Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent voor een groentje. [DIY LED STRIP]

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    kush close 2.jpg overzichtje.jpg snows.jpg

    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #62
      Geen herma meer? Dat zou mooi zijn!
      groet,
      Ricky

      Comment


      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Mijn ervaring met akgun is dat je die eerst goed moet curen voor dat die lekker is zit een apartsmaakje aan
        heb haar niet lang genoeg laten staan om er stond van te worden

      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Bas Haze Tja, bij mij ligt die al in de kliko. Curen gaat hem dua sws niet worden. Heb akgun al wel een paar keer buiten gezet in een kleine kas. Dat was meestal een heel prima buitenwietje. Beetje lemon, maar een kruidig.

      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Oke je kent hem al wel dat is mooi het is Indd wel een lekker wietje

      #63
      Wel lekker weinig knipwerk zo.
      Elk nadeel heb z'n voordeel.

      Fok fem.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        #64
        IMG_20201227_033549.jpg
        IMG_20201227_032355.jpg

        Pfff. Wat een gigantissche trichjes . Heb ze nog nooit zo groot gezien..
        Topjes van pink kush blijven vrij klein naar mij idee trouwens. Naja, wel helemaal vol frost al..
        Binnekort een wat betere update!

        Peace, Neder,
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Daar kun je prima ijshash van maken!!

        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          Das gemakkelijk met zo een grote trichomen dan heb je geen loepje nodig om te zien of dat ze rijp voor de slacht zijn !!!!

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Ijshash maken gaan we zeker doen! Heb nog wat kleine filterzakken liggen.. Of dry ice hasj ofzo.. Als nou blijkt dat de toppen vol zaad zitten maak ik misschien wel van de hele lading hash.
          Maar indd, sommige trichjes zijn volgens mij gewoon een volle 1,5mm. Je kunt ze met het blote oog heel makkelijk zien. Misschien dat ik binnekort ff een betere camera kan lenen bij een kennis. Hopelijk dan mooie macro foto's..

        #65
        Toch een soort van witte kerst gehad dan! Ziet er lekker uit! Wat ik mij afvroeg was of je ondertussen al een paar voor en nadelen van de zelfbouwstriplamp bedacht had? Staan er nog ingrijpende veranderingen qua licht op het programma?

        Zo te zien doet die het prima!
        De Bloemen Van Bri

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Zekers.. Ik vind een groot voordeel vooral dat ik een hele goeie lichtverdeling heb. Nu het hele bladerdek (denk akgun er ff bij) optimaal belicht voor net 180W.
          En dan ook echt optimaal, dus overal 850>PPE. Lamp hangt op zo'n 10cm afstand van de bovenste topjes.
          Nadeel is dat het gewoon meer gedoe is, dat mijn bouwsel best wel lomp/zwaar is..
          Voor de volgende ronde ga ik de strips over de breedte van de tent laten lopen, dan komt de lichtverdeleing zelfs nog wat beter uit.
          Zit ook direct te kijken naar wat 660nm deep red toevoegingen. Dat is denk ik het grootste nadeel aan diy lampen. Je hebt niet direct zo'n mooi spectrum met deep red en uv diodes enzo. Verder weet ik naturlijk nog niet wat mijn potentiele oogst onder dit lampje is.. Deze ronde gaat in ieder geval geen zolen aan de dijk zetten.

        #66
        Nou.. Daar zijn we weer



        Ik heb het kweekverslag niet goed bijgehouden de afgelopen weken.. Dus ik zit ff een beetje te denken of ik nog een stukje info van de afgelopen weken moet delen..
        Maar kan mij eigenlijk niets bedenken. Nja,, voeding is inmidelas natuurlijk helemaal terra bloom.. 3,5ml/l.
        Ohja, de scrog heb ik helaas niet helemaal goed gedaan.. naja eerste keer he.
        Eigenlijk zit 35% van de wiet boven het scrognet.. en de rest eronder. oeps.
        Nouja, voor de volgende keer weet ik nu wel dat het scrognet lager moet, of wat langer doorgroeien, en beter snoeien onderin.
        Als de bloei eenmaal begint durf ik dus niet meer te snoeien ivm herma..

