Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Deze gozer Frenchy de hasjking zegt
    'as long not anything that is actually crushing the leaves, the current of the water is really stroking off the resin head from the stalk'
    En beveelt dus wel een wasmachientje aan:
    https://youtu.be/1nHE9bh95QM
    ​​​​​​
    hij gebruikt ook nooit de 73 maar de 45, 160 en 190, wel een erg accent.


    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Physics

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Je kunt er wel degelijk te veel ijs indoen hoor...

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      geen probleem mee en zoals k al vaker zeg k maak het lekker op me eigen manier ben dr zeer te vreden over goede opbrengst en goede kwaliteid dus geen reden om iets andere te doen van die filmpjes trek ik me niks aan k heb mijn manier al geperfecioneert

    we gaan snel weer de lekbak in de tent maken kunne we straks zo elke x bodem vol laten lopen en geen moeilijk gedoe meer met te droog in de bloei dat gaan we voor komen met dank aan hork idee bodem vol laten lopen om droogte te voorkomen super simpel.en effectief

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ik elke x maar moeilijk denken hehe k had al paar x die lek. bak in de handen gehad maar niet de link gelecht dat die daarvoor was hehehe dat via onder water geven vinden ze inderdaad prettig bij de gene waar ik het niet doe zijn veel kleiner ene kant ook logisch de wortels groeien naar.onderderen in de pot dus ja als je daar water geeft gaat het perfect ga de rest ook maar via onder water geven

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      In het begin geef ik water via de bovenkant tot de bladeren de zijkant van de pot bereikt hebben ongeveer.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      die bladeren raken de potten al.aan de zijkant een de grootste

    ze beginnen eindelijk sneller te groeien zelfs de gene met draaiend blad had gelezen dat het kan te maken met de hoge temp van de hps sinds lamp.hoger heb e niet op.diepstraale gaat alles veel mooier nu
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      k ga morgen alleen de grote water geven en miss de kleintjes een beetje die staan nat gwnoug vind ik maar alles beginr nu mooier en beter te groeien nu de potten wat droger worde toen ze te nat staan groeide ze amper

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ze hebben water zat de meeste zijn 2 die licht voelen en dat zijn nou net de 2grooste drinkers en ook de grooste dames tensio van deze 2staan op 160das prima en de andere 260 dus die krijgt vandaag wat water ze krijgen allemaal wat van boven vandaag voor de toplaag en de rest gooi k straks water op de bodem en de planten krijgen een nieuw plekje in de tent vanmiddag als k.klaar ben met de verbouwing de grootste krijgen de beste plekjes en die wat minder gaan wat meer op de plekken wat iets minder is zodat ze nog iets bij trekken als de rest op formaat is als van de grootste gaat er geschakeld worden anders gaat het me de tent uitgroeien als k zie hoe snel de grootste groeien of plan b is de 3grootste uit de groote tent te halen en met een week op 12-12zetten en de rest verder voor te groeien opties genoug of plan c ze blijven in de tent staan allemaal maar dan moet de grooste 2gesnoeit worden

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      de kleintjes krijgen alleen een beetje van boven omdat die tensio allemaal laag staan en de potten nog zwaar

    zo de nieuw bodem geinstaleerd en gelijk ff wat water in gegooit pak en beet 10liter ongv

    en elke plant boven kant van de potten ook wat water gegeven 6liter verdeelt over de planten grotere wat meer kleintjes wat minder hier gaan ze wel even mee doen

    dr komen nog hydro korrels boven op de grond of wat metzel zand omdat het plan is straks zoveel mogelijk via onder te geven immers de wortels zittten daar beneden dus zal vast beter gaan dan alleen vam boven wat ik vorige rondes heb gedaan time fore change dat werkte niet dus nu van onder hopen dat ze dr morgen nog mooier uit zien wand 4potten waren toch iets te droog dus dat gaan we vanaf nu voorkomen en lekker snel water geven zo emmer wat dr in kiepen en klaar


    nu de nacht temp nog wat koud is ben bezig met de boel isoleren scheelt toch weer het koude raam afgeplakt en geisoleerd heb de keus dit is me afzuiging van de douche daar kan ik ze op zetten voor afzuiging is in de groei vaak beter en kan op.die manier naar buiten blaasen al doe ik dat nu ff niet nou gedeelte lijk de afzuiging zuigt sws de lucht naar buiten dus me afzuiging staat nu op minimaal en heb de slang nu vlakvoor de afzuiging van de douche zodat de warmte betwr binne blijft en dan werkt komt nu niet meer onder 18graden en niet boven de 22.5 dus nacht en dag temp liggen lekker dicht bij elkaar

    en de hele zolder is nu volledig donker als de lamp uit is dus geen licht lekker meer en hopelijk ook minder bananen
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Net voordat je op 12/12 gaat alles toppen en de groten wat dieper toppen zodat je een egaal veldje overhoudt en dan schakelen. Dat is geen garantie dat ze dan allemaal even groot worden maar extreem zullen de verschillen niet zijn en je kan de grootsten dan later nog knakken.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      eerst maar eens zien hoe snel de kleintjes gaan mee komen of niet

