Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2xMars Hydro 2000 TSL in 120x120 tent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Woodiewood
    Ok ik had waardes van 50 tot 80 nu dan zullen ze wel wat last hebben van de Batmix op de bodem

    ik heb nu deze besteld https://nl.trotec.com/shop/luchtontv...-ttk-28-e.html
    de vorige die ik van hun had werkt prima
    En deze Temp lv meters van Amazon
    Attached Files

    Comment


      #17
      Aangezien ik de voorgaande rondes meestal te laat aan het toppen was
      ben ik er deze ochtend al maar aan begonnen
      de meiden beginnen nu mooi te groeien je ziet ze elke dag beetje voller worden
      Attached Files

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ga ik ook doen volgende keer . Lamp volle bak , kortere plant, toppen na 3 nodes en scroggen . Mss 3-5 x toppen zelfs...

      • Haze smoker
        Haze smoker commented
        Editing a comment
        Als ik het niet vergeet zou ik inderdaad graag nog minstens 1 keer toppen zoals je al zegt liever wat meer toppen dan 1 dikke die kan gaan rotten

      #18
      Zo vandaag eens pauze genomen van de verbouwing van de woonkamer ( vloer er uit nieuwr beton er in en nieuwe vloer leggen ,elektra wegwerken muren stucken ) om eens wat leuks te maken en heb dus maar een tiki uit gezaagd
      en gisteren is ook mijn nieuwe Ontvochtiger geleverd lv ligt nu wel een stukje lager gelukkig
      Attached Files

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Een tiki!?

        Dan mot je toch wat betalen?

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Machtig, lang werk gehad eraan ?

      • Bernelli
        Bernelli commented
        Editing a comment
        Wauw, prachtig. Ik ben fan!

      #19
      Wesley pipes
      thanks
      paar uurtjes voor het zagen
      ik ben meestal langer bezig met het schuren en beitsen dan met het uitzagen
      maar na een paar maanden enkel klussen is het wel weer erg leuk om te
      doen

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Zou je meer dan hobby van kunnen maken, en aardig mee bijverdienen, niet ?

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Schuren schuren en nog eens schuren, ik weet er alles van.

      #20
      Ja die plannen zijn er wel hoor heb al maanden geleden een webwinkel gekocht maar is me nog niet gelukt om die goed aan het werken te krijgen
      wou net voor die kutcorona begon op markten enzo ermee gaan staan …. Tja das net even anders gelopen

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Toffe plannen, hopelijk lukt het je ! Het product is zeer mooi alleszins . Nog andere dingen gesculpteerd?

      #21
      Thanks das altijd leuk om te horen
      Ik heb al een paar uiltjes ,een hele hoop tiki’s ( vind ik erg leuk om te maken )
      bosgeesten ,paddestoelen ,kabouterhuisje uitgezaagd en plannen voor nog wel stuk of 100 andere dingen

      het word trouwens een JOINTJEDRAAIEN tiki die ik zelf hou en dus ook niet deel op fb of andere sociale media zo kan ik die 2 een beetje gescheiden houden
      wat helaas nodig is in deze tijden
      als iemand nog leuke ideen heeft Qwa kleuren laat maar weten

      Comment


      • BackYardPlant
        BackYardPlant commented
        Editing a comment
        Als je een keer een indiaan maakt wil ik foto's zien

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Paddestoelen fluo voor onder de blacklight maar das de oude ik die spreekt nu lol. Lavarood he, de tiki. De meeste zijn gewoon bruin normaal zeker? Weet niet wat het mooist zou zijn...

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Oude ik op een goaparty!

      #22
      Ik kom er even bijzitten!
      ~MeanoPheno

      Comment


        #23
        Zo als ik goed geteld heb
        zijn de meiden nu 19 dagen oud
        en de lamp hangt nu op zo een 60 cm en staat op ongeveer 60% te knallen wat een bak licht komt daar vanaf vuuuul meer als met me hps van 600 w

        vandaag voor de eerste keer bij enkele meiden tensio waardes van 180 dus die hebben even een l water met 1ml cal/mag gehad om straks eens te kijken hoeveel een l uitmaakt op een 45 l bak
        andere kleinere planten zitten dan nog op tensio waarde van 80 dus dan zie je maar hoe handig die dingen zijn om het verschil per plant te zien in vochtopname

        Tja de Ontvochtiger ga ik toch gaan moeten vervangen voor een zwaarder model 10 l per 24 uur is echt niet voldoende om de lv laag genoeg te krijgen als ik bedenk dat we nu buiten een lage lv hebben en de Ontvochtiger staat op 40% lv
        dan is een lv van 58 met de lamp en Ontvochtiger aan veels te hoog
        de planten zijn nu immers nog klein
        En ik wil zeker niet weer een ronde eindigen met schimmel
        Attached Files
        Last edited by Haze smoker; 4 September 2021, 09:50. Reden: Foto van de meiden vergeten

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Lv maakt nu nog niets uit.

        • GroteSmurf
          GroteSmurf commented
          Editing a comment
          Tegen de tijd dat de dames groot zijn is het buiten frisser (bevat de lucht minder vocht) en staat de kachel binnen ook aan, dus ligt de luchtvochtigheid binnen als het goed is lager. Snoeien helpt tzt ook tegen de luchtvochtigheid.

