Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    En de laaste foto,s
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    Comment


    • Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Heel chill om te zien dat iedereen meer begint te stekken echt super chill

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Tis niks bijzonders aan stekken maken ja

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Nee maar wel een leuke bezigheidstherapie...

    Zo de stekken weer nieuwe schoenen gegeven

    en 4 stuks in 25liter pot
    en 2stuks in 11liter pot
    k laat ze nog goede week in de kleine tent

    en dan komen deze 2 potten ook bij de grote tent
    in das goedkoper dan de kleine tent er extra bij te doen


    dr is nog plak zat in de grote tent dus dat gaan we maar doen dan kan k weer drogen in de kleine tent ideaal


    k twijfwl om de hps nog op te hangen bij de grote tent scheelt wel een hoop aan stroom 12uur lang geen kachel aan van 1000watt

    maar hps op 250watt scheelt een boel met stroom lampie voor warmte of kachel

    dan hoeft de kachel ook niet zolang aan denk maar dat ik het zo ga doen en dan komt de hps boven de stekken te hangen
    en de rest onder de led
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Maar de stekken gaan eerst nog een week onder 24uur licht schema en daarna gaan ze mee onder 12-12 k verwacht dat het nog wel een week of 4 gaat duuren voor ze gaan bloeien straks als ze in de grote tent staan

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Jaja doe het maar wat zuiniger aan , bij mij alleen de afzuiging 50Watt en men G-Bars 400 Watt !!

      Heb nen nieuwe energiemeter nodig want mijne oude is stuk !!

      dus volgende trip eens zien wat ik echt ga verbruiken op 1 rondje !!

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Dit is de laaste ronde daarom zet k ook alles op alles om een goede ronde te draaien

      En dit word sws een lange ronde dikke

      Dikke 6 week voor gegroeit

      3 week voor bloei

      En dan nog 12 tot 13 weekbloei

      En dat nog met dikke kachel dr bij aan tel uit je winst

      Daarom kan het al snel uit om de hps de bij te hangen en dan kachel uit die gaat pas aan als het licht uit is dan nu staat die dag en nachr aan


      Dan zit ik all in 800 watt met 2 lampen is als nog minder dan de kachel alleen aan
      Last edited by Tijnie82; 28 January 2023, 17:13.

    Ik denk dat de ph in de grond bij sommige potten nog steeds niet goed is de 2 kleintjes blijven erg klein en traag groeien

    de rest van de femms doen hun ding ze staan nu toch echt wel in de bloei 20bloei haren en meer

    het afje word gelukkig dikker door de pk13-14
    goede 5 weken bloei nu iets meer

    en komt gelukkig mooi wat sneeuw op en geur is dr ook al lekker

    de stekken gaan ook gelukkig wat door de een sneller dan de ander heb nu 2 mooie stekken sws
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 10 photos.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Het afje heb ik de takken beetje geknakt zodat alles mooi licht krijgt

      Het afje staat op.de slechte plek maar doet het erg goed voor een afje wat al.vanaf het begin slecht gaat

      Zal wel een 30 gram plantje worden

      Maar das ook niet erg k heb altijd 1 afje dr bij staan simpel weg omdat die het snelst klaar is omdat k altijd zo lang voor groei 6 weken plus


      Daarom kan ze eerst lekker groeien op 18 uur en het laaste stuk afbloeien onder 12 uur

      Daardoor heeft het afje vaak 10week bloei nodig om aftebloeien

      Maar dat zorgt dat k snel weer rokerij heb en daarmee de rest van de ronde kan afwachten tot de femms klaar zijn scheelt een boel aan geld uit geven aan duur wiet te kopen

      Daarom heb ik altijd 1 afje dr tussen

      En de rest van de dames hebben dan weer plek genoug over en verlaagt de lv toch wat halverwege de bloei van de femms

    En de laaste das een mooie stek jonge

    das ook precies die dikke wortels heeft
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      Zo de dames maar weer een flinke plens 12liter via onder gegaan ze hadden niet allemaal water nodig maar goed

      nu moeten de potten van boven en van onder nu een goede ph hebben
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        De drain meten van aarde is lastig maar als je steeds de juiste pH geeft dan wordt die in het medium vanzelf goed. Wanneer je de pH in het medium wilt corrigeren is wateren via boven aan te raden, of je moet het water bijna tot pot hoogte vloeden en ze daar in laten weken.

