Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

☆ Takketoellies Tententuin ☆ Sensi en Barney ☆ 3 ronden - 1 tent!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    dan hebben de dames pech bij mij hehehe ga dr geen kachel voor ze neer of airco ze doen het er maar mee in de natuur hebbe ze ook geen kachel of airco hahaha als.k die stroom zou gebruiken zou k er wel een extra lamp in hangen

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      In de natuur rotten toppen dan soms ook weg binnen een nacht.

      Ik ga er geen airco bij zetten, dan wordt het mij te gortig. Die kachel is alleen voor noodgevallen en gelukkig heb ik nooit rot i.t.t. in de natuur.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      k heb vorige ronde maar 2gram hoeven weggooien aan rot dus valt mee

    We gaan 3 dagen weg, ben benieuwd wat er nog staat als ik terug ben

    Tot laters lieve mensen!

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      ok perfect dan , dan zeg ik niks aluwel 3 dagen da komt hier niet goed zonder mij !!

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Met dit soort bezigheden is het probleem niet zozeer om volk te vinden dat het voor u wil doen, maar veelmeer hoe geraak je er weer van af! Het doet me deugd dat je je kweek aan de blumat toevertrouwt Flip Hasjkip want de blumat is je maat en dat kunnen we van de Blauwen niet zeggen.

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Kan altijd mijn schoonmoeder vragen om een kijkje te nemen maar de Blumat draait al een paar dagen probleemloos dus durfde ik het wel aan

    Goedenavond vriendjes en vriendinnetjes van de kweek!!







    Weekend. Stoofvleesje pruttelt, brood zit te rijzen en de koffie dampt.
    Het zijn spannende tijden voor een kweek, in mijn Tententuin wel in ieder geval. Luchtvochtigheid is wel een dingetje nu




    VOORGROEIKASTJE
    20220819_215504.jpg
    De nieuwe lichting is opgekomen; links een Northern Light, rechts een Sensi Skunk. Beide hebben wat last gehad van de hitte (38Β°C)


    Northern Light
    20220819_215509.jpg


    Sensi Skunk
    20220819_215512.jpg
    Is een beetje misvormd, daar groeit ze wel overheen





    TENTENTUIN
    20220819_215643.jpg
    Het gaat super en wat minder, en alles ertussenin




    TOPROT TUSSENSTAND
    20220816_223911.jpg
    Twee toppen zijn gesneuveld; één Papi Chullo en één Bizkotti Mintz. Vooral de Papi was een flinke top
    De laatste vijf dagen niks meer gevonden, maar er komen nog genoeg spannende dagen



    BIZKOTTI MINTZ
    20220819_215714.jpg
    Bloeiweek viereneenhalf. Ze is enorm aan het zwellen, tijd voor de Green Sensation

    20220819_215719.jpg
    Toppen zijn erg mooi en veelbelovend. Maar dus ook rotgevoelig, er zullen nog wel wat toppen sneuvelen




    BLACK DOMINA
    20220819_215808.jpg
    Het is stiekem een zilveren Domina, niet normaal hoeveel trichjes er op de toppen zitten! Er zit een zilveren schijn overheen, erg mooi. Zodra deze schijn wat donkerder word is ze klaar voor de oogst. Geen microscoop voor nodig


    20220819_215818.jpg
    Ze zit nu in bloeiweek zeven, volgens de boer negen. Laatste dosering Green Sensation deze week, dan nog een weekje voeding, en dan mag ze oppe spoel




    PAPI CHULO OG
    20220819_215828.jpg
    Bloeiweek zeven. Ze hoort bij de research serie van Sensi, en ik heb het idee dat die dames allemaal iets minder van kwaliteit zijn als de normale serie zeg maar. Het zijn dikke vette toppen, maar veel minder trichjes en kwa uiterlijk gewoon niet zo mooi als bijv de Domina en Mintz


    20220819_215858.jpg
    Bij haar dus ook een toprot gehad. Ze is de hele ronde al wat overvoedt, ze krijgt wat langer de tijd om te spoelen, ze heeft nu haar laatste emmer voeding




    MIMOSA ORANGE PUNCH
    20220819_215910.jpg
    Ik heb geen ballen gevonden deze week, en ze is volgens mij eindelijk uitgegroeid. Lelijk eendje, maar ik kan al zien dat het wel wat gaat worden



    20220819_215922.jpg
    Ze is wel te breed aan het groeien, daar ga ik wat aan doen binnenkort. Ze moet niet de nieuwste lichting dwarsliggen




    SHIVA SKUNK
    20220819_220003.jpg
    Training is afgelopen, ze mag nu de hoogte in. Volgende week staat ze in bloei


    ALOHA OG
    20220819_220006.jpg
    Weekje jonger als Shiva, bijna uitgetraind


    20220819_220011.jpg
    .. .... .... .... ..




