Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK47 + Purple Punch uit zaad met White Widow stek. 2de ronde 1.2x1.2 Rooftent 600 Watt HPS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    28 dagen voorgroei tentje t5 licht 18/6
    14 dagen 18/16
    1e dag 12/12


    Tentje groeit wel heel snel dicht je dus dit word hun eerste dagje met 12 uur licht. Als ik zie hoe snel het tentje vol raakt begin ik toch te denken miss hadden ze al wat dagen eerder 12/12 gekund maar we gaan het meemaken. Omdat het toch wat voller word dan verwacht ga ik denk ik toch maar me stevige scrog netjes eroverheen trekken. Bij 2 AK planten groeien de nodes wel heel dicht tegen de stam aan. Ik weet niet waardoor dit komt misschien omdat er zulke grote bladeren over alles heen hangen van de plant zelf of de plant die gewoon gek doet.


    20220322_212355.jpg 20220322_212032.jpg 20220322_212004.jpg
    Het verdient geen schoonheids prijs deze vorm. De purple punch en 2 andere AK hebben er niet echt last van. Miss zou ik een aantal potten moeten wisselen even. Daarom wil ik ook me vaste netje gaan gebruiken als ze gaan strekken dat ik ze gecontroleerd naar buiten kan trekken.
    Bij de laatste foto zit me middelvinger aan het begin waar de bladeren beginnen echt enorm




    20220322_211939.jpg 20220322_211943.jpg
    Tentje is al behoorlijk dicht het liefst weinig blad weghalen maar er zitten heel veel zijtakken onder die grote bladeren verborgen dus hopelijk groeien ze er lekker bovenuit in de bloei.



    20220322_211930.jpg 20220322_211908.jpg
    Heb gister de 18 liter potten 800 ml gegeven en de 11 liter potten 500 ml met de minimale hoeveelheid Bac Organic Grow en een paar druppeltjes root stimulator.
    Vandaag voelde de potten licht vochtig aan ze gaan nog de hele nacht onder de lamp nu van 19:00 -07:00 dus ze gaan nog wel even drinken deze nacht. Daarom heb ik nu 10 liter in de bak gegooit met een klein beetje grow en root echt maar 1/3 van de minimale hoeveelheid die je geven kan. Dat doe ik express zodat me bak bij het opnemen en opdrogen minder troep achter blijft.

    De klok 12/12 is begonnen laat de bloei maar komen
    Bij de ak47 FSO seeds zeggen ze: Bloeiperiode binnnen: 7 tot 8 week
    Bij de Purple Punch Zamnesia zeggen ze: In minder dan 8 weken bloeitijd, is ze binnen in staat maar liefst 650g/m² op te leveren. Als de groeiomstandigheden goed zijn.
    De White Widow RQS zeggen ze: White Widow is na 8-10 weken klaar met bloeien

    Dus we gaan het zien met deze 3 Ik ben erg benieuwd zal allemaal wel rond de 9-10 weken uitkomen vanaf nu.

    De Temperatuur zit net boven het gewas op de 30 graden ongeveer aan de paal. En me andere meter die wat verder de tent in staat geeft aan 27 graden boven me veltje en 25 boven in de tent. Heb nog steeds 50% binnen lucht die onder in me tent uit komt en 50% koude lucht van buiten onder me dak vandaan die bovenin me tentje uitkomt. En soms zet ik het kleine luikje aan de onderkant van me tent aan de zeikant ook een beetje open.









    Attached Files

    Comment


    • Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Gelukkig is deze hele ruimte donker geen ramen niks. Dus moet echt zelf het lichtknopje aan doen.

      En thnx ben benieuwd met de bloei

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Das de ideale kweekruimte!

    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Ik heb nu ook 12 vingerige bladeren om indica's heb het nog zelden gezien

    #32
    28 dagen voorgroei tentje t5 licht 18/6
    14 dagen 18/16
    4 dagen 12/12


    OOOOOOOhw het groeit veelste hard die indica planten het is wel even omschakelen van 65% sativa naar 70-90% indica wat een verschil in planten. het tentje groeit behoorlijk dicht achteraf had ik na 8 dagen in de grote tent al 12/12 kunnen gaan ipv 14 dagen.

