Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

80x80, 16x5.7L, RQS Northern Light, spectrabox BB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    3 dames zijn toch wat gelig, iemand een idee wat dit zou kunnen zijn ?
    Attached Files

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ik heb nog gelezen dat ze batmix ook durven natmaken een weekje voor gebruik , zodat de schok minder groot is voor de plantjes. Helaas weet ik niet wat dit is of durf toch geen uitspraak maken nu. Er zal wel iemand afkomen met de kennis

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Te droog ?

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Inderdaad denk ook te droog de grond komt helemaal vrij van de bak

    #17
    Wesley pipes
    heb gewaterd van tevoren dus dat zou het niet moeten kunnen zijn.

    QnQ Corleone1933 Echt ? Shit.. was net gewend aan potten tillen voor het gewicht met de 3.15l potten en anders gaf ik pas water wanneer de bladeren begonnen te hangen, straks water.met voeding dus.

    Comment


      #18
      100ml water per plant met power roots en pure enzym, ook met hetzelfde mengsel de toplaag nat gemaakt met een plantenspuit.
      Attached Files

      Comment


        #19
        Temp 28/21
        LV 49/31

        Dat lijkt allemaal stabiel te gaan!
        De waterbeurt llijken ze ook fijn te vinden want ze zijn weer een mooi stukje gegroeid , houd nu eerst 100ml per dag aan en Ook de toplaag houd ik nat.

        Ook de plant die apart staat lijkt het goed te doen , in deze tent meet ik niks en hangt ook geen filter of ventilator.

        Foto's zijn genomen toen de lamp net aanging

        wanneer zou het juiste moment zijn om te lollipoppen?
        Attached Files

        Comment


          #20
          Eerst eens toppen en de takken platleggen of scroggen, daarna in de 3,week van de bloei alles wegknippen

          Comment


            #21
            Ik wou eigenlijk niet gaan toppen en ook wou ik volgende week zondag de klok op 12/12 gaan zetten zodat er nog 1 week voeding in de grond zit en daarna met de bloeivoeding beginnen.

            ipv scrog had ik zelf meer sog in gedachten, wou niet al teveel zijtakken proberen te krijgen of zelfs de zijtakken verwijderen ? Of is dat geen slimme plan van aanpak ?

            Maar jij zegt dus pas de onderste bladeren verwijderen in 3e week bloei, bedankt !

            Comment


            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Dat lees ik bij verschillende verslagen.

            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Als je voor SOG gaat zou ik de eerste tijd nog niets doen, wanneeer jij wil op 12/12 zetten, takken en bladeren kan je altijd nog verwijderen als de planten in de verdrukking komen, ik zou dan niet toppen, en inderdaad ongeveer 3e week bloei snoeien suc6

            #22
            Bedankt voor de tips!

            zojuist de toplaag weer besproeid en water met voeding gegeven, groeit mooi. Ook bedankt voor de tips met water geven want de gele kleur op de bladeren lijkt niet door te zetten !

            temp en LV nog hetzelfde alleen uitschieter naar 52% na het sproeien.
            Attached Files

            Comment


            • Rickysticky
              Rickysticky commented
              Editing a comment
              Ziet er goed uit hoor! Valt me op dat (wat zo lijkt) de steeltjes heel dun zijn? Er is ook al goed strek te zien... Evengoed ga zo door!

              Zou je lamp even zo laten!

            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Misschien de middelste een keer verwisselen met de buitenste, worden ze weer even groot

            • Sykes
              Sykes commented
              Editing a comment
              Gedaan, dat ik daar zelf niet aan dacht.. nog iets teveel autoflowers in gedachten en dat ik daar altijd zo weinig mogelijk extra mee doe om steeds te voorkomen. Bedankt

            #23
            Klopt, de 4 planten aan de voorkant en Ook achterkant lijken hier meer last van te hebben dan in de midden.

            Lamp hangt nu op 35cm.

            Comment


              #24
              Nog maar even een foto dan.

              Als ze zo doorgaan gaan ze zondag op 12/12
              Attached Files

              Comment


              • Wesley pipes
                Wesley pipes commented
                Editing a comment
                Ze gaan goed! In een korte tijd mooie planten !

