Lange's tweede kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • heaven
    Retired
    • Nov 2009
    • 446

    #121
    Re: Lange's tweede kweek

    Yummie
    Lekker veel soorten ook....

    Comment

    • HJM
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 3714

      #122
      Re: Lange's tweede kweek

      Dat is een mooi herfst plaatje.!!!

      Hoop dat ze ook goed smaakt.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment

      • lange1908
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Nov 2010
        • 543

        #123
        Re: Lange's tweede kweek

        hi peepz,

        De volgende dame is inmiddels geveld, alle trichomen mooi milky dus het was der tijd.... miss blue haze hangt nu mooi te drogen....

        IMG_2753.jpgIMG_2758.jpgIMG_2759.jpgIMG_2761.jpgIMG_2764.jpgIMG_2765.jpg


        Greetz
        Last edited by lange1908; 2 September 2011, 19:06.

        Comment

        • Bubba J
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 2376

          #124
          Re: Lange's tweede kweek

          lekkeeeeeur lange !! herfst is het leuke seizoen ^^
          sigpic

          Comment

          • lange1908
            T.H.C. Master
            MemberLucky Member
            • Nov 2010
            • 543

            #125
            Re: Lange's tweede kweek

            Dag piemels en piemelinnen,

            Even een update met de nog resterende dames. Ze krijgen de laatste anderhalf week enkel nog maar afgezuurd water met ph-waarde van 6,0.
            De themperatuur blijft rond 27° overdag en 18° s'nachts en de LV rond de 60%... Hier alvast de picca's.


            IMG_2780.jpg

            IMG_2769.jpgIMG_2770.jpgIMG_2771.jpgIMG_2772.jpgIMG_2773.jpgIMG_2774.jpgIMG_2775.jpgIMG_2776.jpgIMG_2778.jpg


            knipavontuurtjes zullen deze week wel volgen


            greetz

            de lange
            Attached Files

            Comment

            • k1
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 3660

              #126
              Re: Lange's tweede kweek

              damn dat ziet er goed uit daar :p

              persoonlijk vind ik die 5de foto wel mooi

              de rest ook hoor !! maar je weet wel wat ik bedoel he

              doe zo verder m8

              grtzz
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment

              • member10463
                Banned
                • Sep 2010
                • 510

                #127
                Re: Lange's tweede kweek

                mooi dikke knoppen die indica's van je
                lekkere rookwaar mmmmm
                en die haze blijft maar cola's bijvullen

                het ziet er goed uit

                en hoe is het met het klein grut ?

                greetz

                and have fun cutting

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #128
                  Re: Lange's tweede kweek

                  Knip ze lange. Al met al toch een hele leuke kweek. Geniet ervan.

                  Comment

                  • HJM
                    Wicked Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 3714

                    #129
                    Re: Lange's tweede kweek

                    Weinig knipwerk, mooie schone koppen.
                    Als het nu ook nog wil smaken
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #130
                      Re: Lange's tweede kweek

                      Kijk Lange da heb jij toch maar mooi voor elkaar gekregen
                      Suc6 met knippen

                      Groetjes bella
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • Bubba J
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2010
                        • 2376

                        #131
                        Re: Lange's tweede kweek

                        Prachtug!

                        Geniet van het knippen en van de finger hashie's ^^
                        sigpic

                        Comment

                        • lange1908
                          T.H.C. Master
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2010
                          • 543

                          #132
                          Re: Lange's tweede kweek

                          hi peepz,

                          Weer enkele dagen gepasseerd, sommige dames geveld...

                          De herfstkleuren gaan mooi verder in de tent, allemaal zuigen ze het bladgroen uit hun bladeren, de G13-haze zal niet veel meer worden dan een tros van gigantische fluffy vossenstaarten maar wel met veel thc kristallen op de topbladeren en aan de zéér kleine calyxen... ik denk een volledige top voor één joint te rollen
                          De G13 van bella begint een rode verkleuring van de calyxen te vertonen en begint een ambere schijn te vertonen op de ongehavende hoofdtop...
                          Maar foto's heb ik vergeten omwille van de kniphetse... morgen zonder fout





                          de gehavende amnesia lemon, door haar hevige herma opstoten heeft ze veel zaad geproduceerd waardoor ze eigenlijk stilgevallen was qwa trichoomproductie...
                          We zullen zien of er iets rooksbaar aan gaat zitten

                          IMG_2792.jpgIMG_2794.jpgIMG_2790.jpgIMG_2795.jpg

                          de cannalope haze, eveneens zwaar gevhavend uit de strijd gekomen maar toch nog mooie toppen afgeleverd.

                          IMG_2796.jpgIMG_2802.jpgIMG_2805.jpgIMG_2808.jpgIMG_2812.jpg


                          En tenslotte de blue cheese die ik vandaag geknipt heb....

                          IMG_2813.jpgIMG_2821.jpgIMG_2822.jpgIMG_2819.jpgIMG_2824.jpg


                          zo, dat was het alweer... Alles mooi in men droogtentje opgehangen. De laatste twee heb ik ook veel ruwer geknipt om het smaakverschil eens te proeven.


                          greetz

                          de lange

                          Comment

                          • bearprolec
                            Junior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2008
                            • 559

                            #133
                            Re: Lange's tweede kweek

                            lekker lange eeeeccccccchhhhhhh lekker zals ze bij julie zeggen.
                            jammer vd herma amnesia lemon voor de rest toch leuke buds weeral.

                            ben benieuwd wt je van de smaak gaat vinden.
                            en de potentie natuurlijk

                            grtz bear

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #134
                              Re: Lange's tweede kweek

                              nice.

                              Comment

                              • Gonzo
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2010
                                • 894

                                #135
                                Re: Lange's tweede kweek

                                ziet er supper uit
                                Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                                laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                                Comment

                                Bezig...