        Pink kush ben ik er nog steeds niet uit of ze nou zaden zit te maken of niet..
        En de snows twijfel ik ook over hier en daar.. Verder zijn de toppen van pink kush amper aangedikt da afgelopen weken.. Formaat toppen kush valt mij eerlijk gezegd wat tegen..
        Het blijven sowieso kleine topjes, maar ze zitten wel helemaal onder de frost.. Het lijkt van afstand echt op een laag meeldauw, maar ik kan jullie verzekeren dat het trichomes zijn .

        Snows halen qua formaat toppen de pink kush heel dik in.
        Kush heeft bovenin de toppen al bijna geen witte bloeiharen meer over, en lijkt richting de laatste 3/4 weken te gaan.
        Ik twijfel dus of dit komt omdat ze bevrucht is.. Of dat het komt door het licht te fel, voeding, of wat dan ook.. Ik moet eigenlijk gewoon een keer een top knippen en uit elkaar trekken..
        Maar aan de andere kant wil ik de plant ook niet meer stressen...
        Snows zitten dus nog middenin de bloei, en die moeten nog wel ff.

        De planten drinken erg veel trouwens! Om de dag krijgen ze 2/3 liter water momenteel. Soms zelfs 4!
        Verder hebben beide plantjes sinds een week wat paarse/donkere verkleuringen in het suikerblad/toppen. Dat zou door watergift of voeding kunnen komen.. Geen idee eigenlijk.

        Ohja, de lv en temperatuur zijn mooi stabiel.
        De lv schommelt tussen de 47/55%. De temperatuur tussen de 19,3/23 graden.

        overzicht.jpg
        kush frostige toppen.jpg
        kush closeup.jpgsnow top.jpg


        Dat was 'm weer voor nu! Vragen, tips, kritiek, opmerkingen, het mag allemaal!

        Loves, Neder!



        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik besnap je twijfels over de Kush, vooral in vergelijk met de Snow. Maar gewoon doorgaan, gewoon vanaf blijven, gewoon verder!
          Ik rook nu al wat weekjes zaadwiet en dat gaat prima hoor. Alleen geen grinder gebruiken, hehehe
          Tuurlijk is het minder in bijna alle fronten, maar goed te doen

          Een goeie mooie scrog is lastiger als het lijkt, vindt ik althans. Je zult zie dat de tweede veel beter gaat!!

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Ik dacht dat Kush strains qua smaak en geur onovertreffelijk waren, maar de opbrengst dan weer een stukje lager? Anyway ziet er goed uit Neder, kzou allang blij zijn

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Ik doe grinderen, leg die wiet in mijn vloei en dan duw ik het plat met mijn vinger. Zo voel ik vanzelf de zaadjes (blijven heel in de grinder) en dan kan ik ze er uit halen. Soms 1 of 2, soms een stuk of 10. Behalve wat verschil in smaak en potentie merk ik er verder weinig van.

          En dat scroggen kan ik nog steeds niet, ze staan allemaal boven het net te wuiven. Zeker nu ik er niet zoveel aandacht aan geef schiet het er bij in, als ik denk ik ga ze platleggen ben ik al te laat. Het is zo, kan het op het moment niet echt opbrengen om er veel mee bezig te zijn dus ik laat het zo gaan.

          Ziet er prima uit bij jou voor de rest, komt goed !

        #67
        high neder, hoest hoest hoest?

        Secret Jardin heeft ook leuke lampjes zag ik bij basementclosset.

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Ja, resultaat moet nog komen, maar wel al content.

        #68
        Hey boys. Sorry voor mijn tekort aan updates de laatste tijd... Pff, ik moet heel eerlijk zeggen. Motivatie om dingen te doen is bijzonder laag de laatste weken. Heb ongeveer nergens zin in..

        Zit al bijna de hele lockdown thuis, en dat doet mij geen goed... Nouja, bekend verhaal in deze tijden. ​ Het lukt mij momenteel ff niet om mezelf een schop onder de kont te geven..