    20220819_215654.jpg
    Deze week dus nog een beetje trainen, en veel controle op toprot. Verder ga ik nog flink snoeien om de lv wat lager te krijgen. Er mag ook weer een nieuw zaadje de grond in, zal eens kijken wat ik nog heb liggen



    Dalijk de natuur in; richting Galgenven in Duitsland denk ik. Wat drukker dan ik zou willen nu, maar het is een 'premium wanderweg' en dus altijd wel druk. Supermooie route!!
    Zwart Water, Ravenvennen of De Witte Berg, ook mooi. Of de Hamert met zijn vorstenheuvels. Of langs het onvoltooid kanaal van Napoleon, prachtig
    Keuzes zat hier, LIMBURG!!!



    1409345202610508543_84853c15ffc2.jpg







    Grote Groeten!!

    Attached Files
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Overal heb je mooie plekjes. De zandgewinnigsgebieden aan de Maas vind ik fijn vanop een bootje.

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Veel plezier vandaag amigo! Eergisteren 15 km wezen wandelen in dat andere Limburg, de Belgische Ardennen. Ook dat is een voordeel van hier wonen, je kan alle kanten op. Zal voor je duimen dat er niet meer rot optreedt.

    *knock knock*

    Ziet er goed uit allemaal, die planten van je en die wandeling in de natuur klinkt ook goed! Hier in Friesland heb je ook mooie gebieden maar wel is het lastig een plekje te vinden waar niemand komt. Een fijne wandeling gewenst!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      Goedemorgen vrienden en vriendinnen van de kweek!





      Ondertussen in de kweekkamer.....


      VOORGROEIKASTJE

      20220828_211806.jpg
      Ondertussen is er weer een kleine dame bijgekomen. Skunk is mijn favoriete soort, Kush een goeie tweede; dit is een Skunk Kush.

      20220828_211813.jpg
      Eergisteren opgekomen

      De Sensi Skunk en Northern Light doen nun dingetje.
      De temp is veels te hoog, de lv veels te laag. Dus groeien hebben ze niet zoveel zin in

      20220828_211817.jpg
      Sensi Skunk


      20220828_211821.jpg
      Northern Light






      TENTENTUIN

      20220828_212747.jpg
      Ik heb de Tententuin een kleine week niet open gehad, dus ik was wel benieuwd hoe ze erbij stonden....


      De Aloha OG is enorm omhooggeschoten, tot voorbij de lamp zowat. Temp en lv perikelen waardoor ze flink veel zuipt, sativa invloeden en hup, daar gaat ze. Ik laat het gewoon gaan, tot voorbij de lamp voor mijn part. Voordeel van zo'n groei met lange internodes is dat alle toppen mooi afbloeien; er zit eigenlijk geen fluff aan. Misschien wordt dit wel mijn nieuwe manier van kweek, wie weet



      BLACK DOMINA
      20220828_212800.jpg
      Morgen is ze negen weken oud en gaat ze op spoelen. Erg mooie toppen, onderop wel wat fluffie (zie tekst hierboven). Geen toprot bij deze dame, super


      20220828_212807.jpg
      Trichjes zijn melkie aan het worden, nog geen amber


      20220830_085300.jpg
      Mooi compact




      PAPI CHULO OG
      20220828_212818.jpg
      Gaat deze week ook op spoelen, ze is wat verder als de Domina


      20220828_212829.jpg
      Ze is ook een stuk rotgevoeliger; tussenstand is drie toppen


      20220830_085254.jpg
      Toppen zijn erg dik en trichjes beginnen amber te worden, maar verder zijn het middelmatige toppen. Hoeveelheid trichjes is laag, en elke top heeft een grote vossestaart. Ze zien er gewoon niet zo potent uit zeg maar

      Research serie, die zijn toch wat minder is mijn ervaring. Die haal ik niet meer....




