Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent voor een groentje. [DIY LED STRIP]

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Het is inderdaad bij a poedersuiker , of sneeuw.
    Geen schimmel denk ik Remco . Moet het misschien nog eens goed onder een microscoop bekijken. Maar volgens mij zitten de topjes gewoon helemaal onder de inmiddels aardig milky trichomes.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #77
      knappe dames !

      Comment


        #78
        Nou die zien er erg mooi en frosty uit, doet me hier aan herinneren, ice ice baby

        https://youtu.be/rog8ou-ZepE

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Aah lekker plaatje eh. Die heb ik veels te lang niet gehoord!

        #79
        Maar weer eens ff een foto droppen..


        IMG_20210209_101429.jpg

        Zoals te zien is.. De problemen zetten door.. Bij de russian snows begint alles dat direct in contact is met het licht te krullen en vergelen.
        Heb de afgelopen week de potten wat droger gehouden. Maar dat heeft niet geholpen, in tegendeel zelfs. Ik kan alleen maar de conclusie trekken dat de plant niet goed omgaat met de lichtdruk. Mocht iemand andere ideeen hebben dan hoor ik dat graag.
        Kan het zijn dat weinig co2 er iets mee te maken heeft? Ik cicruleer de meeste lucht.. Eigenlijk moet ik ff iets hebben om co2 te meten.

        Ook de kush, nouja. kush is gewoon aan het einde van haar leven volgens mij. Er groeit of bloeit al weken niets meer.
        Ze drinkt haast niets meer. Krijgt een halve liter om de 48 uur, maar de pot droogt niet uit.
        Alle bladeren zijn aan het vergaan, boven en onderin. De plant is volgens mij gewoon op. Vanaf vandaag krijgt ze alleen nog water. Flush dus.
        Bovenin de plant zijn inmiddels dik 10% van de trichjes amber, dus dit lijkt me een mooi moment.
        De snows kijk ik nog ff een paar dagen aan, maar denk dat die ook snel een flush krijgt. Al veel milky.
        Kortom, de laatse week(jes) zijn aangebroken!

        Peace, Neder.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Last edited by Nederhigh; 9 February 2021, 18:54.

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Ah, dan had je ze meer voeding en water moeten geven, want bij mij kregen ze ec 2.1
          op het eind.

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          @Rreppel Jup, dat denk ik ook inderdaad. Eigenlijk heb ik door de hele groei weinig voeding gegeven. Groot gedeelte van de bloei maar 1,3/1,5 ec. Nu 2 weken 1,6 1,9.
          Vermoedelijk verslijten de bladeren die in direct contact staan met het licht het sneltst, en draagt een tekort aan voeding hier aan bij..
          Volgende ronde zeker meer voeding!

        #80
        Misschien heb je hier iets aan.

        gallery_45199_18520_14836.png
        buiten-2020, 2021, 2022
        Hydro-met afjes-2022

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Als je dit aanhoud met een voedingsvat en een blumat systeem krijgt iedere plant afzonderlijk de hoeveelheid vocht en voeding dat de plant nodig heeft, dan maakt de grote van de plant, het licht of de pot niks uit, alleen wordt het dan een keuze in welke voeding je gaat gebruiken dat goed werkt met een blumat systeem.

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Hmm, volgens mij hebben lichtintesiteit en hoeveelheid voeding wel een rechtstreeks verband. Maar het zal niet enorm veel afwijken indd.