    Ik hoop dat ik het nog zonder scrog af kan ook om te kijken wat doet een plant als ik heb alleen 1x top.



    20220324_224319.jpg 20220324_224327.jpg
    Ik was iets te grof in me tent bezig geweest en wou dit blad even wegbuigen. Maar niet verwacht dat ik die steel niet zover kon buigen toen brak hij gelijk af. Maar tering wat groot.


    20220324_224132.jpg
    Zie je die nodes dicht langs de stam groeien kan het kwaad of komen die vanzelf boven de grote bladeren uit? Of toch nog een scrog net eroverheen duwen?

    20220324_223050.jpg 20220324_223118.jpg 20220324_223106.jpg
    Dit is de Purple punch als deze groeit tot nu toe erg goed en geek gekke dingen. Deze wil ik zeker vaker zetten daarom heb ik er 2 stekken van af gesneden met als doel een moederplant te maken van de stek.. Als de topen mooi hard zijn en een goede opbrengst zal ik doorgaan met de Purple als stek plant voor sog ronde 3.
    De purple stond al 4 dagen 12/12 dus optijd even een stek eraf gesneden voordat de plant volledig in de bloei genen zit dacht ik.



    20220325_183404.jpg 20220325_183425.jpg 20220325_183334.jpg
    Ik heb de lamp op 18/6 staan de meest rechter is White Widow die ik ook heb staan ook voor de fun een stekje afgesneden.
    Ik heb ze er af gesneden root smurrie er op potje lightmix ingewaterd en erin gestoken. Ik spray ze 4 a 5 x per dag nat.



    20220325_185513.jpg 20220325_185523.jpg 20220325_185552.jpg
    Het tentje staat behoorlijk vol en sinds 12/12 zie ik het groeien met 4cm per dag heb nog 25 cm kan ik met me lamp omhoog. Met een beetje verbouwen miss tot 31cm.

    20220325_185621.jpg
    De White Widow

    20220325_185646.jpg 20220325_185653.jpg
    Even onder het veltje.









    Attached Files

    Comment


      #33
      Vol is vol! Een leerzame kweek moet je maar denken!
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Precies wat je zegt. Daarom wil ik ook proberen zonder scrog net. Puur om de planten te kunnen lezen wat doet indica met 1x toppen zonder scrog. Miss haal ik er minder af maar me ronde zal wel eerder klaar zijn. Met de huidige stroom prijzen wil ik efficiënt en sneller me rondes kunnen doen. Het is 100 euro stroom per maand die tent alleen. Altijd goedkoper dan 300 euro coffeeshop per maand

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ja inderdaad en met een beetje geluk moet je wel voor meer dan 300 euro wiet er af kunnen halen.

      #34
      28 dagen voorgroei tentje t5 licht 18/6
      14 dagen 18/16
      9 dagen 12/12


      De groei zit er behoorlijk in en me lamp kan nog maar 20 cm omhoog en zit nu al 50cm van de toppen af. Aan de ene kant shit ze hadden eerder 12/12 gemoeten miss had het al na 1 week grote tent gemogen. Aan de andere kant is het goed nieuws dan weet ik dat de volgende ronde nog korter in de grote tent hoeft te staan win je er weer een week extra mee. En daarom 4 weken op 80 watt voorgroeitent en 1 week in de grote tent 600 watt en dan 12/12.




