Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

11x amnezia haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    QnQ wat kan in het beste doen na het verhogen van lamp ??

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Niets.
      Misschien wat rustigaan doen met voeding en verder niet stressen.

    #17
    Wat ik me afvroeg...omdat je bij het maken van dit topic geen (HPS) of (LED) prefix ingevuld hebt.....is dit onder hps of led ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Djams09
      Djams09 commented
      Editing a comment
      Hps

    #18
    Dan is het geen lightbleach, want dat komt alleen bij led voor.
    Dan is het "gewoon" verbranding denk ik.
    Heb je de lampen te dichtbij gehad ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Djams09
      Djams09 commented
      Editing a comment
      Ja denk dat ik ze te dichtbij heb gehad schat rond de 30 cm.

    #19
    Zijn dat klein pvc buisjes die je daar in je tent heb lopen?
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Djams09
      Djams09 commented
      Editing a comment
      Hahaha, zeker kleine pvc ja.

    #20
    Ik zou niet weten hoe ik het doe op dit moment....
    ene kant denk ik jawel het gaat goed andere kant denk ik nee gaat niet zo goed, wegens dunne takjes of dat de bloei heel laat pas begint.

    het is nu officieel 7 weken aan het bloeien, dan haal je 2 weken ervan af omdat dat voorbloei is. De planten staan dus ongeveer hele 5 weken in de bloei.

    Op 1 foto zie je 2 planten een beetje slap naar andere kant zijn gebogen ofso. Mijn vraag is is dat erg ?

    Heb eigenlijk nog een vraag moet je elke x wanneer je water geeft ook voeding gelijk meegeven, want ik lees heel veel verslagen dat ze soms tijdens een beurt de voeding overslaan.

    als er iemand tips heb hoor ik het graag!!
    Attached Files

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Best het voeden overslaan wnr maan in leeuw

    #21
    Rietslang maan in leeuw ?

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Als maan in het sterrenbeeld leeuw staat is de kans op verbranding aanzienlijk hoger

    #22
    Ze zijn best aan het klauwen he...
    De planten doen het goed, maar er zit wel iets scheef.

    Oorzaken kunnen zijn; veel stikstof (hoge EC in de bodem)
    Hoe ontdek je dat ? Kijk naar de kleur van het blad. Donker=veel stikstof

    De oorzaak van een oplopende EC (teveel stikstof) kan komen doordat ze te droog staan.
    Hoe ontdek je dat ? Kijk naar de plant. Hangend blad, dof, slap, futloos. (en pot even optillen natuurlijk als het kan)
    (op de 2e foto staan er ook een paar die hun blad wel goed horizontaal hebben, die staan dus niet te droog)

    Meer oorzaken; pH.
    Kweek je bio/organisch dan hoef je in principe niets aan de pH te doen.
    Bij minerale voeding moet je bij elke waterbeurt met en zonder voeding de pH aanpassen. (Aarde +/- 6.2)

    Meer oorzaken; Tocht.
    Ventilatie in de ruimte is prima, maar zorg dat de toppen niet rechtstreeks in de luchtstroom staan, dat veroorzaakt problemen met de verdamping van het blad.

    Allrite....dus check even die plant op de 1e foto, als die echt te droog staat, geef ze eens een flinke plens water.
    Dan moet dat blad binnen een uur overeind komen.
    Dat klauwende blad raak je misschien niet meer helemaal kwijt, maar het zal wel wat minder worden naarmate je verder in de bloei komt. (ook doordat je geen groeivoeding meer geeft)

    Voeding hoef je niet bij elke waterbeurt te geven, maar je kunt natuurlijk de dosis zo aanpassen dat je wel elke keer voeding kunt geven.
    Als je 3x per week 5ml/L geeft en tussendoor alleen water, kun je ook elke dag bijvoorbeeld 2ml/L geven zodat het constant blijft.
    Daar kun je zelf wat mee experimenteren. De maximale dosis is niet voor elke soort het beste.

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Djams09
      Djams09 commented
      Editing a comment
      Ik geef de planten om de dag 400ML, waarvan 2 ML terra bloom, 0,4 ML green sensation en nog 0,25 ML sugar royal. Denk dat ik bij de volgende waterbeurt meer water ga geven en me voeding halveren kijken hoe de plant dan reageert. Ventilator zit beetje beneden lucht te blazen bij de steeltjes misschien dat ik die moet verplaatsen dan. De ph heb ik altijd op 6.0.

