Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

11x amnezia haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    11x amnezia haze

    Korting op 420shop
    Hi ik ben jams dit is me 3e kweek en dit x met 11x amnezia in een tent van 1.20x1.20x200 en 2 lampen van 400 watt met als afzuigend een softbox en heb daarbij ook nog een climate controller dus ik bepaal zelf ongeveer wat het temperatuur is

    temperatuur als lamp aan staat 29 en uit 19.
    luchtvochtigheid rond 80

    zo te zien op de foto’s heb ik al wat staan haha, me planten zijn nu 5 weken oud waarvan bijna 2 weken bloei. Ik heb problemen en hoop dat ik hierbij hulp kan krijgen. Mijn planten lijken heel slap en krullen naar beneden, voeding geef ik van plagron naja er zullen nu mensen zijn en zeggen zoek op internet of kijk naar andere topics ja heb ik al gedaan en denk zelf dat het te maken heb met of te warm of teveel water en wil toch nog bevestiging krijgen van het probleem want denk dat er meerdere problemen zijn dus als er wat tips zijn hoor ik het graag !
    Attached Files
    Last edited by Djams09; 27 January 2021, 23:46.

    #2
    Die laatste lijkt wat te nat of te droog te staan.
    Als je ff de pot een stukje optilt weet je meteen iof hij zwaar (nat) of licht (droog) staat.

    Die eerste twee zien er goed uit.
    Iets aan de donkere kant, maar met Plagron kan dat geen kwaad vlak voor de bloei.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Djams09
      Djams09 commented
      Editing a comment
      En de reden dat het naar beneden krult en heel klein blaadjes heeft

    #3
    Duidelijk veel te droog, een knappe jongen die cannabis verzuipt.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #4
      Vanwege te nat of te droog kunnen AFjes dwerggroei krijgen heb ik al ervaren.

      Comment


      • Djams09
        Djams09 commented
        Editing a comment
        Dit zijn geen AFjes

      #5
      Als deze planten dwerggroei hebben wat zou ik moeten doen zodat ik toch nog een goeie opbrengst kan hebben en hebben deze planten echt dwerggroei ?

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Nog niet. Maar jij bent erbij, steek je vinger in de grond. Te droog? Meer water. Zware potten? Teveel water. Water geven is het moeilijkste vind ik.

      #6
      De meisjes staan nu precies 2 weken voorbloei ben al begonnen met bloei voeding van plagron. Naja sommige planten die zien er raar slap uit denk dat je het op de foto’s niet goed ziet ik heb gisteren nog water gegeven en heb gevoeld of de grond vochtig en ja dat was het. Heb ook plant getild om te kijken of die licht is en hij was best zwaar dus ze hebben voor nu genoeg water. Ik weet niet goed of jullie het kunnen zien alleen op 1 foto heb ik een plant waarvan de top heel raar is alsof het een halve topje is als iemand weet wat dat inhoud dan hoor ik het graag. En nog steeds hebben sommige van de planten van die kleine blaadjes. Als er tips zijn hoor ik het graag

      Latuurzzzz
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 5 photos.

      Comment


        #7
        Goedemiddag kwekers,

        ik had een vraagje mijn afzuiging zet ik aan precies wanneer lamp aangaat dus om 00:00 tot 12;00. Ik zet die afzuiger aan omdat het anders te warm word in de tent (32) meestal zonder afzuiging en vervolgens doe ik de afzuiging aan en gaat het naar (38) hoe zou dat komen want ik heb ook nog een klimaat controller waarvan ik kan instellen hoe hoog ik wil dat het in ruimte word.

        Comment


        • Rickysticky
          Rickysticky commented
          Editing a comment
          Toevoeging temp 15-30 is prima alleen zorgen dat het verschil niet groter is als 10graden

          Als je in de bloei zit wil je die 80% lv echt niet zien! Zet je afzuiger contineu aan! Je wil op 70%LV- komen die temp zegt niets! Succes,
          Ricky

        #8
        Rickysticky alleen hoe verklaar je dat Wnnr de afzuiging aanstaat op de climate controller dat het rond de 38 word en zonder afzuiging aan rond 32. Ik stel de temperatuur op de controller rond 28 af....

