Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fruity Juice Regulier van Sensi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    jammer dat je geen ruimte heb anders had je een vrouwlijke stek op die manlijke stam kunnen enten

    Comment


      #32
      13/7

      De planten zijn begonnen met bloeien. Het goede nieuws is dat ik voor alle planten het geslacht heb kunnen bepalen. Het slechte nieuws is, dat van de 9 planten, er slechts 3 vrouwelijk zijn. Hok is dus aardig leeg. Risico van het vak zullen we maar zeggen... Ik heb gelukkig de vorige ronde goed gedraaid dus ik red het nog wel een tijdje als ik niet teveel weggeef.

      Ik heb wel het gaas weer opgehangen, aangezien ik werk met een beperkte hoogte wil ik ze onder het gaas zien te houden zodat de lamp er niet te dicht op hangt. Ik ben ze wat meer voeding aan het geven, ze werden wat lichter alhoewel daarvan niks te zien is als ik ze fotografeer zonder dat de lamp brandt.

      De huidige situatie, het had wat meer mogen zijn maar ik denk maar dat het ook nog minder had kunnen zijn...

      IMG_1378.jpg IMG_1379.jpg





      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ze hebben een maand gegroeid, vond ik lang zat.

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Eens kijken of die linkse nu het meest opbrengt


      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Volgens mij doet rechts het beter

      #33
      als je nu al de planten een beetje meer naar de miden zet dan heb je meer licht op je planten
      en je kan de zij takken van je plant wat meer open trekken .

      Comment


        #34
        Manderijn Ik heb er 2 van deze balken boven hangen, denk niet dat het dan veel zin heeft om de planten in het midden te zetten? Hok is 85x85cm, de lampen zijn 80 cm lang en ze hangen 20 cm van de wand af.


        372B9702-24EE-4E6E-A673-83F1FB338FAD.png
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #35
          het heb niets met je licht te maken wat ik bedoel. ik bedoelde . als je de planten wat meer het miden zou zetten kan je makkelijk .
          wat van je takken nog iets meer naar buiten trekken dan val er meer licht op de takken van binnen in waar anders geen licht op val .
          ik denk dat je dan iets meer opbrengst zou krijgen . maar het is weer hoop gepriegel dan moetje weer met touwtjes aan de gang.

          Comment


            #36
            Ik zou de planten laten staan waar ze staan maar het opentrekken wat Manderijn noemt kan ik me wel in vinden. Het net flink wat lager en de planten opentrekken alsof ze gevierendeeld worden door vier paarden. En de takken door het net vlechten. Op die wijze krijg je het hele oppervlak misschien nog wel vol en hoef je niet te dieven!
            Horks Fototopic 2.0

            Comment


            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Ok ok, vandaar je naam Flip zekers 😎

            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Nee dat is omdat ik in Heerlen ben geboren

            • kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              Daar was vroeger een kleine sjop van een trucker die 15 soorten hasj had. Ik kwam daar een jaar lang regelmatig eind 90´s. Heële!

            #37
            Eigenwijs is ook wijs.

            Comment


              #38
              20/7

              Week verder. Heb ze afgelopen week goed te drinken gegeven, konden ze wel gebruiken. Tevens heb ik schotels onder de potten gezet.

              Max temp gemeten in het hok de afgelopen dagen is 30 graden. Niet verkeerd gezien de buitentemperaturen.

              Heb er verder niet veel mee gedaan, te druk en te warm om netten te gaan verlagen enzo .

              Tot de volgende x maar weer!

              90EADE24-2ED5-4BB7-B57B-192BFD84C240.jpg

              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Yes met 4 planten was het net vol geweest.

              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Verrek ja, het zijn er drie

              • Kasteelheer
                Kasteelheer commented
                Editing a comment
                WOW...is toch goed volgekomen.

              #39
              Ken je deze Flip?

              Supergave docu!!



              "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
              "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
              "Ajeto" - Buurman en Buurman

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Is dat die waar de verslaving van Fat Mike wordt besproken? Volgens mij heb ik daar gedeeltes van gezien.

