vrouw, EC rond de 1,8 en een beetje cal/mag voor de lekker. Ze vinden het wel best heb ik het idee.

    C u later folks !


    13DF09C0-4B6F-4D9B-BB56-426D1DAEAA06.jpeg

    727A9415-0425-4B3C-B92A-064A2AAEFA9D.jpeg
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Das een mooi veld

      Wat was de hoogste lv bij jou? Zowat iedereen had er last van

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      De meter geeft 64% aan, paar dagen geleden gereset.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ze zien er zeker uit alsof ze het lekker vinden! Mooi uniform veldje, ga ik ook proberen een volgebde ronde !

    #63
    Niet van deze kweek maar van de vorige ronde. Daar is geen verslag van.

    Super Lemon Haze van Greenhouse.

    77447CBC-244D-47FE-AFAD-256B75F28244.jpeg


    En de Chronic Thunder van Barney’s

    4FA23766-64F6-4831-ABF6-F09F6E51A5B1.jpeg
    Last edited by Flip Hasjkip; 17 July 2021, 21:45.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      stevige top'ke mmm !!

    #64
    Goedeavond lieve medekwekers,

    Tijd voor een update. Ze staan inmiddels een week of 2 in de bloei en ze doen hard hun best om lekkere toppen te vormen. Afgelopen week een paar keer water met een beetje cal/mag gegeven zonder overige voeding, ben de vorige week een beetje enthousiast geweest wat resulteerde in gele puntjes. Dat is niet erger geworden en we pakken deze week de voeding weer voorzichtig op.

    Het klimaat is wel in orde, dit zijn de min. en max. standen. Niks te klagen lijkt me.

    IMG_0253.jpeg IMG_0252.jpeg



    De Big Bud is de plant met de gele puntjes, die kan niet zo goed tegen de voeding als de Shiva Skunk. Ze doen het een stuk beter dan de eerste keer, dat zal dan toch te maken hebben gehad met de lagere temperaturen. Toppen worden mooi gevormd, denk niet dat er deze keer veel fluf zal komen.

    De BB's :

    IMG_0248.jpeg IMG_0249.jpeg

    De SK's (2 x foto gamaakt met dezelfde instelling, geven toch beiden een ander beeld) :

    IMG_0250.jpeg IMG_0254.jpeg


    En het totaaloverzicht :

    IMG_0247.jpeg

    So far so good, tot de volgende x maar weer





    Attached Files
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Strak veldje hoor Dit gaan flinke toppen worden.

    • Elkwazizi
      Elkwazizi commented
      Editing a comment
      how man, goe bezig!

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Mooie toppen voor twee weken bloei, gaat goed daar, suc6

    #65
    Ziet er prachtig uit en Sensi heeft vaak van die lekkere wietjes!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #66
      Hallo lieve medekwekers, Flip hier.

      We zijn inmiddels in bloeiweek 4 beland en dit was in het verleden de week waarin het nog wel eens mis wilde gaan. Daar lijkt nu geen sprake van te zijn. Op wat mugjes na zie ik verder geen problemen of andere bijzonderheden. Voor de mugjes heb ik weer een ouderwets vliegenlint opgehangen en dat doet zijn werk. Er vliegen er nog maar een stuk of 5 op als het hok opengaat. Het lint hangt onder het net omdat die krengen op de aarde zitten dus dat leek mij de beste plek.

      IMG_0312.jpeg


      Ik ben gestopt met de cal/mag en begonnen met de PK. Eerst een kwart, toen een halve en binnenkort een hele dosis. De toppen lijken wel te ontploffen. Qua voeding zit ik op een EC van ca. 1,7 / 1,8 en ze drinken ca. 1,6 liter per dag. RH Zit rond de 35 %, temp rond de 30 graden met de lamp aan en 22 graden tijdens de nacht, prima goed dus. Nog een week of 6, het begint langzaam tijd te worden om eens over de volgende ronde na te gaan denken.

      Kijk ze shinen & genieten ;

      IMG_0311.jpeg


      IMG_0314.jpeg IMG_0315.jpeg
      IMG_0316.jpeg IMG_0317.jpeg

      Tot de volgende x maar weer, ga een lekkere joint roken en op de bank liggen, 175 km gefietst vandaag in het Zuiden, had 1250 hoogtemeters op de teller staan einde rit en aangezien ik het klimmen niet gewend ben voel ik het nu wel dus ik ga maar eens uitrusten

      ​​​

      ​​
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        175 km weer goe bezig , goe voor de fysiek !! dan is het mooi weer geweest daar ?

      • Rickysticky
        Rickysticky commented
        Editing a comment
        Lekker bezig flippy!

      • rookpuur
        rookpuur commented
        Editing a comment
        Ik was wat topics over skunk aan het doorkijken vandaar dat ik hier uit kwam. En deze post trekt mijn aandacht in het bijzonder. 175km gefietst, ik ga er dus vanuit dat je een sportief leven leidt in combinatie met het genieten van wiet. Dit doe ik in elk geval wel, dus ik ben benieuwd hoe jij dit inricht zeg maar.

