Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

80x80, 16x5.7L, RQS Northern Light, spectrabox BB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Besloten om nog een week door te gaan, oogsten komt mij altijd het beste uit op zaterdag dus volgende week zaterdag lijken ze eraan te gaan.

    Helaas geen goeie foto's met trichomen te tonen want ik krijg ze niet meer goed gefotografeerd, denk camera probleem want met de scope zonder camera wel duidelijk te zien.
    Attached Files

    Comment


    • WittiW
      WittiW commented
      Editing a comment
      Ik weet niet precies waarop je wacht?

      Deze zaterdag, mag je al niet meer uit.....

    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      dit word smullen over een paar weken!

    • Sykes
      Sykes commented
      Editing a comment
      Remco er zitten nog wel wat open ruimte tussen maar scheelt iid niet veel !

      WittiW ik kom toch al nooit meer na 8uur de deur uit behalve met de hond uitlaten dus ik kan wel een week wachten haha.

      Penny123 zekers ! Heb een electrische dab ding gekocht en wil dit ook wel eens gaan proberen ipv olie kijken wat dat doet voor t slapen .

    #62
    Laatste 7 dagen gaan in !

    Sinds zonet alleen nog maar afgezuurd water, ja ik ga toch eens het spoelen proberen om te kijken wat een bevriende roker er van vind( zonder spoelen is hij al meer dan tevreden ) vraag me wel af wat ik er zelf van ga vernemen nadat ik er olie van heb gemaakt.

    Plannen voor de volgende ronde zijn er ook al ! Hou dit nog even voor mezelf maar over 3 week zal dit bekend worden in een nieuw kweekverslag.
    Attached Files

    Comment


      #63
      Begonnen met alleen nog maar afgezuurd water van 6.5.

      3 stuks vallen al om vanwege het gewicht van de toppen, dat belooft wat.

      Enigste waar ik me wat zorgen om maak is de LV van 70% op zn hoogst maar met nog een paar dagen te gaan zal dat hopelijk niet voor veel problemen Zorgen.
      Attached Files

      Comment


      • WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        Toppertje! Ik zeg houden die lampen! Echt niet slecht

      • Sykes
        Sykes commented
        Editing a comment
        WittiW , ik houd de lampen zeker weten ! Vraag is alleen wat komt er bij

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        WittiW Ik heb nog een mooie G-Leds 560 liggen , misschien interesse ??

      #64
      Attached Files

      Comment


      • WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        Volgens mij gaat het je verbazen! Succes!

      • Sykes
        Sykes commented
        Editing a comment
        Thanks! Ben zelf ook erg benieuwd. Moet wel.zeggen dat ik erg blij ben met de spectrabox bb serie tot nu toe !

      #65
      Vanavond de grootste bladeren alvast verwijderd... northern lights heeft bij mij nog nooit zo erg geroken en geplakt .. Ben benieuwd wat deze dames kunnen doen om mij goed te laten slapen.
      Attached Files

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Knip ze morgen ze zien er goed uit.

      #66
      Nou eventjes wezen knippen... 3uur later klaar

      Sta wel echt te kijken van het nat gewicht, 1544gr en daarnaast nog 200gr nat knipafval.

      dat beloofd wat
      Attached Files

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Woww,.... Wat een oogst.. Wel wa wreed eig ze nu ondersteboven zien hangen terwijl ze net nog hun best deden, doet me denken aan een barricade dat ik zag passeren op 1stkamer zn topic, maar djezes dat word lekker blowwn! maar zal wat geduld vergen denk ik smakelijk alvast want da hejje ferm gedaan!

        Edit; aja neen niet roken, is voor olie lees ik net maar het oog heeft zeker wat, daar ben je dan wel in geslaagd
        Last edited by Rietslang; 31 January 2021, 05:37.

      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        zien der goed uit man! enjoy!

      • Sykes
        Sykes commented
        Editing a comment
        Thanks !

        Een topje of 2 zullen waarschijnlijk ook wel in de vaporizer belanden want ik ben ook zeker benieuwd naar de smaak !

      #67
      Bijna een week verder maar ik zit met een vraag, wanneer weet ik wanneer het droog genoeg is ? Paar grotere toppen voelen namelijk al droog en breekbaar aan en te droog lijkt me ook niet goed toch ?

