Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede ronde met 'THC-bom' Godfather OG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Dat ziet er allemaal heel spannend uit. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
    blijf ook lekker oo mijn stieltje zitten.
    suc6 verder.

    Comment


      #32
      IMG_20210419_095419.jpg Met name de toppen van GFOG1 zijn imo wel aardig mooi verspreid en de cola's hangen bijna allemaal op nagenoeg gelijke hoogte. Hier een kiekje van wat dichterbij:
      IMG_20210419_095431.jpg En ook GFOG2...
      IMG_20210419_095435.jpg ​​​​​​... en GFOG3...
      IMG_20210419_095438.jpg ​​​​​​...staan te trappelen om te gaan fleuren en geuren

      Ik ben benieuwd naar de komende weken van mijn drie steeds mooier worden dochters, niet in de minste plaats naar de toppen, die hopelijk uit zullen groeien tot heuse 'THC-bommen'.

      Tot nu toe verloopt deze tweede ronde met de drie GFOG's in ieder geval volledig naar mijn wens, zonder noemenswaardige problemen. De Don is ook tevreden, denk ik, want ik heb geen Caddilacs met schimmige mannen meer gesignaleerd in mijn straat de laatste tijd...

      Peace!



      Pafdaddy

      ​​​​​​

      Comment


        #33
        Kijk maar uit want ik rijd regelmatig langs
        buiten-2020, 2021, 2022, 2023
        Hydro-met afjes-2022

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Corleone1933 View Post
          Kijk maar uit want ik rijd regelmatig langs
          Damn....

          Comment


            #35
            Hallo luitjes,

            Op 53 van mijn tweede ronde met drie Godfather OG's staan de mobstermeiden nu drie dagen op 12/12. Ze ogen vooral wat sterker en vitaler dan drie dagen geleden en ze maken zich ogenschijnlijk op om te gaan bloeien. Zie ze hier vanmorgen met zijn drietjes staan, die deugnieten:
            IMG_20210422_095418.jpgIMG_20210422_095439.jpg GFOG2...
            IMG_20210422_095448.jpg ​​​​​​..en GFOG3...
            IMG_20210422_095444.jpg ​​​​​​. ​​​​​​..mogen eerst nog wel wat groeien voordat ze in bloei schieten. Maar dat komt de komende week vast wel goed ​​​​​​

            Veel meer is er nu niet te melden beste medekwekers,

            Tot de volgende update,

            Rustig aan!



            Pafdaddy

            Comment


            • Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment
              Hey je zit wel quasi goed qua omschakelingstijd volgens mij?
              'Bomme tuitinge' in wording heb het al gezien

            #36
            IMG_20210427_074500.jpgIMG_20210427_074650.jpg Tja, dan ga ik mij op zo'n moment natuurlijk gelijk afvragen hoe dat komt. Iets teveel getopt? Zou kunnen. Teveel water of te weinig water? Nee, lijkt me niet. Ik geef ze ongeveer even veel en even vaak water als die meiden in tent 1. Die bladeren hangen ook niet. Teveel of te weinig voeding? Nee, volgens mij ook niet, want de bladeren vertonen geen verschijnselen van onder-of overvoeding en de bladeren zijn nog steeds mooi groen. De genetica? GFOG's staan niet direct bekend als heavy yielders, maar dat heb je toch ook vooral zelf in de hand. Aah, nu weet ik het, dacht ik toen ik naar mijn lamp keek, die maar op 70 procent stond van de 100 procent, zo'n 40 cm boven de planten. Ze hebben waarschijnlijk meer licht nodig...

            Ik heb daarna gelijk maar even de proef op de som genomen en de meiden in de laatste twee uur dat ze in het licht stonden het licht op max. gezet. En jahoor,. na twee uur met hun hele hebben en houwen in de volle zon waren de meiden alweer behoorlijk opgeknapt en lag de wereld weer aan hun voeten. Kijk maar:
            IMG_20210427_091907.jpg
            Ik ben blij dat ik het 'probleem' aan het begin van de tweede week van 12/12 heb ontdekt. Ze kunnen nu de komende twee weken hopelijk ook nog wat stretchen en verder aansterken, voordat ze de bloemetjes buiten gaan zetten, zeg maar...

            Ik hoop voorts dat de Don geen lucht krijgt van de tijdelijke verwaarlozing van zijn drie Peetkinderen. Als jullie binnenkort een tijdje geen update van ondergetekende lezen in deze draad dan weten jullie alvast waardoor het komt (​​​​​​)...


            Rustig aan!



            Pafdaddy

            Last edited by Pafdaddy; 27 April 2021, 13:50.

