Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2xMadshack, 2xHericules, 2xHaze 120x120x180 Secret Jarden DarkstreetII

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2xMadshack, 2xHericules, 2xHaze 120x120x180 Secret Jarden DarkstreetII

Hy-Pro Spraymix

Iedereen kent het effect van een verfrissende regenbui op een dorstige plant. Zo kunt u het effect van HY-PRO Spraymix ook zien. Het is een middel dat bladeren voorziet van bladvoeding, zodat ze optimaal ademen.
    Vooral planten die binnenshuis worden gehouden, hebben niet altijd het ideale luchtvochtigheidgehalte om zich heen. Zeker sierplanten met een oorsprong in tropische regenwouden, hebben graag vochtigheid om zich heen. Daarom heeft HY-PRO Spraymix ontwikkeld.
    Bijkomend voordeel van HY-PRO Spraymix is, dat het de plant helpt om weerstand op te bouwen tegen eventuele negatieve invloeden van buitenaf,zoals te felle zon. Bovendien stimuleert het product de plant om nieuwe bladeren aan te maken.
    HY-PRO Spraymix bevat alleen hoogwaardige bestanddelen. Het product is uniek qua samenstelling en de positieve effecten van het gebruik zijn al snel waarneembaar. We adviseren de mix aan te maken in een verhouding van 1:200. Bij elke liter water kan dus 5 ml. Spraymix worden gevoegd. Daarna even flink omschudden en op de bladeren sprayen. Eenmaal aangemaakte Spraymix dient in één keer op te worden gemaakt, verdunde bewaring heeft effect op de samenstelling.

HY-PRO Spraymix helpt planten om sterkere en gezondere bladeren te ontwikkelen. Bladvoeding is snel door de bladeren opneembaar en onze versie bevat een uitgekiende formule van meer dan 25 verschillen...

Comment

Temperatuur ondertussen al volledig onder controle blaze?

Grtz $iR
      sigpic

Comment

Thx Vale

Voor het vragen of het met de temperatuur goed is, ik kan zeggen omdat het gisteren ontzetten benauwd en warm was waren de temperaturen vanaf 8uur s'ochtends ging de temp geleidelijk omhoog elk uur met wat zo'n een graad. rond 14:00U was de temp 31,9 graden. Nadat de lampen zijn uitgegaan tot 20:00u na die tijd is de temp gewoon stabiel gebleven. Vandaag een update met een filmpje heb wat gele vlekken gevonden een vriend vertelde mij dat ik de planten te veel heb beneveld en dat het overtollige water op bepaalde plekken hebben opgehoopt ik hoop het dat het zo is want ben best wel bang.

Hieronder een linkje waar je het filmpje kunt bekijken.

sigpic

Comment

B2B ziet er nice uit gozer!!

Je temp probleem kan makkelijk verholpen worden door de tijd om te draaien dat je lamp aanstaat
          Mijn lamp gaat om 9 uur savonds aan en de volgende dag weer uit (ovedag slapen mijn plantjes)

't voordeel hiervan zal zijn dat savond wanneer het koel is je lamp aan zal staan wat inhoud als je met een actieve inlaat werkt dat je temp goed te contollen moet zijn.

Bij mij is he vanacht 26 graden max geweest me de lamp aan en na 9 uur vanochtend to nu is de temp met 2 graden max gestegen.
          Het is zekers aan te raden de lamp in de nacht telaten branden zodat overdag je planten kunnen slapen wanneer het warmer is buiten
          ik zou zeggen ze staan nog niet in de bloei dus 1 nact 24 u laten draaien en volgende ochtend om 8 uur uitzetten en in de avond om8 uurweer aan
          Je zal zien dat je minder problemen met je temp zal hebben

Verders gaan ze mooi kerel keep it up!!

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Yo Blaze,

Hoe zit het dan met die constante temperatuur tijdens de plantennacht? Die is 26,5? Das toch echt vreemd want dit wil zeggen dat de kamer waar je tentje in staat 26,5°C heeft tijdens de nacht. Ik vind dat toch wel heel veel hoor...
            En er zal idd niets anders opzitten dan de dag en nacht om te draaien. Het probleem hierbij is natuurlijk dat de lampen daarvoor een brug zullen moeten maken en de temperaturen nog hoger zullen oplopen. Tzal ff gokken worden vrees ik.
            Ik bekeek je filmpje maar kan jammer genoeg niet uitmaken hoe het zit met de gele vlekken.