        Voor extra details de controller dit ligt ergens op tafeltje en heb een bij behorende sensor die binnen in tent zit. Snap er niks van

        Comment


          #9
          Ik wil bij de volgende kweek een mars hydro ts3000 en tegelijkertijd een mars hydro ts2000 dan is de verbruik 750 totaal en mijn vraag is dan kan dat omdat het 2 verschillende watt vermogen heb. Ze gaan de tent in van 1.20 bij 1.20. Ik wil de led-lampen voornamelijk door de temperatuur die de gps geeft vind het te warm.

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Ik denk dat 2 x de tsw2000 of 2 x de tsl2000 net zoveel licht geeft als je twee hps lampen en dan heb je twee dezelfde lampen die ook nog dimbaar zijn en die een betere opbrengst hebben als de hps lampen en minder stroom verbruiken 600 watt mars hydro, 800 watt hps, want om 1 gr de watt te halen met hps moet je goed je best doen, dat ga je zeker overtreffen met 2 mars hydro lampen, die tsl2000 passen ook precies voor de oppervlakte van je tent, suc6

          • Old dawg
            Old dawg commented
            Editing a comment
            De Mars Hydro ts3000 is toch genoeg voor je tent, volgens de specs is de "footprint" in veg 5ftx5ft (1,50x1,50) en in bloei 4ftx4ft (1,20x1,20) krijg je ook geen kopzorgen qua temperatuur.

          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Ts3000 kan ook Old dawg maar ik denk dat de spreiding van het licht beter is met 2 x de tsl2000

          #10
          Weet je zeker dat je afzuiger aanslaat boven een bepaalde temperatuur ? Sommige controllers kun je kiezen of ze aan gaan boven of juist onder een bepaalde temperatuur.....

          Comment


          • Djams09
            Djams09 commented
            Editing a comment
            Jaa weet zeker maar vind hps Sws slechter dan led heb eerder ook met led gekweekt (125) watt dat houd de temperatuur lekker laag

          #11
          Corleone1933 ik wil het liefst zoveel mogelijk watt in de tent drm dacht ik meer aan 1 van 450 en van 1 van 300 watt. Maar als ik het zo begrijp dan kan je in principe wel deze 2 lampen erin zetten. Wil dat de opbrengst ongeveer 800 gram zal zijn en wat erboven zit is lekker meegenomen

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Als je van plan bent om ze te kopen zou ik voor de tsl2000 gaan en ik denk als je via ebay koopt dat de prijs ook een stuk gunstiger is als dat je ze bij greensell koopt bv. Bij greensell €314 per stuk op ebay.nl bij topledfactorystore welke verzend vanuit duitsland 2 stuks voor €423,66 + €4,95 verzendkosten, Suc6.

          #12
          Corleone1933 Thx man !
          Last edited by Djams09; 17 February 2021, 01:33.

          Comment


            #13
            Heb nog een vraagje over me volgende kweek is, kan ik beter met 16x11 liter potten gaan kweken voor hogere opbrengst of 25x7 liter potte

            Comment


            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Wat de aarde betreft gebruik je precies even veel, je hebt alleen wat meer zaden nodig maar ik denk dat de opbrengst gelijk blijft dus ik zou gaan voor 16 x 11 liter scheelt ook weer in de kosten voor je zaden en je hebt een grotere buffer.

            #14
            Corleone1933 bedoel meer van met welke haal ik meeste en makkelijker me doel

            Comment


            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Denk dat de opbrengst ongeveer gelijk blijft wat ik hierboven ook al zei, wil niet zeggen dat als je meer planten zet dat je dan ook een betere opbrengst hebt, ik heb een tentje van 70x70 en had er twee planten in met een mars hydro ledlamp van 150 watt en haalde er 182 gr vanaf, je kan met vier planten en die wat langer laten groeien met een scrognet ook een hele mooie opbrengst halen in een tent van 120x120, goede lamp is belangrijk, licht is gewicht.
              In mijn buitenkweek had ik 1 white widow onder een scrognet in een kuip van 90 liter en een opbrengst van 537 gr. Dus ik zou voor 16 planten gaan in jouw situatie, suc6.
              Last edited by Corleone1933; 17 February 2021, 23:51.

            #15
            Is dit een gevalletje verbranding van een top, als dat zo is wat kan ik het beste doen????
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Lightbleach denk ik?
              Op de 2e foto van 4 weken geleden was ook al wat 'lightburn' op het blad te zien.
              De lamp hangt te dichtbij.

            • Waterfall420
              Waterfall420 commented
              Editing a comment
              Ai ai toch zeker 45 a 50 cm met 400 watt!!!!
          Bezig...
          X