      20220330_155450.jpg 20220330_155508.jpg 20220330_155503.jpg
      Dit was 6 uur voordat de lamp aan ging. Mag eigelijk niet de tent open als het donker is. Maar even 3 snapshots mag wel vind ik. De ruimte is wel helemaal donker alleen de flits 3x

      20220330_203051.jpg 20220330_203033.jpg 20220330_202957.jpg
      Zoals je ziet is dit al aardig ze maximale lengte wat de planten mogen hebben met mijn tentje. Heb wel me filter iets meer naar de zeikant geschoven zodat me lamp nu langs het filter iets meer omhoog kan nog. Ik kan ongeveer nog 20-23 cm met me lamp omhoog maar hij zit nu al 50cm van me planten af. Ik probeer de planten nu ook een beetje te drukken met me lamp hoogte. Met rechts de 4 White Widow in 11 literpot

      20220330_203502.jpg 20220330_203531.jpg 20220330_203535.jpg
      4 van de 5 ak47 zijn nagenoeg allemaal even hoog. 1 heb ik helaas even geen foto van die is echt 20cm kleiner. Deze ga ik ophogen als ze niet meer gaan strekken.
      ze groeien wel leuk tot nu toe de AK47 van FSO seeds.


      20220330_203732.jpg 20220330_203723.jpg
      Dit is de Purple Punch van zamnesia ziet er tot nu toe ook best goed uit. En gaat gelijk op in de hoogte als de ak47
      Alle planten 1x getopt. Alleen de kleine ak en 1 ww niet.
      Volgende week wil ik wat blad van onder weghalen zodat ze lekker kunnen ventileren.




      Ik merk nu er meer potten in de tent staan en het ook gelijk een stuk voller is als de vorige ronde. Dat de temperatuur ook iets hoger ligt dan de vorige ronde. Hij hangt nu met de lamp aan tussen de 26-30 graden. En boven in de tent boven me lamp soms 31. De inkomende lucht van buiten die in de bovenkant tent uit komt zet ik nooit meer dicht waardoor me lv rond de 50-57% zweeft. Ik merkte wel dat ik laatst 10 liter onder in de bak gegooid had dat de lv de volgende dag net voordat de lamp aan ging op 72% stond.

      Vandaag krijgen ze 2/3 van de maximale hoeveelheid groei voeding. 3 dagen geleden 1/2 van de maximale hoeveelheid. Als ik de dag erna weer water moet geven en ik heb nog 3 liter over van de dag ervoor. Meng ik deze aan met 7 liter normaal water en gooi ik dat onder in de bak. Dan hebben ze 1 beurt bijna niks en soms geef ik ook 1 beurt zonder voeding. Nu die in de bloei staat mogen ze nog wel even dacht ik.
      De 18 liter krijgt als ik ze voeding geef 0.8- 0.9 liter de 11 liter potten 0.6-0.7 liter. Soms gooi ik 10 - 12 liter onder in de bak soms mag ik ze de dag erna alweer wat water geven. Dus de volgende keer 15 liter erin en een dag water overslaan. Maar ze drinken het goed weg zo van onder tot nu toe.





      Vandaag ook weer YUCCAH meegegeven.
      Als de grond waarin de planten groeien te droog is en te weinig voedingsstoffen bevat om een ideaal gewas te krijgen, dan is Yuccah een uitkomst. Yuccah is een natuurlijk bevochtigingsmiddel en een bodemverbeteraar op basis van Yucca-extract: Schidigera.
      Yuccah verlaagt de oppervlaktespanning van vloeistoffen en ondersteunt het efficiënt gebruik van water. Het verbetert de waterdoorlatende eigenschappen bij droogte. Het helpt planten om de extreme hitte , droogte en het zoutgehalte van de bodem te overleven. De natuurlijke suikers stimuleren de groei van positieve bodembacteriën.
      Yuccah zorgt voor mooie bladglans en snelle droging van het blad bij een bladbespuiting. De plant wordt door het gebruik van Yuccah minder aantrekkelijk voor ongedierte. Toepasbaar onder warme en zonnige omstandigheden Vermindert bodemverdichting bij overmatige watergift (bijvoorbeeld Regen) Verbetert de wateropname bij droogte Zorgt voor een goede spreiding van water en meststoffen Stimuleert de groei van gunstige bodembacteriën Geen risico op bladverbranding.