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        K maak me dr niet zo druk om ze staan al in de bloei dus ze gaan met de dag meer drinken

        En dr staan dr 2 bij die hebben de tensio zo weer op 120 staan terwijl de rest amper de 50 is gepaseert

        Hoe meer ze drinken des te beter k heb ze eens paar x te droog gehad vorige rondes dat gebeurt me niet weer k kan ze meestal prima ronde 100 mbar houden nu nog


        Straks als ze week of 3-4 bloei staan

        Laat k altijd laag water in de bodem staan zodat ze altijd water en voeding tot hun beschikking hebben


        Vanaf week 3 -4 moet je dr amper tegen gieten kunnen zo drinken en dat wil ik ook

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        K zuur niet meer af dus ph z nu toch wel flink hoger moeten zijn in het medium

        Ze hebben dr anderhalf dag over gedaan om het op te drinken dus ze zijn wel goed vol gezoogen van onder

      Zo paar tensio,s stonden vandaag toch erg laag

      3 stuks stonden op 25 dus net wat te natt en de rest staan op 50 mbar

      en ze hebben het ook nog niet eens allemaal opgedronken dus dat word ff paar dagen geen water geven

      al lijken ze dr geen last van te hebben geen slap hangent blad

      vandaag even kettingen ophalen om me hps op te kunnen hangen bij de led in de grote tent

      ventilator hangt alweer dan kunnen we eindelijk een stuk goedkoper gaan verwarmen
      Het scheelt me 750 watt per uur en dan gedurende 12 uur bespaar ik flink wat

      en wat extra opbrengst is ook nooit verkeert
      of lamp extra en geen verwarming van 1000 watt

      dus tel uit je winst en de hps komt voor in de tent boven de stekken te hangen dus kan niet wachten dat ik alles klaar heb

      en kan zien wat me waardes dan zijn wand heb nu lv van 35% precies goed met zoveel dames in de tent hehehe zonder kachel kom ik niet onder de 60% lv dus de kachel doet haar ding goed

      en ga deze ronde voor 0% top rot

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Zolang de planten happy ogen staan ze niet te nat, zo simpel is het. Dat die tensio zo laag is is geen probleem, het wordt pas een probleem als de plant de blaadjes laat hangen. Een ronde zonder rot is prima haalbaar maar je moet er wel voor investeren dmv een stroomvreter aan te zwengelen en dat wil niet iedereen. Terwijl je onder de streep meer overhoudt als je dat wel doet.

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        K heb al dikke kachel dag en nacht aan staan op 1000 watt dus dit is laaste rondje en ga alles op alles zetten om een dikke ronde te draaien

        De 6 stekken in 2 potten komen dr later ook nog bij maar die komen aan de hps kant te staan moet lukken heb die 2 potten er uit gehaalt dus dezelfde potteb komen weer in de tent te staan

        Zo heb k hoog wattage en heb nu een perfect klimaat 25 graden met lamp aan komt straks de hps bij en heb nu een lv van 35 % dikke prima dus dit zou in principe een goede ronde moeten worden

      Zo weer een nieuwe dag

      k weet niet waar deze femm dame last van heeft zo te zien een boel

      ze probeert te bloeien maar schiet niet echt op en lijkt ook weer wat still te staan
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.

      Comment


        De rest van femm amnesia haze dames

        dr zit wel een paar hele mooie haze dames tussen niet allemaal even mooi maar dr gaan dr wel een paar goed opbrengen

        mooie top ontwikkeling het blad mooi recht omhoog dus dat zegt me dat het ph in het medium bij de dames weer goed en ze weer meer voeding opnemen gelukkig wand ze ziet ze gelukkig goed drinken en eten


        tis wel echt waardeloos dat k alleen maar 10 fotos per x kan uploaden heb alles al geprobeert maar kan niet meer doen in een x
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 10 photos.

