Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent voor een groentje. [DIY LED STRIP]

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Mooi set up! Ik heb ook Samsung strips maar dan de f serie.

    Planten drinken behoorlijk onder deze lamp en die tensio meters kan je niet blind op varen. Bij het inwateren geef ik net zoveel water tot het er aan de onderkant weer uitkomt en dan stop ik. Vervolgens laat ik de planten vijf tot zeven dagen met rust alvorens ik ze weer bewater. En elke keer doe ik dat tot het er aan de onderkant uitloopt, dan weet je zeker dat ze genoeg hebben (tenzij ze zo droog zijn dat de aarde doorbroken moet worden).

    De jouwe ogen droog en dat is vermoedelijk waarom ze nauwelijks groeien.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      snow staat zeker niet te droog. De rest ook niet. Ze staan in 25 liter potten. Grond van tevoren ingewaterd, en tussendoor nog een keer 300ml per plant. Vooral om de toplaag iets vochtig te houden. Die 300ml is voor de snow teveel geweest denk ik, en net verkeerd gemikt. Ik was iets te enthausiast en heb gehandeled terwijl ik ze met rust had moeten laten.
      Voor 6 dagen oud zijn de andere 2 redelijk op schema toch? Maja, als je bij de snow helemaal onderaan de stengel goek kijkt. Dat ziet er volgens mij niet helemaal lekker uit. Maar kan meevallen.
      Last edited by Nederhigh; 22 October 2020, 22:55.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      300 ml teveel? LOL! Succes!

    #17
    Hork Ja, teveel ja. Het zijn jonge plantjes, die drinken niet zoveel.
    Of jij moet een betere verklaring hebben voor die kwab schimmel die deze morgen ineens aan de stengel zit?
    Volgens mij groeien die niet in te droge grond.

    IMG_20201023_115504.jpg
    . Die gaat het niet redden. tja, qua water heeft ze dezelfde behandeling gehad als de andere 2. En die lijken er wel lekker op te gaan.
    Denk dat het gewoon domme pech is. Zwakke zaailing die op de een of andere manier een soort infectie heeft opgelopen.
    De rest krijgt binnekort weer een slokje.
    Attached Files
    Last edited by Nederhigh; 23 October 2020, 11:26.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Hork Ik heb de hele pot voorgewaterd met de tuinslang. is dus echt niet zo dat de hele grond in 6/7 daagjes helemaal uitdroogt ofzo. Ik voel met mijn vinger ook dat de grond 1 cm diep gewoon vochtig aanvoelt.
      Ja de randen enzo zijn wat droog. Maar dat komt met de volgende grote waterbeurt wel. Daar heeft het plantje nu toch nog niet zoveel aan.
      Die 300ml was de druppel. Namelijk 2 dagen na het inwateren gegeven. Normaal is 300ml op 25 liter grond natuurlijk niks. Maar in totaal heb ik eigenlijk meer water gegeven dan jij hierboven schrijft. Het is gewoon vrij duidelijk dat ze stam/wortelrot heeft. De kans dat dat gebeurt in te droge grond is volgens mij heel laag.
      Last edited by Nederhigh; 23 October 2020, 16:25.

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Hork verder heb je helemaal gelijk hoor. 2e grote inwatering ga ik morgen doen. Dus dat komt mooi overeen met jou advies. Iets later.
      De grond zal dan ook wel verder inslinken. Heb geen lightmix meer.. Dus denk dat ik het aanvul met supermarktgrond ofzo. Na de inwatering gaat het niewe zaadje(s) ook de grond in.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment

    #18
    Zo te zien heeft de Russin stamrot, had hetzelfde met mijn white widow.
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Ja, dat had ik al door inderdaad. jammer. Heb al nieuwe gezet. Hopelijk komen ze een beetje mee met de rest. Het is indd wel een white widow kruising. Misschien dat die genenpool daar gevoelig voor is?

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ik denk te dicht aan de stam water gegeven, was ook mijn fout, de tweede keer verliep alles perfect met de white widow, was mijn scrogplant in de buitenkweek

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Dat denk ik inderdaad ook. Gewoon niet goed gemikt. Moet ff een betere gieter ofzo hebben. jerrycan's werken niet super fijn.