      #67
      EA2F4E55-07C2-4A15-90F3-DC45E9750A06.jpeg C2611A79-E0C2-4ED5-AFCC-6FD0687AA2B8.jpeg 6FB3187E-1BE6-4E57-B913-277841EA6C0D.jpeg 64479953-B296-42E5-AE1B-1568A9E0D062.jpeg 44C3549E-58B8-4A55-8C83-372D7CBC084E.jpeg FCD693EC-11FD-4DC3-A60A-16C0D6A78B14.jpeg 04C55647-3025-481A-9FA7-3EDF276B46A2.jpeg 1E0F86E1-4A8F-4C6B-A9E7-3FE145BCA675.jpeg AED1F1B8-C530-4D14-A72A-C82900133EC5.jpeg 952B9B5C-E107-4E54-B08C-557DAB09B178.jpeg 680D9314-5443-402C-A206-28BEF12BDF75.jpeg E29CEFF5-845B-4DDE-9691-9E926F163574.jpeg E4C8B5FA-917D-4F7C-8742-6F1BB90CCCD8.jpeg FC72ADDF-9193-4BE0-984B-19AEB688D9D8.jpeg ​​​​​​​
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Big Bud is de shit!!

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Lekker krakend veldje

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        What they said . Mooi hier hoor !

      #68
      Gaat als een trein hier! Hoeveel watt zijn die cobs?
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        400 gram van zo'n klein oppervlakte vind ik heel goed!

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Als ik die iedere ronde zou hebben dan ben ik een tevreden mens. Heb ik genoeg om te roken, olie te maken en nog wat om weg te geven.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Cob is een diepstraler, Hork.

      #69
      Gisteren helaas rot ontdekt in de Shiva rechts voren. 2 Toppen verwijderd. Sensi geeft 45 tot 55 dagen bloei aan, we zitten in week 6, ik denk dat ik ze nog 2 weken geef en dan ga oogsten. Mocht ik niks meer ontdekken dan plak ik er misschien nog een week achteraan. Had 9 weken in gedachten, zal ze deze week nauwlettend in de gaten houden en over een week of 1,5 de trichomen eens gaan checken.

      Voor de Big Bud staan 50 tot 65 dagen, die zal ik ook bekijken en wellicht kan die ook om. Daar heb ik niks geks ontdekt, hopelijk blijft dat zo.



      IMG_0384.jpeg

      IMG_0385.jpeg IMG_0386.jpeg
      IMG_0387.jpeg IMG_0388.jpeg

      Soit, het is zo, ik kan er niks aan doen verder, hopelijk blijft het hierbij want weggooien is eeuwig zonde



      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Vervelend zeg! Denk dat je te hoog in de voeding hebt gezeten. Bij een Ec van 1.3 moet je de planten groen kunnen houden, zeker met een complete voeding en dan is de kans op rot kleiner.

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Als je niks meer tegenkomt heb je op het eind toppen genoeg, ziet er heerlijk uit, mooi veldje, suc6 verder

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Bedankt Hork voor de tip

      #70
      Onder het mom van beter iets dan niets heb ik alles omgehakt en ben ik beetje bij beetje alles netjes aan het knippen.

      Er kwam iedere dag meer rot bij en verloor 2 tot 3 toppen per dag. Alle planten waren aangetast.

      Komt eigenlijk niet goed uit, ben behoorlijk druk op het moment maar pers het wel ergens tussendoor.

      Volgende ronde minder voeding, even in gedachte houden. Helft van het schema of zo.

      Als ik klaar ben meld ik mij nog even met het resultaat.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Denk dat de de shiva meevalt, het is niet veel maar ziet er klaar uit. Voor de Big Bud was het zeker te vroeg, die mochten nog iets aandikken.

        Volgende ronde is alweer gezaaid, we kijken vooruit en blijven er niet te lang bij stilstaan

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ik heb na 30 dagen al een lekkere smaak bij ene, hoop ook hier zo . En als het een beetje effect heeft is het ook goed. Ik heb er ook van , veel toppen weg moeten snijden. Ik vrees er ook een beetje voor. Heb jij veel ontbladerd?

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Alleen onder het net, deze ronde iets meer dan de vorige x. Ben er altijd een beetje huiverig voor ivm stress.

      #71
      OK Het resultaat, een kom wiet heeft het opgeleverd, iets meer dan 2 ons. Te vroeg geoogst dus het had wat sterker mogen zijn maar desondanks heb ik er prima op geslapen.

      Ik had een klein beetje Big Bud maar het meeste Shiva Skunk. Per ongeluk heb ik ze bij elkaar gegooid :p Ach, beide wiet, beide indica, komt goed

      IMG_0420.jpeg

      IMG_0421.jpeg IMG_0419.jpeg




      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Wiet geknipt door een tumbletrimmer. Niks mis mee voor de duidelijkheid

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ah dacht ik het toch goed Heb ze afgeknipt en een dag of 2 in het net laten liggen voordat ik begon met knippen, dan krijg je dit resultaat inderdaad. Normaal knip ik meteen maar had geen tijd en was bang dat ze anders nog verder zouden wegrotten. Ben er nu ook achter gekomen dat vers knippen voor mij gemakkelijker werkt.

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ziet eruit als topwiet, lekker compact!

      #72
      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


        #73
        Ziet er lekker uit zeg! Geniet ervan..
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          #74
          Als de wiet in de vloei ligt is het tijd om het verslag te sluiten dus bij deze.

          Bedankt voor het lezen en tot de volgende !

          9952BE20-AF80-4A0C-9D43-094566DE5A06.jpeg
          Attached Files
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Lekker puur zoals het hoort, eindelijk nog es een echte blower, ziet er erg smakelijk uit! Knappe groei

          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Ziet er goed uit, geniet ervan
        Bezig...
        X