Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aotoflower binnen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Alles gaat goed na ruim 2 weken zaaien, de parameters van de tester confirmeren dat ook.
    De lamp geeft afgruwelijk veel licht, het is zeker een verbetering dan mijn eerste lamp, maar ik vind um zó schattig met die kleurtjes.
    Voor ontkiemen lijkt me wel geschikt, ik wil ook aardbeien gaan kweken. Moeder de vrouw wordt nu ook erg enthousiast , zeker hoe ze ziet hoe Bob.M er vrolijk bijstaat. Compress_20251121_093014_4755.jpg Compress_20251121_093014_4540.jpg
    Vijf vingers al.

Comment

Voorlopig ingesteld op 2300 lux, full spectrum. Kan hoger als het moet, hoeveel is eigenlijk gebruikelijk? Compress_20251121_182648_8586.jpg

Comment

Het lijkt me niet slecht te gaan, de grond is nog niet optimaal maar het is even niet anders.
        Heb inmiddels ook perliet besteld en enkele voedings supplementen, het is onderweg.
        Maar die multimeter werkt, de PH en vochtigheid in de grond wordt nauwlettend bijgehouden, echt een must to do. Compress_20251123_073557_7209.jpg Compress_20251123_073557_7448.jpg

Comment

• Grow Co
          Grow Co commented
          Editing a comment
          Plantje ziet er gezond uit!!
          Misschien ff n app downloaden om t licht te meten photone is geloof ik wel oke.
          Lichtsterkte voor de plantjes word aangeduid in umol in dit stadium wil je rond de 600 umol zitten

Bedankt! 600 umol komt overeen met 44000 lux. Mijn meter geeft lux aan en een andere app ook.
        Ik had de eerste keer onder de lamp 23000 lux en de tweede keer 35000 ingesteld, dat is dus goed.

Dus buiten ook een beetje oppassen met volle zon dan, die is hier agressief
        Last edited by komatsu300; 1 week geleden.

Comment

Begint al beetje indica laten zien, vind indica persoonlijk mooier dan sativa, maar dit is een mix van 30/70%.
          Met de lamp toch een beetje oppassen, ik denk dat de vochtigheid snel afneemt. Nieuw voor mij, maar dat dient wel de aandacht. Buiten gaat alles perfect, blaadjes mooi groen en fris.
          De natuur die het regelt toch? Compress_20251125_100305_5559.jpg
          Attached Files

Comment

Krijg nou wat, ik zie al haartjes. Wel leuk maar erg vroeg toch.
            Compress_20251125_171219_9234.jpg
            Attached Files

Comment

Als dit nog blijft doorgroeien, wordt het toch nog een leuk plantje. Ze heeft er zin in volgens mij.
              Ze staat nu gewoon buiten 24/24, natuur moet het maar doen.
              Elke dag licht van 07.00 tot 19.00 h, bewateren met ph 6.5, en 10 gram NPK korreltjes gestrooid.

Compress_20251128_093615_5703.jpg
              Attached Files

Comment

Vraag me eigenlijk af hoe groot dit plantje nog gaat worden, je ziet duidelijk ontwikkeling maar niet gigantisch. De volgende zaden die reeds onderweg zijn wil ik gaan gebruiken om te stekken, niet alleen dat maar ook coniferen en sparren uit de bergen. Heb stekpoeder en wilgen water, en heb daar ook ervaring mee.

Het is een Miracle Alien Cookie strain oftewel Mac1. Wie heeft deze al geprobeerd?3Compress_20251129_094847_7816.jpg
                Last edited by komatsu300; 5 dagen geleden.

Comment

• Highrider
                  Highrider commented
                  Editing a comment
                  Ze bloeit, geen groei meer.
                  Nadeel van auto's, als je het verkloot in de eerste paar (groei) weken, heb je geen tijd meer over om het goed te maken.
                  Auto direct in de eindpot, geen blaadjes knippen en vooral niet te veel stressen.

Heb eens wat pics opgezocht, want ik ben zo nieuwsgierig wat die Mac1 nou precies op lijkt.
                Het schijnt een soort die lastig te kweken is, maar dat heb ik inmiddels wel ondervonden.

Maar de fotos kloppen helemaal niet met mijn ozo mooie Mac. Ik zie geen enkele overeenkomsten, misschien komt dat nog.

Wie kan hier iets over vertellen.?? mac_1.jpg
                Attached Files

Comment

Afronding van deze opzet, plantje verkocht. Het ging niet naar mijn zin, en maak een nieuwe opzet.

Laatste zaadje ontkiemd en in de hennep/glasvezel gezet, na twee dagen staat het op springen om open te gaan. Ik ben nu vooral nieuwsgierig hoe de wortelgang zich laat zien.
                  Aan de hand daarvan kan ik concluderen of de zaadjes of de grond medium niet best zijn.

De nieuwe zaadjes ,,critical 2.0,, zijn al onderweg, en daar wil ik dus in èèn keer goed beginnen.

Fotootje natuurlijk. Compress_20251204_100525_5145.jpg
                  Last edited by komatsu300; 1 dag geleden.

Comment

Bezig...
                  X