        #24
        Rreppellsteeltjam dat snap ik
        maar ik zoek het nu liever uit
        zodat ik zeker ben dat ik de lv straks in de bloei laag kan houden

        Comment


          #25
          Ziet er goed uit. 60cm op 60%, ik hou je plantjes in de gaten!
          Kan jou afzuiging een standje hoger? Allicht dat dat helpt met de luchtvochtigheid? 58 valt toch best wel mee? Ik dacht dat voor kleine plantjes 60+ goed was?
          ~MeanoPheno

          Comment


          • Haze smoker
            Haze smoker commented
            Editing a comment

          • MeanoPheno
            MeanoPheno commented
            Editing a comment
            Gotcha. In Nederland/Belgie is het ongebruikelijk, maar een fatsoenlijke AC in huis met ontvocht-functie, is hemel op aarde, en niet alleen voor de plantjes! Die dingen zijn alleen niet goedkoop, 1000+ euro, in aanschaf. En het verbruik... Maar ze werken goed en doen wat ze moeten doen. De vochtigheid zal daar ook wel wat omhoog kruipen zodra het meer begint te regenen, neem ik aan. Hoop dat je er wat op vind!

          #26
          Dat is zeker een goed percentage, ik heb van horen zeggen gelezen dat de filters boven de 70 de werking verliezen.
          Last edited by Nederhigh; 4 September 2021, 16:44. Reden: Overbodige citaat nummero.. 5?

          Comment


          • MeanoPheno
            MeanoPheno commented
            Editing a comment

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Van die filters klopt, staat ook op de doos.

          #27
          Ik smurf aan!

          Comment


            #28
            Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View Post
            Dat is zeker een goed percentage, ik heb van horen zeggen gelezen dat de filters boven de 70 de werking verliezen.
            Last edited by Kunichika; 4 September 2021, 19:57.

            Comment


            • Nederhigh
              Nederhigh commented
              Editing a comment
              Ik heb letterlijk niks aan jouw eigen text veranderd. Alleen die onnodig lange citaten van een halve pagina lang incl 4 foto's. Forumregels.. Heb je de link naar het topic al gegeven. Je hebt je er gewoon aan te houden, en het forum een beetje netjes achter te laten. Als jij denkt dat je te groot bent om je aan regels te houden moet je zelf misschien een keer een cafe in lopen. Kijken wat er gebeurt als je een half uur mensen gaat lopen kopieren..
              Last edited by Nederhigh; 5 September 2021, 09:30.

            #29
            Ik bedoel quotes inderdaad en nu geef je me ook nog een penalty, je bent je moderator+schap nu wel aan het verpesten. Mensen kinders kijk wat hij stuurt, zo van als je niet luisteren wilt dan maar voelen. Dit is een vrij forum. Je kan niet zomaar mensen strafpunten gaan geven
            Screenshot_20210904-211430.png
            Last edited by Nederhigh; 4 September 2021, 21:34.

            Comment


            • MeanoPheno
              MeanoPheno commented
              Editing a comment

            • Nederhigh
              Nederhigh commented
              Editing a comment
              BackYardPlant Ik snap je mixed feelings. Een quote hier en daar is niks mis mee eh. Maar het wordt een keer te gek. Een post quoten inclusief 4 foto's en een hele lap text enzoo. Tja, nie handig.
              Maar dat tot daar aantoe. Kan natuurlijk dat iemand dat niet weet, of ff niet aan denkt ofzo, geen enkel probleem. Maar als je dan vervolgens een grote bek gaat geven op het moment dat mensen je vragen er rekening mee te houden is dat wel de druppel. Kan natuurlijk dat iemand ff een rotdag heeft, daar heb ik alle begrip voor. Kuni is inmiddels weer unbanned, en we zullen hem/haar hier snel weer terug zien hopelijk. Tuurlijk geef ik daar geen perma voor.

            • BackYardPlant
              BackYardPlant commented
              Editing a comment
              Hmm ja dat snap ik opzich ook wel

            #30
            Aangezien de meiden best aan het mopperen zijn dat het een groepsfoto was gisteren en niet een close up van elke meid dus gisteren de meiden maar even goed op de foto gezet
            Op wat verkleuring van de bladeren van de meiden die recht onder de lamp staan ( midden van de tent)
            na gaat het lekker
            enkel de hoge lv staat me niet aan dat gaat voor problemen zorgen tijdens de bloei vrees ik
            de “goedkopere “ Ontvochtiger ( toch nog 170€ met verzending )
            lijkt niet veel uit te halen inplaats van 10 l per 24 uur haalt ie met moeite 5 l per 24 uur

            moest iemand nog een manier kennen om zo een Ontvochtiger goed zuiver te maken
            ik heb er namelijk nog een die 24 l per 24 uur aankan alleen die heeft vorige rondes ook naast de tent gestaan toen ik schimmel en zaad problemen had en in dezelfde ruimte mijn lucht van de tent afvoerde voor extra warmte in de winter
            tja durf ik die nu niet goed meer te gebruiken
            Attached Files

            Comment


            • MeanoPheno
              MeanoPheno commented
              Editing a comment
              Dank voor de uitleg!

            • GroteSmurf
              GroteSmurf commented
              Editing a comment
              Ik heb het "no frost systeem" van mijn vriezer wel gereinigd met een pan heet water met azijn erin.
              Wellicht wel zo handig om het apparaat vooraf zoveel mogelijk schoon te maken.

            • GroteSmurf
              GroteSmurf commented
              Editing a comment
              Ik had gisteren mogelijk wat teveel gerookt Voor de duidelijkheid; ik heb een grote pan met heet water in de vriezer gezet en de vriezer ingeschakeld. Zo werd de damp van het azijnwater door het no frost systeem gezogen. Iets vergelijkbaars zou je met de ontvochtiger kunnen doen, bijvoorbeeld in een kist.
          Bezig...
          X