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Ja, te stoned.

              alweer

            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment

            • Pafdaddy
              Pafdaddy commented
              Editing a comment
              Thanks voor de reacties manne!

              Corleone1933 Oef!

              @Rreppellsteeltjam Je slaat de spijker op de kop

            #37
            Ze zijn vrij donker van kleur wat duidt op de bovengrens, of net erover.
            Teveel stikstof op dit moment, dat hindert de bloei, waar ze nu (onderhuids) volop mee bezig zijn.

            Meer licht geeft meer fotosynthese dus meer groei en meer behoefte aan stikstof.
            Daarom knappen ze op als je ze meer licht geeft.

            Desalniettemin staat het er erg netjes bij.
            Heb je een waterpas gebruikt?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Pafdaddy
              Pafdaddy commented
              Editing a comment
              Dank je voor de heldere en leerzame analyse QnQ!

              Nee, geen waterpas hoor. Dat zijn puur en alleen mijn 'LST-skills'

            #38
            Hallo luitjes,

            Op dag 62 van mijn tweede ronde met drie Godfather OG's (en dag 12 van 12/12) lijken de meiden zich eindelijk wat te gaan strekken en zich langzaam maar zeker ook op te maken voor de echte bloeifase.

            Zie hieronder eerst een groepsfotootje van vanmorgen:
            IMG_20210501_074300.jpg De meiden zijn zeker in vergelijking met de meiden in tent 1 nog steeds behoorlijk klein. De vertakkingen zijn ook aanmerkelijk dunner en minder goed ontwikkeld, minder dik. Ik denk dat dat onder andere komt door de te geringe luchtcirculatie. Ik had in tent 2 wel een ventilator hangen, maar die zwenkte niet en die liet niet alle drie de meiden voldoende bewegen, merkte ik. Daar heb ik gistermiddag verandering in gebracht, met een nieuwe zwenkventilator, ook te zien op de foto hierboven.

            Van de drie maffiameiden mag vooral GFOG1, die ik veruit het meeste heb getopt en getraind, nog wel wat aansterken. Ze zag er vanmorgen niettemin alweer wat vitaler en sterker uit dan een dag eerder. Haar toppen waren ongeveer 2 centimeter gegroeid. Hier een kiekje bij het krieken van de dag:
            IMG_20210501_074446.jpg Voor GFOG2...
            IMG_20210501_074458.jpg ​​​​​​....en GFOG3...
            IMG_20210501_074502.jpg ​​​​​​. .zie ik het ook nog wel goed komen. Ze maken nu ook de gewenste groeispurt mee. Blijven groeien meiden!

            Een enorme oogst qua hoeveelheid zal deze run waarschijnlijk niet worden, maar daar gaat het mij in deze ronde ook niet om. Ik wil smakelijke 'THC-bommen.'

            Ik hoop dat de Don ondertussen ziet dat ik zo goed als mogelijk voor zijn peetkinderen zorg en ze soms ook echt in de watten leg. Het komt goed Don! Echt!

            Tot de volgende update!

            Rustig aan!



            Pafdaddy

            Last edited by Pafdaddy; 1 May 2021, 10:33.

            Comment


            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              De Don is content ze zien er mooi gezond uit, ga zo door en laat die toppen maar komen

            • Pafdaddy
              Pafdaddy commented
              Editing a comment
              Thanks Corleone1933!

            • Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment
              Gaat goed eh hier ne scrogje, probeer ik ook es.
              Moet je lamp ook gekoeld worden omdat de blazer erop gericht is?

            #39
            Hallo luitjes

            Op dag 65 van mijn tweede ronde met drie Godfather OG's lijken de meiden de boodschap eindelijk te hebben begrepen: ze lijken zich op te maken om te gaan geuren en fleuren

            ​​​​​Hier eerst even een groepsfotootje van mijn mobsterdaughters vanmorgen::
            IMG_20210504_102348.jpgIMG_20210504_112433.jpg

            De door mij bijkans ziek, zwak en misselijk getopte en getrainde GFOG1 (omdat ik haar zonodig het voorste gedeelte van de tent wilde laten vullen) lijkt gelukkig net op tijd te herstellen om haar vruchten te kunnen dragen.
            IMG_20210504_102352_edit_179075085940383.jpg

            GFOG2 lijkt tot nu het meeste zin te hebben in om te gaan bloeien:
            IMG_20210504_102358.jpg En hier een top van iets dichterbij: IMG_20210504_112505.jpg
            En ook de kleinste van de drie deugnieten (GFOG3) begint inmiddels een aantal veelbelovende budsites te ontwikkelen:
            IMG_20210504_102401.jpg Zo zie je maar weer dat als je je meiden een beetje liefde en aandacht geeft dat ze ons als groeiers ook niet in de steek laten. Al besef ik mij terdege dat de belangrijkste weken nu aanstaande zijn. Ik houd dus zeker een oogje in het zeil

            Ik hoop dat deze positieve berichten over zijn peetkinderen ook de Don bereiken. Dan slaap ik de komende dagen, tot de volgende update, in elk geval gerust

            Rustig aan!