        Gelukkig gaat het met de dames wel goed! tenminste, voor zover ik kan zien wel. Vanaf 10 december gerekend zitten we nu in de 5e week bloei!
        Maar ik ben totaal niet bezig met de bloeiweken eigenlijk.. Je zou ook kunnen zeggen dat de snows al vanaf 1 december bloei hebben.. Naja, ik kijk gewoon naar de toppen en trichjes.

        Het lijkt voor mij alsof er amper groei in zit, vooral bij pink kush. Maarja, ik kijk er elke dag naar.
        Als ik nu zo de foto's van vorige week terug kijk, dan zie ik dat de pistels van pink kush verder bruin zijn geworden, en dat de toppen van de kush wat paarsige plekjes krijgen, vooral bovenin.
        De toppen onderin zijn van de kush aardig gegroeid deze week, maar bovenin lijkt er niets te gebeuren.

        De snows dikken nog steeds lekker aan. en de pistels beginnen ook langzaam af te sterven. Langzaam maar zeker komt het einde bloei in zicht.
        De toppen van de kush zijn niet veel groter dan 2cm. Formaat van een grote knikker zegmaar. De toppen van de snows hebben het formaat van golfballetjes.

        Eigenlijk heb ik ook geen bijzonderheden te melden.. Het gaat gewoon zijn gangetje..
        Lv/temp nog heel stabiel rond de 20c en 50%. Voeding nog altijd 3,5ml plagron bloom. Af en toe wat calmag. (eens in de 3/4 watergiften)
        Ik heb geen hermatekens meer gevonden. Hou het nog altijd goed in de gaten, maar ik zie geen banaantjes etc..

        Ohja, ook wel leuk om te melden.. Ik had dus tijdens de veg wat mugjes.. Daar heb ik eigenlijk helemaal niets aan gedaan.. (behalve af en toe een klap) Maar inmiddels zie ik ze helemaal niet meer.. Af en toe misschien 1.
        Maar het is absoluut geen plaag te noemen. Zo kan het dus ook..
        Verder zit ik mij nog elke dag ff kapot te staren op de heerlijke laag frost op de pink kush. Damn... Moet wel zeggen dat ze niet een hele sterke geur heeft..
        De snows ruiken duidelijk sterker, en hebben de achte klassieke white widow geur. (zoals ik 'm ken dan) Ik ben nog steeds bang dat kush vol zaden zit.. Naja , dan maken we er hasj van.

        Ik heb eergisteren voor het eerst de trichjes van kush goed bekeken...Nou... Die moet nog wel ff
        Dit is een sample van een suikerblaadje van een van de lagere toppen onder het net... Ik wil graag 10-15% amber. Momenteel is misschien 20% milky?
        IMG_20210112_231917.jpg

        Zie hier dezelfde top als op de foto van mijn post hier boven.. Zoek de verschillen..
        IMG_20210105_084807.jpg

        En een overzichtje..
        view.jpg

        En... Een klein filmpie!
        Ik merk trouwens dat de filmpjes bij mij niet vanzelf op 1080p gaan. Ook al staat dat wel geselecteerd.. Als ik 1080p nog een keer aanklik pakt die 'm dan wel echt in full HD.
        Kan dus de moeite waard zijn om nog ff op 1080p te klikken voor de beeldkwaliteit.



        Al het beeldmateriaal in deze post is van eergisteren trouwens! Als de lampen aan gaan zal ik ff wat betere close ups van de snows maken..
        Die heb ik namelijk niet nu

        Over de lamp ben ik tot nu toe erg tevreden! Alles lijkt heel mooi te groeien. Het spectrum is wellicht iets aan de koude kant, waardoor het allemaal misschien wat te compact is.
        Maar er komen in de toekomst dus ook nog far red's bij. Dan moet dat ook goed zitten. We draaien de hele bloei trouwens al op 185W.
        Daarvan is inmiddels 100W voor de 3000k's, en 85 voor de 5000k's.
        Qua eindgewicht gaat deze ronde zeker geen zolen aan de dijk zetten.. Maar dat ligt niet aan de lamp. Akgun moeten kappen natuurlijk.. Achteraf slecht gescrogt.. Voedingsproblemen gehad in de veg etc..
        Kush gok ik op 30/50 gram? De snows samen op 40/70 gram?
        Hopelijk een beetje een goeie gok, dat zou ik een heel mooi gewicht vinden namelijk.
        Ik kan de volgende ronde verbeteren in water/voedin gift, en de planten beter trainen zodat alle toppen boven het net zitten, ipv 60% eronder..
        Dus net lager of langer doorveggen, eerder snoeien onderin, langer herstellen etc...


