Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Growstar in Huize Zonneschien.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Growstar in Huize Zonneschien.

    Kijk, dat maakt het nog intressanter.

    Een test met een ander merk ernaast, dan kan je idd goed het verschil zien, of het idd zo "gold" is als ze zeggen dat het is.

    Zal zeker vaker binnen wippen dan als je zover bent!!!!

    Veel succes

    Grtz

    Comment


      #32
      Re: Growstar in Huize Zonneschien.

      Ok bedankt voor je info HJM. Ik moet zeggen dat goede aarde voor mij het meeste bepaald voor de smaak tot nu toe, meestal genoeg organisch, 25% of meer. Daar kan de booster die ik gebruik niet tegenop.

      Zijn nu met dat terra preta gedoe, inderdaad ook veel buiten labs aan het experimenteren, zoals inderdaad de toevoeging van verbrand hout. Daarbij was het geloof ik inderdaad essentieel dat dit dacht ik voor zoveel mogelijk met heel weinig zuurstof plaats vond.
      De resultaten zijn zeer belovend, ik zag laatst in australie van dat soort experimenten, alleen deze methoden en de huidige laboratorium methoden kunnen nog lang niet het zelfde evenaren als die terra preta uit brazillie. Je moet ook niet vergeten dat die aarde al eeuwen lang in die redelijke dunne lagen zit, en dat er voor de rest niks mee gebeurd is. Mocht deze aarde wel volledig benut worden met behulp van irrigatie en dergelijke, dan zullen de resultaten nog veel hoger liggen.

      Ze hebben in het zelfde gebied ook onverklaarbare zeer geavanceerde vervallen systemen gevonden, waarvoor sommige waarschijnlijk voor irrigatie zorgen.
      officieel kunnen ze het allemaal in ieder geval niet verklaren.
      Ik geloof daarnaast in zelf behoudende systemen die evenwichtig zijn in de natuur en het niet verstoren (uit balans brengen). Het gaat om het aansporen en versnellen van natuurlijke evenwichten, circulaties van stoffen.

      Om het even nog duidelijker te maken, weten van nog geen enkele cyclus de oorsprong, zoals de zuustof cyclus, stikstof cyclus, daar is geen vaste theorie over.
      We zitten pas op 1% van die agrarische kennis, op dit moment is belangrijk genoeg om de aarde niet door voedsel productie onnodig te verzuren, te zorgen dat de mest gewonnen wordt uit ecologische bronnen en niet uit mijnen en olie, maar uit wat op de oppervlakte groeit.

      Comment


        #33
        Last edited by HJM; 11 July 2011, 23:44.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #34
          Re: Growstar in Huize Zonneschien.

          Hey HJM,

          Mooi dat je een beslissing heb genomen, en de genetica lijkt mij erg intressant(maar dat is alles waar WW in zit )
          En die mongooltjes zijn vaak wel de betere planten aan het eind van de rit, want die van mij in me ballebak is de mooiste plant van de 5 vind ik.

          En je heb idd gelijk dat de meeste WW kruizingen erg weinig voeding nodig hebben dan de meeste planten.
          En ik hoop voor jouw dat ze extra na willen sturen mocht je te kort komen, want dan kunnen ze mee doen om te bewijzen dat hun spulletje het "beste" is. (maar dat vind iedere voeding maker)

          Veel succes, en zal regelmatig binnen wippen hiero!!!!

          Grtz

          Comment


            #35
            Re: Growstar in Huize Zonneschien.

            @THC Dude
            Dat verhaal met de MW #8 was echt raar. Ik wilde hem eerst wegmikken omdat hij misvormd was. Maar nieuwsgierig als ik ben, moocht hij even blijven.
            Toen leek het een echte Indica type te worden, ook goed dacht ik.
            En zo ineens een groei spurt en madame werd een echte Sativa/Haze type. Lange bloeiwijzen en al.
            Maar goed dat ik er ook stek van had gemaakt. Wat de wiet is ook erg lekker

            Tja, met die voeding zie ik wel wat er gebeurd, het is ook het belang van GrowStar de test goed af te maken, neem ik aan.
            We zien wel hoe het loopt. Misschien kan ik het net redden. Ik hou me gewoon aan de onderkant van het schema.

            Greetz, HJM
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #37
              Re: Growstar in Huize Zonneschien.

              Dat gaat lekker bij jouw daaro....

              Mooi kerel om te zien, wat voor sort is het en met wat ga je da kruisen??

              Veel succes verder!!!

              GRtz

              Comment


                #38
                Re: Growstar in Huize Zonneschien.

                @THC Dude, Staat erbij, of bedoel je wat anders?

                Nog even in het hok geweest.
                Het rek is zo goed als vol, het voorgroeien zal niet lang duren. "Elk nadeel heb z'n voordeel"
                De Mango Widow heeft steeds met de hand voeding gekregen van Growstar met extra waterglas omdat het zulk zeiknat kutweer was.
                Maar omdat ze half in de schaduw tegen de schuur stonden, waren ze erg lang geworden. Zo'n meter wel.
                Bij het potten heb ik daarom de koppen eruit geknepen, zodat ze beter vertakken.

                Ze zien erg erg gezond uit met deze voeding, zeker niet minder dan die met andere meststof.
                We zullen zien hoe het verder gaat.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #39
                  Re: Growstar in Huize Zonneschien.

                  En ik blijf meekijken

                  Comment


                    #40
                    Re: Growstar in Huize Zonneschien.

                    Da's gezellig
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment


                      #41
                      Re: Growstar in Huize Zonneschien.

                      Dat dacht ik ook.....ook nog leerzaam en interessant tegelijk, wat wil je nog meer???

                      Comment


                        #42
                        Re: Growstar in Huize Zonneschien.

                        Handje geld????
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment


                          #43
                          Re: Growstar in Huize Zonneschien.

                          Ach ja, een paar handjes vol zou het wel gemakkelijker maken....
                          Maar zolang er een gehaktbal of een karbonade bij het avondmaal zit en later op de avond een flessie bier, hoor je mij niet klagen

                          Comment


                            #44
                            Re: Growstar in Huize Zonneschien.

                            Een beetje Hollander klaagt natuurlijk
                            Zeker als ze het zo slecht hebben als wij

                            Trouwens, gisteren de HPS lampen vervangen door Sunmaster Dual Spectrum.
                            De temperatuur is stabiel 28-31 graden (dag-nacht) en de rH 50-52%
                            Verder gaat alles ok.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment


                              #45
                              Re: Growstar in Huize Zonneschien.

                              Zoek de verschillen

                              Ik zie nog geen verschillen tussen de planten die mijn frutsels te eten krijgen en die Growstar voeding krijgen.
                              En dat is goed.

                              Nog even en dan gaat de klok om. Het rek is zo goed als vol.

                              Temp. en rH nog steeds stabiel.

                              Greetz, HJM
                              Attached Files
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment

                              Bezig...
                              X