Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 x green gelato + 2 x critical

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ik ben van plan om de kast wat te upgraden. Moest nog afgewerkt worden maar ik ga toch enkele wijzigingen doen.

    Blijkbaar is mijn afzuiger net nipt genoeg qua capaciteit, 250 m3 kom ik mee toe als ik de gekende formule (lxbx)x60x3 doe...als ik x4 doe geraak ik er al niet...laat staan X5.
    Dus ben ik van plan om een 500 m3 afzuiger te kopen en een 700m3 filter.
    Deze zou ik naast de kast ophangen, gat in de zijwand maken, zodanig de filter horizontaal kan hangen en er geen bochten in zitten.
    Ik zou dan ook een Davin regelaar aanschaffen om de afzuiger te kunnen regelen volgens de temperatuur in de kast. Daar ik dan redelijk overcapaciteit zal hebben zal deze mooi te regelen zijn.

    De valse bodem onderaan zal ik weg doen zodat ik 15cm in hoogte win want voor een 400w hps is 1,8 m blijkbaar het minimum, heb nu 1,7 m ongeveer. Zonder bodem ong 1,9 m. Ik zou dan de inlaten maken met een labyrint of zoiets naast de kast. Dus geen hoogte verlies. Dit enkel om de ruimte zo groot mogelijk te houden want ik ga toch terug scroggen

    Ook zou ik een bak maken met een warmtemat in waar de potten dan komen in te staan.

    Dan doe ik alle tentbekleding eraf, alles mooi dichtkitten en schilderen.

    Nog het schakelrelais van gtools installeren en de electrische installatie wat verbeteren...

    Nog werk aan de winkel dus. Nu er staan er nu 6 buiten dus ik heb wel even tijd.

    Ik maak mss wel een appart "renovatie verslagje"

    ​​​​​​
    ​​​

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      suc6 ermee !!

    • Zors
      Zors commented
      Editing a comment
      Merci! Jij ook alleszins, wordt een vette kweek, ik blijf volgen en kwijlen

    1 week na drogen...alles ziet er nog altijd goed uit, geen schimmels of rot te zien.
    Takjes doen nog "knak'...
    Alles droogt dus heel langzaam, normaal stak ik meestal alles na 4-5 dagen in potten maar dit zal nu gelukkig niet het geval zijn, waarom gelukkig?

    1: omdat ik gelezen heb dat wiet beter traag droogt 2: omdat ik vanaf dinsdag een week weg ben en toch de potten niet elke dag kan luchten.

    Alles loopt dus volgens plan dus heb ik maar een proevertje gerookt van de Critical...kon het niet laten

    En het is ZALIG wiet!!!! Direct merk je weer het verschil met "straatwiet", dit motiveert een mens alleen maar om verder te doen en te verbeteren ​​​​​​

    Ik ga dus een nieuwe kast bouwen! Voordeel is nu dat ik deze mag bouwen bij mijn "trouwe watergever" en deze daar kan laten staan terwijl "under construction" iets wat ik hier moeilijk kan wegens kinderen dus dat wordt al iets makkelijker bouwen.
    ​​​​​mss maak ik wel een bouwverslag.




    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Comment


    • Zors
      Zors commented
      Editing a comment
      Idd, elke keer toppen, is idd 1x tussen de 3de en de 5de node de hoofdtak afknippen

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Toppen is toppen, snoeien is veel blad verwijderen en/of takken inkorten.

    • Zors
      Zors commented
      Editing a comment
      Dus heb ik in principe ook gesnoeid dan aangezien ik ook bladeren verwijderd heb, wist ik niet, bedankt voor deze opheldering @rreppellsteeltjam

    Vanaf gisteren alles in potten. Vandaag alle grote takken uitgehaald.
    Gewicht na 2 weken drogen...

    Critical: 72 gr (wel al beetje van opgerookt)

    Green Gelato: 75 gr (grootste top woog 17 gr)

    Hier zit dus een meer dan tevreden man want mijn beste kweek ooit was 108 gr. We gaan erop vooruit
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Comment


    • Driko
      Driko commented
      Editing a comment
      Goed gedaan en hup naar de volgende ronde

    • Zors
      Zors commented
      Editing a comment
      Driko, ik steek de volgende ronde zo snel mogelijk in gang, ben er nog niet uit welke soorten

    Denk dat ik de volgende ronde deze week in gang zal steken. Nog 1 x in deze kast, 4 white widow, blijft tenslotte 1 van mijn favorieten, zonder snoeien of dergelijke. Enkel wat LST. Bedoeling is om deze kweek wat sneller af te handelen terwijl ik een nieuwe kast maak dus daarom ga ik er geen HST technieken op toepassen. Eens mijn nieuwe kast klaar is ga ik terug scroggen. Eerst wat "stock" aanleggen er staan nu nog 6 af's buiten, 3 in potten en 3 in volle grond maar met dit weer zal Da waarschijnlijk gene vetten zijn. Als alles meezit begin ik dus volgende week met een nieuw kweekverslag! Wees welkom!

    Comment


    • Zors
      Zors commented
      Editing a comment
      Merci man!

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Bouwverslag maken!

    • Zors
      Zors commented
      Editing a comment
      Ben ik van plan

    Veel succes met je nieuwe ronde

    Eerste keer FEMS onder LED
    Indica Medisch rondje van Barneys

    Comment

    Bezig...
    X