    #19
    Hmmm.. Nou zit ik een beetje te denken over hoe nu verder.. De russian snow gaat het niet redden, daar ga ik even vanuit.
    Nou heb ik dus 3 nieuwe zaadjes aan het ontkiemen gezet.
    Ik zit een beetje te twijfelen om in die ene pot misschien 2 of zelfs 3 russinnen te zetten, in de hoop dat ik het veldje zo makkelijker gelijk en vol krijg. Die ga ik dan niet toppen.
    De andere dames hebben dus wel dik een week voorsprong. Als ik die wel top en lst geef.. Komen 2/3 russen dan weer bij? Lastig, gewoon geen ervaring mee.

    Wat zouden jullie doen? Gewoon 1 nieuwe Russin in de pot? Of 2/3?
    Last edited by Nederhigh; 23 October 2020, 13:55.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ik zou er gewoon 1 of 2 inzetten, ik denk als je er drie inzet ze toch een beetje in de verdrukking komen.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Nah, gewoon binddraad gebruiken.

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Denk dat ik er 2 in zet. Het is een 90% indica soortje. Dus ze zal uit zichzelf al vrij bossig groeien.

    #20
    Update:

    24-10-2020.
    Vandaag de grond ff goed ingewaterd. Heb het niet bijgehouden.. Maak ik gok een liter of 15, verdeeld over de potten. Water gegeven totdat het aan de onderkant eruit loopt.
    Of nouja.. Een deel van de grond moest opgebroken worden, zoals op sommige foto's te zien is. Vooral de randen van de potten, daar was de grond erg los, en dus sneller droog.
    Heb dus in 2 keer water gegeven, met 1,5 uur er tussen. Zodat de uitgedrooged vezels ff de tijd hebben om wat water op te nemen.

    De grond is nu overal weer mooi vochtig. De tensiometers staan momenteel op 25-35. Hopelijk trekt dat snel weer wat bij.
    Na het inwateren is de grond flink ingeslinkt. Dat heb ik aangevuld met een mix universele potgrond van Floraself, gemixt met perliet en hydrokorrels.
    Daarme hebben ze dus ook hun eerste mestbeurt gehad.. Soort van
    Ik hoop met die hydrokorrels de bovenste laag/randen langer vochtig te houden. Heb de randen ook nog ff goed aangedrukt, daar ontsond een luchtkanaal.
    Dat zorgt voor problemen met watergeven, uitdroging etc...



    door naar de plantjes!


    akgun.
    akgun.jpg

    Pink kush.
    pink kush.jpg

    Russian snow.
    Russian snow.jpg

    Huh? Waar is snow gebleven???
    Russan snow overleedn..jpg Oh, daar. Die zag er met de dag triester uit. Ik heb haar vandaar uit de pot getrokken, samen een flinke schep aarde om haar heen.

    In de pot zitten nu 3 nieuwe snows. Daar hoop ik er 2 van over te houden.. Hopelijk dit keer zonder rot... We gaan het meemaken.


    overzicht.jpg


    Vanaf het moment dat de zaadjes in het water zijn gegaan, zijn de dames nu dus precies 10 dagen oud.
    Of 8 vanaf het moment dat de eerste boven kwam.
    Ik heb in zo weinig tijd nog nooit zulke grote plantjes gehad.
    Volgens mij zitten de dames dus mooi op schema?




    Peace, Neder.
    Last edited by Nederhigh; 24 October 2020, 13:24.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #21
      Fucking netjes. Gaat snel man! Vooral die Kush heeft er zin in lijkt wel.
      Gecondoleerd met The beast from the East. Gaat weer een tientje

      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Thanks man! gelukkig deze zaden gratis gewonnen met de loterij hier. Dat scheelt .

