Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Takketoellies tententuin: nieuwe tent, nieuwe lamp, nieuwe kansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Plezant he , zoveel keuze , is voor iedere dag een ander soortje haha geniet er van kerel !!!!
    πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
    ​
    πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
    ​

    Comment


      #77
      Goedenavond beste mensen!!





      Het heeft een tijdje geduurd maar de dames zitten in de potten!! Alles wat rookbaar is althans. Van het 7 liter trio is er eentje niet te roken, en een ander moet nog geoogst (!) worden... de derde is een prima wietje, van alles wat dus


      De rest zit dus in de potten en er wordt al flink van gerookt. De keuze is dan ook reuze!! De een nog lekkerder als de ander, en sommigen ruiken nu al heerlijk!!





      PINEAPPLE CHUNK

      20210419_211608.jpg
      Deze dame zit vol trichjes, een beetje open structuur en een lekkere veelbelovende geur. Plakt enorm en ik wordt mij toch een partijtje stoned van deze wiet.... manmanmanman

      20210419_211619.jpg
      Van dichtbij is gewoon hier en daar een gouden gloed over de toppen te zien; allemaal amber trichjes!!
      Zelden dat ik een echte 'buzz' krijg van een wietje, van deze telkens weer!
      Avondwietje!!

      Kwa opbrengst valt ze een beetje tegen, maar je kan van zo'n wietje nooit genoeg hebben natuurlijk
      Ze stond ook stil vanaf bloeiweek 6 ongeveer. Ze ontwikkelde zich tot een potente dame, maar zwellen en groeien deed ze niet meer. Heeft dus lang de tijd gehad om amber te worden, en dat is te merken!
      Veel afval als ik dat zou willen; die blaadjes zijn prima te roken! IJshash!!




      4 van de 5 stonetjes!

      Kwa stoned de beste van deze ronde, maar er is een lekkerder wietje met hogere opbrengst. Dus


      Maarre....
      Roffeldetromgeroffeldetromrom:

      72 gram!




      OLD SCHOOL

      20210419_212738.jpg

      De hele ronde de kleinste, weggedoken in een hoekje. Mooie compacte wiet met hier en daar wat paars erin. Als enigste geen vossestaarten. Een erg fijn overdag wietje, niet te sterk. Niet zo bijzonder kwa smaak en geur, mild voor het keeltje

      20210419_212745.jpg
      Ze was erg fijn om te knippen, makkelijkste deze ronde. Ik hoop dat ze lekkerder gaat worden na wat rijpen in de pot



      3 stonetjes


      Tromtromtommeldediktromgeroffel:

      89 gram!




      SILVER JACK

      20210419_212320.jpg
      Hoe raar kan het lopen. De hele ronde de mooiste dame, in de pot de minste. Ik heb hier en daar witte schimmel ontdekt, heel plaatselijk en spierwit . Dus ik moet de wiet goed nakijken steeds en dan nog rookt ie niet lekker omdat het idee van schimmelwiet nou eenmaal in het kopje rond zit te spoken . Erg jammer.

      20210419_212329.jpg
      Het eindgewicht zal ook minder zijn dan gewogen want ik verwacht nog wel wat twijfelwiet weg te gooien.

      Kwa smaak en geur is ze ook de minste deze ronde, maar ze is wel mild voor de keel en goeie lekkere stoned.



      2 stonetjes, want ze is te roken. Perfect om mee te beginnen eigenlijk. Zo kan de rest nog goed rijpen en ben ik er het snelst vanaf. Ik heb alleen na een paar jointjes geen zin meer om de wiet te tjekken.
      Enorm vervelende bezigheid; naar iets zoeken wat je niet wilt vinden....


      Roffeltrom:
      95 gram!

      Dat is dan weer wel geweldig





      AFGHAN SKUNK

      20210419_212603.jpg20210419_212619.jpg20210419_211422.jpg
      Eerlijk is eerlijk, van haar waren de verwachtingen het hoogst. En ze heeft ook bijna alle verwachtingen waargemaakt!

