Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

gaan idd lekker hier.
    waarom heb je de amnesias getopt?enkel om de hoogte?
    mischien heb ik t al eens gevraagd.
    want de hoofdtop van amnesia,silver enz.daar zit flink wat aan,en worden normaal om die reden niet getopt!
    voor de rest ziet t heerlijk uit.
    grtz

Comment

mooi mooi

verlang er ook al naar om je volgende ronde te zien!
      Met iets meer deze keer ?
      grtz
      sigpic

Comment

THC-Dude, ik heb de spint nog steeds onder controle ..., helemaal weg krijgen zal deze ronde niet meer lukken maar ze zitten maar op één plant en hebben geen schijn van kans meer ... Ik spot ze meteen zodra ze zich op een blaadje wagen en dan ..., knip ..., richting kliko ...

Markster, ik heb de meiden getopt omdat ik brede en lage planten wil met 'kleine' hoofdtoppen. Eén grote hoofdtop is gevoeliger voor toprot en zonder toppen wordt de Amnesia een lange bonestaak die zomaar het dak uit schiet als ze d'r zin niet krijgt ...

Bubba, volgende rondje wordt ook met vijf planten ..., ik ga ze wel wat langer voorgroeien dan bij deze ronde en overweeg andere voeding te gebruiken.

Vandaag dag 66 12/12:

Gisteren hebben de meiden geen water gekregen. Vandaag heb ik één liter water per plant gegeven. Ik heb alleen 10 ml Final Flush toegevoegd aan 5 liter water en ben vandaag gestopt met het toevoegen van PH- waardoor de PH nu op 7.1 uitkomt.

Laterzzz
        Attached Files
        Last edited by Mohawk; 18 November 2011, 15:41.

Comment

Yow gappies,

Vandaag dag 70 12/12 (10 weken):

De meiden hebben er nog steeds zin in ..., een flink deel van de trichomes is nog helder en nog geen 5% is amberkleurig. Ik ben er vanuit gegaan dat met 10 weken het licht uit zou moeten maar ze kunnen nog wel een week hebben ...

Volgens mij wordt dit een super lekker rokertje, de geur die me tegemoetkomt als ik de deur open doe is flabbercasting.

Tsja..., ik moet nog even geduld hebben ..., het zou jammer zijn als ik deze wiet te vroeg oogst.

Laterzzz
          Attached Files
          Last edited by Mohawk; 18 November 2011, 15:44.

Comment

Jezus maria jozef, neem de zak met pluimen maar mee ^^
            sigpic

Comment

om van te watertanden zo een lekker wietje, zou het lastig hebben er niet van te roken maarja moet echt af zijn he het wietje
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Ziet er allemaal fantastisch en lekkah uit!!
                Foto's met het licht uit kijkt toch prettiger!

Comment

he mohawk ziet er lekker uit hoor en de spint onder controle.ennuh nog ff geduld.

Comment

Thanks peeps ...

Vandaag dag 71 12/12:

Omdat de dames langer blijven staan dan verwacht heb ik vanmorgen 5ml Vitrasol (bieten-extrakt) meegegeven aan 5 liter water (EC.1.05). Zo krijgen de planten weer een beetje voeding mee. De afgelopen dagen heb ik de PH teruggebracht naar 6.7 omdat ik de grond wil hergebruiken voor de volgende ronde en ik de PH-waarde van de grond niet te hoog wil laten oplopen. De laatste 3 -4 dagen alleen kraanwater (PH 7.1 - 7.4), dat is de bedoeling ...

De stekken hebben goed geworteld, gisteren voorzichtig de kluiten uit de potjes getild en het ziet er prachtig uit. De youngsters krijgen nu ieder 35ml water per dag met een EC van 1.20 en een PH van 5.7 (op 1 liter: 1ml Mills Start, 1ml Mills A, 1ml Mills B). Ik zie nog veel drievingerig blad maar dat komt wel goed als de plantjes de kweekruimte ingaan waar ik het klimaat beter kan beheersen.

Laterzzz
                    Attached Files
                    Last edited by Mohawk; 18 November 2011, 15:48.

Comment

Met de lamp uit zien ze er nog beter uit!!
                      Finger likking good ^^
                      sigpic

Comment

zien der mooi uit beide hokken

keep it up
                        __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Zonde van die regenererende stekken. Dat kost je nog wel een paar weken denk ik.
                          Gelukkig heb je nog tijd. De toppen in je bloeihok zien er smakelijk uit.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hé QnQ, de stekken zijn inderdaad nog bezig de shock te verwerken, het zal nog zeker een week of twee duren voordat de stekken (in de ronde potjes) de kweekruimte in kunnen.

Vanmorgen heb ik de stekken weer hun wekelijkse PVP-douche gegeven in de badkuip. Ik heb meteen van de mogelijkheid gebruik gemaakt om foto's van de wortels in de ronde potjes te maken. De plantjes in de grotere potten durf ik er nog niet uit te trekken ...

Vandaag dag 72 12/12: ook vanmorgen heb ik 5 ml Vitrasol toegevoegd aan 5 liter water en de Meiden 1 liter per plant gegeven (EC 1.05 / PH 6.7), 500ml van boven en 500ml in de kuip.

Grtzzz
                            Attached Files
                            Last edited by Mohawk; 18 November 2011, 15:51.

Comment

mooie wortels

nog niet aan het rond zwemmen onderin de pot, dus overplanten die zooi
                              __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Yohow,

Vandaag 1e dag donker:

Omdat het groen in de toppen hier en daar bruin verkleurd heb ik besloten vandaag het licht niet aan te doen. De trichomes zijn nu grotendeels milky en zo'n 10% is amber gekleurd. Ik dacht dat ze nog wel een dag of vier aan zouden kunnen maar het zit erop ... De meiden hebben in totaal 72 dagen op 12/12 gestaan.

Het is nu donker, de kachel staat aan (±18 graden), de hoofd-afzuiger draait op 20%, de actieve inlaat is uit, de grondventilator draait full-time op de laagste stand en de knijp-ventilators zijn uit.

Ik laat de meiden nog 3 dagen in het donker staan voor ik ze oogst.

Vanmorgen heb ik nog foto's gemaakt met het licht aan en daarna de stekker eruit getrokken.

Laterzzz
                                Attached Files
                                Last edited by Mohawk; 18 November 2011, 15:56.

Comment

Bezig...
                                X