      #22
      Update


      25-10-2020 t/m 27-10-2020
      Nou... ik heb dikke pech. Opzich gaat het met de dames in deze periode erg redelijk, voor een eerste binnenronde dan...
      Alle 3 de nieuw geplante snows zijn boven, en lijken het aardig goed te maken.
      Maar het volgende was ff een dik stressmoment... Mijn cv ketel is kapot gegaan deze week. De verwarming werkt nog.. Maar warm water en douchen niet goed.
      En zoals jullie wellicht al hadden gelezen... Mijn CV ketel staat op dezelfde kamer als de kweek...
      Er moet dus een loodgieter komen om mijn cv te fixen. Of ik moet de hele winter koud douchen..
      Nou ben ik Wim Hof niet. Dus toch maar gekozen om een loodgieter te laten komen.
      Ik heb dus zwaar pissed of en chaggie de hele kweek tijdelijk verhuisd naar mijn slaapkamer. Dat had ik beter ff kunnen doen na een jointje ofzo..
      In mijn kuthumeur heb ik alles veel te snel gedaan, en tijdens het verhuizen de tent stof langs de muur geschuurd, waartoor er nu een lichtlek zit...
      Prima te fixen met ducktape, maar wel zonde van een nieuwe tent..
      Tent past overigens op de slaapkamer ook maar net.. Staat echt tegen het einde van het bed aan. Ik kan er nu dus ook niet lekker bij.

      Nouja, de loodgieter is geweest.. Maar moet nog terugkomen omdat hij een nieuw onderdeel in de cv moet plaatsen.. Ik zit nu nogsteeds in spanning op een datum te wachten .
      Hopelijk snel, dan kan de boel weer terug.


      28-10-2020
      Ik loop de slaapkamer binnen waar nu dus de tent staat... *SNIFFFFF*Aah, lekker. wiet. Duidelijk de pink kush. Ik zou persoonlijk in deze geur kunnen leven.
      Maar toch maar de koolstof filter aangesloten.

      29-10-2020
      De dames groeien goed. Pink kush is nog steeds de winnaar. Maar akgun gaat ook zeker niet verkeerd..
      Wat groeien ze machtig compact trouwens.. Dat is echt ff wennen.. Zal er mee te maken hebben dat het indica dominante plantjes zijn, maar die 5000k balken helpen ook niet.
      Normaal is compacte groei erg mooi natuurlijk, maar ik kom een beetje in de knoop met watergeven zo.
      Ik denk dat ik ze over een paar dagen top, en dan gaat de onderste node er ook direct af.

      Verder gaat het opzich aardig met de dames, maar er beginnen zich wat problemen op te doen. De groei ziet er wat raar uit allemaal..
      De bladeren maken rare kronkels, vooral bij akgun.
      Daarnaast beginnen ze beide van die kleine roestplekken te vertonen, wat heel typisch is voor calcium/magnesium terkot.

      Ik denk dat die rare groei komt omdat de PH van het medium te hoog is... Dit is denk ik een beginnersfout geweest.. Ik heb bij de 2e grote inwatering het water namelijk niet afgezuurd..
      De volgende ronde ga ik dat dus wel doen, en dan geef ik ze ook direct wat calmag/plagron grow mee.

      Ze hebben vandaag wel de eerste voedingsbeurt gehad! Beide dames 400ml.
      op 1 liter water:
      1ml plagron terra grow.
      0,5 ml pure enzym
      0,5ml powerroots
      0,3 ml calmag.
      Ph 5,9. EC 1,06

      Russian snows overigens niet natuulijk. Die zijn nog erg jong... Ik ben er nog niet uit wat ik met de snows doe.. Ze lopen echt ontiegelijk achter.
      Misschien dat ik wel gewoon door ga met 2 planten..


      Nouja.. Mochten jullie dit halve boek aan text overleefd hebben.. Foto's!





      Akgun
      akgun.jpg akgun 2.jpg

      ​​

      Pink kush
      pink kush.jpg pink kush 2.jpg

      Russian snow. tja.. als iemand advies heeft wat ik hier mee moet.. Heel graag..

      snows.jpg

      indicaties calmag tekort.. Overzicht.
      calmag akgun.jpg calmag pink kush.jpg overzicht.jpg






      Dat was m weer

      Peace, Neder.
      Attached Files
      Last edited by Nederhigh; 29 October 2020, 12:37.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Oei dat is wel even kutje van je cv
        Volgende keer eerst jointje, zou je moeten weten
        Toch netjes dat je nog een updaatje plaatst

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Die kleintjes een tijdje geen water, en ja ph en cal/mag zijn belangrijk.