              • Sykes
                Sykes commented
                Editing a comment
                Geen autoflowers meer voor mij dat is een ding wat zeker is !

              #25
              Gisteravond begonnen met 200ml water + voeding te geven, vanochtend hingen de bladeren nogal dus denk dat het iets teveel van het goede was.. 150ml per keer vanaf de volgende watergifte proberen.

              Temp is nu 28/19 en LV 40/64 (komt waarschijnlijk door het water geven dat de max opeens hoger ligt)

              Lamp hangt op 30cm van de hoogste plant.

              Ze groeien lekker door ! Zaterdag of zondag gaat de klok op 12/12.
              Attached Files

              Comment


              • Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Mooi veldje man, je bent goed bezig, ik zou in het weekend ook omgaan, suc6

              • Sykes
                Sykes commented
                Editing a comment
                Sta er zelf ook van te kijķen tot nu toe !
                Vanochtend hingen de dames wat waardoor ik denk dat ze wat water willen maar de lamp ging 10min later uit dus ze moeten maar even wachten tot de middag voor wat water, 200ml lijkt me dan toch niet teveel van het goede gezien ze nu weer om water vragen.

              #26
              Zojuist de timer ingesteld voor 12/12 vanaf morgen staan ze van 08:00 tot 20:00 in het donker.

              Zou het ook verstandig zijn om plantenstokken in de potten te zetten ?
              Attached Files

              Comment


              • Sykes
                Sykes commented
                Editing a comment
                Bedankt voor de tip van een scrognet! Heb dat altijd gezien als gereedschap om een scrog mee te doen maar dit werkt natuurlijk ook perfect als ondersteuning, moet toch nog achter green sensation aan en bestel dan direct een netje mee.

                Water geven kan dan mooi met een gieter met een stuk slang eraan lijkt me om ook achterin te kunnen komen.

              • Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Of een gieter met een klein stukje slang en dat verlengen met stuk electrobuis, is makkelijker richten

              • Sykes
                Sykes commented
                Editing a comment
                Dat klinkt nog beter ! thanks

              #27
              Ik volg zeker

              Comment


                #28
                Gisteravond nog de hoogte van de lampen nagemeten nadat ik meerdere dames had verplaatst vanwege hoogte verschil, op 30cm gezet en ik kwam er ook achter dat de lampen niet in het midden hingen, scheelde maar liefst 6cm aan dus direct goed gehangen.

                Zonet met het licht aan weer gemeten en hingen de lampen op 25cm.. zo flauw als ze gister waren na het verplaatsen en water geven en de bladeren hingen zo blij zijn de dames nu ! Schrok van de groei want zo heb ik dit nog niet eerder met autoflowers meegemaakt.

                owjah temp 28/19 En LV 41/59 met net na water geven zelfs 73.
                Attached Files

                Comment


                  #29
                  Vanochtend weer water gegeven, toch maar weer 200ml aangezien ik liever om de dag water geef dan langer te wachten tussen water giften.

                  Lv tussen de 36 en 52 en temp tussen 18 en 28.

                  Hopelijk volgende week wat bloeiverschijnselen.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Corleone1933
                    Corleone1933 commented
                    Editing a comment
                    Ziet er goed uit

                  #30
                  Nice, ik zou wel als je de tijd ervoor hebt iedere dag wateren. Ene dag kraantjeswater, andere dag voedingswater. Dan droogt het geheel niet zo snel uit en neemt het meer op over het algemeen. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
                  Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                  Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                  Comment


                  • Sykes
                    Sykes commented
                    Editing a comment
                    Dan bv elke dag 100ml ipv om de dag 200ml?

                  • mike01
                    mike01 commented
                    Editing a comment
                    exact! Je merkt dan toch dat de plant beter zijn voedingsstoffen en water opneemt. Het geheel droogt niet zo uit namelijk. Werkt echt beter, maar.. het is aan jou wat je prettiger vind of constateert

                  • Sykes
                    Sykes commented
                    Editing a comment
                    Lijkt me zeker de moeite waard om te gaan proberen! Thanks voor de tip.
                Bezig...
                X