      Bedankt voor je tips daar heb ik wat aan !!

    #23
    Zijn er mensen die ervaring hebben met SOG methode, of iemand die linkjes heb van verslagen want ik kan niet echt goed afgemaakt verslagen vinden. Hoelang duurt eigenlijk de periode dat de plantjes klaar zijn omdat ik las dat het de bloei versnelt?!?!?

    ik wil eigenlijk de hele periode van de kweek versnellen want gemiddelde duurt 1 kweek amnesia 4 maanden dat is voor mij toch iets te lang, ben geen voorstander van autoflowers. Misschien iets als de groeiperiode versnellen om de lamp langer aanzetten zoals 20 uur i.p.v 18 ??????
    Last edited by Djams09; 12 March 2021, 23:41.

    Comment


    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Helaas kan dit niet, je moet elke plant de tijd geven om te leven en te sterven, in haar bloei zal een amnees er tussen de 11 a 14 weken over doen om af te bloeien. Sogje doe je met veel plantjes in in kleinere mediums, een korte vegetatieve fase en dan bloeien. Maar je bent al te ver in jouw stadium... je planten zien er echt niet goed uit. Wat is er daar mislopen?

    #24
    Waterfall420 beetje overdreven vind ik dat de planten er niet goed uitzien, maarja dat is jou mening en dat kan. Het was meer een vraag voor de volgende teelt. Naja jij zegt amnesia heeft 11 tot 14 weken nodig en dat klopt, maar hoe doen de commerciele kwekers dat dan met 9 weken en dan omhakken die hap dan wel met stekjes natuurlijk. Dus het kan wel.

    Comment


    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Ik ben gewoon eerlijk, het zijn precies rietstokjes, ik heb dit nog nooit gezien, en ken niemand die amnesia gaat afbloeien binnen de 9 weken. Wat is er gebeurt dat er zo gestrekt uitzien? En heb je een foto hoe ze er nu bij staan? Dat zou al helpen

    #25
    Waterfall420 Kwekers die het voor het geld alleen doen die kweken binnen 9 weken (met stekjes)

    Comment


    • Old dawg
      Old dawg commented
      Editing a comment
      Ik ken 2 soorten Sativa ( dominant) die van stek tot oogst het in die 9 weken klaren, dat zijn de welbekende White Widow & de PP aka Power Plant.
      Dit zijn de soorten die de meeste "broodkwekers" gebruiken.

    #26
    Nog 6 weken te gaan en dan zijn ze hopelijk klaar !!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    Comment


      #27
      Oorspronkelijk geplaatst door Djams09 View Post
      Nog 6 weken te gaan en dan zijn ze hopelijk klaar !!
      Je zal moeten stokken zetten om die topjes recht te houden... en eerlijk? Wat is er gebeurt dat ze zo gestrekt zijn? Ik denk afgaande op de foto die k nu zie nog min. 10 weken....

      Eerste keer FEMS onder LED
      Indica Medisch rondje van Barneys

      Comment


      • Djams09
        Djams09 commented
        Editing a comment
        Er zitten stokjes in. Zou niet weten waarom ze zo gestrekt zijn planten zijn ongeveer 1 meter hoog is dat slecht dan ?


        10 weken is overdreven

      • Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Ja er moet iets fout gelopen zijn he, Lamp te ver, lamp te dicht, te warm(gaan ze ook van strekken) 2 x 400 watt? Hou zeker 40 cm aan. Van welke breeder komt je zaad? Of zijn het stekken? Reken zeker maar op 10 weken.

      #28
      Waterfall420

      Comment


      • Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Dan is dat zonde van je geld en energie, je wiet zal niet rijp zijn , nuja elk zijn zin. Je moet gewoon weten na het omzetten van je klok kan het nog 15 weken duren voor je Amnesia Haze afgebloeid is. De breeder geeft aan 10 weken maar amnesia bloei je niet af in 10 weken

      #29
      hoi, ik vind ze erg mager dus ofwel is het Jamaicaanse genetica haha ​​of misschien is het teveel aangetrokken door kou of gebrek aan licht. blaas de planten niet direct af.

      Comment


      • Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Het zal uiteindelijk als hij ze afbloeit al dan niet weed zijn die je langs de straat in Jamaica kan plukken

      #30
      Wat is hier mis mee ?
      Attached Files

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Weet het ook niet, de licht verbrande puntjes?
    Bezig...
    X