      BIZKOTTI MINTZ

      20220828_212854.jpg
      Zit in bloeiweek vijf. Ze heeft wat Green Sensation gekregen en de toppen zijn enorm aan het zwellen. Helaas ook hier nog een toprottop gevonden

      20220828_212911.jpg
      Bladeren zijn wat donker aan het worden, zoals het hoort bij deze paarse soort


      20220830_085320.jpg
      Bomvol trichjes en erg compact!




      MIMOSA ORANGE PUNCH
      ​​​​​​​ 20220828_212932.jpg
      Ze is pas drie weken aan het bloeien, maar ze zit al bomvol trichjes, zelfs de bladeren


      20220830_085329.jpg
      Niet normaal, dit wordt er weer eentje zo te zien

      20220828_212952.jpg
      Mooi man




      ALOHA OG


      20220830_085238.jpg
      Echt niet normaal, alhoewel het ongelooflijk gezuip van haar wel een goeie hint was natuurlijk. De vier hoofdtoppen zijn enorm omhoog geschoten

      20220828_213034.jpg
      Ik laat haar dus gewoon gaan, croppen doe ik niet aan. We zien wel wat het gaat worden



      SHIVA SKUNK

      20220828_213002.jpg
      Doet haar ding, en voor de verandering zoals ik dat wil. Topjes beginnen zich te vormen nu, en geen uitschieters. Ze staat wel wat verdrongen in het hoekje maar ze vind haar weg wel
      .. .... .... .... ..



      20220828_213050.jpg
      Toprot blijft een dingetje, vooral bij de Aloha. Hoogst gemeten waarde de laatste week is 59%. Net te hoog vindt ik.
      Voor de rest een beetje voeden, beetje controleren op rot, beetje binden... van alles een beetje




      ​​​​​​​

      Grote Groeten!!
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Lv meet ik niet want ik kan er niets aan doen zonder bakken elektriciteit te verdoen. Enkel ontbladeren maar twijfel nog ferm. Ach we zien wel. Inderdaad mooie toppen en resultaat telt !

      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Nog even dan kan de kachel weer aan dan hebben we ook geen last meer van zo een hoge lv

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Kachel aan neu toch πŸ˜‚πŸ˜‚

      Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!







      Vrijdagavond, tijd voor een verslagje. Er is niet zoveel gebeurd de laatste dagen, wat opzich wel ok is. Lv is niet boven de 52% gekomen, en ook geen nieuwe toprot gevonden. Mooi man




      VOORGROEIKASTJE
      20220902_220511.jpg
      Het gaat echt ontzettend traag in het kastje. Met een temp van 33,nogwat en een lv van 13% (!!) hebben ze er gewoon niet zoveel zin in...


      Northern Light
      20220902_220717.jpg


      Sensi Skunk
      20220902_220713.jpg


      Skunk Kush
      20220902_220709.jpg
      Volgende week zullen ze wel aan de groei gaan





      TENTENTUIN
      20220902_221635.jpg
      De jongste Tententuintelg eist direct alle aandacht op....
      Maar het eerste wat je opvalt als de Tententuin opengeritst wordt is de ongelooflijk lekkere wiet geur! Echt subliem; heel zoet en skunkie!

      Wowzers!!



      BIZKOTTI MINTZ
      20220902_221739.jpg
      Laten we maar eens met haar beginnen. Ze is flink aan het zwellen waardoor zowat alle takken naar voren vallen. Morgen eens flink aan de slag met henneptouw! De toppen zitten bomvol glinsterende trichjes, en de bladeren zijn steeds donkerder aan het worden. Dat hoort bij de soort; net als de Mimosa is dit een paars soortje

      20220902_221810.jpg
      Dit wordt stiekem een flinke opbrenger, onder al die bladeren zitten nog flinke toppen verstopt!



      BLACK DOMINA
      20220902_221720.jpg
      Spoelen!! Vanaf vandaag krijgt ze geen voeding meer. Ze is nu negen weken aan de bloei, volgens de boer is ze klaar. Volgens Takketoelli nog een week of twee, misschien wel drie


      20220902_221733.jpg
      Supermooie dame, idem toppen





      MIMOSA ORANGE PUNCH
      20220902_221917.jpg
      Favoriet van Eerstekamerlid, en ik ben het daar wel mee eens!