                How does the cat get so fat?

              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Ze zijn een beetje de lol in alles verloren en beluiten om een tour te doen in landen waar ze nog nooit geweest zijn. Veel gaat anders als gepland zullen we maar zeggen
                Green dragon snuiven in singapore is hilarisch

              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Ik ga m eens kijken, bedankt voor de tip

              #40
              21/7

              Nog een fotootje met de lamp nog uit, omdat ik net iets te vroeg was. Of net op tijd, dat kan ook :p

              IMG_1395.jpg
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


              • Bas Haze
                Bas Haze commented
                Editing a comment
                Die zien er tevreden uit

              • Sativied
                Sativied commented
                Editing a comment
                Prachtig.

              #41
              9/8

              5 1/2 Week staat de lamp nu op 12/12. Ze zuipen als gekken, als ik ze 2,5 liter geef staan ze de volgende dag kurkdroog. Gisteren 10 liter verdeeld op de 3 planten met voeding, vandaag stonden ze eindelijk nog een beetje vochtig dus per plant een liter of 2 tot 2,5 gegeven zonder voeding. Eens kijken hoe ze er morgen bij staan. Als ze dan nog een beetje vochtig zijn dan is 2,5 liter de sweet spot. Ze worden niet meer geler nu ze meer water en ook meer voeding krijgen, in leven houden moet wel lukken de laatste maand

              IMG_1433.jpg

              Rechts achter maakt typische indica toppen, dikke korte knotsen. De andere 2 hebben meer sativa kenmerken, lang gerekte toppen met die typische lange bladeren eruit schietend. Althans ik denk dat dat typisch sativa is, zie deze bij een maatje altijd terug komen die alleen sativa kweekt.

              IMG_1432.jpg IMG_1430.jpg IMG_1429.jpg IMG_1431.jpg IMG_1427.jpg IMG_1425.jpg IMG_1426.jpg IMG_1428.jpg


              Volgende week gaan we een paar dagen weg, ik ga deze week de Blumat nog eens installeren. Had ik eigenlijk al willen doen maar ja, te druk/lui/moe de laatste tijd. Heb nu vakantie dus toch maar eraan beginnen. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen...

              Tot de volgende!

              IMG_1424.jpg IMG_1437.jpg







              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Hoe is dat bezoek nu afgelopen? Goed dus?

              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                De meters zijn vervangen. Voor het installeren van de zonnepanelen heb ik een offerte gekregen, daarvoor moeten ze in de kelder zijn. Ik ga zeggen dat ik nog even moet sparen en stel het zo uit tot na de oogst.

              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Goed man, super!

              #42
              Als ze zo'n dorst hebben kan dat alleen maar een goede ronde betekenen! Lekker bezig Flip Hasjkip het ziet er ook veelbelovend uit!
              Horks Fototopic 2.0

              Comment


                #43
                20/8

                Gisteren stonden ze 7 weken op 12/12, ik tel 5 weken echte bloei. Volgens de zaadboer zouden ze 50 tot 60 dagen moeten bloeien, ik wil ze dan ook nog 4 weken laten staan en dan oogsten. Of iets eerder mochten de trichomen het aangeven maar dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt. Week 36 of 37 zou mooi uit komen, dan kunnen ze nog drogen en dan breek ik de boel af zodat ze in de kelder kunnen om zonnepanelen te installeren. Laat het hok staan maar afzuiger, slangen en alles dat op kweken wijzen haal ik weg. Heb ik alles gedaan, half uurtje werk om het dan weer op te bouwen. Mooie gelegenheid om de folie eens te vervangen, die hangt met ducktape aan elkaar

                We zijn dus 3 dagen weggeweest, ik heb toen de Blumat weer eens aangesloten. Had ik eerder moeten doen, gemakkelijk kan het niet.. Zoals ik in het topic van Takketoellie al eens geschreven heb, constateerde ik toprot in 1 van de toppen rechts achter. Top heb ik verwijderd, ik heb verder geen rot meer aangetroffen. Hoop niet dat ik onaangenaam verrast wordt tijdens het knippen maar dat zien we dan wel weer.. Wel ga ik de volgende keer weer 2 kegels per pot plaatsen, zie nu dat de helft van de pot droog staat. Ze zullen vast wel genoeg binnen krijgen zo maar voor het plaatje ziet het er toch beter uit als alle aarde vochtig is.