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Ja je zal altijd een plant moeten blijven lezen bij alles wat je doet, je ziet bijna niet een kweek waar alles goed verloopt, maar zoals je in je eerste comment zei het is een goede richtlijn. Je kan altijd een beetje bijsturen

        #81
        Hier nog wat groeifactoren

        De groeifactoren


        Voor een optimale groei is het van belang de 6 genoemde factoren te verbeteren, zodat ze een goede verhouding hebben tot elkaar. Is een van deze factoren niet in orde, dan kan dat de groei van de plant belemmeren.
        • Watervoorziening: maximale groei is alleen mogelijk als de wateropname goed gaat. De plant neemt voedingsstoffen immers op via de wortels, in de vorm van vocht. Hoe meer wortels hoe meer voedingsstoffen de plant kan opnemen. Zorg er daarom voor dat de pH-waarde stabiel is, zodat de wortels niet beschadigd raken. Een probleem met de watervoorziening kunt u herkennen aan een hangend kopje.
        • Voeding:Lichtintensiteit: planten groeien door verbranding van suikers. En suikers ontstaan door lichtenergie (proces Fotosynthese). Een plant heeft dus genoeg licht nodig. Met name de wortelgroei neemt af bij een tekort aan licht, waardoor de plan minder voedingsstoffen kan opnemen.
        • Zuurstof en CO2: de plant heeft voor de ademhaling zuurstof nodig. Als u te veel water geeft dan verdwijnt de zuurstof uit de grond, met wortelrot als gevolg. De plant heeft eveneens CO2 nodig voor de aanmaak van suikers, maar dat zit meer dan genoeg in de atmosfeer.
        • Temperatuur: zorg ervoor dat de bodemtemperatuur zo’n 20 graden Celsius is. Temperatuur is van grote invloed op de groeisnelheid. Als het te warm is (boven de 30 graden Celsius) neemt de fotosynthese af. Als het te koud vertraagt de groei, vruchtvorming en de bloei van de plant.
        • Luchtvochtigheid: zowel een te hoge en te lage luchtvochtigheid kan de groei van uw gewas belemmeren. Bij een te hoge luchtvochtigheid kan er minder water door de bladeren verdampen. Hierdoor zal er minder water en voedingsstoffen worden aangevoerd door de wortels. Ook is er een grotere kans op schimmelvorming. Bij een te lage luchtvochtigheid zullen er verbrandingsverschijnselen optreden, met als gevolg bladgroenverlies.
        buiten-2020, 2021, 2022
        Hydro-met afjes-2022

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Zijn er genoeg die nog veel dingen fout doen, maar ik ga hier over ophouden want ik ben een ander zijn verslag aan het volgooien wat niet de bedoeling is.

        • Donboe
          Donboe commented
          Editing a comment
          Sorry was geen aanval Corleone1933, maar dit is toch al zo vaak besproken en opzoekbaar

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Ik zag het ook niet als een aanval Donboe maar ondanks dat je het overal kunt vinden op het net zijn er nog genoeg kweekers die veel vragen hebben en daar is dan weer dit forum voor om die kwekers te helpen.

        #82
        De stand van zaken.....

        Inmiddels zitten we aan het begin van de 10e week bloei.
        Kush is bijna klaar. Ze krijgt sinds een weekje alleen nog water, denk dat ik haar nog een paar dagen geef, en dan gaat de schaar er in!

        Russian snows zouden qua trichjes nog wel ff kunnen denk ik zo... Maar helaas dringt de tijd een beetje .
        Begin maart gaat het dak eraf hier. Letterlijk De boel moet verbouwd en geisoleerd etc... Voordat dit begint wil ik de kweektent opgeruimd hebben.
        Mijn droogtentje kan ik wel stiekem verstoppen op de slaapkamer. Maar eigenlijk wil ik voor de 25ste de hele tent weg.
        Vanaf vandaag ga ik dus ook de snows flushen. Misschien heel iets vroeg, maar zeker niet rampzalig. Weinig amber, veel milky wel.

        overzicht.jpg
        linker snow trichjes.pngtrichjes rechter snow.jpg

        pink kush trichjes.jpg


        Volgende update verwacht ik dat de kush te drogen ligt. Ben benieuwd wat er vanaf komt.. Niet veel in ieder geval.

        peace, Neder.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Tziet r wel zeer lekker uit, frosty

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ze zijn er wel klaar voor hoor, ziet er heerlijk uit!

          Die isolatie is net te laat he?