      Ik heb haar eerder in de tent gehad en het grootste verschil is dat deze veel minder plakt. Ze is wel degelijk een bankplakker, maar geen behangplakker

      20210419_212043.jpg
      Avondwietje dus, en een geur en smaak die steeds lekkerder wordt! Ze heeft bijna 3 weken gespoeld en ze is erg mild voor de keel. Veruit het lekkerste te roken zeg maar, als ze straks nog lekkerder wordt... whoohoo!!



      4 stonetjes!!


      Roffelderoffelderoffeldetromtrom

      ....

      Roffeldetrom:



      ....


      Komt ie:

      177 gram!!!
      WTF??? Dat heb ik nu al 3x nagewogen, ik dacht dat ze nog te vochtig zou zijn en de lv metertjes niet werkten. Daarna de weegschaal getjekt... het klopt gewoon
      Honderdzevenenzeventig gram!!

      WHOOHOOOO!!!




      HET 7 LITER TRIO

      Deze drie zie ik echt als extraatjes, dus alles is oke op zich



      Sensi Star

      20210419_211808.jpg
      De mooiste top deze ronde kwam van haar, en een erg fijn extraatje! Een mild doorsnee wietje. Lichte actieve stoned. Erg compacte wiet

      20210419_211818.jpg
      Ik hoop dat ze na rijpen wat in smaak verbeterd, die is niet zo bijzonder nog



      3 stonetjes

      Roffeldietromtrom:
      36 gram!!

      Netjes, zeker voor een extraatje


      Wonder Skunk

      20210419_213706.jpg
      Eerlijk toegegeeft: ik heb gewoon geen zin meer om te gaan knippen.
      Net als nu; ik typ liever dit verslag... heeft ook te maken met al die wiet in mijn kast, hehehe
      Dus ik ga voor heel veel amber zullen we maar zeggen

      20210419_213711.jpg
      Geen gewicht nog uiteraard, maar wel vergelijkbaar met de Sensi Star denk ik. Extraatjes he
      Volgend weekend zou toch moeten lukken



      Afghan Skunk

      20210419_213405.jpg
      Niet te roken, ijshash of olie. Daar maak ik verder geen woorden meer aan vuil


      .... ....

      Nou, eerste ronde in nieuwe tent met nieuwe lamp. Kwa opbrengst een super ronde, vooral omdat er ook nog een dame uitgevallen was in het begin. Dus er is nog wel meer uit te halen!
      Met Cobs nog nooit onder de 1op1 gezeten dus 450 gram was het streven. Daar zit ik dus ruim overheen!!


      In totaal 594 Gram!!!!






      Bedankt allemaal voor het volgen en jullie op en aanmerkingen, was weer erg gezellig!!


      Op naar de volgende, ze staan nu bijna in bloei!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...21#post1608196








      Grote Groeten!!!







      Attached Files
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Mooi opbrengst, laat ze smaake de dames keuze zat.

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Netjes. Goed gewerkt.

      #78
      Wat een geweldig resultaat! Op hoeveel watt had je de cobs per stuk en hoe ver van de planten verwijderd?

      Die Afghan x Skunk#1 heb ik ook, zeker een heerlijk wietje!
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Wat bedoel je?

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Doorgaans minder THC maar des te smakelijker.
        CaliforniaHashPlant is zo een voorbeeldje

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Beide lampen hebben ieder 4 cobs. Dus 50watt bij de een, 62,5watt bij de ander.

      #79
      Ik denk dat jij 4-20 wel door komt. Ik volg verder in je nieuwe verslag.
      Lopend Verslag

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Das geen probleem nee
        Viertwintig is voor mij de dag van mijn nieuwe tandjes! Ik lach mij dus sowieso een ongeluk vandaag Wel jammer van die maskers......
        Die waren tot gisteren best handig.


        Tot kijks in het nieuwe verslag!

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Kan ik me dan ook voorstellen ja
    Bezig...
    X