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      voortaan als k een ronde ga doen eerst bepalen met hoeveel hehehe dat later zaaien ga ik niet meer doen dna maar in een x een stuk of 12te ontkiemen leggen das beter ja minder verschil in hoogtes dan nu

    de grote dames hebben wel genoten van hun water van onder en het afje die staan dr al gelijk mooier bij dan gister alleen word ik niet goed van die vrm vliegjes daar vliegen dr ook al weer een boel van rond k snap niet dat ik elke x zo last heb van die beesten zal vandaag maar ff wat rolletjes ophangen en binnenkort maar wat metzel zand dr op om die beesten te killen

    die grote worden nu echt snel groot zie ze elke dag groeien
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Met een een laag metselzand op de toplaag heb je zoveel vliegjes niet. Zet je de potten ook nog met de onderkant in een laagje metselzand dat de gaatjes bedekt, dan raak je geheel van die vliegjes af.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      die laag komt er waarschijnlijk nog wel en ga vaker via onder water geven hopelijk scheelt dat ook weer

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      die laag aan de onderkant kan ik nu niet meer doen omdat ze van onder krijgen anders word het een zand zwembad

    zelfs deze begint mooi te gaan nu ze geen last meer heeft van het licht
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      genoug water geven komt goed heb de tensio,s ook die me vertellen waarneer water te geven al til ik nog altijd wel de potten vind het lastig om op de tensio meters te vertrouwen dat vertrouwen moet zich nog opbouwen en bewijzen

      maar k kan op.de bodem zoon 100liter water gooien nog wel iets meer zelfs droogte gaan we dit x voorkomen straks in de bloei gooi ik gewoon elke dag water erin zodat er altijd wat water is voor de dames

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Eigenlijk als de planten echt beginnen te drinken kan je pas wat met die tensio's, want dat kleine grut drinkt nauwelijks. Bezie het als een peuter die je een pul bier voorzet. Pas als die tiener wordt moet je 'm in de gaten houden.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ja dat had ik ook al in de gaten inderdaad helemaal met de kleintjes heeft die tensio geen zin k let er momenteel ook niet op de tensio,s k zal dr straks met de led wel weer beter opletten omdat ze dan nog meer drinken

    zo de nieuwe led lamp is besteld eindelijk morgen al in huis

    het is eindelijk weer bijna zo ver dat me led er weer boven kan
    Last edited by Tijnie82; 13 December 2022, 12:45.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ja klopt ik heb 4 x samsung quantumboard v2

      alleen bij een quantumboard is 1ledje kapot
      dus heb een nieuwe quantumboard besteld pcb met heatsink hoef ik alleen maar aantesluiten en klaar is me lamp.weer nu flikkert en telkens een als ik hem aanzet en wil de rest niet stuk maken daarom een nieuwe is alles weer als vanouds valt nog mee kwa prijs 82 eu inclusief btw en verzenden is zonder meanwel driver maar die heb ik zelf

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Die plantjes denken dat ze het licht hebben gezien tot de nieuwe bestelling van Tijnie82 boven ze hangt! Dan zeggen ze: 'oké, dit is andere koek!'

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      zal wel.ff wenne voor ze worden dat is ceker en een stuk kouder

    ze groeien als een malle.super snel sinds ze van omder water krijgen zuipen ze elke 2-3 dagen dikke 12-13liter water

    het schakelen kan niet lang meer wachten

    lamp komt vanmiddag binnen die kan k morgen weer maken maar ondanks de koude nachten van 13graden dat gaan ze denk ik niet trekken in de bloei

    toch maar snel kijken voor een kacheltje en die elke half uur 5-10min aanzetten langer ga ik niet doen dat word straks met de led erboven heel wat emmers klaar zetten om de dorst van de dames te kunnen stillen
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 10 photos.

    Comment


      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.

      Comment


        wat zou beter zijn die zwarte kachel die de lucht rond blaast met een ventilator


        of een straal kachel zijn allebei dikke stroom vreters

        Comment


          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Tja ik heb een oliekachel van 2000 watt in mijn hok maar zelfs die krijgt het amper warmer dan 20 graden met deze extreme kou van afgelopen dagen. Dat is de grootste kostenpost van de hele kweek.