      Helpt ook een beetje tegen lightburn van je blad of je blad kan iets meer hebben. Omdat ik met me lamp hoogte zit en af en toe nog wat water onzekerheid heb is dit wel een goed middeltje Kost 15 euro en gaat wel 3 kweekjes mee en hoeft maar 1x per week meegegeven te worden.



      Met de hoogte word het nog wel even spannend. Ik dacht net wel zal ik de grote hoge toppen nog 1x toppen of niet. Ik neem het risico dat ze niet extreem veel gaan strekken nog. En dat ze misschien maar 40-50 cm onder me 600 watt lamp uitkomen zal dan echt een pech geval worden. We moeten maar zien hoe dat gaat.



      image_437590.jpg
      De amnesia haze van de eerste ronde heeft nu 3 weken gecuurd in de pot. En hij smaakt echt lekker helemaal niet scherp super zacht op de keel word er lekker knetter van lekker smaakje zit eraan. Dus die BAC organic is zo slecht nog niet.
      Smookze peeps






      Attached Files
      Last edited by Monkey Man; 31 March 2022, 11:22.

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ziet er goed uit Monkey Man, mooi egaal veldje, maar hopen dat ze niet meer teveel groeien, anders inderdaad maar wat knakken en buigen.

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Mooie dames! Lekkere doobie !

      • Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Wow WTF mooi veld!!

      #35
      Lekker vol tentje zo, mooi groen ook
      Ben je nog van plan om trainings technieken toe te passen mochten ze te hoog worden?
      Zoals knakken/ Supercroppen, en ik denk dat je wat blad zou "moeten" gaan snoeien.
      Vooralsnog gaat het allemaal nog op rolletjes, houden zo.

      Succes

      Comment


      • Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Ik heb net toevallig 2 wat verder uitstekende toppen omgebogen lst. En de white widow buig ik af en toe een beetje die laat ik ook lekker gaan. Eigelijk wou ik kijken met 1x toppen wat ik 2 weken geleden gedaan heb hoe de plant groeit zonder teveel er aan te zitten. En volgende week gaat er even een schaar door de tent heen. Daarna gooi ik zo heel dun netje eroverheen dat de toppen niet echt om kunnen vallen als het niet te laat is 😇😅

      #36
      Ja die had je wel wat eerder kinnen schakelen. Als ik jou was zou ene netjes op op de nu tophiigte hangen. Want ik denk dat die straks gaan omvallen.

      Comment


      • Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Ja precies dat dunne netje ga ik ook een beetje schadevrij proberen naar beneden te drukken. Als ze niet veel meer gaan strekken.

      #37
      "Dit was 6 uur voordat de lamp aan ging. Mag eigelijk niet de tent open als het donker is. Maar even 3 snapshots mag wel vind ik. De ruimte is wel helemaal donker alleen de flits 3x"




      Alles mag natuurlijk. De vraag is of jij het risico wil nemen je oogst te verkloten voor wat foto's?




      Ik zal jou eens zes uur te vroeg wakker maken om wat foto's te maken, ik denk niet dat je dat leuk vind


      Dus
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Zie geen foto's

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Dat ben ik met je eens, maar het gaat erom dat het een onnodig risico is. Een plant ervaart er stress door, of dat veel of weinig is boeit (mij) niet, het gaat erom of het nodig is of niet. Voorkomen is beter dan genezen he

        Daarbij volgen we de natuur al lang niet meer; snoeien dieven binden toppen scroggen lichtschema's.... zowat alles wat we doen is niet natuurlijk, en dus een vorm van stress. Dus alles wat voorkomen kan worden is meegenomen

        Maar goed, ik ben best een aparte wat dat betreft
        Een hoop kleine stressjes maken vanzelf een grote

      • Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Nee man het is juist goed soms word ik te laks van aaaah kan wel ff. Helpen herinneren altijd goed. Alles voor de grammen🤣

      #38
      Monkey Man sterk bezig man 🥳🥳🥳

      Eerste keer FEMS onder LED
      Indica Medisch rondje van Barneys

      Comment


        #39
        28 dagen voorgroei tentje t5 licht 18/6
        14 dagen 18/16
        14 dagen 12/12