      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Thx heren. kleintjes hebben indd water zat. Die heb ik nog nooit water gegeven sinds ze in de pot staan. Die fout maak ik geen 2e keer . Nouja, grond is alsnog aan de natte kant van het inwateren. Hopelijk was eerste voeding met 5,9PH niet te zuur voor de andere 2..

      #23
      Update:

      28-10-2020 t/m 01-11-2020.
      Niet bijzonder veel te melden. Na de eerste voedingsbeurt begonnen de plantjes verbrande en gele puntjes te vertonen.
      Dat had ik eigenlijk niet verwacht.. 1ml plagron.. EC 1,06... En dan al overvoeding? Te zuur?
      Of staan ze te nat? Ik denk vooral dat 2e. De tensiometer staat van de pink kush op 46, en akun op 53.
      Buiten die 400ml voedingswater hebben ze niets gehad trouwens.

      02-11-2020
      De loodgieter is vanochtend geweest, de boel werkt weer. Ik heb dus de tent terug verhuisd!
      Direct ook de stekkerblokken maar ff bovenin de tent gehangen.
      Ook heb ik de dames vandaag getopt, en de onderste node geknipt....
      De schade IMG_20201102_151839.jpg

      Ohja, vooral de pink kush groeit echt machtig compact. Ze heeft nog van die grote bladeren ook.. Ze is zichzelf dus echt een beetje aan het verdrukken.
      Er zaten al zweet/douwplekken waar de bladeren op elkaar lagen vanochtend...
      Ik heb dus de lamp terug gedraaid naar 55W. De 5000 balk staat op 8W, de 3000k op 47w. Dat maakt de center PPE 187. Zo hoop ik wat strek te krijgen.


      Ik denk trouwens dat russian snow helaas niets meer gaat worden.. .
      Die lopen zo achter.. De grond waar ze in staat is eigenlijk te nat, en wil maar niet droger worden.. Leermoment dus. Volgende ronde begin ik in kleine potten.
      Ze groeien niet lekker en het blad ziet er wat vreemd uit. Hele dikke kans dat ik dus met 2 planten doorga.


      Foto van vlak voor het verhuizen.. beetje wazig. Maar buiten de tent/lamp dus de kleur is mooi te zien. IMG_20201102_150302.jpg

      akgun.

      akgun getopt.jpg puntjes akgun.jpg

      Pink kush.
      P kush getopt.jpg bladpuntjes P kush.jpg puntjes P kush.jpg

      Russian snows.

      snows.jpg


      Dat was 'm weer voor nu. Vragen, advies, kritiek, opmerkingen etc.. altijd welkom!

      Peace, neder.









      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #24
        Die Russen gaan het ook wel doen hoor, ze zijn 2 weken kleiner en twee weken jonger, dus dat komt goed overeen.
        Twee weken geleden was de Pink kush net zo klein.
        De AK heeft wat meer moeite met de iets te natte grond zo te zien.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Ik hoop het! Heb de middelste inmiddels vermoord. Anders gaat het sowieso niet passen . Akgun gaat inderdaad niet heel top. Terwijl haar grond het droogst is van allemaal. (alsnog te nat trouwens) Maar inmiddels begint de grond eindelijk wat te drogen. tensiometer staat vandaag op 68, en de bladeren beginnen weer wat omhoog te richten. Ik wacht tot 150mbar. Dan krijgt ze voeding. Die voedingsbeurt tussendoor heeft geen goed gedaan. Zo leer ik snel wat praktijkervaring

        #25
        Nou ik ben er bij Suc7, nog een tip voor het water in de eerste weken. 1,5l petfles paar gaatjes boren in de dop en gieten maar!
        De Bloemen Van Bri

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Eigenlijk wil ik zo'n grote plantenpomp met sproeikop kopen. Maar dit zou een mooie tijdelijke oplossing kunnen zijn inderdaad.
          Ach, voor nu is het helemaal niet erg dat de bovenste laag wat uitdroogt.

        #26
        Heb hier ook 2 Kush plantjes staan (Martian Kush van DNA Genetics) en die groeien ook zo mooi vol met grote bladeren ik hou ze wel onder 2x55w tneon omdat ik ze niet wil laten bloeien.

