Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pipe's haze's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Pipe's haze's

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen, nieuwe ronde .

    deze keer wordt het haze, om es door de langdurig durende voorraadzaadjes heen te geraken.

    is weinig voeden een optie bij haze? 1655550302244686959623983230169.jpg

    Verpottijd. Van cups naar rozenpotten

    16555505962486922272460379014900.jpg

    Nog geen voeding, nieuwe aarde. Tot de lobblaadjes, want ze strekken wat. Raar in de zon, of niet?

    ze staan in de serre en krijgen gratis zonne energie.

    Ik laat ze daar staan tot ze beginnen te ruiken.

    Beestjes zal ik vast hebben, dan maar bestrijden . Heb ze bijna allemaal gehad en er is een oplossing voor alles

    16555509922636510651749635337179.jpg

    16555511181165436485050935975709.jpg

    Tot over t loblaadje aarde.

    16555512354851257228996980927535.jpg

    Verder meet ik geen ph of ec af, ook geen hoeveelheid water. Eenmalig getest vroeger en de waardes zijn perfect. Wel geef ik nu regenwater. Later kraanwater met voeding. Komt vast wel goed.

    16555517938027937253085475700738.jpg

    Water geven bij het verpotten, heel langzaam tot het er uit komt onderaan.

    Ontkiemen gaat me niet goed af weeral , best es herzien.
    16555520456794746094070008311058.jpg

    dit was het eind van een nieuw begin! Bedankt alvast om te lezen en/ of te volgen !

    We gaan er opnieuw volledig voor, deze hobby is de max, werkt nogal therapeutisch ook voor mij. Zorgen voor, stilstaan bij, en genieten van !

    Ganja always does the trick.

    #2
    Nee zo raar is dat niet, dan staan ze vast niet de hele dag in de directe zo'n. Als je tuin maar 10/15mt breed is dan staan ze nooit de hele dag in de directe zon.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Dat zal het zijn, heb ze alvast nog op een verhoogje gezet ook.

    #3
    Succes Wesley !

    Oh, en waarom probeer je niet eens om direkt in de aarde te kiemen ?
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Mercikes Flip, ga ik wel een dosis van kunnen gebruiken met deze dames vermoed ik !

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Als het zo warm is zet je ze binnen tot ze boven komen en dan kunnen ze naar buiten.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Probeer ik de volgende keer inderdaad. Cubes kosten zeer veel en eigenlijk spaar ik ze liever om ooit nog es stekken te pakken. Rot in 1 cube, raar dat ze dan wel in een glas water mogen he.

    #4
    16568465483626045009121632273993.jpg 16568466051468702093143016684235.jpg

    De strek zit er wat in . En de wortels groeien de potten al uit . Getopt paar dagen geleden. Had ik mss vroeger moeten doen. Twijfel om ze in de serre te laten staan . Maar wss blijf ik bij t originele en bloei ik ze binnen af...

    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Tijnie weet jij uberhaubt wel waar het woord forum vandaan komt. Of wat het ooit heeft betekent, of waar het voor in het leven is geroepen? Ik ben gewoon eerlijk en wind er geen doekjes om. Bedoel het niet slecht. Jij bent toch ook van onze generatie, of ben je nog een 20-ger die kunnen niks meer hebben.

      Zo'n spagetti-palmboom zal geen hoge opbrenger worden, die krijgen nauwelijks zijtakken.

    • TegridyRandy
      TegridyRandy commented
      Editing a comment
      ze kunnen idd te weinig licht krijgen en serieus strekken, maar ook te warm en serieus strekken, kheb het voor gehad ;p en stinken gaan ze sowieso

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      snap je wel zeg ook niet dat het een mega opbrenger ze zijn wel flink gestrekt ik geef nooit zo snel op of doe niet snel een plant weg tis voor eigen gebruik ja hij heeft al een mooie voorraad wiet dus ik denk dan waarom weggooien
      denk als je dr een lamp opgooit is ook net getopt denk dat het nog wel een redelijk breed plantje kan worden en is nog redelijk klein na overpotten gaat die als een malle groeien

      dus ik denk ceker wel dat er een lekker wietje vanaf gaat komen miss geen halve kilo maar wel genoug om flink wat potten te vullen lijkt me maar het maakt niks uit wat ik er van vind wesley beslist toch zelf wat die er mee gaat doen