        Toch word dit wel een spannende ronde met een aantal foutjes . De planten worden veelste hoog ik heb me lamp nu op maximale hoogte hangen en de toppen zitten er maar 40cm vanaf op 600 watt. Nu is het maar hopen dat de boel niet gaat verbranden of andere gekke dingen.
        2 dagen geleden ben ik begonnen met bloei voeding en stimulator. De 18 liter potten krijgen 0.8 tot 1.1 liter per dag De WW in de 11 liter pot 0.6 - 0.8 liter per dag.


        20220404_205553.jpg 20220404_212640.jpg
        De hoogte word erg spannend we zijn nu 14 dagen 12/12 dus nu maar hopen dat ze niet veel meer gaan strekken.
        Als er nog 10 cm bij komt ben ik aardig de lul. De lamp zit er nu al 40cm maar vanaf. Deze ronde wou ik zo min mogelijk aan me planten doen 1x toppen. Nu weet ik dat ze vanaf de voorgroei tent gelijk 12/12 kunnen in de grote tent en een 2e ronden zou moeten toppen. |En weer een scrog netje moet gebruiken.


        20220404_200248.jpg 20220404_200306.jpg 20220404_201436.jpg 20220404_202930.jpg
        De planten heb ik van onder aardig bij gesnoeid het was erg vol onderin.

        20220404_201540.jpg 20220404_201544.jpg
        Dit was de Purple Punch helaas ben ik de foto vergeten na het blad weghalen.

        20220404_212103.jpg 20220404_211057.jpg
        Ik had een beetje haast vandaag dus geen mooie fotos helaas. Sommige takken zijn toch behoorlijk slap zoals je ziet op de foto. Ik laat ze nog een week met rust en erna trek ik zover als ik kan zo een netje eroverheen met die grote mazen erin om het meeste tegen te kunnen houden. En erna komt er nog een 2e netje wat hoger in de planten. Van die weggooi netje van 1 euro per m2. Stiekem weet ik ook niet echt wat er er mee aan moet. Tips zijn welkom aub

        20220404_204700.jpg
        Dit is de kneus ak47 deze heb ik ook niet getopt. Deze heb ik wel op een verhoging gezet in de tent nu.

        ADVIES GEVRAAGD!!!!!


        Deze ronde dacht ik dus me planten zo min mogelijk aan te raken 1x te toppen maar stiekem niet echt een succes in me tent zeker ook door de hoogte. Dus scroggen of sog zou beter geschikt zijn in mijn tentje. het is nu erg lastig om bij de toppen te kunnen want de planten zijn nu net zo hoog als de opening van de tent.

        Als ze nog veel meer gaan groeien zal er zeker blad verbranding komen en andere problemen. Nog een keer toppen ben ik denk ik al te laat voor. De lamp hangt nu maar op 40cm. In nood kan ik altijd me lamp terug schakelen naar 400 watt. Dat is het laatste wat je wil minder watt minder grammen. Als ik weet dat ze uitgegroeid zijn in de hoogte en ze zijn te dicht bij de lamp zit ik stiekem te denken misschien 2x 400 watt op te hangen want ik heb nog een oude evsa set liggen die ik kan dimmen op 400 watt. De rede dat ik ook nog geen netje gebruikt had is omdat ik me planten uit de tent wil halen en me tent nog kan verbouwen indien nodig zoals nu miss extra lamp erbij.

        Heb al zitten kijken naar dunne led bars of strips die ik er bij zou kunnen hangen als ik op 400 watt moet draaien maar dat is allemaal best aan de prijs en is het me niet waard. Mits jullie een mooi alternatief weten voor me. Ik ben bang dat 800 watt behoorlijk warm gaat worden ook. Maar het is te proberen en hoef er niks voor te kopen Moet alleen me filter op een rare plek hangen in de tent maar dat zie ik niet als een probleem. Of is dat gek ik dacht 400 watt op 40 cm en 2x 400 ook op 40cm. Of ga je dan ook meer omhoog met je lampen als je het x2 doet?

