Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 autoflowers onder de migro aray

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: 4 autoflowers onder de migro aray

    Korting op 420shop
    HERE WE GO

    lamp : migro aray 2
    tent : vista homebox medium 120x65x65
    medium : potgrond van pokon en dcm huis en tuin in 4 flexapotten van 11.5 liter
    accessoires hier en daar

    de steractrices van dienst zijn : 2x 60days grapefruit van wietzaadjes.nl, 1x white widow van royal queen seeds en 1x cream caramel van sweet seeds.

    allen hadden een penwortel varierend in lengte van heel kort tot 1.5 cm en zijn net de grond in gegaan.
    Attached Files
    Last edited by Kasteelheer; 18 February 2022, 16:01.

    #2
    Veel plezier en succes!
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • Kasteelheer
      Kasteelheer commented
      Editing a comment
      dank u!
      tijdens mijn eerste chocolope binnenkweek heb ik de liefde voor het binnenkweken serieus te pakken gekregen
      de chocolope (auto) is een echte aanrader btw, de smaak en geur zijn overheerlijk en buiten mijn pk verbranding liep de kweek vanzelf.

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Het is een heerlijke hobby Zou uren naar m'n planten kunnen staren

    #3
    Is je tentje 1,20 hoog? Ga je ze nog in een andere tent zetten, anders word het vrij krap denk ik?

    Comment


    • Kasteelheer
      Kasteelheer commented
      Editing a comment
      de tent is idd laag, maar de aray lamp hoeft slechts 16 cm boven de plant te hangen en na deze heb ik nog 6 autoflowers te gaan en dan schakel ik naar foto's, dan kan ik toppen en scroggen om laag te blijven, nu mss scroggen ofwel de hoofdtop wat platbinden...ik heb nog weinig binnenkweekervaring.

    #4
    Zal wel lukken dan, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2. Vooral met die super lamp van mygro. En in zag dat omdat je verschillende soortjes gaat kweken. Dat gaat al helemaal voor problemen zorgen als beginnend kweker. Ik ben nu ook rondje autoflower. Je moet autoflowers op juiste moment trainen. Paar dagen te vroeg of te laat en je hele opbrengst gaat eraan. Ik heb ook bij een plantje beetje ernaast gekeken en een andere is maar net goed gekomen

    Comment


    • Kasteelheer
      Kasteelheer commented
      Editing a comment
      op welk gebied? het zijn vrij probleemloze soorten, heb er wat wat op gelet.
      hele opbrengst eraan? wat gaan er dan moeten gebeuren? autos ga ik niet toppen ofzo he, enkel mss wat afbuigen of leiden.
      heb wel vrij veel ervaring met fruit

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Bij wijze van. Als je autoflower te veel stresst gaan ze raar doen. Je opbrengst zal minder worden. Hermaas eventueel. Of sommige zijtakken raken ondergesneeuwd door de hoofdtop.

    • Kasteelheer
      Kasteelheer commented
      Editing a comment
      ik zal rekening houden met je advies ...

    #5
    Super setup , benieuwd naar de lamp ook. Veel succes. Subke gedaan !
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Kasteelheer
      Kasteelheer commented
      Editing a comment
      dank wesley!

    #6
    allen laten hun kopje zien
    lamp op 16cm, dimmer op een derde ongeveer.
    2022-02-21 22.57.38.jpg

    had vandaag ook enkele bezoekers in de tent

    2022-02-21 12.23.55.jpg

    Comment


      #7
      Ziet er goed uit hier, mooi lampie! Op naar dikke toppen.
      Leuk dat kapoentje!! In mijn eerste ronde heb ik er ook eentje gehad als guardian angel..Kingping leek het goed naar der zin te hebben, ik had dan ook een huisje voor der gebouwd (ouwd yoghurtbakkie, vochtig sponsie en wat rozijntjes). Helaas zat ze vaak in de aarde te ravotten en heb ik der op een dag verzopen met max dosis voedingswater
      R.I.P. Kingping,

      Vond er toevallig van de week weer eentje naast de tent (zouden ze ons wietje lekker vinden?), die heb ik toch maar naar zolder verhuisd, waar het raam altijd op een kiertje staat. liever toch maar niks van buitenaf in de tent in het kader van beter voorkomen dan genezen.

