Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe ronde, nieuwe kansen, verschillende AFjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: nieuwe ronde, nieuwe kansen, verschillende AFjes

    Korting op 420shop
    Jajajajajajaaaa daar zijn we weer!

    Na een vroegtijdige dood van men vorige dames door het verkeerd interpreteren van tips (zie gewoon stom handelen van me) gaan we gewoon opnieuw beginnen. Want van fouten leer je en word je alleen maar beter van!

    20201119_131936.jpg

    Dit zijn ze deze ronde, had nog zoveel zaadjes liggen van de buitenkweek, zonde om ze niet te gebruiken. Had wel liever de fotoperiode planten had maar ach, kan hierna nog 2 rondes af doen met alle zaadjes die ik kreeg van ze. ik heb:
    2x solomatic CBD AF
    1x White Widow AF
    3x Northeren Light AF

    Hier blijven er uiteindelijk 4 of 5 van over, als alles meezit.

    Zoals in me vorige verslag gezegd mijn vriendin heeft het acnes syndroom, een beknelling van de buikhuidwandzenuw waardoor ze veel en erge pijnaanvallen heeft en waarvoor de oxycodon slikt.
    dit is troep en we zien dat cbd overdag en thc/cbd savonds haar oxycodon inname halveert.
    Zelf blow ik nog maar zelden, vroeger kilos weggerookt maar kan er niet meer zo goed tegen maar af en toe is nog lekker.

    setup:
    monolith lite 90x90x160
    2x 100watt spider farmer sf1000
    Airpots 9 liter
    buisafzuiger 197m3/h
    Plagron allmix met perliet.

    Heb me tent sinds de vorige ronde verplaatst en gezorgd dat de inlaat uit de ketelhok komt, dit zorgt voor een aangename temperatuur voor ze, tevens ook lekker droge lucht. Heb hiervoor de secret garden gatensnijder met flens enzo gebruikt, werkte top! Aan en afvoer komen nu niet meer in dezelfde ruimte uit. afvoer heb ik een slang richting een velux dakraam liggen die altijd open staat.

    Verder is mijn idee om ze gelijk in de grote potten te doen en wel te toppen, aangezien mijn tentje maar 160cm hoog is hoeven ze niet hoog te worden en de stress van het toppen dus eigenlijk goed is voor me. Mochten jullie tips hierover hebben hoor ik t graag, ben nog steeds een beginnende.

    Voeding heb ik een speciale autoflower supermix van bionova, die had ik al, kan ook de voeding van vorige kweek nog gebruiken, plagron bio grow en Bloom. ff kijken wat t word. Calmag heb ik inmiddels ook binnen. Maarja afjes hebben niet zoveel voeding nodig word er gezegd.

    Nou dit was t voor nu, Letsgoooooo!!!

    #2
    Gatensnijder met flens ?
    Zonder toppen worden ze ook geen meter he, mja het kan. Zou het vrij vroeg doen dan.
    Succes weer!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    #3
    Ik volg ook

    Comment


    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      Thanks!

    #4
    Heel veel succes met je nieuwe poging! Ik volg!

    Comment


    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      bedankt!

    #5
    net ff gekeken naar de zaadjes, beginnen uit te komen 1mm worteltje dus nog een dagje laten zitten!

    Comment


      #6
      goeiemiddag mensen,

      vandaag het zenuwslopendste van de hele kweek uitgevoerd. de zaadjes van het koffiefilter in de grond gestopt. Had 100% ontkieming dus heb 1 cbd zaadje naar het rijk der dromen gebracht. Ik wil gewoon niet meer dan 5 planten hebben, en heb ook maar 5 potten. nu afwachten tot ze hun hoofdje laten zien. goeie dag nog en till next timee

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Je had 'm effe in een klein potje kunnen doen, als reserve.

      #7
      goeiemorgeee,

      geen nieuws vandaag, dames zijn denk ik onderweg na het licht, heb 1 sf1000 op 40% aan staan voor 18 uur.

      Fijne dag heren zonnetje schijnt hier in het oosten​​​​​​​

      Comment


        #8
        fotootje van opstelling!
        20201123_102528.jpg

        Comment


        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          succes! het is je extra gegund na de vorige ronde.. helemaal kut als je er om medische redenen op zit te wachten

        • Penny123
          Penny123 commented
          Editing a comment
          dankjewel! ja we gaan gewoon weer ons best doen en zorgen voor wat grammetjes

        #9
        Ja jaa ze zijn boven, iig de 3 Northeren Lights dames. Nu de ww en cbd nog afwachten en kunnen we helemaal los

        20201124_074003.jpg
        20201124_074007.jpg

        Comment


          #10
          goeiemiddag,

          Vandaag zijn ze allemaal boven, verder niet veel te vertellen.
          Lamp hangt 50cm op 100%. Spider farmer geeft 60cm aan.
          temperatuur is rond de 23 graden. RV 50%
          afzuiging staat nog niet aan, alleen monkey fan.
          Solomatic CBD:

          20201125_103451.jpg
          White widow:
          20201125_103454.jpg
          en de 3 northeren lights:

          20201125_103448.jpg
          20201125_103457.jpg
          20201125_103501.jpg
          Attached Files

          Comment


          • Spacende Hollander
            Spacende Hollander commented
            Editing a comment
            Gefeliciteerd met de 5 dames! Mooie setup, hopelijk gaat dit nu wel een mooie oogst worden.

