Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Even een update met de nog resterende dames. Ze krijgen de laatste anderhalf week enkel nog maar afgezuurd water met ph-waarde van 6,0.
De themperatuur blijft rond 27° overdag en 18° s'nachts en de LV rond de 60%... Hier alvast de picca's.
Weer enkele dagen gepasseerd, sommige dames geveld...
De herfstkleuren gaan mooi verder in de tent, allemaal zuigen ze het bladgroen uit hun bladeren, de G13-haze zal niet veel meer worden dan een tros van gigantische fluffy vossenstaarten maar wel met veel thc kristallen op de topbladeren en aan de zéér kleine calyxen... ik denk een volledige top voor één joint te rollen
De G13 van bella begint een rode verkleuring van de calyxen te vertonen en begint een ambere schijn te vertonen op de ongehavende hoofdtop...
Maar foto's heb ik vergeten omwille van de kniphetse... morgen zonder fout
de gehavende amnesia lemon, door haar hevige herma opstoten heeft ze veel zaad geproduceerd waardoor ze eigenlijk stilgevallen was qwa trichoomproductie...
We zullen zien of er iets rooksbaar aan gaat zitten
zo, dat was het alweer... Alles mooi in men droogtentje opgehangen. De laatste twee heb ik ook veel ruwer geknipt om het smaakverschil eens te proeven.
Comment