      Succes en veel plezier natuurlijk


      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Ik dacht dat een kapoentje een gecastreerde haan was🤣🤣🤣

      • Kasteelheer
        Kasteelheer commented
        Editing a comment
        ik wist niet dat ze graag rozijnen aten, weer iets bijgeleerd
        heb hier elk jaar lieveheersbeestjes, soms land er 1 op mijn hand of op laptop...

      • Highrider
        Highrider commented
        Editing a comment
        Bij gebrek aan beter in een schone tent moest ik der toch een alternatief gunnen. Nog veel liever eten ze bladluis. Volgens mijn zijn het echte roofdiertjes, goed voor de preventie ghehe

      #8
      extra info : heb gexperimenteerd met 2 verschillende potgronden, 3x dcm huis en tuin die dacht ik hier door meerderen gebruikt wordt en 1 met pokon, een nederlands merk. heb allen vorige woensdag bij het vullen van de zakken flink verzopen en de pokon is nog erg klam terwijl de dcm zakken vrij droog zijn en een pak minder wegen.
      in de dcm zie ik regelmatig minuscule kevertjes kruipen met een goudachtig schild, zal eens een foto nemen.

      Comment


        #9
        Dat er kevertjes in zitten lijkt mij geen goed teken, of het kwaad kan weet ik niet maar dan zit er misschien ook spint in.

        Mooie set up, de lamp er dicht op is aan te bevelen dus goed bezig, wel uitkijken dat de zaailingen niet uitdrogen! Met led gaat het soms harder dan je denkt.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Kasteelheer
          Kasteelheer commented
          Editing a comment
          in zakken is al helemaal nieuw voor mij...de grond was stevig ingewaterd en nu geef ik 2x2 ml per dag, de grond lijkt nog klam te zijn...als ik er de thermometer insteek om de grondtemp te nemen let ik wat op de weerstand.
          de lamp brand non stop...als ik zou switchen naar 18/6, wat is dan de goeie moment?

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Kan je doen een paar dagen voordat je ze in bloei zet. Ikzelf laat de lamp de hele groei aan.

        • Kasteelheer
          Kasteelheer commented
          Editing a comment
          het zou er wel voor zorgen dat mijn autoflower zaadjes er sneller door zijn en ik met gewone fems kan starten

        #10
        kleine update. denk dat het normaal verloopt buiten de caramel cream, wat er aan de hand is met die blaadjes kan ik niet echt thuisbrengen.
        de enige die nog niet aan een 2de stel blaadjes begonnen is en rare structuur heeft precies...

        de aarde is nog wat gezakt, dat fix ik wel nog.

        2022-02-26 21.37.30.jpg
        de rest gaat normaal. klimaat is rond de 20, bodemtemp 22/23 en vochtigheid 60/65.
        voorbemeste grond voor 2 maand, ik geef momenteel geen producten.
        lampsterkte is ongeveer halfweg en de hoogte is de voorgeschreven 16 cm.

        2022-02-26 21.37.16.jpg

        Comment


          #11
          2022-03-01 21.48.55.jpg
          geen bladluizen te zien dus heb ik mijn huisgenoot enkele rozijnen voorgeschoteld.
          hij/ zij kan helaas niet helpen aan enkele bladproblemen :
          2022-03-01 21.46.56.jpg 2022-03-01 21.58.45.jpg
          verdeel 1l water per dag, temp en lv prima
          lamp 24/24, en bodemverwarming vrij stabiel op 21.

          Comment


          • Krisdc
            Krisdc commented
            Editing a comment
            Leuk zo'n klein vriendje bij de peuters😁
            Bij goed ingewaterde potten hebben ze de eerste 2 weken bijna niets tot geen water nodig... Succes met je kweekje👍

          • Kasteelheer
            Kasteelheer commented
            Editing a comment
            had ze ingewaterd enkele dagen voor de zaden er in gingen, zodat de grond binnen op temperatuur kon komen, de 2 weken zijn dus bijna om...ben eergisteren 1a 1.5 liter beginnen verdelen, de grond in die zakken was erg droog...
            en bedankt

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Als ze zo klein zijn kan er nog geen spraken zijn van tekorten, ik denk dat het een slecht zaadje je geweest. Even kijken hoe de nieuwe bladeren eruit gaan zien, soms groeien ze er nog overheen.

            Succes met je kweek !
        Bezig...
        X