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            zo koud heb ik het bovem ook nog niet gehad hebben zelf amper de cv aan en dat merk k boven ceker toen we nog vast contract hadden stond cv op 21 graden en was het 17 graden laagste temp nu zit ik al op 13graden en de winter moet nog komen

            liefste is iets voor volgend jaar maar dan wil ik vloerverwarming hebben met thermostaat enzo en dan ga ik ook niet bij verwarmen dan kunnen ze de temp wel aan

            maar zit er dus aan te denken om de kachel alleen aan te zetten als de lamp uitgaat en dan elk half uur 5of 10min dan staat de kachel dus ongb 2uur op 2000watt per dag extra ongv

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            hoeft van mij ook geen 20graden te worden als het een graad of 17a18 is met lamp uit en aan ben ik wel blij volgens mij kan haze er ook wel tegen ondanks dat ze nu met de hps als niet warmer word dan 21graden ongv met lamp aan met lamp uit nu 13-14 graden dat wil k niet in de bloei hebben die temperaturen

          Sinds ik vloerverwarming heb gelegd zijn mn temperaturen constant in de tent.
          afzuiging nog uit hier.
          BE0C7DA6-EFC7-4BE6-8860-793CFE1EDD95.png
          Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

          Comment


          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            vloer verwarming is iets voor volgend jaar

            thermo staat dr op dan kan die mooi op 20graden blijven constant is ideaal maar voor nu nog ff niet komt eerst nog andere tent 150x150
            of 240x120 of iets wat daar oplijkt wil straks in de toekomst gewoon overal om elke plant heen kunne lopen

          • Ketelhuis
            Ketelhuis commented
            Editing a comment
            Ja ik mis mn grote tent ook wel een beetje, kon ik fijn de rits achter me dichtdoen en rustig tuinieren.
            Nu in het 80x80 tentje gaat dat wat moeilijk.

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            ja das wel veel fijner he ook als.je de dames wil trainen of ontbladeren dan kan je gewoon overal beter bij of k gooi zoiets vol met wiet hehehehe kom k weer nergens bij dan haha

          dit wil ik graag volgend jaar
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            kwanta costa ?

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            staat hier onder

          dit dus
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Ketelhuis
            Ketelhuis commented
            Editing a comment
            krijg alweer flashbacks naar me laatste kweek, politie in de gang van het appartementencomplex en ik via het raam al me zooi naarbuiten mikken , de auto in en elders opgehangen voor te drogen.
            Nu pas weer wat kunnen doen in nieuwe woning😂

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            toen had ik ze ook al staan maar heb alles van zolder gehaalt en een x heb k toen alles in de schuur gezet in keuken kastje met led lampje dr in ff tijdelijk maar uit eindelijk waren ze 2week bezig

            en een x was het in de zomer toen heb k de planten in zoon groene plastice groene kweekkas gezet buiten in de tuin

            ja tis zonde als je daardoor de boel weer moet opruimen daardoor had ik ook al boel problemen licht wat er toen boven hangde was niet erg goed dus ja deze ronde hopen dat niemand komt wand heb de vloer en ramen alles geisoleerd maarja liever het spul ff tijdelijk weg kunnen halen dan dat je alles moet weggooien of problemen krijgen daardoor wil je niet

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            ja dat is zwaar klote snap het niet he we doen niemand kwaad niemand heeft er last van of merkt er wat van als we paar plantjes wat voor onszelf is en eigen gebruik ga lekker die dealers op straat last vallen ofzo wij doen niks verkeert veilig en als t goed is ruikt ook niemand het als we kweeken beetje jammer dat er altijd zo moeilijk om gedaan word je betaald netjes de stroom tis niet dat we net zo zijn als de.grote broot kwerers die alles illegaal doen en vaak gevaarlijke kweken of niet alles veilig daar zit het probleem wij als hobby kwekers niet

          zo me nieuwe lamp is binne

          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment


          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            daarom gaat de led ook vol gas 440watt en de hps is niet voor de opbrengst maar voor de warmte is goedkoper de hps te laten branden op 250watt voor warmte ben k minder geld kwijt en me opbrengst gaat er miss ook beetje van omhoog

            dan hoef ik alleen te verwarmen als.lamp.uitstaat

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            k snap je wel maar lijkt me zo goedkoper verwarmen hps voor warmte met lamp aan en kachel aan als.lamp uit staat om.de half uur 10min ofzo denk niet dat me opbrengst omlaag gaat als de hps er als extra bij hangt

            wand als ik de kachel de hele dag aan moet hebben als de hps er niet im hangt wand dat kost een boel de rest van de kweek de kachel aan moet hebben

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            of anders hang ik miss me hps in de kleine tent met 3planten er in ofzo en gelijk op 12-12maar dan moet het wel zo als de ene lamp uit gaat bij de andere aan moet ook werke

            maar ga nu vaker met de zelfde genetica kweken ga hier na weer ammesia haze doen zelfde zaden weer
            Last edited by Tijnie82; 15 December 2022, 18:59.
        Bezig...
        X