        Mijn eerste keer Kush en deze ga ik houden als moedertjes .... als de smaak me bevalt natuurlijk ...


        Veel succes en ik neem er mijn stoeltje bij



        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Die staan er mooi bij. Beetje strek ook, Dat is helemaal niet verkeerd, want dan kun je inderdaad wat lst doen enzo. Hoe oud zijn ze op deze foto?
          Volgende keer zet ik de lamp de eerste 3 weken op 55w. ik wil ook strek .

        • Tsjara
          Tsjara commented
          Editing a comment
          Nederhigh deze werden op 17/9 in de aarde gezet.

        #27
        Subbed , succes verder!
        Ganja always does the trick.

        Comment


          #28
          Go go Nederhigh!!!

          Comment


          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            Haha thx voor de support greeno. Ik heb 'm zojuist ff doorgegeven aan de dames!

          #29
          Update:

          03-11-2020 t/m 05-11-2020.
          Ik ben niet blij met hoe de boel groeit.. Het is een compacte rommel. De bladeren zijn raar van vorm gele puntjes worden alleen maar erger etc..
          Ik had dus geprobeerd te lamp wat zachter te zetten om wat strek te krijgen, maar dat was niet zo'n succes. Dus heb door de dagen heen de lamp weer steeds iets verder opgevoerd. Tot 180W.
          Ik heb verder niets met de planten gedaan. Geen water, geen voeding.

          06-11-2020.
          Tensiometer akgun op 91, tensiometer pink kush op 68/

          07-11-2020.
          Tensiometer akgun 110, pink push 89. Grond begint eindelijk in te drogen. Potten voelen nog wel zwaar aan..

          08-11-2020.
          Pff, planten zien er nogsteeds niet lekker uit. Bladeren maken vreemde kronkels, het verdrukt elkaar enorm, gele bladpunten.. Vooral bij pink kush.
          Tensiometer akun ineens op 168, pink kush op 131. Potten voelen nog zwaar, worden langzaam iets lichter.
          Heb de planten ook preventief een behandeling neemolie gegeven. Een half uur voordat de lampen uit gaan.

          09-11-2020.
          Vandaag... Tensiometer akgun 221. Tensiometer pink kush 162. Zekrijgen vandaag dus water.. (Met voeding???)
          Nou problemen.. En ik weet niet waarom.. Heb theorien en vermoedens...
          Ik zal maar beginnen met wat foto's. Dan kunnen jullie zien waar ik het over heb. Hopelijk iemand een wijze raad.

          Akgun
          akgun.jpg akgun van onder.jpg
          akgun raar blad.jpg
          Blad kronkelt allemaal naar bedenen. Behalve de grote fanleaves lager in de plant. Eigenlijk dacht ik steeds dat dit kwam door te natte grond.. Maar dat is het volgens mij sowieso niet.
          Laatste keer water is 11 dagen geleden. En de problemen zijn alleen maar groter geworden. Vooral bij...

          Pink kush

          pink kush.jpg Pink kush verbrande punten.jpg


          pink kush van onder.jpg
          .


          Het is een compacte zooi. Alle bladeren lijken elkaar wel te knuffelen ipv dat ze opzoek gaan naar het licht. Overal vreemde kronkels etc..
          Ik weet niet goed waar dit door komt.. Maar ik heb wel een paar theorien..
          Ik heb echt input nodig, want ik moet nu dus water gaan geven.. Maar of ik dit beter met of zonder voeding kan doen.. Geen idee.

          Theorie 1: grond eerst te nat, nu aan de droge kant.. Onwaarschijnlijk, potten voelen nogsteeds redelijk zwaar. Pas sinds vandaag echt aan water toe denk ik.

          Theorie 2: overvoeding... Ook heel onwaarschijnlijk, hebben 11 dagen terug maar 1x 400ml plagronvoeding gehad.. Ec 1,06. Ph 5,9.. Problemen nemen alleen maar toe, niet af.
          De bladeren onderin beginnen te vergelen, ze heeft dus denk ik eerder honger..