      20220902_221923.jpg
      Ontzettend veel trichjes, ook op de grote bladeren. Dat beloofd echt een superwietje te worden, net als de vorige oogst!


      20220902_221932.jpg
      Mooi man






      PAPI CHULLO OG
      20220902_221843.jpg
      Staat ook sinds vandaag oppe spoele. Ik denk dat zij binnen twee weken geoogst kan worden, er zitten hier en daar al wat amber trichjes.


      20220902_221900.jpg
      Word een goeie opbrengst, ik hoop dat ze ook goed te roken is




      SHIVA SKUNK
      20220902_222015.jpg
      Fijn dat er ook een dame groeit zoals ik het voor ogen heb. Ze is dus goed bestand tegen hitte en lage lv


      20220902_222002.jpg
      Toppen beginnen zich te ontwikkelen



      ALOHA OG
      20220902_222038.jpg
      Niet normaal hoe ze groeit. De vier hoofdtakken zijn twee keer zo lang als de rest. Er zit flink wat sativa in haar geentjes zo te zien. Twee liter per dag zuipt ze



      20220902_221648.jpg
      Ze is al een stukje voorbij de lamp gegroeid


      20220902_222053.jpg
      Bloei is begonnen!



      .. .... .... .... .... ..



      Leuk man. Negen soortjes staan nu, van zaailing tot spoeldame.
      Morgen een aantal takken opbinden, verder alleen de vaatjes vullen.

      20220902_221713.jpg
      Dus





      Leuk man







      Grote Groeten!!
      Attached Files
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Apart ja.... maar zorgt wel voor een leuk geheel inderdaad!

      • Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Je hebt echt een heel leuk divers tuintje man. Altijd lekkere dikke toppen mooi om te volgen😁

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Danke danke !!

      Ziet er mooi uit, maar de cobs mogen er aanzienlijk dichter op. De planten zoeken naar licht en beginnen dientengevolge te strekken. Op de onderste foto bij de plant rechts is dat goed te zien.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Je bent bij deze uitgenodigd

        Waardeer het meedenken!

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Dat lijkt me hartstikke gezellig Takketoelli in het mooie Limburg!

      Je tuintje ziet er mooi uit! Wat voor cobs gebruik je?

      Comment


      • giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Ik zie het mooie knuppels! Ik volg

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Cobs zijn oerdegelijk.

      • giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Ik vind dat hij mooiere knuppels krijgt als ik met me samsung lm301b leds.

      Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!





      Of nou ja, goed.... .... het kan stukken beter, zeker in de Tententuin. Maar daarover later meer



      VOORGROEIKASTJE

      20220909_212426.jpg
      Er begint eindelijk een beetje groei in te komen. Lv is nu rond de 30% in het kastje, dat scheelt een hoop


      Northern Light
      20220909_212434.jpg
      Bijna drie weken jong



      Sensi Skunk
      20220909_212442.jpg
      Bijna drie weken jong


      Skunk Kush
      20220909_212438.jpg
      Bijna twee weken jong


      Verder weinig over te melden






      TENTENTUIN

      20220909_215545.jpg
      Het eerste wat opvalt is de Aloha OG, dus laten we daar maar mee beginnen...


      ALOHA OG
      20220909_215709.jpg
      De enorm strekkende zijtakken zijn er niet meer; ik heb ze er gewoon vanaf geknipt. Ze kwamen zowat tegen het plafond aan, niet normaal meer. Enorme stress om ineens vier hoofdtakken van zo'n 50cm eraf te halen maja, ik was het zat

      20220909_215726.jpg
      Nog nooit een dame gehad die zo de hoogte en breedte ingaat met zoveel scheuten. Lastig te controleren en daar kan ik niet zo goed tegen. Veel scheuten staan nu al op omvallen dus dat beloofd wat. Ik heb gespeeld met de gedachte om ze er gewoon helemaal uit te gooien maar dat zou toch zonde zijn. Misschien wordt ze wel herma door dat gesnoei en maakt ze zo de keuze zelf om eruit te gaan




      SHIVA SKUNK
      20220909_215735.jpg
      Ze staat bijna drie weken in bloei nu. Ze is dan wel klein gebleven, maar ook zij heeft dunne en nu al omvallende takken. Ook last van de te hoge lamp denk ik


      20220909_215755.jpg
      Bijna niet te fotograferen omdat ze ze door de rest wordt verdrongen. Er beginnen al wat pistels te verkleuren, das wel vroeg maar kan bij het soortje horen. Kush heeft dat meestal bijv




      PAPI CHULLO OG

      20220909_215630.jpg
      Die is ineens bijna onherkenbaar veranderd: toprot!!