        Het leek allemaal top te gaan het gaat allemaal nog prima de planten zijn gezond voor zover ik zie. Alleen de opstelling verdient alles behalve een schoonheids prijs volgende keer toch meer aandacht en een netje erbij scrogje of sog. Sommige takken zijn slapper dan ik had verwacht die buigen nu al weg van de plant laat staan als er wiet aan zit. Help het als ik onder ind e tent een ventilator erbij zet die de takken wat meer laat bewegen en iets steviger maakt?













        Attached Files

        Comment


        • Monkey Man
          Monkey Man commented
          Editing a comment
          Er was geen plan haha het plan was nadat ik 12/12 ging schakelen ze 2x zo groot zijn geworden ipv 1/3 of 1/2 in lengte erbij. Omdat ik al 2 weken 12 12 zit hopelijk niet veel meer groeit. Hieronder kreeg ik ook de tip miss toch je scrognet erover. Ik debk dat ik vanavond gecontroleerd het stevige scrognet er 20 a 30 cm alles naar rbeneden kan duwen met buigen enzo. Liever nu een beetje bende en schade dan na 5 weken toppen die uiteindelijk geroosterd worden. Het was te proberen zo in me tent een groot leer moment. En leer nu ook weer een hoop over de wietplant zelf.

        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Net er over en ombuigen/knaken. Naar het net toe. Ze zijn nu nog een beetje flexibel. en groeien doen ze even goed wel naar het licht toe...

        • Sativied
          Sativied commented
          Editing a comment
          Je bent een beetje te goed bezig geweest voor je eerste? keer. Gaat goed omhoog daar en nu zit je ermee met plaatsgebrek. Een zoete pijn. Succes ermee.

        #40
        Je zou ook kunnen "supercroppen" heb hier een link waar je het kan bekijken.

        https://m.youtube.com/watch?v=la0ejVB7f7A&t=469s

        Weet ff niet wie of wat, maar er zijn hier op JD die extra ledstrips gebruiken, en dacht ook dat die niet zo duur waren.

        Het ga je goed, succes

        Comment


        • Monkey Man
          Monkey Man commented
          Editing a comment
          Ja ik zou het kunnen proberen maar ik zit al in week 2 12/12 dus me takken zijn al vet dik en stug aan het worden. Ik ga denk heel brutaal me stijve scrognet eroverheen duwen en kijken hoever ik kom

        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Masseren en kruislings zowat pletten, een lichte massage , en het punt vinden waar ze gemakkelijkst ombuigt, op zen kushmans

        #41
        Kzou ze toch ook ,buigen/knakken 😉 en vastbinden ,anders staan ze de volgende dag terug recht 😊

        Comment


          #42
          28 dagen voorgroei tentje t5 licht 18/6
          14 dagen 18/16
          15 dagen 12/12
          ALS JE LIEFDE HEB VOOR WIETPLANTEN SCROLL DEZE POST MAAR EVEN DOOR WANT DIT KAN ZEER GAAN DOEN AAN JE OGEN


          Na een half slapenloze nacht wat ik met me tentje moest doen heb ik de knoop doorgehakt. De lamp zat nog maar 37 cm van de toppen af en niet wetende hoeveel de plant nog kon/kan gaan strekken. Misschien kwam er nog 10 cm bij en dan was op 400 watt draaien ook teveel geweest. Ik kon buigen en doen maar het was allemaal niet te binden op die hoogte en teveel takken. Als ik hem normaal een beetje masseer en ombuig zonder te binden staat hij met 3 dagen weer rechtop.

          Dus ik heb me vaste scrognet met ze 2e over de planten heen gedrukt en zover ik kon de takken proberen te masseren en er onder te leggen buigen en duwen. Helaas is dit niet zonder schade gegaan. Het was de keus of schade als er veel wiet aan zit de kans dat alles verbrand en fluf word en anderen problemen die zich voor kunnen doen. Of nu stiekem wat schade door het grof maar toch voorzichtig geprobeerd de planten onder het net te drukken.