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Takketoelli Hehe, beter laat dan nooit eh Moet zeggen dat ik me ook wel de tyfus heb gestookt met de kou de laatste weken. 3m3 aan gas per 24 uur voor alleen dat kleine hokkie. Beetje isolatie zou zeker geen kwaad kunnen

        #83
        Zooooo.. Er s geoogst!
        En dat viel niet tegen!.. Behalve het knippen dan.. Wat een teringwerk is dat eh.. Was het al bijna vergeten.
        Maar toch nog meer wiet van de plantjes af geplukt dan ik eigenlijk had verwacht.. Zeker de rechter snow had er een paar mooie topjes tussen zitten.
        Het is absoluut geen monster oogst. Ik heb buiten auto's gehad waar meer vanaf kwam dan de kush..
        Maar het lijkt genoeg om voorlopig ff vooruit te kunnen.. Dat is maar goed ook, mijn buitenwiet is zo goed als op!
        Ik zit de agelopen weken te grabbelen in mijn potten met omgetrimde buitenwiet opzoek naar een rookbaar topje..

        Eerst de pink kush. Die heb ik eergisteren geoogst en getrimt.. Een uurtje of 4 mee bezig geweest..​..
        Vooral bovenin toch nog aardige topjes. Enigzins compact zelfs nog. Onderin zijn de toppen duidelijk minder compact. Ben benieuwd wat er van over blijft als het zometeen droog is.
        Maar zo op het oog lijkt het nu toch op een redelijk voorraadje wiet. Ik durf niet te gokken wat het is in gewicht.. Dat zien we over een weekje of 2 wel.
        Ook vooral donders veel hoge kwaliteit knipresten van de pink kush afgehaald. De sugarleaves zitten vol met trichjes. Dat ligt inmiddels in een bak in de vriezer.. Ergens in de koende weken ga ik daar bubble has van maken..
        Qua geur, terps valt de pink kush mij ietsie tegen. Ze knalt er totaal niet uit. De toppen zijn wel donders vettig, en vol trichjes. Maar qua smaak zal het geen wonderwietje worden denk ik zo.
        Ook aardig wat zaden aangetroffen tijdens het trimmen. Tijdens het roken zal ik er nog wel meer tegen komen.. ​ Achja, het is wat het is..
        Wat ik raar vind overigens. Geen enkel zaadje is goed ontwikkelt..
        Het zijn allemaal nog kleine groene peultjes. met uitzondering van 2 zaadjes. Voor de rest heb ik het idee dat de toppen helemaal vol zitten met onderontwikkelt zaad...
        Het verbaast bij enigzins, dat zelfs na 10 weken bloei de bevruchte kush amper goeie zaden kan maken..
        Nouja, eergisteravond heb ik genoten van een heerlijk jointje schaarhasj van de kush. Weinig smaak, licht vanille achtig. Maar je moet echt opletten om het goed te proeven.
        Maar wel kneiter high. Ben echt in tijden niet zo vaag geweest van een jointje buitenwiet met een beetje hasj. 1 bolletje met het formaal van een dopwert was al genoeg om mij een uur of 3 aan de bank te plakken
        pink kush.jpg pink kush 3.jpg pink kush 2.jpg
        kush restjes.jpg