      20220909_215937.jpg
      Niet normaal, dit is er zojuist vanaf gehaald..... nog nooit zoveel toprot gehad, en dat met een lv die niet boven de 60 is geweest deze week

      20220909_215911.jpg
      Het is vooral een soort schimmel waarbij je niks ziet aan de bladeren; alleen kleine bruine plekjes. De toppen zijn keihard en moeten echt opengebroken worden. Bij het breken komt er dan een stofwolkje schimmel vrij, en zie je verkleurd grijs bruine plekken. En dat dus bij ALLE hoofdtoppen


      Dat wordt dus niks, ik hou hier alleen maar fluff aan over. Enorme tegenvaller. Ik laat ze nu de pot leegdrinken en daarna ga ik oogsten. Waarschijnlijk niks echt lekkers om te roken, wel wat voor olie



      BLACK DOMINA
      20220909_215553.jpg
      Staat nu bijna twee weken op spoel en ook bijna tien weken in bloei. De trichjes beginnen allemaal troebel te worden

      20220909_215932.jpg
      Dikke toppen maar ook hier een toprot gevonden. Witte pluis waabij er aan de blaadjes NIKS te zien is, erg vervelend. Zo vind ik het dus pas als de hele top al onder zit, ik moet veel wegknippen

      20220909_215601.jpg
      Ik laat haar samen met de Papi Chullo nu de pot leegdrinken en wat opdrogen, daarna ga ik oogsten. Wat eerder dan gepland want nog nauwelijks amber, maar anders hou ik geen rookbare oogst meer over

      Er beginnen ook ineens overal banaantje te komen en ik zie hier en daar wat zaadvorming. Vermoedelijk toch wat balletjes gemist en of door stress van de flinke snoeibeurt



      BIZKOTTI MINTS
      20220909_215606.jpg
      Ook bij haar nog een toprot gevonden, waarom ook niet he


      20220909_215618.jpg
      Ze moet nog zeker een maand, dus die drie dikke toppen die er nog zijn zullen ook wel verrotten. Gelukkig zit er geen fluff aan deze dame, hier haal ik wel wat vanaf uiteindelijk. Hoop ik
      Door de green sensation begint ze als een malle te vossestaarten




      MIMOSA ORANGE PUNCH
      20220909_215644.jpg
      We eindigen met een positieve dame, de toppen zijn flink aan het zwellen. Enorm veel trichjes en nu al een heerlijke geur


      20220909_215653.jpg
      Mooi man



      .... .... .... .... .... ..



      Nou, belachelijk veel toprot dus. 15 toppen in totaal nu, flinke grammenknallers. Volgend jaar zorg ik wrvoor dat er rond deze tijd niks in bloei staat. Banaantjes en zaadjes bij de Domina. Verder is de Tententuin erg verwilderd, alles groeit door elkaar. Zwakke rechterflank door te hoge lamp, volgende week als er geoogst is wat opbinden en netter maken

      20220909_215810.jpg
      Het gaat totaal niet zoals ik wil allemaal. Te weinig aandacht wegens ziekte zie ik altijd terug in de dames. Teleurstellend gebeuren.... Maar oogst zal er zijn!








      Grote Groeten!
      Attached Files
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ontbladeren en wondjes, of fans die helpen of juist niet, q zei of deed het zonder altijd ook he? Ik ben er nog altijd niet uit. Ik probeer nu es zonder fans en zonder ontbladeren op q zijn manier. Wel 3 extra hazeweken ng es erbij. Hoop dat de rest gespaard mag blijven voor je.

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ligt aan grootte tent en afzuiger. In mijn kleine tent heb ik ze niet nodig.

        Maar zoals bijna alles zijn de meningen daarover verdeeld ja

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Gvd das klote de Rot in de tope..

      Goedemiddag vrienden en vriendinnen van de kweek!!





