Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Growstar in Huize Zonneschien.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Growstar in Huize Zonneschien.

    Ach, dat valt wel mee HJM
    De meeste foto's maak ik gewoon met een mobieltje, komt nog bij dat ik al meer dan 30 jaar intensief foto's maak met veel passie, ieder zijn eigen hobby.
    Maar bedankt voor het complimentje!!

    Jouw foto's:
    Ik kan duidelijk zien wat het zijn en ik vind het weer een mooie foto- sessie (je zet ze tenminste niet op de kop, dat is een eerste vereiste bij een foto maken/plaatsen)
    Mango Widow, klinkt nog steeds levensgevaarlijk...... mijn favoriet.

    Comment


      #92
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #93
        Re: Growstar in Huize Zonneschien.

        Nou, die heeft betere specs dan mijn Nokia N97 mini... wel 4 Mp meer en ISO tot 1600!

        Toestel staat op AF (automatisch)?
        Afstand houden, inzoomen, ff scherp laten stellen en dan afdrukken. Moet dan uitstekende pics geven....

        Comment


          #94
          Re: Growstar in Huize Zonneschien.

          In het hok moet ik hem op nacht zetten.
          Toch is die camera soms erg traag. Vooral met snel bewegende beelden, zoals dochters te paard is een probleem.
          De mooiste foto's maakt hij op lange afstand. Z'n 28-300mm lens is erg goed, maar ik ben minder tevreden over de electronica.
          Maar toch moet hij het nog even volhouden, want de centjes zijn op.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #95
            Re: Growstar in Huize Zonneschien.

            Okay, dat valt dan ff tegen...had er volgens de specs echt wel meer van verwacht!!
            Naast het mobieltje die ik altijd bij de hand heb, gebruik ikzelf bij speciale gelegenheden een Sony Alpha DSLR.
            Ik heb er destijds ook een beste

            Comment


              #96
              Re: Growstar in Huize Zonneschien.

              Heel netjes hjm, die special van no mercy ziet er wel een stoute uit
              psssst er lijkt wat stof op de santa maria te hangen mss eens blazen ^^ ghehehe

              grtjs
              sigpic

              Comment


                #97
                Re: Growstar in Huize Zonneschien.

                Yep,

                Nu heeft NMS toch mooie soortjes.
                Maar Santa blijft mijn lieveling, maar inderdaad altijd onder het stof.
                Het blad lijkt gelig, maar dat komt door de HPS. Het is echt diep groen
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #98
                  Re: Growstar in Huize Zonneschien.

                  Het afrijpen gaat nu vlot. Heb me wel verkeken op de dichtheid van m'n inlaatfilter.
                  In de ruimte naast m'n bloeihok even een vent gehad, en nu zit er her en der zaad in m'n Mango Widow. Balen dus.!!!
                  Eigen schuld, dikke bult.
                  Dit kost altijd opbrengst, en nu moet ik ouderwets peuteren.

                  De nieuwe RDB run gaat verder op Growstar Gold. Dat spul bevalt goed, en ik heb toch nieuwe gekregen
                  Bovendien vind ik de Exelerator erg goed.
                  Eens zien hoe Growstar zich in een zaden run houdt. Als ik de MW bekijk erg goed..........................pleuris. Kan zelfs niemand de schuld geven.
                  OP de foto's zien de planten erg gerekt, en dat klopt. Ze moesten het doen met 7 TL buizen van 36 watt. Ik heb er nu een 250 watt spaarlamp voor gezet.
                  De HPS is elders bezig............... Misschien later.
                  Er zijn uiteindelijk 24 vrouwen over gebleven. Buiten staan 4 kerels het op te houden, Ochhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

                  De NMSpecial in het hok die ook GS krijgt blijft maar bloem zetten, toch gaat die binnenkort om.
                  Een mooie plant, ik ben benieuwd hoe die smookt.
                  Attached Files
                  Last edited by HJM; 22 September 2011, 14:11.
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #99
                    sigpic

                    Comment


                      Re: Growstar in Huize Zonneschien.

                      Voor het zelfde geld had ik de stuifmeel aan m'n kleren
                      Normaal ga ik als laatste naar de mannen, maar ik wordt ook wat wazig geloof ik
                      Of het stuifmeel is toch via het filter naar binnen geblazen.
                      Ik moet gewoon geen kerels meer toestaan in de schuur.

                      Moest toch zaden van de RDB bij maken. Dan maar gelijk met Growstar, dan kan die zich nogmaals bewijzen.
                      Ik heb weer lege cocos grond gebruikt, dus dan moet alles van de voeding komen incl. wat de cocos wegneemt. Goede test toch?

                      Ik denk dat de beide NMS van de week om gaan, maar ben even druk.

                      Greetz, HJM
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        Re: Growstar in Huize Zonneschien.

                        Ja ind, het zit rap binnen, geluk bij een ongeluk ^^

                        Volledig gold niets anders, dat wordt ind intressant, heb je twee maal de test op kweken van wiet en zaad
                        grtz
                        sigpic

                        Comment


                          Re: Growstar in Huize Zonneschien.

                          Allee,

                          Het mes erin, Ben begonnen de Mango Widow #8 te slopen.
                          Typisch een haze pheno met de rattenstaartjes. Helaas hier en daar een zaadje.
                          Maar toch een mooie opbrengst van Mango Haze dominante wiet.
                          Nog steeds geen of weinig verschil met Growstar en mijn eigen voeding.
                          Ware het niet dat de Growstar iets sneller afrijpt. En dat is mooi !!! Ook lijken de buds iets dichter.
                          Na het drogen nog eens zien.
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment


                            Re: Growstar in Huize Zonneschien.

                            Allee,

                            Het spel gaat door. De Mango Widow is aan het drogen maar het leven gaat door.
                            De Recovery Dame Blanche zet goed bloem met de Growstar voeding !!!
                            Buiten staan de kerels hun broek op te houden, maar met de prachtige nazomer zal dat niet al te lang duren denk ik.
                            Nog steeds alleen buisjes licht, achhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh arme stumpertjes
                            Maar heb er nu ook een 2x 80 watt PLL bij gezet.
                            Attached Files
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment


                              Re: Growstar in Huize Zonneschien.

                              staat mooi kaarsrecht daar,nog effe en ze gaan licht geven

                              Comment


                                Comment

                                Bezig...
                                X