        Een dag later...
        De snows... Grappig eigenlijk. In het begin had ik het minste hoop in de snows. Maar na het moeten kappen van akgun, en de bevruchting van pink kush, hebben ze deze ronde eigenlijk gered.
        Vooral rechter snow. Daar zaten nog hele redelijke topjes aan. Ook flink compact lijken ze.. Vooral wat bovenin zit.
        Rechter snow heeft dus aardige toppen gemaakt. Ook al zijn de plantjes aanzienelijk kleiner dan de pink kush, of akgun was.
        Ook duidelijk 2 verschillende feno's in de snow. De rechter heeft betere oogst, grotere plant, en een hele kruidige geur. Piny, zoet, kruidig.
        De linker had wat minder wiet, en een wat vlakkere geur/smaak. Iets meer earthy, sweet, en heel licht piny. white widow like. Maar wel weer meer trichjes op de toppen van linker snow.
        Helaas met het oogsten in de rechter snow toch wat rot aangetroffen in 2 toppen. Waarvan 1 top een hele mooie had kunne zijn .
        Dat is dus wel een beetje jammer. Maarja, die top groeide helemaal achter in de tent, en zat redelijk verdrukt.
        Heb ook de laatste 3 weken van de bloei mijn vetilator niet aan gehad... Ik denk dus dat ik de rot had kunnen voorkomen door iets beter te snoeien, en de ventilator aan te laten.
        Snows hadden ook veel minder goeie suikerblaadjes dan de kush. Ik heb er een klein bakje van weten te scoren, en ook dat gaan we omtoveren in bubble hasj!
        Diezelfde avond al wel kunnen genieten van wat schaarhasj. En dat was een hele lekkere hasj! Echt heel aanwezig. Een heerlijke verse smaak, die er duidelijk bovenuit knalt. Kruidig zoet.. LEKKER!
        Minder high dan kush, meer body stoned. Een wietje wat ik kan roken, en vervolgens nog dingen kan doen.. Ook wel fijn ​.
        Ben heel benieuwd wat het is als het droogt zometeen..
        snow blad beter.jpg snow getrimt.jpg snow rot..jpg
        IMG_20210227_121640.jpg image_396686.jpg
        En een filmpje...


        Al met al een heel leerzame ronde! Ook met maar 2/3e van de kweekruimte vol ben ik nog heel tevreden. Toch balen van akgun.. Maargoed.
        Ik zie heel veel verbeterpunten voor de volgende ronde, en dat is gunstig. Als het de volgende ronde een beetje meezit, kan ik deze oogst flink overtreffen.
        Nouja, het blijven planten eh. Je weet het nooit
        Ben benieuwd wat hier vanaf is gekomen qua gewicht. Over een week of 2 als de boel droog is laat ik dat hier zeker nog ff weten.
        Qua licht heb ik het idee dat het toch te fel was. Alle toppen die direct in contact stonden met het licht hebben een donkere paarsige kleur gekregen, en voelen wat droog aan op het oppervlak. net als de bladeren.
        Ik zit te twijfelen om de volgende ronde op 150W te blijven...
        Nouja, eerst verbouwen etc.. Die volgende ronde kan nog wel een dik half jaar duren.

        Volgende update als de boel droog is en in potten zit! Incl rookverslag etc..! Maar vragen of opmerkingen altijd welkom natuurlijk!

        Ohja, het uploaden van de foto's ging weer heel raar en haperig.. De vorige keer dat ik dit had kon niemand de foto's zien behalve ikzelf.. Hopelijk is het nu wel goed?
        Peace, Neder!

        EDIT:- Alle foto's weer opnieuw geupload.. Iets gaat niet helemaal lekker met de foto's de laatste tijd.

        Attached Files
        Last edited by Nederhigh; 27 February 2021, 21:05.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ik kan helaas alleen de laatste foto en het filmpje zien. de eerste 4 niet. is die laatste top uit het filmpje al zo verkleurd? heb 0 ervaring maar ziet er wat vreemd uit?

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Alzheimer Daar was ik al bang voor... Alle foto's opnieuw geupload... Hopelijk nu wel te zien? Die laatste top in het filmpje zat rot halverwege de top, waardoor alles erboven helemaal dood/droog was. Echt verkruimelbaar droog. Geen idee hoe ik dat niet gezien heb tijdens de grow zelf, maar was dus een beetje en verstopte top.
          Zie hier een klein filmpje... https://youtu.be/lvI60O0Gvts In die andere top die nog op het netje lag zat ook rot. Als je heel goed kijkt kun je de schimmel zien zitten in het filmpje.