      Temp 23/17 Lv 60/50


      Zojuist de laatste benodigdheden besteld voor de volgende ronde, sneakpeak fototje hieronder van een paar spulletjes al
      Attached Files

      Comment


      • Canaboid
        Canaboid commented
        Editing a comment
        Vette opbrengst zo te zien

        Als de dunnere takken breken en de dikkere nog buigen stop ik het vaak in de weckpot.
        Wel samen met LV meter.

        Na een halve dag ga ik dan kijken van de LV is.
        Boven de 70% ben je te vroeg en moet je het nog langer laten drogen.
        Bij 65-70% het deksel open tot het 65% is.
        Bij 60-65% elke dag even schudden en 15-30 minuten luchten.
        En bij 55-60% zit je op de ideale LV en kan je het voor lange tijd bewaren.

      • Sykes
        Sykes commented
        Editing a comment
        Duidelijke uitleg !

        Valt dat nog onder drogen of is dat curen ?

      • Canaboid
        Canaboid commented
        Editing a comment
        Weet niet precies vanaf wanneer je dat rekent.

        Ik probeer vaak te beginnen boven een LV van 60%.
        Ergens tussen de 60-65%.
        Daarna elke dag even lichtjes schudden en deksel 15-30 minuten open.
        Als het eenmaal 60% is laat ik het deksel dicht.
        Daarna begint het echte curen vermoed ik.

        Als je eens te ver bent te gaan met drogen kan je het in de pot ook wel weer vochtiger krijgen.
        Maar voorkomen is beter dan genezen

      #68
      Zojuist was het dan zover ! De dunne takjes knakten dus de schaar kon er nogmaals in.

      Opbrengst van 293gr dat is nogal een groot verschil met de 130gr van vorige keer.
      250gr hiervan was echt goed en de rest was wat meer fluffy maar ook dat bevat natuurlijk meer dan genoeg thc om olie van te maken!

      En knipafval kwam uit op 20gr droog.

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Goed gedaan, nog even curen en dan olie en vapen, laat ze smaken.

      • Zabuza
        Zabuza commented
        Editing a comment
        Onderschat het curen niet. Heb hier een Royal Highness (RQS) van stinkend bomma parfum naar heerlijk fris fruitig verkregen.

      • WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        Mooi! Die fluffy, die hard nog wel wat uit met curen.

      #69
      Zabuza , ik vraag me af wat het precies brengt voor olie maken, merk wel wat het qua geur en smaak er zeker beter op word als het in de vaporizer gaat. Alleen als ik in nood zit qua olie gaat het direct in de alcohol maar meestal gaat er wel een maand met curen aan vooraf.

      WittiW , klopt dat deed het de vorige keren ook wat het verkruimelen wel zo makkelijk maakt voordat het in de oven gaat.

      en de rest bedankt voor de positieve reacties

      Comment


      • Zabuza
        Zabuza commented
        Editing a comment
        Uitstekende vraag. Ik blijf het antwoord echter schuldig. Heb zelf maar een 60 x 60 oppervlakte, beperkt in de hoogte. Zodoende wordt er hier geen olie van gemaakt. Heb het wel eens gedaan met trimming (vind knipafval een stom woord, afval ...) van een maat, ongecured. Verder dan dat ben ik nog niet geraakt.

        Heeft iemand anders hier misschien nog waardevolle info over?

      • WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        Er vinden bijzonder veel scheikundige processen plaats met curen. Decarboxylering is wel de beste van alle.

      #70
      Netjes netjes potten vulllen en smoren maar.
      Die spectrabox doet zeker zen werk naar behoren
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • Sykes
        Sykes commented
        Editing a comment
        Eindelijk weer eens wat positiefs te lezen over spectrabox haha.

        Zojuist de laatste benodigdheden binnen gekregen.voor een nieuwe ronde met de spectrabox lampen, vanavond een nieuw verslagje beginnen.

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ga weer meekijken suc6.

      • WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        De transformer is dan ook zoveel staal om het ding passief gekoeld te laten. De LED's zijn allemaal samsung, de driver is van meanwell. 50.000 uren (30 oogsten maximaal)
    Bezig...
    X