Grtz $iR
            sigpic

Comment

Geachte medeblowers/growers

Nieuwe update met een linkje reacties graag.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
              sigpic

Comment

Yo Blaze,

er loopt precies iets fout met je filmpje man.

Grtz $iR
                sigpic

Comment

Dag mensen hier een update weer filmpje gemaakt net na het water geven

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Last edited by BLAZE2BLAZE; 26 August 2011, 00:36. Reden: Update
                  sigpic

Comment

Yo blaze,

Als ik je filmpjes wil bekijken krijg ik telkens volgend scherm.
                    filmpje.jpg

Grtz $iR
                    sigpic

Comment

Dag Blazers/Growers

Weer een nieuwe update van mijn dames , de dames beginnen denk ik toppen te geven .
                      Maar kijk maar zelf reacties welkom advies welkom, ze groeien echt snel ben bang dat ze de tent uitgroeien.

Hier een paar linkjes :

Thx ze worden heel erg groot ben bang dat ze mijn tent uit groeien.
                      sigpic

Comment

Wie o wie helpt mij heb een plantje onder quarantaine gezet omdat ik niet weet wat het is kan iemand please vertellen wat het is.

hier een linkje: http://www.youtube.com/watch?v=8viMZhYWN1E

Thx wie me ook helpt
                        sigpic

Comment

Ziet er niet goed uit blaze...

Je kunt een filmpje in je draadje laten weergeven door eenvoudigweg:
                          - de link van youtube ofzo te kopieëren uit je browser
                          - door bovenaan in het editormenu deze knop aan te klikkenNaamloos1.jpg
                          - en in het volgende venster gewoon de link plakken.
                          - http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...je-van-youtube

Dit ziet er dan als volgt uit:

Grtz $iR
                          Last edited by SirSmokeAllot; 30 August 2011, 09:41.
                          sigpic

Comment

Dag Growers/Medeblowers

Hieronder een update de dames zij nu 5 week bloei nog drie tot vier weken te gaan hieronder nog wat foto's van de dames,
                            sorry voor de late update maar ik probeer het goed bij te houden
                            IMG-20110920-00468.jpgIMG-20110920-00467.jpgIMG_0213.jpgIMG_0219.jpgIMG_0220.jpgIMG_0222.jpgIMG_0231.jpgIMG-20110920-00462.jpgIMG-20110920-00450.jpgIMG-20110920-00454.jpgIMG-20110920-00458.jpgIMG-20110920-00463.jpg

Ik zal proberen vaker een update te doen

Groetjes B2B

AUB Reacties altijd welkom ik denk dat het goed gaat maar mischien zien jullie iets wat ik niet zie Thx

Like I Always Say !! Just Smoke It !!!
                            sigpic

Comment

Mooie volle planten heb je B2B, nice!!!

Grtz $iR
                              sigpic

Comment

Dag

Blowers/Medegrowers

Met de dames gaat goed afgezien van de beestjes.?????? Beestjes ja klopt beestjes het is de 6e dag dat ze dat hebben heb ondertussen met La Canna Cure 2x gesprayed onder en boven de bladeren. Maar geen effect ben van plan morgen met A.R.T.S, te gaan spuiten. Hoe de beestjes eruit zien ze zijn klein en wit zitten helemaal onderaan aan de plant in de nerven van de bladeren, ik zie geen webjes of iets dergelijks heb eerder knoflook geprobeerd tot ik de La Canna Cure binnen had en moet eerlijk zeggen dat het minder was geworden lijkt het. Heb vandaag weer knoflookteentjes erbij gedaan en hopen dat het minder word. Ow ja de beestjes heb ik met een vergrootglas gekeken en ik kan echt er nix van uit op maken wel lopen ze heel snel. Ik zet er de foto's erbij van de meiden ik zit nu op de laatste 3 weken met spoelen erbij gerekend. De dames zien er gezond uit maar het feit dat er beestjes bij mijn meiden lopen maakt me gek hel help alstublieft ik weet het niet meer. De laatste foto in het zwart combiconnect inlaat en uitlaat aluconnect .
                                03-10-2011 001.jpg03-10-2011 002.jpg03-10-2011 003.jpg03-10-2011 004.jpg03-10-2011 005.jpg03-10-2011 006.jpg03-10-2011 008.jpg03-10-2011 010.jpg03-10-2011 011.jpg03-10-2011 020.jpg03-10-2011 021.jpg03-10-2011 022.jpg03-10-2011 027.jpg03-10-2011 034.jpg03-10-2011 035.jpg
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X