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Ow ja dat ken ik ook ja heb ik ook bij 9 van de 10 mensen ook samsung telefoon toevallig

          Wand met de apple heb k er geen last van alleen dat ik een hekel aan apple

          Weet ook niet wat dat is als k op me eigen fotos kijk ook kan k maar paar zien en dan zwart beeld

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Als je op de pijltjes drukt langs de foto dan zie ik ze allemaal, maar als je gaat schuiven via je scherm worden ze zwart.

        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Klopt Tijnie82 heb een samsung is ook niet mijn merk.
          Corleone1933 heb dat net geprobeerd en dat klopt wat je zeg. Zowe had ik dat nog niet geprobeerd bedankt 😁✌️

        Het afje word dikker en dikker gelukkig vind het knap dat ze nog zo goed bloeit met amper blad
        en het blad is allemaal beschadigt

        erg lang hoeft ze niet meer zo te zien thrichomen nog niet gechekt

        verwacht met een week of 3 dat ze wel klaar is miss 4 maar langer gaat ze niet nodig hebben ze zit nu week 6 bloei


        en de stekies

        zijn ook mooi groen weer aan het worden en ze hadden flinke wortels dus verwacht snel dat ze wat de hoogte in gaan nu

        de tensio meters staan weer tussen 30 en 40

        al staan ze op 10 dan heb k nog geen planten die het blad laten hangen gelukkig ik kweek deze ronde al constand.tussen 70 en 100 mbar gemiddelt
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 10 photos.
        Last edited by Tijnie82; 1 February 2023, 13:13.

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          De stekken had ik dikke 5 week geleden al gemaakt het wortelen duurde alleen al 4 week

          Maar de stekken zijn niet veel later klaar dan de femms

          K zet ze in de grote tent om 2 redenen het wattage te verhogen en voor de warmte van de hps op 250 watt

          Geeft genoug warmte in de tent om te verwarmen en daarmee bespaar ik mezelf 12 x 750 watt per dag dus dat is een flinke besparing tegen over dat de kachel nu dag en nacht brand op 25 graden met een perfecte lv van 35 tot 40 procent

          Dus de kachel gaat dan alleen de 12 uur aan als het licht uit is
          Dus kan zelf me wattage bepalen hoeveel k wil de hps kan op de standen 250w 275 w
          400 w 440 w

          Maar het plan is hem op 250 watt of 275 w te zetten plus de 480 watt van de ledd

          Dus wattage komt ronde de 730 watt 750 watt of op 920 watt maar denk dat ik het eerst maar eens kijk wat 250 watt extra dr bij doet

          Vind 920 watt wel een beetje erg veel dus we zullen waarschijnlijk ronde de 750 watt blijven tis maar net wat de dames aankunnen maar dit zou geen probleem.moeten worden

          De stekken komen onder de hps en de rest van de femms onder de led

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Aahzo oké oke duidelijk, je bent wel heel wat van plan met die 920W deze man wil kilo’s na binne trekken😂👌🏼 nja als t toch je laatste x is dan maar een goeie laatste ronden ook verdomme!!

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          730 watt is het plan tis maar net wat het met de temp doet 250 watt extra kan sws wel

          Ja deze ronde heeft me een fortuin gekost aan stroom en deze ronde duurt 5 maand dus erg lang en als het moet flikker ik zo weer de kachel dr bij aan wand wil wel een goedklimaat hebben

          EN GEEN TOPROT daar ga ik voor 0 % rot

          Ook met deze setup ga ik geen kilo halen mag blij zijn tussen 500 gram en 700

          Als k een lumatek zeus 600 watt had gehad draai je makkelijk 1 kilo

          Voor nu blijft die kilo slechts een droom om te halen als kweker

          Word een erg lange ronde dus er moet nu nijs meer fout gaan heb er 2 planten uit gehaalt maar daar komen de stekken voor in de plaats ga niet toppen alleen knallen hoop ik

          Als k nu een ronde draai met 400 gram word ik gek dikke 6 week voorgegroeit bijna 7 week
          3 week voor bloei en dan nog 12 tot 13 week ongv word een ronde van een goede 25 week pffffff

          Me langste ronde ooit nu hopen dat her beloont word met een mega oogst zal wel niet maar toch k blijf hopen en me best doen ervoor
          Last edited by Tijnie82; 1 February 2023, 18:23.