                IMG_1526.jpg

                Met het klimaat zit het wel goed lijkt mij, de min en max waardes geven aan;

                IMG_1531.jpg IMG_1530.jpg


                Ik heb nog een foto geknipt voordat de lamp aansprong en een foto van het geheel met de lamp aan (met flits genomen). Rechts achter heeft de dikst toppen, die vind ik meer Indica hebben. de andere hebben meer Sativa invloeden. Ben benieuwd naar het effect straks, niet vergeten ze apart te houden na de oogst.



                IMG_1512.jpg IMG_1525.jpg


                Dan nog wat bud shots, daar is het per slot van rekening om te doen.

                IMG_1524.jpg IMG_1521.jpg IMG_1520.jpg IMG_1523.jpg IMG_1518.jpg IMG_1519.jpg IMG_1522.jpg


                Dus, nog een paar weken om aan te dikken en dan kan er weer geslacht worden.

                Tot de volgende keer, we gaan een ijsje eten en dan een dikke draaien
                Attached Files
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                • Takketoelli
                  Takketoelli commented
                  Editing a comment
                  Waarom zo drastisch?

                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Denk dat er sowieso niet veel overblijft. Zijn wel de dikste toppen maar ook van de plant met de minste toppen. Maar eens goed inspecteren..

                • KnetterMug
                  KnetterMug commented
                  Editing a comment
                  Gezonde Dames 👌

                #44
                24/9

                Na de vorige post kwam ik steeds meer rot tegen en ben ik begonnen met spoelen. Na 2 weken stond er nog dit;

                IMG_1574.jpg

                Tijdens het knippen nog enkele toppen weg kunnen smijten, na het drogen kwam ik nog meer rot tegen maar uiteindelijk heb ik er nog zo'n 300 gram aan overgehouden. Dat zit nu in de potten te curen. Heb er 1 jointje van gerookt om te proeven, dat beviel goed.

                IMG_1585.jpg


                Hok is nu leeg en ik ga een pauze inlassen. Heb voorlopig nog genoeg te roken en ik wil wat laten verbouwen in en om het huis waarbij ze ook in de kelder moeten zijn. Ik ga de buitenkant van het hok weer strippen en opruimen tot na de verbouwingen. Wil zonnepanelen laten leggen en tevens kijken voor een nieuwe badkamer. Hopelijk duurt dat niet te lang maar mocht ik niet uit komen met de voorraad dan heb ik nog altijd een maatje waar ik wat kan halen.

                Bedankt weer voor het lezen, ik ben de laatste tijd weer wat minder op het forum, het leven is weer erg druk op het moment :p

                Tot de volgende!
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                • Takketoelli
                  Takketoelli commented
                  Editing a comment
                  Rook ze en rustig aan!!


                • Wesley pipes
                  Wesley pipes commented
                  Editing a comment
                  Krak tzelfde hier, badkamer, zonnepanelen volgend jaar maar, en elektriciteit moet gedaan worden. Dubbel gevoel he, zou ik nog een rondje doen... ik ga ook afwachten denk ik...succes met de verbouwingen!

                • Alzheimer
                  Alzheimer commented
                  Editing a comment
                  tot de volgende ronde. succes met klussen en geniet van de wiet

                #45
                Toch mooi dat er nog 300 gram zonder rot is overgebleven, daar kan je wel even mee vooruit!

                Succes met de verbouwing en hopelijk tot snel!
                Horks Fototopic 2.0

                Comment

                Bezig...
                X