            Pafdaddy
            Attached Files

            Comment


            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              De Don blijft meekijken en houd alles goed in de gaten, maar het ziet er prachtig uit, keep up the good work.

            • Elkwazizi
              Elkwazizi commented
              Editing a comment
              Ziet er lekker uit! Den Don ziet graag zo'n vol tentje

            • Pafdaddy
              Pafdaddy commented
              Editing a comment
              Remco Ik denk dat ik hoogstens de grootste/hoogste toppen nog wat onder het SCROGnetje probeer te houden, door ze wat schuiner neer te leggen. Zo krijgen de lower budsites ook genoeg licht. Voor we rest ben ik wel tevreden dat het me gelukt is om de toppen vrijwel alleen door topping en door LST op redelijk gelijke hoogte heb kunnen krijgen.

              Corleone1933 Thanks for keep an eye on my lovely daughters.

              Elkwazizi Dat is mij geraden ook

            #40
            Hallo luitjes,

            Op dag 74 van mijn tweede ronde met drie Godfather OG's (en dag 24 van 12/12) lijken de meiden eindelijk te gaan bloeien

            Ze zijn in een ruime week tijd weer wat gegroeid. De laatste paar dagen in versneld tempo. Zo stonden ze er vanavond in elk geval bij:

            IMG_20210513_211822.jpg
            ​​​​​Het is voor mij opmerkelijk dat ze pas na 24 of 25 dagen in de echte bloei schieten. In tent 2 was het na een dag of 17 zover. Ik heb geen zin om daar nu verder over uit te wijden

            Enfin, terug naar wat fotootjes. Hier eerst een top van GFOG1, met een 'pruikje' in de maak:
            IMG_20210513_212012.jpg

            GFOG2 (rechtsachter op de bovenste groepsfoto) is qua hoogte het grootst, maar ze maakt het minste aanstalten om te gaan fleuren en geuren. Check:

            IMG_20210513_230321.jpgIMG_20210513_211902.jpg
            ​​​​​​
            Zo, dit was het weer beste medekwerkers.

            En de Don, als u meeleest, 'everything is gonna be all right'

            Peace!



            Pafdaddy

            ​​​​​​.


            Attached Files

            Comment


            • Nirvana
              Nirvana commented
              Editing a comment
              Gaat lekker hier Pafdaddy

            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Het gaat beginnen en nu moeten ze laten zien dat het echte dames zijn, laat die vruchten maar komen, ik hou ze in de gaten.

            • Pafdaddy
              Pafdaddy commented
              Editing a comment
              Thanks Nirvana Ik heb je inmiddels een reply gestuurd.

              Corleone1933 Thanks for keeping an eye on my lovely daughters!

            #41
            Hallo luitjes,

            Op dag 83 van mijn tweede ronde met drie Godfather OG's (en dag 33 van 12/12) zijn de meiden de laatste week nog een stukje groter geworden en ze zijn inmiddels tevens lekker aan het bloeien

            Hier traditioneel eerst even een groepsfotootje van de inmiddels bijna volwassen mobsterdaugthers:

            IMG_20210522_093546.jpg ​​​
            Met name GFOG1...
            IMG_20210522_093557.jpg ​​​​​​...en GOFG3 ...
            IMG_20210522_093610.jpg ​​​​​. ..hebben inmiddels al mooie bolletjes/budsites met witte pistols. GFOG1 was twee a drie weken geleden nog een plant met teveel dunne vertakkingen, maar ze is inmiddels goed aangesterkt. Ik verwacht niet meteen monsterbuds, maar ik zie nu al dat de internodes bovenin dicht bijelkaar en dat de buds zeker naar elkaar toe (kunnen) groeien. Ze hebben ook nog zeker wel een week of vijf a zes te gaan in de bloei. Dat komt verder wel goed, denk ik.

            GFOG2 loopt nog wat achter bij haar zussen in de bloeifase. Ik weet nog niet hoe dat komt. Ik ga haar de komende week wel extra in de gaten houden. Zo zag een 'top' van haar er vanmorgen uit:
            IMG_20210522_093606.jpg

            Comment


            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Onderste foto ander fenotype, andere topopbouw, komt vaak voor bij zaad van dezelfde strain, ik heb nu buiten ook twee white widows staan met een totaal verschillende bouw, maakt allemaal niks uit als de smaak maar goed is, komt helemaal goed met de dames, suc6

            • Pafdaddy
              Pafdaddy commented
              Editing a comment
              Corleone1933 Ja, verschil is echt opvallend, maar ik zie. ruik en proef de uitwerkingen van de verschillende meiden uiteindelijk wel. Leuk om te volgen!