        Zo de grote tent ff opnieuw ingericht

        met een ventilator

        led lamp op 480 watt

        hps lamp.staat op super lumen 275 watt

        totaal hangt er nu 775 watt

        boven de dames te scheinen mooi compleet spectrum zo


        en dr is nog de optie om van die 275 watt 400 of 440 watt van te maken maar ik laat het voorlopig zo ff kijken wat de temp en lv nu gaan doen

        ik bespaar een boel nu door de kachel uit te doen als de lamp aan is en als lamp uit is gaat de kachel aan


        deze ronde gaan we knallen als de mother fuckers

        hoop zo op een dikke ronde

        als k nu nier tussen 500 en 700 gram kan oogsten heb ik de verkeerde hobby gekozen

        de stekken komen dr met een week max 2 week ook bij 2 potten met 6 stekken totaal hoop dat ik daar de totaal score wat mee kan opkrikken

        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          Hoeveel Watt trekt heel u tent uit de muur als ik vragen mag ?

        • DerpiE
          DerpiE commented
          Editing a comment
          Ik denk best veel voor 1m² tent Scheelt hem natuurlijk wel dat hij die kachel kan vervangen door 250W extra licht.. Uiteindelijk doet hij daar wel dikke winst mee

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          755 watt verlichting 75 watt afzuiging en 15 watt ventilator

          En de stekken tent vraagt maar 8 watt totaal

          853 watt totaal maar das met licht aan met licht uit trekt de kachel 1000watt
          Maar die ga ik ook gewoon hele kweek aan laten als het licht uit is

          Ik ga voor geen toprot

        Is zoveel licht op een oppervlakte van 1 x 1m (zonder co2 toevoegen) nog wel rendabel?

        Die hps lamp zou ik mooi uitdoen en leg de vrouw onder het genot van een jointje maar eens uit dat stoppen met kweken duurder is dan doorgaan.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Mijn vrouw rookt alleen sigaretten

          Des te meer weed is er voor mij

          Denk wel dat ik een mooie voorraad hier aan heb als alles goed blijft gaan

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Leuke dame dan die anja

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Krisdc ja dat is haar maar de vrouw die heel mijn voorraad oprookt leert gauw het dialect van mijn stalen neus verstaan! Tijnie82 die Anja is een hele leuke vrouw maar ik vind Marianne nog leuker.

        Het klimaat is perfect met 2 lampen zelfde als met kachel aan


        temp 23 graden

        en lv 37 %


        De stekken wou ik snel bij de grote tent hebben
        maar daar ga ik toch nog maar even mee wachten

        tot het afje klaar is

        dat duurt nog een goede 3 week ongv max 4 week dan heeft ze 10 week bloei gehad en is dan wel goed

        en wil de stekken toch nog groter hebben minstens 30 cm wand zij moeten zorgen om de opbrengst aan te vullen tot een leuke score


        denk dat ik de er miss nog 2 uit van de grote pot zodat er 2 stekken per pot zitten


        owja toch nog ff een foto van de mijn favorite haze dame in de hoek heeft ook al.de dikste toppe
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 9 photos.

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Vanacht zonder kachel gedraait

          En moet zeggen zo ver zo goed min temp was 18 graden en max temp 23.4 graden

          Alleen de lv is iets gestegen
          Van 37 % naar 49%

          K ga maar gewoon kijken hoe het weer is als we weer een erg koude nacht hebben gaat de kachel wel weer aan

          Maar als het niet nodig is doen we het natuurlijk niet

        De femms staat 13 dagen echte bloei
        het afje bloeit 45 dagen

        maar blijf het appart vinden nog steeds geen strekk bij de planten en met bijna 2 week bloei had ik dat al moeten hebben lijkt me vanaf groei naar bloei zijn ze miss 10 cm gegroeit