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ja ik meende al rot te zien maar ik heb er geen verstand van dus durf dat dan niet te roepen en onnodige onrust te veroorzaken.
          ik kan alle foto's zien nu. ga nu je andere filmpe kijken. knots van een top op die foto zeg. ik heb nog maar 1 x geoogst maar zo'n joekel zat daar niet bij. geniet er van!

        #84
        Alvast een kleine teaser...
        Pink kush zojuist van de takjes geknipt, gewogen en in potten gestopt.
        Snow moet denk ik nog 1/2 dagen drogen...
        Meer zeg ik nog niet

        IMG_20210306_155525.jpg
        Voor wie het leuk lijkt, gokken naar het gewicht van pink kush mag altijd. Laat ik binnenkort weten wie het dichtste bij zit Geen prijs, gewoon voor de eer.
        Ik zal wel vast zeggen dat ik zelf enigzins positief verrast ben.
        Peace!




        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Mooie pot vol denk 110 gr. Lekkerrrr.

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          90gr

        • Italbri
          Italbri commented
          Editing a comment
          Lekker man, gefeliciteerd! Ik denk 20 in het kleine potje en 75 in de lange.

        #85
        Pieremegoggel , 87g
        Rietslang , 90g
        Italbri i, 95g
        Remco , 100g
        Corleone1933 3 , 110g
        @Takketoellie , 123g
        Alzheimer ,124g
        Donboe , 125g.
        Hehe, flauw hoor. Allemaal zo dicht bij takkie zittten Maar het mocht niet baten, want..


        Corleone1933 wint !! 113,56 G. Dat is ongeveer 2x zoveel als ik had verwacht..
        De topstructuur is overigens totaal niet compact. Eigenlijk zijn het hele luchtige toppen. Maartoch heb ik het idee dat de wiet zelf wel aardig compact is.
        Open topstructuur, compacte wiet.
        113,56.jpg
        Toppen zitten nogsteeds helemaal onder de trichjes. Heb er inmiddels al wat van gerookt.. Smakeloze wiet wel, maar echt een headbanger. Pfff. Stoned als een garnaal.
        topje kush.jpg

        En dan naar de Snows. Snows heb ik net gewogen. Die zijn inmiddels ook helemaal droog. (ja ook binnenin de dikkere toppen).
        Heb het eigenlijk wat te snel laten drogen allemaal.. 11 dagen drogen. Het gaat erg hard in zo'n droogtent met 185m3 afzuiger. Te hard.
        Volgende keer moet ik daar ff wat beters op verzinnen.. Naja dat komt nog wel.

        Linker snow komt in op 60,49g! De toppen van beide snows zijn echt kneiter hard. 1 van de hardste/compactste toppen die ik ooit heb gezien.
        Je kunt ze echt horen vallen,als je er in knijpt zit er echt geen beweging in. Linker snow is een wat makker wietje.
        Duidelijk een andere feno. Minder kruidig, ruikt minder sterk.
        linker snow.jpg

        Rechter snow net zo, kneiterharde toppen! Daarnaast is rechter snow ook nog eens heel kruidig/zoetig. Komt echt een lekker geurtje vanaf.
        Doet mij een beetje denken aan.. Tja, geen idee eigenlijk. Het heeft bijna wat weg van basilicum.
        Maar 85,19 gr! Rechter snow groeide vanaf het begin al ietsie harder, en kreeg ook het meeste licht.
        rechter snow.jpg

        Dat maakt alles bij elkaar een totaal van 259,24 gram! Geen motherload aan wiet. Maar een heel mooi resultaat..
        Ik zit een beetje te twijfelen over welk wattage ik het zou rekenen... Heb de lamp ff tijdelijk op 200W gehad, maar eigenlijk het grootste gedeelte van de bloei onder de 185w gezeten.. tja..
        Ik doe gemeen en reken hem op 185W . Mochten jullie het daar niet mee eens zijn, kun je het zelf altijd nog ff na rekenen op wat jou een mooi wattage lijkt.
        Maargoed....

        259,23/185=1,4Gr/W ! Nice!

