Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lumatek attis 300W

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Het is weer 28,3 graden in te tent, zucht...

bovenin de tent is het ook koeler als op hoogte van de dames zelf.. Ook mét ventilator.
    Kan gewoon niet geloven dat die afzuiger niet sterk genoeg is, maar moet het toch gaan doen..!

lucht buiten afzuigen is niet genoeg..
    uitblazen naar buiten zal niet veel schelen, temp buiten de tent is stabiel 20 graden.

alle gaten open onder niet genoeg.

Alle gaten dicht op een na werkt ook niet.

2 fan’s word het ook alleen maar warmer van..

Wil alles geprobeerd hebben voor ik een nieuwe afzuiger haal dus ga ze denk ik wat hoger zetten op een rekje zodat de lucht van onder misschien meer kan verdelen? Luchtgaten zitten nu op hoogte van de pot zelf.

Misschien was die 300W dan toch wat teveel van het goede in een 80x80. Ik kan m nog dimmen , maar weet niet of ze dat nog goed gaat doen nu de laatste 8/9 weken. Qua temperatuur wel..

Word toch een prima klima dan denk ik, kost wat maarja kan er niet meer onderuit zo!

hier nog wat foto’s voor de liefhebbers
    E7A7C6F2-48ED-4582-A5C9-BAB04F95DB83.jpeg 4C50310A-4AF7-48FE-A90C-9D8CC82F974E.jpeg 649A02A3-FD05-459A-945F-101F5B9D40F0.jpeg

Comment

• Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Je meet niet toevallig direct onder je lamp he? De stralingswarmte kan een vertekend beeld geven. Temp meten altijd in de schaduw dus .
      28.3 is trouwens zo gek niet toch? Mooite temp juist, vinden de plantjes fijn.. Zal in de zomer wel anders zijn zometeen..

• Lemonjames
      Lemonjames commented
      Editing a comment
      Nederhigh haha nee meet netjes onder het blad!

Ja nu overleven ze het denk ik nog wel, maar als het straks richting de 30 graden gaat, gaat t lastig worden denk ik

Hoe gaat het hier intussen?
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

Comment

​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

Comment

Comment

Comment

Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
            Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

Comment

Bezig...
            X