    #5
    denk dat je ze het beste zo snel mogelijk onder de lamp kan zetteb ff goed voorgroeien nog een beetje en ze dan in de bloei knallen als je ze over pot naar grote bags niks aan de hand ja haze groeit sws anders dan indica

    Comment


      #6
      weer een subje gedaan

      Comment


      #7
      succes weer!. ik pak een stoel
      ~mn eerste rondje met 5 citral~ ~mn 2e rondje~~mn 3e ronde~​

      Comment


      #8
      stoel uitgeklapt ze! succes wes!
      Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
      Jah, ik hou van planten.

      Comment


      #9
      Weken groei wegsmijten zie ik niet zitten, topping doet wonderen had ik eerder moeten doen . Nu zit ik enkel in met de natuurlijke bloeitijd buiten , wil 4x toppen fzo en wat bang dat de bloei eerder gaat beginnen....

      Ofwel moet ik ze verpotten en naar binnen.
      Ganja always does the trick.

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Thx rreppell, stelt me gerust ! Ja he 12 weken stinken zie ik niet zitten buiten, daarmee. Denk wel ze te verpotten binnenkort, hopelijk swingt het de pan niet uit

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Waarom zouden ze eerder gaan bloeien?

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Niet eerder maar gewoon natuurlijk, veel wiet bloeit al vroeg, haze blijkbaar laat gelukkig..

      #10
      Succes Wesley! Van de ene kweek naar de andere👍
      Last edited by Krisdc; 6 July 2022, 07:40.
      "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Thx! Ja keep it moving he !

      #11
      ik vind het weggooien ook altijd zo zonde de wiet wat er vanaf komt is echt wel goed miss wat minder opbrengst met 4x toppen gaan ze wel breed worden mijn plantjes zagen er een paar week terug ook niet uit ook heel gestrekt maar zie je nu niks meer van die van mij waren nog wel iets kleiner ik ga ze ook toppen met een weekje kijken wat dat gaat doen ben benieuwt naar wat je gaat doen

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Is dat, en gratis opgegroeid buiten . Ik geef ze maar om de 2 -3 dagen water, ondanks de kleine rozenpotten .

      #12
      Dit is te droog...

      20220706_204836.jpg

      Te nat kom ik (bijna ) nooit tegen. Deze 3,5liter potten krijgen elk 2l water , dan dag of 2 niks.

      Bijna verpottijd he. Ik geef ze een 40 l grow bag denk ik , keuze uit 30 en 40. Eigenlijk zou ik best 30l nemen, of niet ? Met die strek en zo..

      Verder weinig te melden . Hopelijk kan ik ze binnenkort nog es toppen
      Ganja always does the trick.

      Comment


      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        hoe groter des te beter
        kunnen ze grote wortels maaken en lekker breed worden

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        2liter in een 3,5l pot. Dan staan ze te nat man. Je geeft 55% van het volume van de pot aan water, of loopt meer dan 80% de pot weer uit en merk je het niet? Waarom ze je ze niet in een grotere pot?

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Bedoeling was te shockeren, bij deze gelukt . Ze staan niks te nat en zoals je kan lezen ga ik idd verpotten binnenkort... natuurlijk loopt er uit, maar zeiknat is niet erg hier. Liever zeiknat dan uitgedroogd...zeker in de warme serre.

      #13
      ik merkte bij mij ook moest elke dag water geven in de 3.5liter potjes ze zuipen nu al als een gek en die van jou staan in de zon daar zullen ze ook wel wat meer door drinken denk ik ik gaf eerder ook elke 2dagen voeding of water maar ga dat ook elke dag doen er daar de hoeveelheiden op aan passen ze zeggen dat het beter is om elke dag precies genoug te geven

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Met warm weer hebben ze alleen meer water nodig, de rest kan gelijk blijven.

      #14
      de fotos van paar dagen geleden stonden ze nog mooi recht op en toen gaf je net zoveel water

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ze trekken wat geel ook , ik geef vanavond nog es 10 liter met wat voeding erbij...

      #15
      Ik volg, succes Wes

      Comment

    Bezig...
    X