Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede ronde met 'THC-bom' Godfather OG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Tweede ronde met 'THC-bom' Godfather OG

    Korting op 420shop
    IMG_20210302_091655.jpg ​​​​​​..., maar als je dat boekje openmaakt dan zie je een klein 'geheim' vakje met daarin een goed afgesloten zakje, met daarin een luchtdicht afgesloten buisje en met niet vijf maar zelfs zes zaden. Lekker! Hier in het buisje zitten de drie zaden die ik nu nog over heb:
    IMG_20210302_092855.jpg

    ​De andere drie zaadjes heb ik meteen in een plastic bekertje water met een paar druppels H2O2 gekieperd. Op zaterdagmorgen waren ze al ontkiemd. Ik heb ze daarna afgelopen zaterdagmiddag meteen in kleine potjes gezet, met daarin wat kleikorrels op de bodem en een zelf samengestelde mix van universele potgrond, wat perliet en een klein beetje zeevogelguano.

    Het blije (!) nieuws is dat ik gistermiddag, op maandag 1 maart 2021, vader ben geworden van twee heuse maffiadochters. De derde zag afgelopen nacht het levenslicht. Hier het eerste groepsfotootje van de drie GFOG-zaailingetjes:

    IMG_20210302_091451.jpg En hier het eerste babykiekje van GFOG1 vanmorgen, net voordat ze aan haar tweede 'nachtje' slapen begon:
    IMG_20210302_091306.jpg

    #2
    Klinkt interessant ! Ik blijf volgen, succes.

    Comment


      #3
      ben benieuwd wat dit gaat worden!

      Comment


        #4
        Komt dat zo met de post of zit er wel een anonieme envelop omheen ofzo?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Pafdaddy
          Pafdaddy commented
          Editing a comment
          QnQ Er zit dan nog gewoon een enveloppe omheen. Dus je ziet deze verpakking pas later. Anders wekt dat wel interesse, denk ik

        • Sykes
          Sykes commented
          Editing a comment
          Dacht ik dus ook al aan haha

        #5
        Succes

        Comment


          #6
          Ik ga je volgen, ben benieuwd.
          Een indica met meer dan 30% thc...dat is 1 flinke hijs en je stort in een couch lock coma
          Leuk man!

          Comment


          • Pafdaddy
            Pafdaddy commented
            Editing a comment
            Thanks Pieremegoggel Dit lijkt me inderdaad, als ie zo uitpakt als gehoopt, echt een wietje voor als je een dag helemaal niets wilt doen

          #7
          Present.

          Comment


            #8
            Pafdaddy Veel succes !
            Ik kijk al uit naar je rookverslag

            Comment


            #9
            Gefeliciteerd met de geboorte van je nieuwe spruiten, 30% thc dat is niet mis ben benieuwd, suc6 heb dit verslag gesubt.
            buiten-2020, 2021, 2022
            Hydro-met afjes-2022

            Comment


              #10
              Succes dan met het behalen van je doelstelling.

              Ik heb zelf een Bruce Banner staan die ook erg hoge thc levels beloofd. Altijd spannend.

              Comment


              • Pafdaddy
                Pafdaddy commented
                Editing a comment
                Thanks! kelderkastje Ja, die Bruce Banner lijkt mij ook interessant. Lekkere zoet/aardse wiet en ook een mokerslag Ze hadden 'm in de herfst bij mijn lokale shop.

                Voor mijn nieuwe ronde in tent 1 heb ik de laatste twee weken drie Bruce Cookies ontkiemd en ze zitten nu in de zaailingfase. Bruce Cookies is een kruising tussen Girl Scout Cookies en Bruce Banner. Zeker spannend (ook) om te zien wat daar uitkom.

                Succes ook!

              #11
              Heb mijn stoeltje bijgezet.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

              Comment


                #12
                Hallo luitjes,

                Op dag 4 van mijn tweede ronde met drie Godfather OG's (in tent 2) staan mijn 'maffiadochtertjes' er fris en fruitig bij. Ze zijn de voor mij altijd lastige ontkiemsfase goed doorgekomen, zo lijkt het. Een pak van mijn hart. Zie ze hier staan vanmorgen:

                IMG_20210304_094929.jpg En zie hier GFOG 1 iets meer van dichtbij:

                IMG_20210304_094955.jpg So far, so good. Als ik eenmaal die zaailingfase door ben dan komt het meestal wel goed. Ik blijf ze dus goed in de gaten houden, maar laat ze vooral ook met rust en geef ze maar om de twee of drie dagen water met een paar drupjes groeimiddel. Mijn vingers blijven niettemin gekruist voorlopig

                Verder is er over deze aspirant 'THC-bommen' nog even weinig te melden en dat is natuurlijk goed nieuws

                Tot de volgende update!