            Ik lees dat het AFjes zijn en dat je ze wilt gaan toppen? Dat zou ik niet doen, veel AFjes kunnen slecht tegen de stress. LST lijkt me dan een beter plan.

            Pas verder goed op met die potten die je hebt, de aarde droogt snel vanaf de buitenkanten uit. Ik had daar steeds problemen mee en inmiddels gebruik ik ze niet meer. Anders die onderkant van die potten weghalen of zo laag mogelijk zetten, zodat ze het water dat door de uitgedroogde grond loopt, weer van onder kunne opzuigen.

            Succes in ieder geval!

          • Penny123
            Penny123 commented
            Editing a comment
            dankjewel, nee ik weet dat ze dat niet goed kunnen hebben, maar van de zomer waren de nls wel flink gestrekt buiten vandaar dat ik dat overweeg... lst zou ook kunnen, heb nog tijd om t te bedenken. heb deze potten vorige ronde ook gebruikt en merk wel dat je meer water moet geven maar zag wel een flink wortelsysteem.

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Sommige Autoflower die ik topte gingen daar wel erg goed mee om en topte ze zelfs 2x, andere minder, het hangt gewoon af vd soort. Ook het tijdstip is belangrijk (in mijn ogen) wat zorgt voor een sneller herstel.
            Kan nooit kwaad mss eerst wat opzoekwerk te doen naar andere goei hst ervaringen met dezelfde strain. Ruderalis genetica zou zelfs een beter herstelvermogendheid hebben of zo las ik
            Hoe dan ook veel succes om snel ermee gemedicineerd te kunnen worden!

          #11
          Succes met je nieuwe ronde mijn 2 ronde gaat ook veel beter heb je calmag al binnen

          Comment


          • Penny123
            Penny123 commented
            Editing a comment
            oww hadden ze toch gelijk, agja heb me spul gelukkig gekregen dus dan is t goed

          • Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            onlinetopgarden.com ? dus iedereen die daar ooit besteld heeft moet zich zorgen maken?

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Wie weet...vragen etc. daarover in dat topic aub, dit is een kweekverslag

          #12
          Veel succes ziet er goed uit, zal zo nu en dan eens meegluuren!

          gr,
          Ricky

          Comment


          • Penny123
            Penny123 commented
            Editing a comment
            dankjewel! leuk dat je meekijkt

          #13
          goeiemorgeee mensen,

          Lekker vrij dagje vandaag, dus veel kieke noar de dames. ik zie dat ik gister de foto's heb verwisseld, de cbd solomatic heeft 3 lobblaadjes. Heeft dat iets positiefs te betekenen? i hope so.
          cbd:
          20201126_074516.jpg
          WW: de kleinste van allemaal
          20201126_074521.jpg
          de 3 NLs:
          20201126_074524.jpg
          20201126_074529.jpg
          20201126_074531.jpg

          20201126_074539.jpg
          Lekker vochtig maar heb nog geen afzuiging aan, alleen de clipfan.
          meer hek niej te liege, mot wel segge dak kei veul van jullie leer met jullie verslagen.

          Comment


            #14
            3 lobblaadjes bij zaailingen is 50% meer voedingbuffer en 50% meer lichtopname in het begin.
            Dat lijkt me een voordeel.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Penny123
              Penny123 commented
              Editing a comment
              hopen dat ik het voordeel ook kan benutten

            • Nirvana
              Nirvana commented
              Editing a comment
              Wauw , heb het zelf nog nooit meegemaakt. Leuk om te zien.

              veel succes verder met de nieuwe ronde.

            • Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment
              Het is gewoon God de Vader die je medicijnplant een extra power up geeft man! Komt dus zeker goed.. ey en 'kiekt kji Noa doare', west Vlaming jaa? Birre

            #15
            heuujjj mense,

            niks te vertellen, beetje topgrond nathouden aangezien ze ik met een liter water heb ingewatert, hebben ze voorlopig niks nodig. ze zien er gezond uit . Fijn weekend iedereen!

            20201127_085644.jpg

            Comment


            • TheBigDudeski
              TheBigDudeski commented
              Editing a comment
              De middelste en misschien die linksachter lijken aardig te strekken. Of ligt dat aan de foto?

            • Penny123
              Penny123 commented
              Editing a comment
              He TheBigDudeski mwah t valt wel mee hoor, ze zijn wat groter maar ze strekken niet. Ik had btw deze zaadjes ook van de zomer buiten en voor AFjes worden de NL's behoorlijk groot.
          Bezig...
          X