        Vandaag maar zoveel mogelijk van dat metzel zand er afgehaalt wand vind dat het zand de boel verstikt van zuurstof

        dat ze constant nat staan vinden ze wel fijn tensio komen niet boven de 40 mbar uit
        maar das onder aan de pot k geef ze om de dag als nog water

        en de dames laaste x ontbladerd wat top locaties in de weg zit en de beentjes geschoren dus alles krijgt nu de mooi lucht en ventilatie overal

        ook ga ik vanaf nu wat hoger zitten in voeding

        zat nu op 16 ml per 12 liter maar ga daar 25 ml van maken op 12 liter



        ik vind 25 liter potten toch wel perfect voor
        1 m2 tent 9stuks passen dr perfect in

        en hebben ze lekker de ruimte om flink te groeien
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.
        Last edited by Tijnie82; 5 February 2023, 11:08.

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          K merk dat het wel gebeurde die metzel zand is veel.fijner en slaat niet zo snel dicht merk ik k heb het eraf gehaalt

          K zie geen voordeel in dat zand alleen minder vliegjes ze drinken ook veel minder met die metzel zand

          Ik ben blij dat het er weer vanaf is

          Ze vinden het wattage wel lekker

          Heb de kachel ff paar dagen niet aan gehad toen het licht uitstond dat gaat vanaf morgen wel weer wand zonder lamp aan werd het 16 graden en dat wil ik minimaal 20 graden hebb3n

        • DerpiE
          DerpiE commented
          Editing a comment
          Als je nachttemperatuur ook boven de 20 graden kan houden mag je wel een heel mooi resultaat verwachten denk ik

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Daar ga ik voor met lamp aan is het tussen 23 -25 graden en met lamp uit net 16.8 kan nog wel maar warmer is beter

          Dus dat komt goed tijdschakelaar komt er tussen de kachel zodra lamp uit schiet kachel aan gaat

        Ik had het nog ff opgezocht me led lamp is 440 watt en geen 480 watt

        en heb ik de hps ook op 400 watt gezet nu

        klimaat met lamp is perfect lekkere lage lv

        nu 880 watt dr boven

        k heb er 2 stekken bij de grote tent ingezet

        de andere laat k nog iets langer voorgroeien

        kachel gaat vandaag ook weer aan ff tijdschakelaar komt er tussen

        zodat we ook perfect klimaat hebben als de lamp uit is

        k doe er alles aan om een dikke ronde te draaien alles minder dan 600 gram zou ik wel pist worde denk ik maarja we doen wat we kunnen

        verder dan goed op de water gift letten
        het klimaat goed houden met goede dag en nacht temp met minimaal verschil

        en niet te gek voeden dan zal ik wel een goede kans maken al zijn de planten niet allemaal.groot de dames en zullen niet allemaal veel geven maar we gaan kijken wat we aan de eind streep overhouden
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 9 photos.

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Dr staan nu 7 femms

          1 afje
          En 2 stekjes in de tent in 1 pot 11 liter

          Dr komen nog 4 stekken bij als ze wat groter zijn die zitten ook in 1 pot maar wel 1 grote 25 liter pot

          Al zouden de stekken zoon 10 gram per stuk opleveren is toch weer 60 gram extra

          Alle grammen zijn welkom hehehehe
          Last edited by Tijnie82; 6 February 2023, 09:07.

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Hoe groot is je ruimte eigenlijk?

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          1 m2 maar daar kan je veel in kwijt 9 potten van 25 liter past er perfect in

        Mooi dat je de lat voor jezelf lekker hoog legt ! beetje ambitie kan geen kwaad.

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Dat is ceker waar ben benieuwt of ze door het hoge wattage ook dikkere toppen krijgen

          K wou altijd al.eens een kweekje met 1000 watt doen en met veel planten k heb normaal altijd maar 4 planten dus dat gaat nog best een uitdaging worden en hopelijk word het beloont met een dikke oogst

          Wand het is de laaste dus daarom alles op alles voor een dikke eindscore daar gaan we voor en geen rot

          Van 1 kilo kan ik alleen nog maar dromen

          Met een lumatek 1000watt is dat niet zo moeilijk maar met.mijn setup ga ik dat nooit halen helaas
          Last edited by Tijnie82; 6 February 2023, 19:24.
      Bezig...
      X