Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern lights - beginfase en opvolging

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Licht aan en licht uit. Goei profiel trichomes denk ik. Week 7 en 2 dagen.

    Attached Files

    Comment


      Stillaan geraken die dames wel klaar. Erhm nog weekje denk. Nog niet direct ambers gezien.


      16-12 5.jpg 16-12 6.jpg 16-12 1.jpg 16-12 2.jpg 16-12 3.jpg 16-12 4.jpg 16-12 7.jpg 16-12 8.jpg

      Comment


      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        meestal als je wiet al bijna klaar is krijg je de herst in de tent gele bladeren enzo je moet de thrichomem bekijken anders weet je niet of ze klaar zijn kan je zo niet zien

        of heb je erg veel voeding gegeven wand ze trekken de bladeren nog niet leeg

        het zou nou niet meer zolang duuren voor alles klaar is

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        kan je in gases oogsten of moet alles in een x dr af als je wel in fases kan oogsten zou ik de grootste toppen oogsten als dat klaar is de kleinere nog ff wat licht geven word dat ook nog iets dikker en oogst je toch wat meer dan dat alles dr in een x afgaat wamd dan moer je al weer langer wachten omdat je zo veel mogelijk wil oogsten wat rijp is het is een mooi wietje aan het worden

      • Jefkewiltnogs
        Jefkewiltnogs commented
        Editing a comment
        Tijnie82

        Goeie info Tijnie soms is je tekst wat moeilijk te lezen omdat je niet typisch schrijft met punten en nieuwe alineas. Maar de inhoud is prima.

        Euhm er zijn enkele bladeren die purper aan het worden zijn. Iemand zei me dat het eventueel de kou van snachts is.

        Qua voeding ben ik eergisteren gestopt nu enkel nog ph gereguleerd water.

        Ik zou enkele toppen al kunnen knippen maar weet niet of deze helemaal zijn zoals ze moeten zijn. Aan de andere kant is het ook geen ramp als die wat minder sterk is. Ik wil geen thc-hongerige verslaafde worden ook niet.

        Komt allemaal goed. =)

      Toch een knipje gedaan, kon het niet laten, de meerderheid is toch milkey van die toppen dusja. De andere laat ik nog dik weekje staan. Dit is wat er van de plan nog instaat momenteel en wat eraf gekomen is. Ik had hiervoor ook al 7 gram (gedroogd afgehaald). Dus dit zal weer een 20-25 gram zijn en dan staat de rest er nog in. Goed werk geleverd me dunkt.

      16-12 9.jpg 16-12 11.jpg 16-12 10.jpg

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        ja het feest kan weeral beginnen daar , nu nog drogen en dan kun je van oud op nieuw al de potten vullen !

      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Zo Jij kan veel ice o hasj maken

      Bas Haze bedoeling is om het te vapen en met bladafval doe ik dat ja.

      Comment


      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Had het ook over het blad zit echt vet veel trichromen op toppen zijn veel lekkerder om op te roken na mijn idee

      • Jefkewiltnogs
        Jefkewiltnogs commented
        Editing a comment
        Bas Haze ja ben benieuwd hoeveel ik daar nadien nog afhaal. Kweekje is de moeite geweest idd.

      Hier een gedroogde nugget en de plant nu
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 5 photos.

      Comment


      8 weken oogst rest staat nog in tent nog zo 4 a 5 /6de.

      Deze moet nog curen.
      Attached Files

      Comment


        Toch wel trots op de eerste kweek - Hier is al 27 gram vanaf gehaald en gecured.

        Lichten uit, en flits.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          De bedoeling is om met 300-350 watt te kweken, lampen afzuiging ventilatie alles. Ben nu al nieuwe lampen aan het aanschaffen enzo. Ik zat op ongeveer 600

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          waarom lager wattage dan takketoellie

          word je opbrengst ook veel minder ja

          je kan dan toch beter efficenter kweken

          zodatje dikke ronde draait en minder vaak een ronde hoeft neer te zetten

          de helft minder wattage is ook al gauw de helft minder opbrengst

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Das waar, maar als ik kijk wat ik nu overhou kan het wel wat minder. En misschien is het wel helemaal niet nodig en valt de e ergieprijs mee


        Brand goed ook.

        WhatsApp Image 2022-12-25 at 12.11.58.jpg
        Attached Files
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          27-12 3.jpg 27-12 2.jpg 27-12 1.jpg

          139 + 175 gram in de doos. Tevens al 27 gram gedroogd eraf gehalen. Dus zal wel uitkomen op 100 gram +/-.

          Comment


          • Snuitje
            Snuitje commented
            Editing a comment
            Lekker hoor. Al nieuwe zaden aan t ontkiemen? Of kan je lange tijd toe met 100gr?

          • Jefkewiltnogs
            Jefkewiltnogs commented
            Editing a comment
            Snuitje erg lang.

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            20procent blijft er nornaal over van nat naar droog

            k rook zelf normaal 10gram in de week als k moet kopen maar merk toch vaak als k me eigen wiet rook toch wel veel meer rook

            dus ik vind het knap dat je dr lang mee kan doen das alleen maar goed je moet je niet verplicht voelen om te blowen vind ik

            zo heb je lekker goedkoop lekker je eigen rokertje het ff lekker laten curen en jij gaat genieten

          Zo die is gelukt. Denk dat het eindproduct van men plant bij 100 watt lamp inderdaad een 100 gram is 1 w - 1 g voor eerste kweek succes dus.

          Bedankt allen voor de tips en trucs die ik mocht leren.

          Net op de valreep mocht het zijn ook. =)

          30-12 1.jpg 30-12 2.jpg 30-12 3.jpg

          Comment


          • Jefkewiltnogs
            Jefkewiltnogs commented
            Editing a comment
            Remco nee hoor andere lamp is echt niet nodig voor me. Dit voldoet ruim aan oogst. Denk hier wel zeker een lange tijd mee te doen. Wanneer ik volgende ronde start dat weet ik niet. Niet voor meteen iig want ik ben niet zo een actieve roker.

          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Wat had je eigenlijk gezet? En was het auto of fem? Kan dat zo snel niey terug vinden in je verslag

          • Jefkewiltnogs
            Jefkewiltnogs commented
            Editing a comment
            Bo$wachter NL fem photo.

          3fe267f7-d44d-4722-b8de-f1cb44a2d22b.jpg
          Afscheid

          Nu devolgende binnenkort starte

          Comment

          Bezig...
          X