      Ondertussen in de kweekkamer....


      VOORGROEIKASTJE

      20220917_081234.jpg
      De groei is er eindelijk ingekomen, de twee oudste jongedames zijn eergisteren getopt. De Skunk Kush gaat een stukje sneller als de rest nu de lv en temp weer eens tussen de normale grenzen liggen


      Northern Light
      20220917_081237.jpg


      Sensi Skunk
      20220917_081244.jpg


      Skunk Kush
      20220917_081241.jpg

      Volgende week staat er een vierde bij, moet ik nog uitzoeken welke





      TENTENTUIN

      20220917_081454.jpg
      De Papi Chullo OG en de Black Domina zijn geoogst. Een plant per avond geknipt, morgen is de eerste alweer droog. Ik heb erg kritisch geknipt en alle twijfelwiet weggeknipt. Nog twee toppen met echte rot gevonden.
      Er zat veel spierwitte wiet in sommige toppen, ook allemaal verwijderd. Zag er vreemd uit, onderontwikkeld ofzo. Bijna alle rot, twijfelwiet en wittewiet zat in de Papi Chullo


      Geen foto's van de witte wiet en de knipknip helaas, maar ik heb mijn droogrekje vol hangen met de oogst van de twee dames, er is toch nog flink wat vanaf gekomen!
      Maja, ook daar nog geen foto van



      BIZKOTTI MINTZ
      20220917_081726.jpg
      Bladen hangen allemaal slap, net als bij de Mimosa. Ik denk teveel water, maar dat boeit zo laat toch niet meer. Ze gaat dit weekend op spoelen


      20220917_081746.jpg
      Punkrockbitch!!!
      Ik ga minder Green Sensation geven in de toekomst. Altijd flinke vossestaarten na (te hoge) dosering.
      Dit zijn verreweg de meeste grootste staarten ooit!

      Maar goed, als de rot maar wegblijft. Sommige toppen zijn al mooi paars aan het worden, en ze ruikt heerlijk!!



      MIMOSA ORANGE PUNCH
      20220917_081800.jpg
      Klein maar verdomd fijn. Alleen dat blad is wat vreemd met die gele randen. Eens nazoeken. Ook hangen ze allemaal omlaag. Blumats wat dichter gezet

      20220917_081810.jpg
      Alle toppen zitten bom en bomvol trichjes, en geen fluff. Geen mega-opbrengster, maar wel alles keiharde potente toppen!!

      Ze krijgt deze week haar eerste Green Sensation, ze zit nu in bloeiweek 5




      ALOHA OG
      20220917_081908.jpg
      Is zich goed aan het herpakken na de flinke snoei van vorige week



      20220917_081918.jpg
      Toppen ontwikkelen zich goed. Ik heb wel hier en daar en her en der wat takken moeten binden



      SHIVA SKUNK
      20220917_081926.jpg
      Ze moet nodig opgebonden worden, takken zijn erg zwak. Ze wordt totaal verdrongen door de Aloha, maar toppen ontwikkelen zich wel goed

      Ik kan er niet bij, vanavond eens kijken wat ik kan verzinnen om de takken weer overeind te zetten



      .. .... .... .... ..




      20220917_081958.jpg

      Nu dus wachten tot de nieuwe lichting er klaar voor is om te verhuizen naar de Tententuin.
      Straks eens kijken hoe ik de Shiva Skunk kan opbinden






      Grote Groeten!!











      Attached Files
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Mss soort blokkade van te nat dan die gele randjes? Of idd wat teveel zoals je zgt. Uit zich niet altijd op dezelfde manier mss? Spierwit hmm coke of lampschade

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Spierwit is albinowiet door lightbleach.

        Lichtgroen/gelig is fotosynthese probleem door lichttekort.

        Jojos voor ophanging.

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Witte wiet zit IN de toppen, en alleen de laagstgelegen. Geen lightbleach, dat herken ik wel

        Dat klopt Alzheimer, ze doen niet echt hun ding nu. Met die hittegolf van laatst dronken ze zich helemaal te pletter; 2,5 liter per dag zowat. Nu is het weer normaal weer, ik vermoed dat de blumats zich niet hersteld hebben zeg maar. Te groot verschil. Geen idee hoor, ik zit ook maar wat te hersenstormen.