          Theorie 3: Ph te laag.. Tja, die 400ml 5,9ph had ik bedacht als correctie.. Maak dat kan de boel ook juist verziekt hebben. Vind het echter wat stertk dat 400ml zoveel invloed heeft? zeker na 11 dagen nog.

          Theorie 4: Licht te fel. Eigenlijk is dit denk ik het meest aannemelijk.. Dat verklaart ook de rare kronkels in het blad. De bladeren proberen te schuilen onder elkaar.
          Normaal zie je bij teveel licht dacht ik dat het blad omhoog gaat staan.. Maar dat doen deze dus niet.. Zou ook de gele bladpunten kunnen verklaren, en zelfs de vervorde punten bij de kush.
          Ik heb vandaag de lamp een stuk hoger gehangen, en de 5000k balken weer wat terug gedraaid. 150W op 37cm. Dat maakt de center PPE 456.
          Maar de ppe heeft ook de 890 aangetikt een dag of 2.. Misschien voor de jonge groei wat te fel? Vooral alles dat van onder de fanleaves vandaan moet komen lijkt er moeite mee te hebben namelijk.
          Die bovenste fanleaves hangen ook acht alsof ze alles eronder proberen te beschermen ofzo.

          Nouja, ik denk dat ik ze vanmiddag een liter water geef met een klein beetje calmag en plagron... ec 0.9, ph 6.3. Daar ga ik voor.
          Dan ff een dagje aankijken..

          Ik wacht nog ff een uurtje. Misschien dat iemand snel reageert met een wijze tip..

          Als die compacte groei niet beter word gaat de schaar erdoor ben ik bang.. Zit vooral bijn de pink kush al een tijdje te twijfelen om die 2 bovenste fanleaves er vanaf te knippen.

          Nouja, mochten mensen ideeen hebben.. Ik hoor het heel graag.



          Russian snow.
          snows.jpg

          Eigenlijk helemaal niets te melden.. Foto zegt genoeg. Ohja, de middelste er tussenuit geplukt.

          Edit:-

          Nog ff een foto van het geheel natuurlijk.





          geheel.jpg


          peace!, Neder.


          Attached Files
          Last edited by Nederhigh; 9 November 2020, 12:19.
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Ik heb het goed gelezen denk dat jij een foutje gemaakt hebt. In post 29 staat bij je 2de theorie dat je 400ml plagronvoeding hebt gegeven. Dat had dan inderdaad voedinswater moeten zijn ipv plagronvoeding. Altijd lastig een verslag maken als je al gerookt hebt haha.


            ''Theorie 2: overvoeding... Ook heel onwaarschijnlijk, hebben 11 dagen terug maar 1x 400ml plagronvoeding gehad.. Ec 1,06. Ph 5,9.. Problemen nemen alleen maar toe, niet af.
            De bladeren onderin beginnen te vergelen, ze heeft dus denk ik eerder honger.."'

            ""

          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            T is maar net hoe je t leest inderdaad. Ga natuurlijk geen 400ml pure plagron geven.

          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Is een klauwend blad niet van stikstofoverschot? Of gaat dat gepaard met verkleuring?

          #30
          @Rreppellsteeltjam gebrek aan warmte ligt het niet aan denk ik. Maar die nodes verwijderen ga ik denk ik doen binnenkort.

          Screenshot_2020-11-09-15-56-58-414_com.beyondtel.sensorblue.jpg
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Of de planten staan te vochtig omdat ze naar beneden krullen en je zegt dat ze nog zwaar zijn, check even met sateprikker, 10 minuten erin en kijken of hij verkleurd en nat word, misschien werken je tensios wel niet goed of een stikstofoverschot, ook dan krullen ze naar beneden en de bladeren krijgen een glans, wat ik niet verwacht met lightmix en eenmaal voeding, denk dat ze te droog staan en water en voeding nodig hebben, want in lightmix zit maar voor een week voeding geloof ik. Suc6 Nederhigh

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment

          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            De hele kamer is gewoon altijd 19.5. Dus de bodem ook. Tent staat op 2e verdieping. En ook nog eens op een deken. De vloer is dus niet koud ofzo.
            Omdat de drivers naast de potten staan is de bodem waarschijnlijk nog iets warmer.
        Bezig...
        X