Hi allemaal,
Bij deze mijn allereerste kweekverslag. Tot nu toe heb ik alleen ervaring met buiten kweken, maar wel veel ingelezen over indoor.
mijn setup:
Mars Hydro 80x80 tent
Mars Hydro 4 inch fan met carbon filter
150 watt FC1500-EVO
1x oscillerende ventilator
Kachel op thermostaat voor de nacht
Grond is Plagron Growmix/Potgrond wat ik nog had liggen en de voedingslijn van BioBizz gaat gebruikt worden.
4 april heb ik 3x Royal Cookies Auto ter ontkiemen gelegd, door een lage temperatuur heeft dit allemaal wat langer geduurd dan gedacht.
Zo stonden ze erbij op 14 april. Zoals je kan zien had ik wat problemen met de temperatuur.
image.png
Dit is een paar dagen later, samen met mijn kacheltje
image.png
Ondertussen staan ze er zo vrolijk bij, lamp staat nog op 30% met PPFD tussen de 300-380:
image.png
image.png
Graag hoor ik wat jullie er van vinden!
Bij deze mijn allereerste kweekverslag. Tot nu toe heb ik alleen ervaring met buiten kweken, maar wel veel ingelezen over indoor.
mijn setup:
Mars Hydro 80x80 tent
Mars Hydro 4 inch fan met carbon filter
150 watt FC1500-EVO
1x oscillerende ventilator
Kachel op thermostaat voor de nacht
Grond is Plagron Growmix/Potgrond wat ik nog had liggen en de voedingslijn van BioBizz gaat gebruikt worden.
4 april heb ik 3x Royal Cookies Auto ter ontkiemen gelegd, door een lage temperatuur heeft dit allemaal wat langer geduurd dan gedacht.
Zo stonden ze erbij op 14 april. Zoals je kan zien had ik wat problemen met de temperatuur.
image.png
Dit is een paar dagen later, samen met mijn kacheltje
image.png
Ondertussen staan ze er zo vrolijk bij, lamp staat nog op 30% met PPFD tussen de 300-380:
image.png
image.png
Graag hoor ik wat jullie er van vinden!

Comment