        Stel nou dat AKgun nooit herma was gegaan, en ik daar ook nog 100gr van af had kunnen plukken..
        Dan was het totaal 359/185=1,94 Gr/w ?? . Damn.. Had ik bijna mijn eerste ronde de 2g/w aangetikt .
        Volgende keer weer een kans. Aardig wat verbeterpunten, dat is zeker!


        potten.jpg

        Voor nu laten we het hier ff bij... Ik ben achteraf erg tevreden over deze ronde. Ik zag een aantal keer de bui flink hangen.. Maar eind goed al goed.

        Ohja, @Takketoellie Toppen zijn indd wat verkleurd, maar heb ook een filter over de foto heen waardoor het effect wat versterkt is.
        Waar die verkleuring door komt ben ik nog niet achter... Het zijn de toppen die in direct contact stonden met de lamp die de meeste paarsige kleur hebben.
        Net als dat de bladeren in het licht paarsig begonnen te worden aan het eind van de bloei, deden de toppen dat ook. Het is geen lichtbleach, maar volgens mij is het ook niet helemaal goed..
        De topjes voelen verder niet anders aan ofzo..

        Maar ook bij de snows zijn de toppen die direct in contact stonden met het licht wat donkerder van kleur dan de rest...
        Het heeft dus iets met het licht te maken .. Alle bladeren bovenin begonnen vooral blij snows ook te klauwen, en vedrogen.. Mogelijk is het licht dus toch iets te fel..
        Of een combo van te fel licht/ te weinig voeding ofzo.

        Ik drop hier binnenkort nog ff een rookverslag met wat betere foto's van wat mooie toppen etc...
        Daarna is het verslag officieel ten einde.


        Peace, Neder. <3




        ​​​
        Attached Files
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Dat klinkt best logisch inderdaad

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          @Rreppelsteeltjam Zat ik ook al aan te denken. Maar dan eerder een tekort aan stralingswarmte. Of een ander soort straling dat een soortgelijk effect heeft.
          Veel blauw licht van de 5000k balken ofzo. De stralingswarmte die er vanaf komt is echt verwaarloosbaar, vergeleken met hps helemaal. Mijn 60W tl buis in de keuken heeft 4x zoveel stralingswarmte als deze led balkjes

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Kheb het ook bij hps en led gehad, te dicht bij de lamp.

        #86
        Bedankt allemaal!
        Ik hoop inderdaad dat kush na verloop van tijd wat meer smaak krijgt. We gaan het zien.. Samen met de snows is het wel mijn enige wiet momenteel.. Dus of ze het lang genoeg gaat redden is de vraag...
        Corleone1933 Volgende ronde staat op de planning eind september pas ergens.
        Eerst verbouwen hier.. Daarna is het op het zolderkamertje in de zomer waarschijnlijk te heet om fatsoenlijk te kweken. In mei zet ik weer gewoon een paar auto's in de tuin, en gaat de tent de kast in.

        Heb eergisteren van de kniprestjes trouwens ook nog een kleine lading bubble ice hasj gemaakt.
        Dat was ook zeker de moeite waard. Heb het niet gewogen, maar toch nog een aardige hoeveelheid hasj vanaf kunnen halen.
        Denk, dat moet ik hier ook nog ff neergooien.
        Enueh, ja. Bij gebrek aan beter alles in een medicijndoosje gedaan .
        IMG_20210309_172258.jpg IMG_20210308_192449.jpg

        Peace!




        Attached Files
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          De staafmixer erin of de stihl boormachien, krijg je ook geen lamme arm!! Haha

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Maar wel groene hash. Gewoon met de hand en houten lepel heeft echt mijn voorkeur

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Jup, houten lepel met de hand is ook hoe ik het doe. Lekker simpel, altijd goed.

        #87
        Rookverslag!