        Ik heb de slangen gisteren schoongemaakt en doorgespoeld, beetje troebel.

        Maar goed, morgen ga ik al het blad snoeien van de bizkotti dus dan hangen ze ook niet meer slap
        Mimosa moet het maar ff volhouden

      Goedenmorgen vrienden en vriendinnen van de kweek!!




      Koffie dampt, jointje walmt, tvtje aan....
      Buiten miezert het, het wordt een fijne bankhangdag!


      Dead Red Redemption gekregen van mijn petekind, ik ga mij deze week opsluiten denk ik




      VOORGROEIKASTJE

      20220923_223004.jpg
      Er is weer een jongedame bijgekomen; een Purple Bud van White Label Sensi. De Skunk Kush is ondertussen ook getopt. Ze groeien weer als normaal bij de wat lagere temp in het kastje



      Northern Light
      20220923_223017.jpg


      Skunk Kush
      20220923_223022.jpg


      Sensi Skunk
      20220923_223027.jpg


      Purple Bud
      20220923_223031.jpg


      Ik denk dat de Sensi Skunk deze week de Tententuin in gaat






      TENTENTUIN

      20220923_223136.jpg
      WOW, die lucht!!!

      HEERLIJK!!

      Lege plekken in de Tententuin; niet om aan te gluren. De dames kunnen er nog zo sjofel uitzien, er is niks lelijker als een lege plek in een Tententuin

      Dus






      BIZKOTTI MINTZ
      20220923_223148.jpg
      Staat nu een kleine week oppe spoele. Alle grote bladeren zijn verwijderd om onderliggende toppen meer licht te gunnen


      20220923_223220.jpg
      Niet de mooiste, maar wel erg potente toppen. Ben een ervaren vossestaartkweker aan net worden
      Zitten bomvol trichjes die nu amber beginnen te worden. Nog een weekje denk ik, misschien iets meer, dan gaat ze aan de knipknip



      MIMOSA ORANGE PUNCH
      20220923_223233.jpg
      Heeft een voedingsdingetje, wat de reden is van de wat achterliggende top ontwikkeling. Ze zit al in bloeiweek zes dus dat valt wat tegen. Verder niks meer aan te doen, en wat er nu al aanzit ziet er superlekker uit en enorm potent. Dus gewoon ff afbloeien en oogsten straks


      20220923_223245.jpg
      Ze heeft net haar eerste dosering Green Sensation gekregen, kijken wat ze doet



      SHIVA SKUNK
      20220923_223313.jpg
      Verstopt in een hoekje, erg zwakjes, maar wel een mooie topontwikkeling

      20220923_223421.jpg
      Ik heb wat takken opgebonden, verder gewoon laten gaan. Mooi sativa blad




      ALOHA OG
      20220923_223250.jpg
      Gaat super, erg mooie topontwikkeling. Allemaal kleine dikke kegeltjes, erg gaaf. Totaal geen last van het afknippen van de hoofdtakken, integendeel. Wel moet ik een hoop zijtakken wat opbinden

      20220923_223300.jpg
      Ze drinkt enorm veel, bijna 2 liter per dag! De bladeren zijn wat bleekjes, ze krijgt komende week volle dosering bloeivoeding en wat extra calmag



      .. .... .... .... .... ..



      Ik begin een voorkeur te krijgen voor deze manier van kweken; grote gestrekte dames in plaats van klein en laag. Tegenwokrdig ook een tent die hoog genoeg is. Een kijken of ik de Sensi Skunk binnenkort ook zo kan laten groeien


      20220923_222942.jpg
      Deze week volgt een smaaktest van de laatst geoogste wiet; de Black Domina en de Papi Chullo OG









      Grote Groeten!!
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Vet! Waar blaas je dan af?

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Beter een kamer der voor...

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        In dezelfde kamer, deur staat altijd open

      Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!





      Mijn dikste toppen ooit!!!
      20220926_213911.jpg
      Ook mijn grootste vossestaarten ooit, knuppeltjes op knuppels!!




      20220926_213928.jpg
      Gaaf he?











      Alleen erg jammer dat ze vol toprot zitten, weg ermee


      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Klote he, ook bij de Bizkotti Mintz alle hoofdtoppen gesneuveld. Erg veel deze nazomer, toch zeker 3-4 potten wiet, als het niet meer is.