                Peace!



                Pafdaddy

                Comment


                  #13
                  Hallo luitjes,

                  Op dag 6 van mijn tweede ronde in tent 2 met drie Godfather OG's reed vanmorgen vroeg een oude Cadillac met daarin vier schimmig.ogende mannen door mijn straat. Mannen met mooie pakken, lange jassen, sigaren tussen hun wijsvinger en middelvinger geklemd en strak achterover gekamde haren. Twee van hen hadden een hoeed op. Ze leken op handlangers van de Don. Ze keken zelfs spichtig naar mijn appartement. Yikes! Heb ik soms iets verkeerd gedaan? Of was het gewoon een routinecheck?

                  Tja, als jullie het niet verder vertellen, dan heb ik wel wat gedaan, denk ik. Een beetje. Anders zou ik die verbrande puntjes op de eerste schutbladeren bij GFOG1 niet kunnen verklaren:

                  IMG_20210306_091023.jpg Bij de andere twee GFOG"s is er gelukkig minder averij. Ik was er nog redelijk op tijd bij.

                  Ik denk zelf dat ik de laatste dagen iets te enthousiast/gul ben geweest met het toedienen van water met iets teveel groeimiddel erin. Verder stonden de maffiameiden gisteren iets te dicht bij de lamp en ik had ze.gisteren ook even vol onder lamp gezet, zonder dome/plastic bekertje. Ik denk dat dat allemaal net iets te veel van het goede is geweest. Dat ze meer energie te verstauwen had dan ze kwijt kon.

                  Ik heb de meiden dus vanmiddag meteen wat lager gezet en ik heb ze ook meteen weer onder de domes gezet. Ik geef ze ook even geen groeimiddel meer. Zie hier dezelfde GFOG1 zojuist:

                  IMG_20210306_171108.jpg Ik houd de komende dagen een vinger aan de pols van de meiden. Ik wil natuurlijk niet weer van die enge mannen in mijn straat hebben

                  Rustig aan!



                  Pafdaddy


                  ​​​​​​.


                  Comment


                  • Rreppellsteeltjam
                    Rreppellsteeltjam commented
                    Editing a comment
                    Groeimiddel?
                    Nou al?

                    En dat bekertje is ook niet meer nodig hoor.
                    En geen water tot de potten licht aan voelen,
                    dus potten tillen.

                  • Pafdaddy
                    Pafdaddy commented
                    Editing a comment
                    Helemaal waar @Rreppellsteeltjam!

                    Groeimiddel overigens maar een paar druppels op 1,5 liter water. Valt mee dus.

                    Peace!

                    Pafdaddy

                  #14
                  They will make you an offer you can’t refuse...or you will swim with the fish

                  Comment


                  • Pafdaddy
                    Pafdaddy commented
                    Editing a comment
                    That's right wiseguy!

                  #15
                  Hallo luitjes,

                  Op dag 8 van mijn tweede ronde met mijn drie Godfather OG's is het goede nieuws dat ik de laatste twee dagen geen oude Cadillac meer door mijn straat heb zien rijden. Ik denk dat ze even terug onder de radar zijn toen ze vanmorgen de toen al door handlangers uitgelekte foto's zagen. Eerst hadden ze dit groepsfotootje verspreid:
                  ​​​​​​ IMG_20210308_185123.jpg Ze lieten daarna nog een kiekje van GFOG1, die eerder wat lichte brandplekken op de puntjes van haar eerste blaadjes had opgelopen, aan de Don zien:
                  IMG_20210308_185110.jpg
                  .Ze lijkt ogenschijnlijk niet al te veel schade te hebben opgelopen en groeit gewoon gestaag door. Oef, ik kan weer even rustig gaan slapen.


                  Peace!



                  Pafdaddy

                  Comment

                  Bezig...
                  X