Goedenavond iedereen !
Zoals ik al zei in mijn andere kweekverslag nooit meer autoflowers voor mij...
Nou euh... ik had er nog een paar liggen die ik heb gekregen van RQS en gezien ik nog 2 spectrabox lampen had liggen waar ik nog geen reacties op heb gehad in de sectie te koop was de keuze snel gemaakt
Dus daar gaan we !
Garden highpro 60x60x160
2x spectrabox pro 6 180w ( verbruik 116w )
180 afzuiger met bijbehorende filter
20w garden highpro fan
warmte mat
wat staat hier in ?
4 x RQS Northern Light AF in 4x 11l potten, nou heb ik 5 laten ontkiemen en verrek ze kwamen alle 5 nog op ook
dus er staat een klein potje bovenop omdat we natuurlijk niet zomaar alles weg gooien !
potten gevuld met batmix, zou zaterdag growmix binnenkrijgen maar dit word blijkbaar dinsdag pas en gezien ik ongeduldig ben ( oftewel de zaden al had ontkiemd ) kon ik daar niet op wachten en snel even een zak batmix gehaald bij de dichtstbijzijnde grow shop.
Dus 6 week alleen maar power roots erbij en daarna ga ik terra bloom en green sensation toevoegen.
bij het grond inwateren heb ik power roots toegevoegd en dit afgevuurd naar Ph 6.0, dit geld ook voor het water waarmee ik de toplaag goed nat houd minimaal de eerste week.
12-12 zaden waren ontkiemd en zijn de potten in gegaan.
13-12 3 dames boven
14-12 alle 4, oké 5 boven gekomen, zojuist de toplaag weer nat gemaakt.
Ze staan onder 20/4 aan licht.
Edit: hoogte van de lampen 60cm en direct op bloeistand gezet.
Temp 29/21
LV rond de 45
Ec hoef ik me de eerste 6 week niet druk om te maken lijkt me maar wat raden jullie aan na 6 week ? zal ik dan de waardes aanhouden van een terra voedingschema ?
Zoals ik al zei in mijn andere kweekverslag nooit meer autoflowers voor mij...
Nou euh... ik had er nog een paar liggen die ik heb gekregen van RQS en gezien ik nog 2 spectrabox lampen had liggen waar ik nog geen reacties op heb gehad in de sectie te koop was de keuze snel gemaakt
Dus daar gaan we !
Garden highpro 60x60x160
2x spectrabox pro 6 180w ( verbruik 116w )
180 afzuiger met bijbehorende filter
20w garden highpro fan
warmte mat
wat staat hier in ?
4 x RQS Northern Light AF in 4x 11l potten, nou heb ik 5 laten ontkiemen en verrek ze kwamen alle 5 nog op ook
potten gevuld met batmix, zou zaterdag growmix binnenkrijgen maar dit word blijkbaar dinsdag pas en gezien ik ongeduldig ben ( oftewel de zaden al had ontkiemd ) kon ik daar niet op wachten en snel even een zak batmix gehaald bij de dichtstbijzijnde grow shop.
Dus 6 week alleen maar power roots erbij en daarna ga ik terra bloom en green sensation toevoegen.
bij het grond inwateren heb ik power roots toegevoegd en dit afgevuurd naar Ph 6.0, dit geld ook voor het water waarmee ik de toplaag goed nat houd minimaal de eerste week.
12-12 zaden waren ontkiemd en zijn de potten in gegaan.
13-12 3 dames boven
14-12 alle 4, oké 5 boven gekomen, zojuist de toplaag weer nat gemaakt.
Ze staan onder 20/4 aan licht.
Edit: hoogte van de lampen 60cm en direct op bloeistand gezet.
Temp 29/21
LV rond de 45
Ec hoef ik me de eerste 6 week niet druk om te maken lijkt me maar wat raden jullie aan na 6 week ? zal ik dan de waardes aanhouden van een terra voedingschema ?

Comment