Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Shark Shock CBD] en [Tatanka Pure CBD] onder 240w Led Bars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Ziet eruit of ze van int begin al problemen hadden, precies nutrient lockdown ofzo. Heb je de aarde hergebruikt en niet opgewaardeerd?

    Eerste keer FEMS onder LED
    Indica Medisch rondje van Barneys

    Comment


    • Rauwe Bonk
      Rauwe Bonk commented
      Editing a comment
      Nou, ik ben het met je eens dat ze eigenlijk geen moment echt geblaakt hebben van gezondheid. Waardoor dat nou komt weet ik niet (zeker). In het begin leek de lamp er even wat te laag op te staan en heb ik ze even te nat gehad. Later werden ze sneller geel dan ik verwacht had. Dacht zelf misschien aan een calcium of magnesium tekort, las dat dat nog weleens voor komt bij led.

      Nutrient lockout kan o.a. veroorzaakt worden door gedoe met je PH en door overvoeding als ik het goed heb. Ik kweek met de biocanna lijn (verse aarde en dacht dat je bij biologisch sowieso weinig rekening met PH hoeft te houden en niet makkelijk overvoedt. Daarbij heb ik het idee dat ik eerder wat weinig gevoed heb. Maar ja, wat weet ik nou eigenlijk. Iets ging er niet helemaal perfect in ieder geval.

      Hoe dan ook. Ik heb ze vanmorgen omgehakt. De boel hangt te drogen.

    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Hopelijk dan toch nog een mooi oogstje , laat je effe weten je eindgewicht en gram/watt ratio, groetjes veel rookplezier

    • Rauwe Bonk
      Rauwe Bonk commented
      Editing a comment
      Dank, doe ik!

    #47
    Benieuwd wat er af komt,

    Comment

    Bezig...
    X