        Finished.png
        Kush begint al iets van smaak terug te krijgen! Het stelt nog niet enorm veel voor, maar zeker merkbaar!
        De smaak is wel een heel standaard wietsmaakje. Doet mij een beetje aan de santa maria van de coffeeshop denken hier.
        Nog niet heel bijzonder..
        Ook tref ik zoals ik eigenlijk al had verwacht enorm veel pitjes in de toppen. Elke joint haal ik er wel 2/5 pitjes uit. Allemaal onderontwikkelde zaadjes.
        Waarom alle zaadjes onderontwikkeld zijn.. Geen idee. Als iemand daar theorien over heeft hoor ik het graag. Ben wel benieuwd eigenlijk.

        Qua high is pink kush trouwens wel een echte klapper. 5 hijsjes van een joint en ik betrap mijzelf er al op dat ik levenloos voor mij uit zit te staren .
        Voor mij een heerlijk slaapwietje. Maar ook een wietje dat mij gewoon ongeschikt verklaart.
        Probeerde laatst na 1 hele dikke joint een fantsoenlijk gesprek te voeren in het engels via een voicechat met iemand..
        Kwam gewoon niet meer uit mijn woorden hehe . Sociaal, creatief, helder etc.. Die dingen heeft dit wietje dus NIET.
        Gewoon goed stoned, zowel body als mind.


        finished.png
        Russian snow. Rechts. Ja, ff voor de duidelijkheid dit is dus de rechter snow. Linker snow was een wat andere feno, dus dat verdiend eigenlijk ook een appart rookverslag..
        Het dingetje is dat ik de linker snow nog niet gerookt heb.. Dus dat vermoeilijkt de zaak een beetje.
        Waarschijnlijk post ik dus nog een keer met de linker snow/wat hasj ofzo.

        Maargoed, terug naar deze rechter snow...
        Veel van het echte directe kruidige verse smaakje is er vanaf. Daarvoor in de plaats komt een steeds meer een licht kruidige, zoete romige smaak.
        Een erg zacht wietje, zowel qua smaak als qua hit. Smooth, zelfs al 3/4 weekjes na oogst. ik merk zoals Takketoelli zich afvroeg, nog geen duidelijk smaakverschil tussen de verkleurde en normale toppen.
        Ook bij pink kush niet... Wieweet dat dit na het curen anders is.. Dan laat ik het weten.

        De high van rechter snow is heel anders dan die van kush. Ook al zijn heit beide zeer indica dominante plantjes.
        Van snow word ik alles wat ik van kush niet word. Creatief, sociaal, vrolijk. Een heldere opgewekte high die pas na 1,5 uur verloopt in een wat luiere stoned.
        Snow is vooral body stoned, en een lichte mental high. Lekker combo vind ik dat.

        Dat was 'm weer voor nu. Mogelijk dat ik nog wat post over linker snow.. Wie weet zelfs over een half jaar een cuur-update. We zien wel wat de tijd brengt.

        Peace, neder!











        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Volgens mij heeft Beowulf iets gedaan met overvoeding, dat zou de zaadvorming verneuken.

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Zo te zien ben je met de tabak aan het afbouwen, wat altijd aan te moedigen is! En die toppen zien er lekker uit!

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Thx heren! Much love!

        #88
        Mooi rook verslag , k'wou dat ik ook zo een goede smaakpapillen had !!
        πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
        ​
        πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
        ​

        Comment


          #89
          mooi verslag van mooie oogst. geniet er van man. echt vet om succesvolle rondjes met meerdere soorten te zien. dat geeft vertrouwen
          ~mn eerste rondje met 5 citral~ ~mn 2e rondje~~mn 3e ronde~​

          Comment


            #90
            Was al bijna de lekker ogende weed v hier vergeten
            Wel, ondertussen een half jaartje verder, kom op dan met die 'cuur'-updatings
            verder benieuwd naar Snow, schijnt heerlijk old school activerend soortje
            ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

            Comment


            • Nederhigh
              Nederhigh commented
              Editing a comment
              Haha 2 maandjes eh. Maar ik zal binnenkort eens even een cuur update gooien! Strak plan.
          Bezig...
          X