            #42
            Hallo luitjes,

            Op dag 94 van mijn tweede ronde met drie Godfather OG's (en dag 44 van 12/12) lijken de meiden de boodschap eindelijk te hebben begrepen: ze beginnen langzaam maar zeker buds te produceren

            Hier traditioneel eerst even een groepsfotootje van mijn drie mobsterdaughters:
            IMG_20210602_221750.jpg

            De toppen hebben zich in de laatste anderhalve week nog redelijk gestrekt, tot wel zo'n 5 cm. Ze maakten nog steeds veel nieuwe budjes aan, ook onderaan de planten. Ik heb vanmorgen de onderste helft van de planten volledig gestript, zodat alle energie naar de bovenkant van de hoofdtoppen kan. Dit ook om op deze warme dag de luchtvochtigheid zo laag mogelijk te houden.

            Goed het mag verder nog geen naam hebben, maar hier achtervolgens de toppen van GFOG1:

            IMG_20210602_221805.jpg

            GFOG2:
            ​​​​​​ IMG_20210602_221837.jpg

            En GFOG3:.
            IMG_20210602_221826.jpg

            Het schiet dus nog niet echt op met die toppen.
            Ik hoop dat de Don niet ongeduldig begint te worden. En anders word ik dat zelf wel

            Tot de volgende update!
            ​​​​​​
            Peace!



            Pafdaddy

            Comment


              #43
              Nee ze willen nog niet maar ze zijn ook nog niet zolang in bloei toch, geef je al bloeivoeding en wat gebruik je, hangt je lamp wel laag genoeg want licht is gewicht, het is nog wel mooi groen maar dikke toppen is ook belangrijk, is misschien wel de soort plant, we gaan het zien, suc6.
              buiten-2020, 2021, 2022, 2023
              Hydro-met afjes-2022

              Comment


              • Pafdaddy
                Pafdaddy commented
                Editing a comment

              • Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Al wat je aangeeft is goed, dan is het gewoon even afwachten wat ze gaan doen, ze mogen nog even dus ze kunnen nog flink aandikken

              #44
              Ziet er lekker groen uit daar, mooizo!
              + alle vragen van Corleone1933

              Comment


                #45
                Hallo luitjes,

                Op dag 99 van mijn tweede ronde met drie Godfather OG's (en dag 49 van 12/12 en ongeveer 25 dagen echte bloei) heb ik een paar dagen ondergedoken gezeten. De Don was toch niet zo te spreken over de behandeling van zijn peetkinderen. Die buds tot nu toe leken nergens op, meende hij. Ik heb derhalve vier dagen terug twee handlangers met lange regenjassen (met dit weer!) bij mij aan de deur gehad. De gasten bliezen mij eerst een walm rook in mijn gezicht (helaas sigarenrook, geen ander spul), ze snauwden en bromden voorts wat onverstaanbare Italiaanse verwensingen naar mijn hoofd en ze maakten een gebaar dat het echt beter moest. Ik houd even voor mijn wat voor een gebaar dat was, maar ik werd er wel bang van...

                De volgende dag heb ik meteen maatregelen genomen. Ik heb mijn TSW2000 weggehaald uit tent 2 en daar de FC 3000 geplaatst, die aanzienlijk meer licht geeft, ook zichtbaar. Tevens laat ik de ventilator lekker zwenken de hele dag Ze lijken daar, gelukkig, goed op te reageren. Ze zagen er een uurtje geleden in elk geval happy uit:
                IMG_20210608_213517.jpgIMG_20210608_213530.jpg

                Waar ik mij nog wel een beetje zorgen over maak is GFOG2. Ze heeft op haar toppen redelijk veel gekleurde haartjes, een gevolg denk ik van iets te veel bloiemiddel en/of Topmax. Ik ben inmiddels al een paar dagen gestopt met voeding te geven. Ze lijkt inmiddels wat aan de betere hand, maar ze heeft andersom nog een lange weg te gaan. Kijk en huiver:
                IMG_20210608_213633.jpg


                GFOG3 is vanaf het begin al veel kleiner van stuk geweest dan haar zussen, maar ze kan nog wel eens verrassend uit de hoek gaan komen. Hier een momentopname:
                IMG_20210608_213604.jpg

                Goed, dit was hopelijk niet mijn laatste update beste medekwekers...

                Peace!



                Pafdaddy

                Comment

                Bezig...
                X