        Maar goed, er hangt nog wel wat aan de plant

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        wat zonde zeg

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Vet hoor πŸ‘Œ

      😟
      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


        Een goedendag vrienden en vriendinnen van de kweek!!





        Weekend. Tijd voor een tussenstand





        VOORGROEIKASTJE

        Eergisteren:
        20220930_164449.jpg


        Gisteren:
        20220930_215443.jpg

        De Sensi Skunk en de Northern Light hebben het kastje verlaten. Vooral de Sensi Skunk was er klaar voor, hier een foto van beide voor het verpotten

        Sensi Skunk
        20220930_164511.jpg

        en de Northern Light
        20220930_164500.jpg



        Nu dus nog twee dames in de groei, de

        Skunk Kush
        20220930_215447.jpg

        en de Purple Bud
        20220930_215453.jpg






        TENTENTUIN
        20220930_215556.jpg

        Het staat dus weer iets voller in de Tententuin; eentje eruit, twee erbij. De Bizkotti Mintz staat nu de pot leeg te drinken buiten de Tententuin

        Links de twee nieuwe dames, vanavond begint de training. De lampen staan op 50% nu om lichtstress te voorkomen. Van 100 watt tneon naar 450 watt led is voor veel dames teveel van het goede


        SENSI SKUNK
        20220930_215618.jpg


        NORTHERN LIGHT
        20220930_215613.jpg
        Ze zijn beide nog wat slapjes van het verpot trauma op de foto's, ze staan ondertussen weer fier te groeien




        MIMOSA ORANGE PUNCH
        20220930_215624.jpg
        Ze is is er al klaar mee, er begint al wat amber te komen. Das wat vroeg; maar ze staat ook al weken stil. Gaat vanavond op spoelen en dan snel de potten in. Vanavond ook al het steelblad snoeien, dan is ze weer een stuk mooier


        20220930_215631.jpg
        Erg potent, en ruikt erg lekker. Als je een goed idee wilt krijgen van toekomstgeuren moet je eens gaan steeltjeswrijven. Eventjes over de steel wrijven en ruiken. Lekker man




        ALOHA OG
        20220930_215639.jpg
        Drinkt 2 liter per dag, ongelooflijk. Ze krijgt bij uitzondering gewoon de volle dosering voeding, en kan dat prima aan. Ze staat nu bijna vijf weken in bloei. Dat betekend start Green Sensation, stop CalMag en er kan weer een zaadje de grond in!!

        20220930_215644.jpg
        Mooie dikke kegeltjes. Ziet er veelbelovend uit allemaal, zeker voor een research serie
        ​




        SHIVA SKUNK
        20220930_215700.jpg
        Wordt vanavond eens goed opgebonden, eindelijk. Mooie topontwikkeling, maar een erg zwakke dame.
        Ik hoop volgende week wat duidelijkere foto's te kunnen laten zien

        Ik schrok er net van toen ik het nakeek: bloeiweek zes alweer!
        Snel wat Green Sensation en nog een zaadje de grond in!

        .. .... .... .... .... ..


        20220930_215732.jpg
        Nou, veel verschillende stadia van groei en bloei in de Tententuin, erg leuk. Trainen, snoeien, binden, oogsten.... drukdrukdruk








        Grote Groeten!!
        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          goe bezig 😊

        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Lekr gelijk weer door draaien...

        Still going on strong! Lekker bezig Toelli!
        Ad usum proprium!

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          WTF, een dwaallichtje!!

          Snel sla um!

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ganjagast!!

          Ik hoop dat jij ook sterk gaat!!


          Alles okiedo amigo?

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Een dwaallichtje ja hahaha had even een korte stop gemaakt. Helaas niet veel tijd gehad om rond te snuffelen. Maar wel even de bekende namen opgezocht.

          Takketoelli Gaat redelijk goed met me amigo, mag niet klagen. Wel heel druk met werk en me gezin. Ben nog steeds in de Caribbean. Ben van plan om in de nabije toekomst een kweekverslag te doen maar dat moet ik nog even aanzien.

          Maar leuk om te zien dat je nog lekker bezig ben! En hoe is verder?
          Mooie planten en lekker aan het knutselen. Ik zal blijven meekijken. Grooooeeetjess
      Bezig...
      X