        Dat was 'm weer voor nu!

        Peace!


        Edit- Foto's opnieuw geupload.. Werkt het nu wel?
        Last edited by Nederhigh; 14 January 2021, 15:15.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Hmmm, bijzonder weer. Heb ze ff opnieuw geupload. Werkt het nu wel?

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Yep.

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          nu wel ouwe stoner

        #69
        Heb net een topje van pink kush geknipt. Vertrouwde het toch voor geen meter. 5e week bloei en dan toppen die er zo uit zien.. Weinig geur, weinig topvorming. al sinds 3e week bloei geen nieuwe pistels etc..
        En jahoor.. 1 klein topje, formaat van een vingertop. Letterlijk elke calyx die ik open pulk zit een pitje in.. En ik heb nog een topje geknipt met wat witte pistels..
        De echte toppen zullen dus ook vol zaden zitten verwacht ik zo..
        De toppen stinken naar zadenwiet. Gaat echt geen lekkere wiet worden. ... Pff. Wat zou ik doen...
        Gewoon afbloeien? Als pink kush vol zaden zit, dan zullen de russian snows er ook wel vol mee zitten... Denk dat ik daar morgen ook maar een topje van knip om te kijken..
        Tja.. Gewoon opniew beginnen klinkt ook wel aantrekkelijk.. Ik hou niet van zadenwiet.. En voor wat hasj doe ik het ook niet eigenlijk...
        Wel mooi kut dit..

        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          klote zeg. het moet nog een maandje? over twee weken ontkiemen en onder een ander lampje voorgroeien? dan verlies je maar 2 weken en kunnen deze nog 4 afbloeien. heb je toch nog wat om tot de volgende oogst te roken?

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Jammer man maar ook dit is te roken al zullen ze niet veel dikker meer worden, suc6 in je volgende ronde, spot je een Herma meteen verwijderen, ook hier leer je van.

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Jupp. Dat is een van de positieve dingen aan deze ronde. Veel geleerd.. Notietieboekje staat aardig vol.. Naja, ik laat ze staan indd.

        #70
        Zijn we weer!
        Deze week zijn er weer wat probleempjes in geslopen.. Plantjes lijken wat tekorten te krijgen.
        Qua voeding kregen ze nog gewoon 3,5ml plagron terra bloom per liter water. Misschien moet ik dat maar eens omhoog gooien..
        naja, we zitten ook in de laatste fase.. Maargoed, de bladeren krullen omhoog, klauwend, en de wat oudere bladeren die veel licht vangen beginnen deze week heel hard te verkleuren.
        Van die mooie herfstkleuren wel .
        De snows lijken ook wat extra probleempjes te hebben, de suikerbladeren rondom de toppen zien er niet helemaal lekker uit.
        Ik zit te twijfelen om er vast wat versleten fanleaves vanaf te knippen. Ze blokkeren nu namelijk wel icht voor de gezonde bladeren eronder.. Naja.
        Gisteren heb ik ze per liter water 3ml bloom + 1ml grow gegeven. Maar het vergelen zet nogsteeds door.
        Dus.. Of de planten/bladeren zijn gewwoon oud/op.? Blokkade? LV wat te laag? (44%)

        Zal ik de voeding wat omhoog gooien? Of gewoon lekker zo doorgaan de laatste weekjes? Moet eigenlijk ook green sensation mee gaan geven volgens plagron schema. Dat heb ik nog niet gedaan.
        Echter zie ik meestal dat planten juist sneller vergelen na green sensation.. Dus het zal er ook wel niet beter van worden?
        Desondanks krijgen ze de volgende waterbeurt green sensation mee.