          HELAAS waren sommige stammen takken zo dik en stug dat ze ook echt gescheurd opengebarst zijn en echte wonden hebben. Liever nu wat schade nood breekt wet maar dat ik wel nog een mooi wietje heb misschien wat minder door de schade maar alles beter dan dikke toppen die niet meer te redden zijn. Ik nam dit voor lief het waren zoveel stammen takken en stengels dat je soms niet zag met het net erop drukken of eentje klem zat of niet.
          20220405_195049.jpg 20220405_195038.jpg 20220405_195345.jpg 20220405_195042.jpg
          Het doet een beetje zeer meerdere takken zijn grof geknakt ookal met masseren. De plant staat al 15 dagen 12/12 en dat werkt ook niet mee met hoe soepel de takken nog zijn. In de vegatieve periode zijn ze een stuk flexibeler.


          20220405_192202.jpg 20220405_192202.jpg
          Zo heb ik het netje er zo gecontroleerd mogelijk overheen geduwd.

          20220405_192156.jpg 20220405_200636.jpg
          Zo ziet het er nu uit het net kan op me maximale lamp afstand er 64 cm vanaf het netje gemeten.
          De lamp hangt nu op 54 van het netje af hopelijk groeien ze nog wat.

          Ik heb express vandaag een extra scheut groei voeding gegeven en een klein beetje bloei voeding in de hoop dat ze nog een beetje netjes onder het net vandaan gaan groeien.

          Zie het maar zo opnieuw een zeer leerzame ronde niet is wat het lijkt haha ondanks dat het kleinere soorten zijn worden ze toch langer dan verwacht en zijn ze 2x zo groot geworden in de eerste 2 weken 12/12. Dat had ik nooit verwacht ik ging uit van 1/3 of 1/2 nadat de klok 12/12 ging.



          1 grote leerschool ik heb gewoon de pech dat ik een beperkte hoogte heb en ik werk nog met hps waar veel hitte vrij komt dus geen led die je soms maar 20cm van je top af kan hangen. dus volgende keer sog of scrog vanaf het begin. En vanaf de voorgroei tent max 1 week 12/12 ipv 2 weken voorgroeien en dan 12/12.



          we gaan het zien peeps








          Attached Files
          Last edited by Monkey Man; 5 April 2022, 21:02.

          Comment


          • KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            Komt wel goed,duurt alleen wat langer door herstel van je planten. Nou goed bij houden met vast maken dan groeien ze minder naar boven toe..

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Ook hps kan je nog vrij dicht op de toppen zetten. Zolang de toppen niet verbranden is het geoorloofd maar het grote nadeel is dat de footprint afneemt naarmate je dichter op het gewas zit bij hps evenals bij led quantumboards.

          • Monkey Man
            Monkey Man commented
            Editing a comment
            Daar zit ook wat in Hork misschien maar goed dat ik het risico nu maar neem op wat schade. Aan de andere kant is het een positief iets dat ik weinig tot niet hoef voor te groeien meer in de grote tent. Dat heb ik nu wel geleerd.

          #43
          Ow Hahaha wtf, wat een struiken 😅😁😁😁

          Eerste keer FEMS onder LED
          Indica Medisch rondje van Barneys

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Dat is een teken dat je de lamp mogelijk wat te ver van het gewas had.

          • Monkey Man
            Monkey Man commented
            Editing a comment
            Ik heb express me lamp best zitten drukken. Hij heeft er soms maar 40cm vanaf gestaan altijd tussen de 45 en 60 cm

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Dan wordt het tijd voor een ledlamp waarmee je de groei van je planten wel kunt drukken.

          #44
          Komt goed



          "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
          "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
          "Ajeto" - Buurman en Buurman

          Comment


            #45
            Geloof het of niet, maar ze houden er van de dames! Goed bezig!
            Horks Fototopic 2.0

            Comment

            Bezig...
            X