        Foto's

        volledig overzicht.jpg
        Kush.

        kush verkleuring.jpg Meter met kleur.jpg
        Snow
        snow ovezicht.jpg
        snow close.jpg snow close 2.jpg









        Peace, Neder!




        Attached Files
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Ik zou voor de zekerheid de lamp wat hoger hangen als dat kan licht is ook hitte voor het blad

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Duidelijk verdampingsprobleem op die laatste twee foto's inderdaad.
          LV, temperatuur, tocht

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Bas Haze Jup, daar zat ik ook over te twijfelen indd. Dan ga ik dat vanavond ff doen. Of nouja.. Ik dim hem wat terug. Dat moet ook goed zijn denk ik.
          Momenteel draait het op 185W, 15cm afstand. Dat maakt de ppf in het midden ongeveer 850. Als de boel vanavond weer aanschiet zet ik 'm op 160 / 170W ofzo denk ik.
          Edit - Ik probeer de LV wat hoger te krijgen dan, en de ventilator zet ik ff uit. Hopelijk gaat mij dat geen rot opleveren .
          Last edited by Nederhigh; 24 January 2021, 11:33.

        #71
        Enn we zijn alweer 5 dagen verder!

        De problemen die ik hierboven beschrijf zijn helaas nog lang niet verholpen. Denk ook niet dat ik de bladeren nog weer mooi recht krijg, maar ik doe mij best.
        Duidelijk is dus dat er iets mis gaat in de verdamping, maar waar het probleem precies zit ben ik nog niet achter.
        Ik heb de lamp 5 cm hoger gehangen, en 10W gedimt. 175W draaien we nu.
        Helaas is het kano blad alleen maar erger geworden. Niet in zo'n rap tempo als eerst, maar het zet dus nog wel door.

        Heb de voeding dus iets opgekrikt. Per liter 3,8ml terra bloom en 1ml green sensation. Dat maakt een ec van 1,76.
        Daarvan hebben ze gisteren de eerste waterbeurt gehad, dus het is misschien wat vroeg om hier wat over te zeggen. Maar het lijkt vooralsnog geen effect te hebben.

        Vergeling zet door, vooral bij kush. Het gaat minder hard dan eerst, dat wel.
        Maar ook bij de snows zien de bladeren er steeds wat triester uit. Er beginnen zich ook roestplekken te vormen die wat weg hebben val calcium tekorten.
        Kan ook zijn dat ik ze gewoon teveel water geef..
        Gemiddele krijgen ze 2,5 liter om de 48 uur. Maar soms wat meer of minder afhankelijk van de tensiometers.

        Ohja, de linker Snow is begonnen aan een 2e internode bloei. Dat is een goed teken, want dat doen ze volgens mij niet als ze bevrucht zijn! Toch?

        Nouja, vanaf 10 december geteld, zitten we nu aan het begin van de 7e week bloei! Volgende update post ik wat foto's van de trichjes.
        Voor nu moeten jullie het doen met een overzichtfoto en een filmpje.


        Overzicht.jpg



        peace, Neder!

        Edit: --- Ohja, bijna vergeten te melden dat ik eergisteren een banaantje heb geplukt uit 1 van de toppen van de rechter snow, en vanochtend weer 1.
        hopelijk wordt het geen bananenjacht... Nog een paar weekjes...
        Last edited by Nederhigh; 29 January 2021, 13:37.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Bloei kan overal beginnen , zzelfde met zaad of bananen denk ik, maar geen paniek , had honderd plus bananen en maar 1 zaadje, bananen zelfs niet meer weggeplukt na een week, was het moe

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Wesley hmm. Nouja hopen op het beste dan Mijn logica was, een bevruchte calyx maakt een zaadje aan, en schiet niet open voor een 2e interne calyx. Dat zou het zaadje erin namelijk verdrukken.

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Iemand had gesnoeid, toen die beginnend zaadvorming vermoedde, en dat stopte toen

          Misschien Beowulf.

        #72
        Schiet net met mijn telefoon wat closeup foto's van de pink kush. Sommige trichjes bovenin de plant beginnen ember te worden.
        Maar ik zie ook hier en daar hele kleine draden tussen de trichjes. Een soort schimmel?
        IMG_20210130_231606~2.jpg
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          TheBigDudeski Ik heb een xiaomi mi9T. Ik gebruik de high resolution 48mp stand. (6000x8000px). . Ik probeer dan zo dicht mogelijk als de focus het toe laat een foto te schieten, en knip vervolgens een klein stuk van de foto uit waar de trichjes het beste te zien zijn.
          Gewoon de standaard camera app. Denk niet dat een ander soort app echt verschil zou maken.
          Dat je beeld om de seconde oranje wordt zou misschie iets te maken kunnen hebben met de belichting, en het automatisch corrigeren daarvan?
          Mijn telefoon gaat in de automatische modus ook heel slecht om met de hoeveelheid licht van de lamp. Probeer de lamp eens helemaal terug te dimmen, of de iso instelling van je camera aan te passen. Makkelijk is het niet trouwens om zo'n goeie foto te schieten hoor . Dit was de 10e poging ofzo.
          Last edited by Nederhigh; 31 January 2021, 12:00.

        • TheBigDudeski
          TheBigDudeski commented
          Editing a comment
          Thanks! Daar ga ik even mee aan de slag. Gebruik zelf de standaard instellingen, maar Samsung staat niet bepaald bekend om haar goede camera's. Een andere app maakt trouwens wel degelijk verschil. FX bijvoorbeeld is een hele verbetering toch de standaard, zal die weer eens installeren haha. Het leuke aan android is dat de wereld aan betaalde apps gratis te krijgen is op apkpure, revdl en dergelijke sites. Dus ook FX Pro. Maar goed, ik dwaal af.

          Ik ga je tips proberen.

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          TheBigDudeski Jup, ik ken het. Wel oppassen voor adware en andere zooi via apkpure etc... Dat een andere app verschil zou hem dan alleen in de software zitten. Hmm, nouja software is ook wel heel belangrijk in telefoonfoto's. Maar je zou verwachten dat de standaard app het beste is afgesteld op jouw hardware . ik ga het ook eens proberen met FX dan.

        #73
        En hier een trichjesfoto van de rechter snow.
        Die gaat ook de goeie kant op! Aardig wat milky al.
        Ook leuk om te zien hoeveel kleiner de trichjes van de snows zijn, vergeleken met de kush hier boven.
        De foto is van dezelfde afstand genomen.
        IMG_20210131_095114~2.jpg

        De linker snow kreeg ik er niet goed op... Kwartier lopen prutsen vanochtend, en toen ging de lamp uit.
        De macrofocus op mijn telefoon is erg lastig. Een halve cm te ver weg of dichtbij en het is niet meer scherp.
        Icm met langzame sluitertijd is het haast niet te doen om zonder statief een goeie foto te maken... Maar ik geef niet op! Volgende keer weer een poging.

        Peace, Neder.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        #74

        En de linker snow!

        ​​​​​​IMG_20210203_170753.jpg

        En de kush nog een keertje omdat, ja gewoon omdat het mooi is. op deze foto kun je de draden die ik bedoelde heel goed zien. Bovenin de top.
        Maar nu ik het goed bekijk denk ik dat het gewoon uitgestrekte trichomes zijn die tijdens de groei zijn blijven plakken en uitgerekt zijn.
        Denk dat ik over een weekje begin met het flushen van kush, ff kijken hoe het zich ontwikkelt. De toppen worden al sinds een week of 3 niet echt groter meer.
        Dus het is echt wachten op de trichomes. Grammetje of 20/30 totaal schat ik... Misschien ben ik dan nog te gul.
        Geen super oogst, maar wel hele mooite frosty topjes. Hopelijk beetje rookbaar..
        IMG_20210203_000333.jpg
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Weer eentje die de poedersuiker ontdekt heeft...

          Prachtig man, wat een trichjes!

        #75
        het sneeuwt daar binnen zeker , mooi mooi !!

        Schimmel ??
        πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
        ​
        πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
        ​

        Comment

        Bezig...
        X